Alex
Diablo III - minden, amit eddig tudni lehet
A Blizzard nyolc évvel a második rész után jelentette be egyik legsikeresebb játékának újabb folytatását. A játék hű marad a régi hagyományokhoz.
"Célunk a Diablo univerzum epikus történetének és játékelemeinek kibővítése volt" - szögezte le Mike Morhaime, a Blizzard vezérigazgatója és társalapítója a Párizsban megtartott eseményen. "Tudatában vagyunk, hogy a játékosok hosszú ideje várják a sorozat visszatértét, így izgalommal telve osztjuk meg a Párizsban jelenlévő, és a világban lévő Blizzard-játékosokkal a bejelentést." A játék bemutatója egy acélos gitárszolóval kezdődőtt meg, amit egy bemutató videó követett. A részleteket Jay Wilson vezető fejlesztő ismertette.
A történet 20 évvel a Diablo II után, Mephisto, Diablo és Baal legyőzését követően veszi fel ismét a fonalat. A Worldstone megsemmisült, a gonosz ismét fenyegeti a világot. Öt különböző karakterosztály lesz, ezek közül kettőt, a barbárt és a boszorkánymestert mutatták be a prezentációban. Minden kaszt rengeteg varázslattal és képességgel bír, a karakterek széleskörüen személyre szabhatóak lesznek, bármelyiknél választhatunk férfit vagy nőt. A hordható páncélzat az elődökkel ellentétben osztályspecifius lesz. A gép által irányított nem játékos karakterek (NPC-k) egy részét ismerősként köszönthetjük a Diablo II-ből, és a Sanctuary világában bejárható területek hasonlóképp a régi és az új keverékei lesznek. A grafikus motort teljesen megújították, a valóságszerűséget a Havok-motor biztosítja.
A Blizzard közlése szerint a játékban véletlenszerűen generált és statikus pályák egyformán lesznek, melyeket kooperatív módban is felderíthetünk. Azoknak, akik többre vágynak az egyjátékos kalandoknál, a Diablóval együtt, 1997-ben elindult Battle.netre mint korábban, most is számíthatnak majd. Persze ezt is fejlesztik, így az online szekció még egyszerűbben kezelhető, több élményt nyújtó lesz.
Jay Wilson közlése szerint a billentyűzetet minimális mértékben kell majd használnunk, a képességek az egér görgőjével, illetve a jobb és bal egérgombokkal lesznek használhatók. Mint a Dungeon Siege és az egyéb hasonló akció-szerepjátékok, a Diablo III-ban is tetszés szerint változtathatjuk a nagyítást, a tárgyak kezelését alakítható gyorsmenü egyszerűsíti. Megszűnnek a manaadó- és gyógyítalok, szerepüket lebegő gömbök veszik át, amiken át kell gyalogolnunk. Az izometrikus perspektívából látható renderelt környezet teljesen rombolható lesz. Ennek illusztrálására egy barbárt mutatott, aki a zombikat egy fal rájuk omlasztásával semmisítette meg.
A kooperatív játékot egy a barbárhoz csatlakozó boszorkánymester illusztrálta. Idézett lényei önmaguk felrobbantásával semmisítik meg a hozzájuk közeli ellenségeket. Ellenségei befolyásolására is képes, hogy azok egymást támadják meg, majd ennek megvalósítása után tűzlabdákkal vetett véget életüknek. A sorozat korábbi központi karaktere, Deckard Cain cameo megjelenése után a külső terület került a középpontba, melynek grafikai stílusa a World of Warcraft világához hasonlít. Itt a boszorkánymester zombifallal állította meg az ellenfeleket, majd a barbárral együtt egy főellenfelet, egy hatalmas páncélozott démont, a Pokol Élő Ostromgépbezetét (Siegebreaker Assault Beast) támadtak meg.
A Blizzard reméli, hogy a World of Warcraft milliós rajongótábora is kipróbálja az akció-szerepjátékot, és egyáltalán nem aggódnak, hogy ematt csökken az abból származó havi bevétel. "Az általunk vártnál csekélyebb a két közösség közötti átfedés" - mondta el Frank Pearce társalapító.
Tehát a játék lényegében a 2000 óta 20 millió példányban elkelt Diablo II klasszikus játékstílusát viszi tovább új képességekkel, és az egyszerűbb kezelést lehetővé tévő jellemzőkkel felturbózva. A sajtótájékoztatón a fejlesztők elmondták, hogy a játék csak PC és Mac platformon fog megjelenni, és konzolverzió egyáltalán nincs tervben. Gépigényt még nem közöltek. A megjelenés dátuma sem ismert, "arról túl korai még beszélni" - nyilatkozták. Törekvéseik szerint az az egész világon azonos időpontban, egyszerre több nyelven fog kiadásra kerülni. Erősen valószínűsíthető, hogy a játékra csak a Starcraft II után fog sor kerülni, ami pedig idén biztosan nem várható.
