Demkó Zsolt

Psychotoxic: Gateway to Hell bétateszt

A Nuclearvision újra hallatott magáról. Amellett, hogy készített egy 3 és fél perces videót a Psychotoxic: Gateway to Hell című játékáról, már lehet jelentkezni a hamarosan kezdődő bétatesztjére is.

A Nuclearvision 2000-ben alakult Braunschweigben (Németország). 2001-ben már be is jelentették a Psychotoxicot, ami akkor nagy port kavart. Az igéretek szerint felvehető tárgyak és olyan szintű interaktivitás lesz benne, amit addig csak a Duke Nukem 3D-ben láttunk. A játékot az ugyancsak német CDV Software karolta fel, majd hagyta is cserben őket még tavaly. Ennek valószínű az az oka, hogy se 2002-ben sem 2003-ban nem sikerült kiadni az alkotást.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

Ugyan már lassan 2004 derekán járunk, de úgy tűnik ezt lesz a Nuclearvision éve. A játék lassan béta állapotba érkezik, a bétateszt után pedig jöhet a megjelenés. Ha valaki elég energiát érez magában, jelentkezhet a bétatesztre. A videót érdemes leszednetek, a játék jelenlegi állapotát tükrözi. Elég meggyőző a fegyvercsövek füstölése és a környezeti elemek fizikája. Közel olyan érzésem volt, mintha egy Half-Life 2 videót néztem volna, a mátrixos belassulások pedig még látványosabbá tették az egészet. A játék stílusa technothriller FPS lesz, ami megint csak kiemeli az átlagjátékok közül. Főhősünk Angie próféta, aki habár emberi lény, angyal és a Föld őre is egyben. Évezredekkel ezelőtt arra született, hogy a saját végzete felé gyanútlanul rohanó emberiség megmentője legyen. Ebben a játékban is a Jó és a Rossz vív meg, és persze mi győzünk majd.

Klikk ide! Klikk ide!

A realizmusért az ODE fizikai motor szolgál alapul, nem pedig a mostanság divatos Havok 2.0. Érdemes lesz összehasonlítani majd őket működés közben. Hogy teljes legyen az összkép, lesz benne ragdolls (rongybaba)-effekt is. A grafikai megjelenítésért a saját fejlesztésű Trinigy Vision Engine dolgozik, amely a fejlesztők közlése szerint használja a DirectX 9-ben rejlő tulajdonságokat is, úgymint tükröződés, árnyékolás, bumpmapping stb. A 8. kép nem véletlenül került fel egy másik játékból, lesz egy ilyen rajzfilmes világ is. ;)

Klikk ide! Klikk ide!

Több mint 90 féle ellenfélbe botolhatunk: lesznek őrült fanatikusok, pszichopaták, brooklyni bandák, zombik, mélytengeri szörnyek, megőrült rendőrök és FBI-ügynökök. Szóval nem fogunk unatkozni ;) A fegyverarzenál pontos listája még nincs meg, de az már biztos, hogy lesznek valósághű és kitalált fegyverek. Ami még jó hír, hogy lesznek vezethető járművek is (autók, tengeralattjárók...).

Jelenleg nincs kiadója ennek a műremeknek, de ha valakinek van üzleti érzéke akkor úgyis lecsap majd rá. Pontos megjelenési dátum nincs, de előreláthatólag a nyár elején fog megjelenni - egyes információk szerint már június 1-jén megjelenik a végleges verzió.

Videó letöltése tölthető le.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • N.E.O.!!! #14
    "olyan szintű interaktivitás lesz benne, amit addig csak a Duke Nukem 3D-ben láttunk"

    Hehhe, nem tom, hogy ki játszott a DN3D-vel de abba szerintem annyi interaktivitás volt, hogy lehetett hugyozni, meg pénzt dobálni a kurváknak. Meg beszólt néhányszor:"Dög előttem, dög utánam"
  • janos666 #13
    Amúgy hüje vagyok ehez, de olvasás közben akaratlanul is rákattintottam a "jelentkezhet"-re. Ez hogy működik, postán kiküldik magyarországra DVD-n, vagy mi?
  • Aquli #10
    olyan játékok kellenének mint a CIV, de nincs rá igény :/
  • vinii #8
    "Ebben a játékban is a Jó és a Rossz vív meg és persze mi győzünk majd."

    Lelötte a poént ;-)
  • Troll #6
    Nekem nem a grafikájával van bajom, úgysem játszom ilyesmivel. Az a problémám, hogy már megint kihoznak egy semmiről sem szóló baromságot.
    A sokezer éves földmegmentőjeangyalember megy és legyak sokakat. Hát ez remek. Mondhatni brilliáns. Most komolyan, magam sem tudnék jobbat kitalálni.
    Ebből a műfajból az UT az, ami szerintem megállja a helyét: csak és kizárólag a gyakásról szól, nem próbálnak meg köréhányni valami mondvacsinált szarságot sztori címén.
    Ki tudja hány év után még mindig a lineáris sztorinál, meg a HKMP5-nél tartanak... Mi van, a világ szoftveripar összes kreatívja a WTC-ben volt konferencián???