387
Jagged Alliance 2
-
#387 Vengeance reloaded teljesen uj pályák, jobb grafika , Al stb érdemes kirpobálni, 2022-es mod -
#386 a jövő
-
#385 Értem. Majd megszerkesztem valahogy. Köszi a segítséget mégegyszer -
#384 Én évekkel ezelőtt játszottam, akkor nem volt gondom a felbontással... :) -
#383 Az 1.13-pachel valahogy működésre lehet bírni vajon? Csak a felbontás miatt lenne jó :) -
#382 Szívesen, szerintem nem lesz gond! :) -
#381 Köszi, de sajnos azt írja ki, hogy nem találja a játékot telepítve. Ez még nem steam-es verzióhoz van talán.
szerk.: Én néztem be és mást akartam telepíteni. Valami patch-et szerintem. xdd
Köszönöm szépen! Remélem menni fog !
Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2017.06.25. 08:31:08 -
#380 Szia!
Ezt az oldalt ismered? Én innen szedtem le: LINK -
#379 Van működő honosítás a steam-es Jagged Alliance 2 Gold vezióhoz? Keresgéltem, de nem működött egyik se.
Előre is köszönöm a választ! -
Toni85 #378 Sziasztok!
Van már 5280-s verzió most töltöm le.Arulco Revisited moddal nagyon jó ez a játék.
-
Kotomicuki #377 No, közben elértük a 4870-s verziószámot is a v1.13 mod-ban! -
#376 Köszi, a játékról a továbbiakban itt beszéljünk. -
Carmageddon #375 Teljes egészében megnyitja a Jagged Alliance Online szervereit a nagyközönség előtt a Gamigo.
Az eddig zárt tesztelés alatt álló játék világába mától bárki beléphet és a későbbi fizetős, prémium szolgáltatásokból is kaphat ízelítőt.
A JAO böngészőben futó játék, -
Kotomicuki #374 Nagyon lelassult a játék, mert a legújabb rendszerben (100 AP/kör) sokkal kevesebb dolog csinálható meg, mint a régiben (25 AP/kör; 2AP-s kapáslövések az FN FAL-lal...). Most jó, ha három, nem teljesen célzott lövés leadható, de inkább csak 2 ez a szám, körönként. :(
(Az 'R' billentyű lenyomása nagyon fontossá vált, minden olyan mozgás előtt, amikor a zsoldosunk távolabbról szeretne odaérni az akció színhelyére, ha nincsenek (már) mesterlövészei az ellenfélnek.)
Néhol túlságosan belenyúltak az eddigi, már jól kiismert fegyverstatisztikákba, pl. a TAR 21 most messze a legjobb 5,56mm-s AR lett (főként a gyorsasága miatt, ami a fentiek tükrében nagyon is fontos tényezővé vált). :(
Általában a legújabb fegyverek a "legjobbak", de ez sem általános érvényű. Most már nem érvényesül az, hogy fegyvert belgától, némettől, vagy orosztól érdemes csak beszerezni. :S
A sorozatlövések közelharci távolságon túlra való alkalmazásáért át kell írni az .ini fájlt - hogy erre/ilyenekre miért nem tudtak alkotni egy ki/be-kapcsolót az Options-ban, ha már 2 lapossá tették azt?!
USE_AIMED_BURST = TRUE <- a sorozatlövésre is lehet AP-t költeni, így már talán találni is fog majd...
ENABLE_EXT_MOUSE_KEYS = TRUE <- ekkor az egérgörgővel is lehet "célozni"
Enélkül tényleg csak arra használható a géppuska, hogy lefektesse, vagy fedezékbe küldje az ellenfelet - ill. minden, csak 'full auto' fegyver használhatatlan távolabbi (10-15+) célok ellen (kb. mintha kapáslövést lőnénk és erre jönnének rá minden egyes lövedék után a sorozatlövési büntetések ). :(
Minden sisak, páncél, nadrág "rombolja", az ebben a változatában amúgy is a valaha volt legrosszabb értékeket itt felmutató, célzási, célra tartási képességeket, talán csak a grille gatyó nem! :(
Mintha már itt is átestek volna a ló túlsó oldalára, amikor túlzásba vitték az "életszerűségre" való törekvést.