Kapcsolódó letöltések:
Videó #1 - Art
Videó #2 - Cinematic
Videó #3 - Gameplay
"Célunk a Diablo univerzum epikus történetének és játékelemeinek kibővítése volt" - szögezte le Mike Morhaime, a Blizzard vezérigazgatója és társalapítója a Párizsban megtartott eseményen. "Tudatában vagyunk, hogy a játékosok hosszú ideje várják a sorozat visszatértét, így izgalommal telve osztjuk meg a Párizsban jelenlévő, és a világban lévő Blizzard-játékosokkal a bejelentést." A játék bemutatója egy acélos gitárszolóval kezdődőtt meg, amit egy bemutató videó követett. A részleteket Jay Wilson vezető fejlesztő ismertette.
A történet 20 évvel a Diablo II után, Mephisto, Diablo és Baal legyőzését követően veszi fel ismét a fonalat. A Worldstone megsemmisült, a gonosz ismét fenyegeti a világot. Öt különböző karakterosztály lesz, ezek közül kettőt, a barbárt és a boszorkánymestert mutatták be a prezentációban. Minden kaszt rengeteg varázslattal és képességgel bír, a karakterek széleskörüen személyre szabhatóak lesznek, bármelyiknél választhatunk férfit vagy nőt. A hordható páncélzat az elődökkel ellentétben osztályspecifius lesz. A gép által irányított nem játékos karakterek (NPC-k) egy részét ismerősként köszönthetjük a Diablo II-ből, és a Sanctuary világában bejárható területek hasonlóképp a régi és az új keverékei lesznek. A grafikus motort teljesen megújították, a valóságszerűséget a Havok-motor biztosítja.
A Blizzard közlése szerint a játékban véletlenszerűen generált és statikus pályák egyformán lesznek, melyeket kooperatív módban is felderíthetünk. Azoknak, akik többre vágynak az egyjátékos kalandoknál, a Diablóval együtt, 1997-ben elindult Battle.netre mint korábban, most is számíthatnak majd. Persze ezt is fejlesztik, így az online szekció még egyszerűbben kezelhető, több élményt nyújtó lesz.
Jay Wilson közlése szerint a billentyűzetet minimális mértékben kell majd használnunk, a képességek az egér görgőjével, illetve a jobb és bal egérgombokkal lesznek használhatók. Mint a Dungeon Siege és az egyéb hasonló akció-szerepjátékok, a Diablo III-ban is tetszés szerint változtathatjuk a nagyítást, a tárgyak kezelését alakítható gyorsmenü egyszerűsíti. Megszűnnek a manaadó- és gyógyítalok, szerepüket lebegő gömbök veszik át, amiken át kell gyalogolnunk. Az izometrikus perspektívából látható renderelt környezet teljesen rombolható lesz. Ennek illusztrálására egy barbárt mutatott, aki a zombikat egy fal rájuk omlasztásával semmisítette meg.
A kooperatív játékot egy a barbárhoz csatlakozó boszorkánymester illusztrálta. Idézett lényei önmaguk felrobbantásával semmisítik meg a hozzájuk közeli ellenségeket. Ellenségei befolyásolására is képes, hogy azok egymást támadják meg, majd ennek megvalósítása után tűzlabdákkal vetett véget életüknek. A sorozat korábbi központi karaktere, Deckard Cain cameo megjelenése után a külső terület került a középpontba, melynek grafikai stílusa a World of Warcraft világához hasonlít. Itt a boszorkánymester zombifallal állította meg az ellenfeleket, majd a barbárral együtt egy főellenfelet, egy hatalmas páncélozott démont, a Pokol Élő Ostromgépbezetét (Siegebreaker Assault Beast) támadtak meg.
A Blizzard reméli, hogy a World of Warcraft milliós rajongótábora is kipróbálja az akció-szerepjátékot, és egyáltalán nem aggódnak, hogy ematt csökken az abból származó havi bevétel. "Az általunk vártnál csekélyebb a két közösség közötti átfedés" - mondta el Frank Pearce társalapító.
Tehát a játék lényegében a 2000 óta 20 millió példányban elkelt Diablo II klasszikus játékstílusát viszi tovább új képességekkel, és az egyszerűbb kezelést lehetővé tévő jellemzőkkel felturbózva. A sajtótájékoztatón a fejlesztők elmondták, hogy a játék csak PC és Mac platformon fog megjelenni, és konzolverzió egyáltalán nincs tervben. Gépigényt még nem közöltek. A megjelenés dátuma sem ismert, "arról túl korai még beszélni" - nyilatkozták. Törekvéseik szerint az az egész világon azonos időpontban, egyszerre több nyelven fog kiadásra kerülni. Erősen valószínűsíthető, hogy a játékra csak a Starcraft II után fog sor kerülni, ami pedig idén biztosan nem várható.
Kapcsolódó letöltések:
Videó #1 - Art
Videó #2 - Cinematic
Videó #3 - Gameplay