JohnnyCage

A Nintendo az Xbox késésére számít

[Register] A Nintendo vezérigazgatója nemrégiben már kifejtette "mérhetetlen szimpátiáját" a GameCube konkurens Microsoft Xbox-szal szemben, de egy másik Nintendo vezető most ismét részletes elemzésbe kezdett az Xbox-szal kapcsolatban.

Úgy tűnik, a Nintendo-nak nem igazán sikerült megbarátkoznia a szoftveróriás Microsoft Xbox játékkonzoljával. Bár a Microsoft tervei szerint az Xbox a Nintendo GameCube-bal egyidőben, november elején fog megjelenni az USA-ban, a Nintendo korántsem biztos mindebben. Miután a Nintendo elnök-vezérigazgatója néhány hete részletes, szigorúan szakmai véleménynyilvánítást adott a rivális Microsoft cég játékkonzoljáról, most a társaság amerikai részlegének vezérigazgatója, Peter Main osztott meg néhány Xbox-problémát a közvéleménnyel.


Egy Microsoft játékkarakter, "Raven"


Kobe Byrant mozgását építik
bele a NBA Courtside 2002
című Gamecube játékba
Peter Main a japán Famitsu magazinnak adott interjújában a GameCube és az Xbox konzolok megjelenéséről beszélt. "A Microsoft november 8-ára igéri az Xbox kiadását, de ez szerintem még nem a végleges időpont" - mondta Main. Más a helyzet azonban a Nintendo GameCube-jával, amely természetesen "biztosan meg fog jelenni a tervezett időpontban, és igen erős résztvevő lesz a karácsonyi játékkonzol-piacon."

Main azt is megerősítette, hogy mintegy 4-5 GameCube játék lesz kapható az amerikai piacon még a november folyamán. Ez a szám azonban karácsonyig eléri a hetet - közölte Main. A japán piacon 2-3 játékkal indít a Nintendo, de az év végére már Japánban is 5 GameCube játék lesz megvásárolható.

Main az interjú végén kitért a GameCube hálózati képességeire is. Mint ismert, a Nintendo elnök-vezérigazgatója korábban úgy nyilatkozott, az online játékok csak a megrögzött játékosokat érdeklik, ezért egyelőre nem kifizetődőek. A Nintendo ezen okoknál fogva nem tervez a GameCube játékkonzolhoz online játékokat kiadni. "Amennyiben online játékot akarnánk kiadni a GameCube-hoz, akkor sem tudhatnánk meg, hogy sikeres lenne-e, tehát nincs okunk kapkodni. Az egyetlen aki kapkodik, az a Microsoft az Xbox konzollal."

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • ixyon #31
    mondom! olvasd el a rio cikket, mert az a 4 mega az nem video ram, hannem video cache. (48Gb/sec)
    es magenek a ideo chipnek a rendszermemobol ell kiszedni az anfokat, es azt egy 512 bit szeles 600 Mhzs buszon keresztul teszi. szal annyira nincs az elcseszve.ellenben a proci szorzoja mindossze 1*es, es mivel RISC proci szointe minden utasitas 1 orajel. Mondonaom sem kell, hog a PIIInak meg csak 100 a busza, meg keskenyebb is, mert ennek 1 kilobites, szal nincs az annyira elasva. grafikailg mindenkeppen a PS2 fog vezetni, de a gameket a XBOXon sokkal joban meg lehet programozni, mert ugye 1 altalanos celu procilesz benne. ez teszi utokepesse
  • Szepi #26
    Én meg amúgy is csak anyázni akartam... :)) tudod a kocsmában nem jó, ott hamar leverik az agyam... itt meg max. lámernek kiáltanak ki... :)))
  • ixyon #25
    ja rajta a vindoz. csak aPCk sajna sosem tudtak versenyezni a konzolokkal teljesitmeny teren... es te meg olvasd el a cikket a rioban (www.rio.hu) a PS2vel kapcsolatban.
  • Rincewind #24
    Szerintem a PS2 már halott. Pedigf még ki se jött az X-box. Olvassátok el a leírást a PcGuruban! Az X-box egy kibaszottul fullos és olcsó PC :))))))))))
  • ixyon #22
    PIIII=P4, ahhogy PIII=P3, meg PII=P2
  • Szepi #21
    A "PIIII" idézet volt ixyon első hozzám intézet válaszából.
  • ixyon #19
    ebben 1etertek, de ugye az, hogymire tudod hasznalni, nem a kulso adatbusztol fugg, anem a megtol... egyebar... meg hardwarasen sem lahat 64bites pontossagu muveletek vegezni vele(ha meg lenne csinalva, 1/4ed sebessegu lenne)
    de csak 32bites.
    az itnium vagy 1 honapja kijott.
    de ha em hiszed, hogy 32bites, akkor irja ide, aki szerint 32bites.

    es az igaz, hogy a GF3 fordulopont, de nem teljesitmenyben, hanem tudasban. pixel, meg vertex sharderek, ezek nagy cuccok, csak ha ezeket valaki elkezdi hasznalni is, lehuzzak a teljesitmenyt, mert minden muvelet 1 orajlebe kerul. abbl meg ugye sajna nincs olyan sok...
    es csak azert nem mennek a PS cuccok 640 felett, mert a TVbol mar a 640 is sok, annal tobet semikep sem bir.
    de ga telleg nem hiszed, hogy a pentiumok 32bitesek akkor a linux(emi ugye koztudottan 32/64 bites rendszer) vajon miert 32bites kernelt hasznal?
  • mikike #18
    tényleg

    ki ez az okos gyerek aki megmondja itt nekünk mi a jobb
  • PyRex #13
    "Main azt is megerősítette, hogy mintegy 4-5 GameCube játék lesz kapható az amerikai piacon még a november folyamán. Ez a szám azonban karácsonyig eléri a hetet - közölte Main. A japán piacon 2-3 játékkal indít a Nintendo, de az év végére már Japánban is 5 GameCube játék lesz megvásárolható."

    Olyan fos a jatekok elalltottsaga teren, mint a PS2 az elejen... :))))

    Persze valszinu az X-Box is ilyen lesz, de az MS legalabb nem suxxolja a masik 2 konzolt - na majd ha beindul a reklam kampanyuk... :-)))

    PyRex