Auto szimulátorok TOPIC-jai: | rFactor | iRacing | LFS | GTR2 | GTL | RACE/07 | GTR | GTR-E | CRS | STCC | nK-Pro | ARCA | RBR | GPL |

Repülo szimulátorok TOPIC-jai: | FSX | FS2004 | Falcon 4 | Lock On | IL2 Sturmovik |

Helikopter szimulátorok TOPIC-jai: | DCS:BS | Enemy Engaged 2 | Enemy Engaged: Comanche Vs Hokum |


  • Pitti
    #675
    Ezt már láttam én is, az elv nagyon jó, csak a szimuláció egy rakás kaka..
    pl jobbkanyarnál jobbra dől balnál balra, ráadásul mint egy mérleghinta, billeg ideoda nem marad abban a helyzetben a kanyar teljes hosszában... de mondjuk teljesen tökmindegy mivel pont az ellentétes irányba fordul :)
    semmi összefüggést nem látok a játék és a szimulált "g erő" között. Valami hullámvasút vagy bob effekt lehet az egész. :)
    Nálam a force-dynamics viszi a pálmát.. ;)