Szekeres Viktor
Fellélegezhetnek a nézők, Frei marad
Frei Tamás már jó ideje a TV2 üdvöskéjekén készíti riportműsorait a Frei Dosszié keretein belül, és úgy tűnik, hogy újabb 4 évig ezt is fogja tenni, hiszen a csatorna meghosszabbította a megfontolt beszédű riporter szerződését.
A széles látókör mindenkinek jár, hangoztatja oly gyakran Frei Tamás bulvárhíradójának általában valóban lebilincselően érdekes, ám olykor sajnos éppen szűklátókörű adásainak promóiban. A közszájon forgó szlogent a TV2 tájékoztatása szerint még újabb 4 éven keresztül élvezhetjük, kezdve szeptember 19-től, amikor is a Riporter visszatér műsorának legújabb évadával.
Frei elmondta: "Eddigi pályafutásom során a TV2-nél töltöttem a leghosszabb időt, mert az a bizalom, amit ez a négyéves, 2011 végéig tartó szerződés is bizonyít, számomra igazi televíziós otthonná teszi ezt a csatornát. Örömmel vagyok itt."
Zárójelben jegyezzük meg, hogy a szerződéshosszabbítás minden bizonnyal nem a remek nézettségi mutatóknak köszönhető, hiszen a Riporter műsorai rendre alulmaradtak az RTL Klubos konkurenciával szemben: például a Dosszié április 23-i adását mindössze 880 ezren látták a teljes lakosság körében, ami 18,7%-os közönségarányt jelent, s ez meglehetősen nagy zakót jelentett az akkor 41,5%-os közönségaránnyal bíró RTL Klubtól.
A széles látókör mindenkinek jár, hangoztatja oly gyakran Frei Tamás bulvárhíradójának általában valóban lebilincselően érdekes, ám olykor sajnos éppen szűklátókörű adásainak promóiban. A közszájon forgó szlogent a TV2 tájékoztatása szerint még újabb 4 éven keresztül élvezhetjük, kezdve szeptember 19-től, amikor is a Riporter visszatér műsorának legújabb évadával.
Frei elmondta: "Eddigi pályafutásom során a TV2-nél töltöttem a leghosszabb időt, mert az a bizalom, amit ez a négyéves, 2011 végéig tartó szerződés is bizonyít, számomra igazi televíziós otthonná teszi ezt a csatornát. Örömmel vagyok itt."
Zárójelben jegyezzük meg, hogy a szerződéshosszabbítás minden bizonnyal nem a remek nézettségi mutatóknak köszönhető, hiszen a Riporter műsorai rendre alulmaradtak az RTL Klubos konkurenciával szemben: például a Dosszié április 23-i adását mindössze 880 ezren látták a teljes lakosság körében, ami 18,7%-os közönségarányt jelent, s ez meglehetősen nagy zakót jelentett az akkor 41,5%-os közönségaránnyal bíró RTL Klubtól.