Berta Sándor

Önálló döntéseket hozhatnak az üzemi területeken közlekedő járművek

A különböző zárt területeken mozgó autók a jövőben önállóbbak lehetnek.

A ZF Fredrichshafen AG 25 százalékos tulajdonrészt szerzett az Embotech AG társaságban, amely az autonóm gépkocsikhoz készít szoftvereket és ezáltal lehetővé teszi, hogy önállóan döntéseket hozzanak. A két fél stratégiai partnerséget alakít ki és a raktárak, a gyárak, a kikötők, a repülőterek, a bányák és a mezőgazdasági üzemek vagy a buszdepók területén működő járművekhez akar autonóm rendszereket megalkotni, továbbá javítanának a logisztikai depók biztonságán, hatékonyságán és fenntarthatóságon, s ezzel párhuzamosan csökkenthetik a jelenlegi üzemi költségeket. Ezáltal az igényekre szabott, skálázható és megbízható megoldásokat lehet létrehozni.

A cégek egy másik közös projektben egy intelligens és előrelátó sebességi asszisztenst is ki akarnak fejleszteni, amely a forgalmat, a közlekedési táblákat és a topográfiai viszonyokat egyaránt figyelembe fogja venni.

A ZF Fredrichshafen ötvözi majd az Embotech és a saját alkalmazásait, köztük az Autonomous Driving Open Platform Technology (ADOPT) nevű technológiai platformját. A vállalatok elsősorban az európai, utána a világpiacra akarnak szoftvereket készíteni és elérhetővé fognak tenni egy teljes ökorendszert, amely az ügyféloldali üzemi tevékenységeken autonóm, hálózatba kötött és elektromos autókkal, intelligens interakciókkal, infrastruktúrával és hálózatba kötött szoftvermegoldásokkal akar javítani.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ender Wiggin #1
    A cikkhez nem kapcsolódóan egy gázolajos Freightliner meg egy Peterbuilt van a képen?