Auto szimulátorok TOPIC-jai: | rFactor | iRacing | LFS | GTR2 | GTL | RACE/07 | GTR | GTR-E | CRS | STCC | nK-Pro | ARCA | RBR | GPL |

Repülo szimulátorok TOPIC-jai: | FSX | FS2004 | Falcon 4 | Lock On | IL2 Sturmovik |

Helikopter szimulátorok TOPIC-jai: | DCS:BS | Enemy Engaged 2 | Enemy Engaged: Comanche Vs Hokum |


  • cselt
    #1776
    Egyelőre a 6-os van rajta, ami a képeken is látszik. Egy ideig szerintem nem nyúlok hozzá, nem akarom két nap után gallyratenni.

    Viszont eszembejutott még egy kicsit hibája, amit az előző tulal említett: ha szekvenciálisban van a váltó, akkor néha hajlamos az alsó állásban maradni és nem ugrik vissza középre. Ez úgy orvosolható, hogy a váltót úgy kell felfogatni, hogy vízszintesen álljon és ne legyen benne ez a kis megdöntés. De mondjuk nekem jó ez így is egyelőre. Szekvenciális meg van a kormányon.