Auto szimulátorok TOPIC-jai: | rFactor | iRacing | LFS | GTR2 | GTL | RACE/07 | GTR | GTR-E | CRS | STCC | nK-Pro | ARCA | RBR | GPL |

Repülo szimulátorok TOPIC-jai: | FSX | FS2004 | Falcon 4 | Lock On | IL2 Sturmovik |

Helikopter szimulátorok TOPIC-jai: | DCS:BS | Enemy Engaged 2 | Enemy Engaged: Comanche Vs Hokum |


  • pointer4
    #570
    Nemtom, nem ismerem az ikarust :D
    Nekünk a műhelybe csak ®uk meg Lada meg BMW volt. :D
    Előszőr is elkell dönteni hogy milyet akarsz :D

    vagy

    rendszerűt.
    Mindegyiknek van előnye hátránya. Amelyik csak hátulról mozdít, azt könnyebb megcsinálni fém szerkezetileg, de kevésbé tud oldalra dőlni. A felfüggesztett az problémásabb de több mozgásteret ad majd :D
    Az a lényeg a munkahengerrel, hogy 5/3 csatlakozós legyen, és közép állapotban (áram mentesen) zárt.


    4 munkahengerrel a lebegő típust meg így vezérlik: (egyik pár henger egymással ellentétesen van bekötve, úgy forgat erősebben)

    És ugye a munkahenger másik végét ki kell szellőztetni.