Ötvös Tibor

Februárban már izzani fog a PC-nk


Már februárban kapunk két olyan címet, mely esélyes lehet 2016 legjobbjának címére is.

Januárban nem nagyon volt szükség a számítógépünkre, így pihenhetett egy keveset - vagy pedig bepótolhattuk a különböző elmaradásainkat tavalyról. Februárban azonban már lesz mivel foglalkoznunk és rögtön két olyan alkotást is kapunk, ami esélyes lehet a 2016 legjobbja címre is. De haladjunk időrendi sorrendben. 2-án jelenik meg a Crusader Kings 2 - Conclave, mely a Paradox Interactive népszerű alkotásához ad extra tartalmakat.

Február 5-én aztán robban az első bomba az XCOM 2 képében. A Firaxis alkotása reményeink szerint hasonlóan jól sikerül mint az első rész és annak kiegészítője. Az már jó pont, hogy a program minden egyes belépéskor újragenerálja a pályákat. A megjelenés után természetesen beszámolunk a programról. 9-én érkezik az Assassin's Creed Chronicles: Russia, mely a Chronicles-trilógia zárása lesz és egyben a legérdekesebbnek tűnő darabja is.

Szintén 9-én érkezik a Dying Light: The Following - Enhanced Edition, melyben homokfutókat kap hősünk illetve a Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 is, mely feltehetően csak egy szűkebb rétegnek nyújt majd kikapcsolódást. A Prospekt február 11-én érkezik és kíváncsian várjuk, milyen lesz az Opposing FOrce folytatásának szánt program. Aztán egy nagy ugrás, pár hét szünet és érkezik 23-án a Far Cry: Primal.



Sokan kétkedve fogadták a bejelentéskor a Primal őskori váltását, ám nekem kimondottan tetszett az ötlet. Az már más kérdés, hogy ahogy egyre több videó jelenik meg a programból, annál kevésbé érzem helytállónak a leleplezésnek adott címét a cikknek (Az év játéka lehet a Far Cry Primal). Mindenesetre a remény hal meg utoljára és csak bízni tudok abban, hogy az esetleges hibákat egy remek környezettel és hangulattal orvosolja majd a Ubisoft.

A hónap végére két kisebb alkotás maradt, de ez nem jelenti azt, hogy nem érdemes figyelni rájuk. Az Agatha Christie: The ABC Murders február 24-én érkezik és a kalandjáték a nyomozós történetek szerelmeseinek lehet érdekes. A The Town of Light pedig inkább a horror szerelmeseit mozgathatja meg 26-án. Márciusban pedig folytatódik a kényeztetés, hiszen elindul az epizodikus Hitman, jön a Tom Clancy's The Division és végre elérhetővé válik az Adr1ft is.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Szefmester #11
    Te jó ég! Hányszor dobtam duplapasszos gránátot az első részben! Amikor valakinek kezdett kifogyni a skuló, netán kifogyott a kábítóból dobtam neki valami gránátot, felkapta továbbdobta és reménykedtem hogy bekábul a dög.
    Vagy amikor a játék kezdésekor (szuperhuman fokozaton) eladtam a felesleges cuccokat, kirúgtam a gyökér katonákat, és mielőtt még megérkeztek volna az újak és a szerkó betámadták a bázisom. :D Ritkán indítottam annál gyorsabban új játékot. :D
    Meg a kutatás kötetlensége... amikor tudatosan rámentél a megfelelő fejlesztésekkel a plazmapuskára, meg a repülő páncélra. nem a játék által megengedett sorrendben kellett kutatni. A plazmapisztoly pl sosem volt kifejlesztve, ahogy a lézerből is csak a puska.
    Meg amikor a pszí hadtest elkapott egy idegent, eldobattam az összes fegyverét odasétáltattam a kivégző (fejlődni akaró újonc) elé és letérdelt (katona felszerkó képernyőn lehetett váltani az idegenre hogy a zsebéből is eldobjon mindent), persze a térdelésnek nem volt animációja, de vonta a mozgáspontot.
    Milyen szép is volt amikor megláttam egy idegent, az meg nem kapott egy animáció keretében egy rakás mozgáspontot hogy elmenekülhessen, hanem ott állt és nézte ahogy potyognak a gránátok...
    Vagy a játék végén a tojásvetővel letakarítani a teljes pályát ha nem volt kedvem keresgélni a dögöket.
    Minden karakterem képes volt minden fegyvert használni. Így egy éjszakai lezuhant ufóhoz nyugodtan vihettem gyújtólövedékes osztagot.
    Vagy egy komolyabb ufó ellen egyszerre kiküldtem két vadászt (vagy többet) és reménykedtem hogy túlélik az első találatot...

    A második részben is milyen fasza volt már hogy voltak szárazföldi (is), és csak víz alatti fegyverek. Vagy a harmadik részben a robot fickókkal leszövetkezni hogy felvehess gépeket is. Őket lehetett előre küldeni ha jöttek a brainsuckerek.. ráugrott és éhenhalt. XD Meg a frakciók... gyökér Cult of Sirius... Egyedül a bionikus idegenek nem jöttek be benne. Ha lett volna mechanikus cuccuk is, nem csak biomassza...

