Szekeres Viktor
Kellemes meglepetést okozott az új scifi
Bár a fiatalokat hihetetlenül hidegen hagyta Matt Damon új scifije, a Sorsügynökség, a színész így is egy egészen jó nyitányt tudhat a magáénak. Hozzánk március végén érkezik a film.
Az elemezők csak visszafogott teljesítményt vártak a Sorsügynökség (The Adjustment Bureau) című, P.K. Dick-művön alapuló scifitől, az azonban rácáfolt az előzetes várakozásokra és az első becslések szerint 20,9 milliós nyitóhétvégét produkált Amerikában, miközben nemzetközileg 31,4 millió dollárt kalapozott össze. (A Matt Damon és Emily Blunt főszereplésével készült filmet 21 országban mutatták be eddig.)
A nálunk március 31-én bemutatásra kerülő scifi annak ellenére lett ilyen sikeres, hogy a tinik szinte alig voltak kíváncsiak rá. A felmérések szerint ugyanis a jegyet váltók kiugrónak számító 73%-a volt 30 éven felüli, s ebből következően csak a nézők 27%-a volt a harmadik ikszen innen - értelemszerűen a tinik aránya még alacsonyabb volt. A nézői indoklások szerint azért kapta telibe az idősebbeket a Sorsügynökség, mert egyszerre volt romantikus, scifi és thrillerszerű is. A film költségvetéséről nincsenek adatok, csak annyit lehet tudni, hogy a Universal stúdió 62 millió dollárért vásárolta meg azt a gyártó MRC-től, s ezután állta a több tízmilliós marketing költségeit.
Az elemezők csak visszafogott teljesítményt vártak a Sorsügynökség (The Adjustment Bureau) című, P.K. Dick-művön alapuló scifitől, az azonban rácáfolt az előzetes várakozásokra és az első becslések szerint 20,9 milliós nyitóhétvégét produkált Amerikában, miközben nemzetközileg 31,4 millió dollárt kalapozott össze. (A Matt Damon és Emily Blunt főszereplésével készült filmet 21 országban mutatták be eddig.)
A nálunk március 31-én bemutatásra kerülő scifi annak ellenére lett ilyen sikeres, hogy a tinik szinte alig voltak kíváncsiak rá. A felmérések szerint ugyanis a jegyet váltók kiugrónak számító 73%-a volt 30 éven felüli, s ebből következően csak a nézők 27%-a volt a harmadik ikszen innen - értelemszerűen a tinik aránya még alacsonyabb volt. A nézői indoklások szerint azért kapta telibe az idősebbeket a Sorsügynökség, mert egyszerre volt romantikus, scifi és thrillerszerű is. A film költségvetéséről nincsenek adatok, csak annyit lehet tudni, hogy a Universal stúdió 62 millió dollárért vásárolta meg azt a gyártó MRC-től, s ezután állta a több tízmilliós marketing költségeit.