Demkó Zsolt
Hamarosan a boltokban a Painkiller
A People Can Fly jelentette, hogy jövő hónaptól már megtalálható lesz a boltok polcain a Painkiller című horrorisztikus FPS-e. Mindezért a DreamCatcher Interactive vállalja a felelősséget.
A főszereplő Daniel Garner, aki egy autóbalesetben (ami nem is volt baleset) veszíti el életét. Lelke azonban nem a Mennyországba, de nem is a Pokolra jut, a kettő között félúton elakad. Itt vesszük át az irányítást és célunk eljutni a Menny kapujáig. Ebben persze jópáran meg akarnak majd akadályozni minket a Sötét Oldalról, démonok és egyéb kreatúrák próbálják utunkat állni.
Az alaptörténetből is kitűnik, hogy ez egy "hentelős" játék lesz, de jelentem: a jobbik fajtából. A játékélményre nagy hangsúlyt fektettek, ebből nagy szeletet kap a látvány. A saját fejlesztésű PAIN grafikai motor tartalmazza a legutóbbi fény/árnyék fejlesztéseket, bump mapping-ot, víz és tükröződés effekteket. A motorba bele van implementálva a Havok 2.0-ás fizikai motor, ami mint a Max Payne 2 óta tudjuk sokat dob az élvezhetőségen. Most jöjjön egy-két számadat a teljesség igénye nélkül. Egy átlag pálya 350.000, a szörnyek 3-4000, a főmonszterek több mint 8000 polygonból fognak felépülni. A textúrák is brutálisak; egy szörny 1024x768-as, egy főmonszter 2x2048x2048-as textúrával van felöltöztetve.
Eddigi információk szerint kilencféle szörny és háromféle főgonosz lesz és 24 pályán kell végighentelni magunkat, hogy elnyerjük a dicsőséget. Többjátékos mód is lesz, már több mint 7 pálya adott ahol 5 féle MOD-ban próbálhatjuk ki magunkat.
A főszereplő Daniel Garner, aki egy autóbalesetben (ami nem is volt baleset) veszíti el életét. Lelke azonban nem a Mennyországba, de nem is a Pokolra jut, a kettő között félúton elakad. Itt vesszük át az irányítást és célunk eljutni a Menny kapujáig. Ebben persze jópáran meg akarnak majd akadályozni minket a Sötét Oldalról, démonok és egyéb kreatúrák próbálják utunkat állni.
Az alaptörténetből is kitűnik, hogy ez egy "hentelős" játék lesz, de jelentem: a jobbik fajtából. A játékélményre nagy hangsúlyt fektettek, ebből nagy szeletet kap a látvány. A saját fejlesztésű PAIN grafikai motor tartalmazza a legutóbbi fény/árnyék fejlesztéseket, bump mapping-ot, víz és tükröződés effekteket. A motorba bele van implementálva a Havok 2.0-ás fizikai motor, ami mint a Max Payne 2 óta tudjuk sokat dob az élvezhetőségen. Most jöjjön egy-két számadat a teljesség igénye nélkül. Egy átlag pálya 350.000, a szörnyek 3-4000, a főmonszterek több mint 8000 polygonból fognak felépülni. A textúrák is brutálisak; egy szörny 1024x768-as, egy főmonszter 2x2048x2048-as textúrával van felöltöztetve.
Eddigi információk szerint kilencféle szörny és háromféle főgonosz lesz és 24 pályán kell végighentelni magunkat, hogy elnyerjük a dicsőséget. Többjátékos mód is lesz, már több mint 7 pálya adott ahol 5 féle MOD-ban próbálhatjuk ki magunkat.