Auto szimulátorok TOPIC-jai: | rFactor | iRacing | LFS | GTR2 | GTL | RACE/07 | GTR | GTR-E | CRS | STCC | nK-Pro | ARCA | RBR | GPL |

Repülo szimulátorok TOPIC-jai: | FSX | FS2004 | Falcon 4 | Lock On | IL2 Sturmovik |

Helikopter szimulátorok TOPIC-jai: | DCS:BS | Enemy Engaged 2 | Enemy Engaged: Comanche Vs Hokum |


  • tilus
    #9163
    Ezért a koncepcióért sem adnék egy garast sem :)
    Rugót eleve számúzni szerettem voltna nem erősebbet betenni még ha progresszív is, az egyetlen dolog ami jó benne hogy a piros müanyag vackot ki lehet hajítani.

    Marketing szöveg lehet meggyőző, de láttuk eddig hogy a komoly professional backgroundal érkező emberek teljesen ügyetlenek a Simekben :) Ott a smile..te tényleg így van.

    Háttérinfőként:

    Kemény progresszív rugó lehet hogy sokkal jobb mint a gyári megoldás amitől gyakorlatilag beesik a pedál maxig, de nyomáspontot nem ad, és fék felengedéskor ki fogja lőni a pedált, holott féktáv végén szépen lassan felengedni kéne a pedált. Ez legalább olyan fontos mint jól, és jókor lenyomni.
    Ezért imádtam annyira a Clubsport pedált, nagyon finoman lehetett visszaengedni, és ezt akartam reprodukálni a saját designomban is.

    További érdekesség...annak ellenére hogy mennyire dicséri a saját termékét az ARC design..saját cockpitjában nem ez van, hanem hidraulikus fék nyomás méréssel..poti nincs, meg rugó sem!