Demkó Zsolt

Hamarosan a boltokban a Painkiller

A People Can Fly jelentette, hogy jövő hónaptól már megtalálható lesz a boltok polcain a Painkiller című horrorisztikus FPS-e. Mindezért a DreamCatcher Interactive vállalja a felelősséget.

A főszereplő Daniel Garner, aki egy autóbalesetben (ami nem is volt baleset) veszíti el életét. Lelke azonban nem a Mennyországba, de nem is a Pokolra jut, a kettő között félúton elakad. Itt vesszük át az irányítást és célunk eljutni a Menny kapujáig. Ebben persze jópáran meg akarnak majd akadályozni minket a Sötét Oldalról, démonok és egyéb kreatúrák próbálják utunkat állni.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

Az alaptörténetből is kitűnik, hogy ez egy "hentelős" játék lesz, de jelentem: a jobbik fajtából. A játékélményre nagy hangsúlyt fektettek, ebből nagy szeletet kap a látvány. A saját fejlesztésű PAIN grafikai motor tartalmazza a legutóbbi fény/árnyék fejlesztéseket, bump mapping-ot, víz és tükröződés effekteket. A motorba bele van implementálva a Havok 2.0-ás fizikai motor, ami mint a Max Payne 2 óta tudjuk sokat dob az élvezhetőségen. Most jöjjön egy-két számadat a teljesség igénye nélkül. Egy átlag pálya 350.000, a szörnyek 3-4000, a főmonszterek több mint 8000 polygonból fognak felépülni. A textúrák is brutálisak; egy szörny 1024x768-as, egy főmonszter 2x2048x2048-as textúrával van felöltöztetve.

Eddigi információk szerint kilencféle szörny és háromféle főgonosz lesz és 24 pályán kell végighentelni magunkat, hogy elnyerjük a dicsőséget. Többjátékos mód is lesz, már több mint 7 pálya adott ahol 5 féle MOD-ban próbálhatjuk ki magunkat.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • janos666 #8
    És mi a baj lineáris játékmenettel?????????
    Agyam megáll a nem valósidejű, nem lineáris cuccoktól. Körökre osztott FPS...
  • irkab1rka #7

    Egy átlag pálya 350.000, a szörnyek 3-4000, a főmonszterek több mint 8000 polygonból fognak felépülni


    Amelyik játékról ez a legjobb amit el lehet mondani, annak a színvonala aligha haladja meg a doom1 bonyolultságát. Tud valaki egy olyan FPS-t ahol legalább a játékmenet nem lineáris...? :-S
  • N.E.O.!!! #6
    A demóban nekem csak a játék grafikája tetszett. A zene egyértelműen szar, bár lehet, hogy a teljesben jobb muzsikák is fognak hallatszani, mindenesetre rockzenére jobban menne a hentelés. A fizikai motort ott cseszték el, hogy akárminek nekimegyek azt arréblököm, de a legzavaróbb az ha a szekérnek oldalról megyek neki, mert úgy tolja magaelőtt, mintha jegen csúszna.
  • selwik #3
    Uhh, na ez az a játék ami nem fog érdekelni akármilyen csilivili:)