    Ezzel szemben az új egy förtelem ostobáknak készített korlátozott valami lett. Szép meg egyszerű lett, de szép meg egyszerű lett. Összetett taktikákat nem is nagyon lehetett alkalmazni...
    Utoljára szerkesztette: Szefmester, 2016.01.31. 22:16:36
  • Ahoy #10
    Te miről beszélsz? A full bázisépítés, bármilyen eszköz eladása megvétele, bázisharcok, ezek zseniális részei voltak az alap x-comnak. Lehet nem mindenki adott át küldetés közben fegyvert, vagy cipelt idegen hullákat, de szerintem ez része volt a taktikai tárháznak. Ez a lényeg. Ha akartam aláaknáztam és felrobbantottam egy egész szintet, ha akartam egy gyors technológia szerző küldetést nyomtam.Itt meg ha jól emlékszem fel se lehetett venni a fegyvert küldetés közben, pedig ott volt, vagy "szétrobbant"

    Összetettségében sokszorosan alulmúlta a régit.
    Nekem nem hiteles, hogy nem tudok fegyvert váltani egy katonánál. Milyen baromság ez, hogy kötelezően csak egyféle típust viselhet.

    A kiegészítő viszont zsír volt a mechákkal. El is neveztem Robotzsidóharcosnak :D
  • molnibalage83 #9
    Az összes dolog amt említesz szökőévenként volt használva... A kiegnek semmi értelme nem volt, nekem semmit nem tett hozzá, az XALT küldik inkább csak felbaszták az agyam.

    Az is azért elszomorító, hogy az ellenség csoport pakkokban kerül le a térképre... ez olyan áá...
    Ez volt az egyetlen negatívuma igazán a remaknek.
  • Ahoy #8
    molnibalage83:
    Pont ez a probléma... A remake nagyon leegyszerűsített egy csomó minden játékmechanikát.
    Miért? Mert nem tudja felfogni a hülyegyerek ma, hogy hogyan kell kereskedni a cuccokkal? Vagy nem fogja fel, hogy miért jó átadni egy fegyvert/tárat bármit egyik katonának a másiktól?

    Egyszerűen nem értem miért jó az, hogyha lebutítanak egy rendszert. Ez nem csak nosztalgia, bár szerettem az X-COM remake-t szerintem nem volt rossz, főleg a kieggel... ennek ellenére baromira hiányzott mondjuk egy X-COM Apocalypse féle rendszer. Ott tényleg mindent meg lehetett csinálni, ha akartál. Kinek ártott volna, hogyha beleraknak egy rendes kereskedés fícsört, vagy azt, hogy legyenek átatható cuccok...

    Soha nem lesz már olyan fíling, hogy elfogy a lőszerem, és odamegyek egy idegen tetemhez, felveszem a fegyverét és azzal harcolok tovább... vagy kedvemre összerakok egy páncél szettet, majd a repülő részét átdobom a másik katonának. Vagy gyorsan bezúzok a térképre, elkábítok pár idegent és a tetemeket hátizsákban hazaviszem. A kasztrendszer lehet izgalmassá teszi valamelyest a játékot, de mi lenne, hogyha minden kaszt csak ösztönző pontrendszerrel működne, de használhatnának különböző fegyvereket. Skillek terén még oké a dolog.

    Az is azért elszomorító, hogy az ellenség csoport pakkokban kerül le a térképre... ez olyan áá...

    Egyszerűen lebutították, leegyszerűsítették... a bázisépítést, a kereskedelmet, a tárgyak cseréjét, a fejlődést... kb mindent. A lehetőségét, értem? Aki nem akarta az ne használja, de nekem jólesett küldetés közben inventory-zni.
  • Papa01 #7
    Számomra a Xenonauts volt inkább unalmas... köröket vert rá a Firaxis játéka, pedig én is játszottam a "nagy elődökkel". Szerintem az UFO:Extraterrestrials inkább lett volna jó példa.
    A stílusod pedig elég gáz.
    Utoljára szerkesztette: Papa01, 2016.01.29. 17:27:16
  • Csacsis #6
    Hát nem tudom. Classic fokozaton jártam úgy, hogy 4 emberem haldoklóban volt 9-10 ufóval szemben (nem is sikerült a küldi :Đ).
  • Csacsis #5
    Attól hogy neked nem tetszik, nem kell lehordani.
    Pl Én csalás nélkül végigvittem anno az Xcom2-őt (pénzcsalást sem alkalmaztam, semmit!!!)
    Ma már nincs sok időm játékra. Nekem a mostani Xcom kiváló szórakozást nyújt. Nincs vele semmi baj.
  • inkvisitor #4
    Az új X-com egész jó lett, mindössze két negatívumot tudok hozzáadni.
    1. Nehézség. Az előd nagyon jól tudta sz..ni a játékost a nehézségével, kellemes kihívást jelentett. Az Ufókank nem voltak mozgási kötöttségei, símán végigjárták az egész pályát, vagy ha rossz volt a morál elbújtak. A régiben volt hogy fél órát kellett keresni az utolsó szektoidot, mire rátalált az ember. Naná hogy a WC-ben bújkált folyamatos pánik stástusszal.
    2. Létszám. A nagy szállítóban be lehetett rakni egy tucat embert is, a mostani 4-6 fő kevés. Cserébe alien is jöhetett egyszerre 10.
  • Palinko #3
    Március szerintem érdekesebb lesz, kíváncsi vagyok mit futtat majd a régi vasam :D
  • molnibalage83 #2
    A baj az, hogy egyesek képtelenek elfogadni azt, hogy a remake mit is jelent...

    Én egyáltalán nem tartottam megcsúfolásnak a nagy elődött, egy nem túl rosszul sikerütl remake volt.

    Az előd minden tisztelete mellett abban akkora játéktechikai ökörségek voltak, hogy akkori szemmel sem lehetett elmenni mellette, nemhogy ma. Ezeket részben javította az új remake. Az 1993-as előd fantasztikus játék volt a maga korában, de korántsem hibátlan és arra erősen hajazó kezelés és minden mással bíró játékot kiadni őrültség lenne ma.

    Értem, hogy neked nem tetszette, de én azt érzem, hogy téged a nosztalgia faktor és a vak szeretet totálisan elvakít és objektivitásod emiatt 0.