Auto szimulátorok TOPIC-jai: | rFactor | iRacing | LFS | GTR2 | GTL | RACE/07 | GTR | GTR-E | CRS | STCC | nK-Pro | ARCA | RBR | GPL |

Repülo szimulátorok TOPIC-jai: | FSX | FS2004 | Falcon 4 | Lock On | IL2 Sturmovik |

Helikopter szimulátorok TOPIC-jai: | DCS:BS | Enemy Engaged 2 | Enemy Engaged: Comanche Vs Hokum |


  • pointer4
    #1372
    Hát ha berakod sebességbe, akkor amíg benntmarad végig nyomva kéne tartania az érintkezőt.
    A srácnál - amit alább linkeltem - látszik, hogy oldalról megy rá az érintkező a váltórúdra. (ennek gondolom az is előnye még, hogy hamarabb kapcsol fokozatba, és kevesebb időt van üresbe)

    Ő úgy is hívja őket, hogy kapuk, nem gomb pl.
    A gumi meg csak balról jobbra húzza vissza középre, 3-4 es közé. Neki se tartja benn fokozatban semmi, max a nehéz váltógomb súlya. De a nyomógomb ellenállása se kényszeríti kifele.
    Bár megmondom nem látom a felszerelési módot a fotódon, lehet feleslegesen jártatom a számat, csak gondolom hogy ez lehet a gondod.