Borys
Unreal 2 infók és képek
Az Epic Games új infókat és képeket tett közzé az év egyik leginkább várt játékáról az Unreal 2-ről.
A játék történetéről még nem sokat lehet tudni. A 13 küldetés 25 különböző pályán játszódik, ezek között vannak idegen romok, földalatti barlangok, sűrű esőerdő, ipari város és egy ellenséges űrhajó. Az Unreal II egyik különlegessége a karakterek közötti kommunikáció lesz. A csak megtekinthető beszélgetés vagy a kiválasztható szövegek helyett valami újat próbáltak kitalálni. A beszélgetés szerves részesei leszünk, pl. nem mindegy milyen gyorsan válaszolunk valaki kérdésére, mert a reakcióidőtől függhet az ő válasza, azaz ha túl sokáig várakozunk egyszerűen otthagy minket. Beleszólhatunk két személy beszélgetésébe vagy csatlakozhat még valaki a miénkbe.
Persze az eredeti Unreal-hez képest a legnagyobb változtatás a grafikus motorban történt. A 2. rész életre keltéséhez az alkotók az Unreal motort teljesen átírták. Kezdetnek a környezet és a karakter modellek polygonjainak számát tízszeresére növelték, mivel azóta jelentős technológiai fejődés ment végbe és megnőtt erre az igény. A terepet szintén fejlesztették, ezáltal még nagyobb a bejárható terep, a karakterek új vázrendszert kaptak, ezzel a készítők bonyolultabb scripteket írhatnak rájuk. Az új motorral az emberi modellek arcán már érzelmek jelenhetnek meg. A készítők odafigyelnek az Unreal II többjátékos üzemmódjára is. Olyan népszerű módokat fognak beleépíteni a játékba, mint a deathmatch, CTF és last man standing. Ezenkivül lesz benne egy vadiúj mód amiről egyenlőre semmit sem hajlandóak elárulni.
A játék történetéről még nem sokat lehet tudni. A 13 küldetés 25 különböző pályán játszódik, ezek között vannak idegen romok, földalatti barlangok, sűrű esőerdő, ipari város és egy ellenséges űrhajó. Az Unreal II egyik különlegessége a karakterek közötti kommunikáció lesz. A csak megtekinthető beszélgetés vagy a kiválasztható szövegek helyett valami újat próbáltak kitalálni. A beszélgetés szerves részesei leszünk, pl. nem mindegy milyen gyorsan válaszolunk valaki kérdésére, mert a reakcióidőtől függhet az ő válasza, azaz ha túl sokáig várakozunk egyszerűen otthagy minket. Beleszólhatunk két személy beszélgetésébe vagy csatlakozhat még valaki a miénkbe.
Persze az eredeti Unreal-hez képest a legnagyobb változtatás a grafikus motorban történt. A 2. rész életre keltéséhez az alkotók az Unreal motort teljesen átírták. Kezdetnek a környezet és a karakter modellek polygonjainak számát tízszeresére növelték, mivel azóta jelentős technológiai fejődés ment végbe és megnőtt erre az igény. A terepet szintén fejlesztették, ezáltal még nagyobb a bejárható terep, a karakterek új vázrendszert kaptak, ezzel a készítők bonyolultabb scripteket írhatnak rájuk. Az új motorral az emberi modellek arcán már érzelmek jelenhetnek meg. A készítők odafigyelnek az Unreal II többjátékos üzemmódjára is. Olyan népszerű módokat fognak beleépíteni a játékba, mint a deathmatch, CTF és last man standing. Ezenkivül lesz benne egy vadiúj mód amiről egyenlőre semmit sem hajlandóak elárulni.