A "szép", mint régen..., játékért BR's "fejlődési" kapcsolóját a legelsőre kell állítani, különben nagyon hamar kihívások nélkülivé és unalmassá válik a játék - szuper fegyverekkel a pisztolyok ellen, már a default beállításnál is. Tony, szerencsére, mindig az alapoktól fejlődik fel. -
Kotomicuki #373 Bányabezárás van, csak későbbre halasztották. :(
Minden 1.13 felhasználónak ajánlanám ezt az angol fórumot, nagyon hasznos dolgok vannak itt: The Bear's 1.13 fóruma -
Kotomicuki #372 Bobby Ray's ügylet előtt egy mester mentés legyen, mert az eltűnő szállítmányok hibáját nem oldották meg, hiába ígérték azt az új mod leírásában. :(
Nagyon durva, ha a kezdeti tőkénk válik semmivé emiatt. :((
(A milícia önállóan csatázhat, de a zsoldosaink ne nagyon, amíg meg nem érkezik a szállítmány. Pabló-t a leszállítás előtti napon megkenve 50-100 $-l - ez a drasseni milíciánk lélekszámától függ - nem nagyon tűnnek el dolgok.)
Viszont bányabezárással még nem találkoztam, így 6-8 zsoldos még fenntartható - legalábbis a Shadow, Scope, Lynx, Monk, Raven, Ice hatos még nem megterhelő. -
Kotomicuki #371 Pontosítás az előzőekhez:
2, 35 pontos vezetési képességű egyén - ez az alapkövetelmény a kiképzéshez - 5 zöld milíciát képez ki (magasabb fokozaton), kb. 1 nap alatt.
Ha van tanító képesítés, ill. növekedik a pontok száma, akkor a kiképzett mennyiség és az ehhez szükséges idő is számunkra előnyösen változik.
A stratégiai térképen csak akkor látjuk az ellenséget, ha az a mienk által "lakott" terület mellett van - ha nincs ott zsoldosunk, vagy milíciánk, akkor nem látunk semmit sem az ellenség mozgásából. Viszont már mindig láthatjuk az ellenséges egység létszámát - nincs piros kérdőjel!
A magasabb szinteken már minden csere és változtatás pontba kerül, "ingyen" csak a legelsőn van - mint az E5 Brigade-ban. :)
Mégis csak kéne patch-elni az alapjátékot az 1.13 feltelepítése előtt: 1.06, vagy 1.07 a "simához", 1.12 a "Gold" változathoz.
Ez, a mostani 1.13-s rendszer nagyon hajaz a HAM kiegészítőben látottakra. -
Kotomicuki #370 Ami újdonság - a 2085-höz képest - előjött egy rövid tesztelés alatt:
- 400$/nap a 20 kék milícia fenntartása és 750$-ért most már csak 8 képződik az eddigi 10 helyett (uú, először sárga "gyártható", majd ezeket kell átlépezni kékké, a sötétkék továbbra is csak harci tapasztalatok után "nyerhető") -> már a Magic, Shadow, Scope, Lynx, csapat összehozásához is folyamatos öldöklés (enemy drop all items) és a boltoknál hagyott, olcsó bizniszelő emberkék kellenek, mert a milícia fenntartása nagyon sokat elvesz a napi bevételből
- mostantól vannak negatív hatásai is a dolgoknak (eddig csak a Sniper Scope-nál volt +1 AP), nagyon oda kell figyelni, hogy mit és mikor használunk; viszont már nem kerül AP-ba a cserebere (zsoldoson ez biztos)
- az embereink tulajdonságait meghatározó képességeknek is lehetnek negatív hatásai, ill. szinte csak a specialista jó az adott feladatra, mert csak ő kaphat lényegi pluszokat (nálam az 1 éjjellátó, 1 sniper, 1 gránátos, 1-2 autómata fegyver specialista és az 1-2 fő tanító/szerelő/javító(/automata-fegyverkezelő) csapat vált be inkább, a mindenki éjjellát és sorozatot lő és csak a sötétben harcolunk, ami az előző verzió ásza volt, már nem szuperált ilyen jól -> kevés pluszot adott az 1 pöttynyi képesség (Lehetőség van jó pár tulajdonságpontért szinteket venni, de ez csak az első néhány csatában jönne jól, míg a pontoknak végig hasznát vesszük -> pl. Ira hiába mesterfokú kiképző, amíg nem éri el a 35 leadeship-t(bizony, képeznie kell magát pár napig ehhez), addig nem képezhet ki milíciát; ill. minden tulajdonságokhoz-képzettséghez tartozik egy minimum követelmény (az alap 35), amit el kell érnie az egyénnek annak használatához -> karaktergenerálásnál nem 35 lesz az alap, hanem több, ha valami azt igényli)
- a fegyverkiegészítők most még lényegesebbek -> 2x scope nélkül 15-20 kockányi távolságban már nagyon gyérek a 85 Marksm. ponttal bíró egyének is, az előző verzióhoz képest és nem specialistánál (sniper 2 pöttyöt javul célzásban 1 AP-ért az 1 helyett pl.)
- minden tulajdonságpötty alatt látható, hogy most éppen hol áll a következő eléréséhez képest, nem "váratlanul" kapjuk a hírt annak növekedéséről
- a nagyon lassú fegyverminőség-emelkedés mellett a 3. város (és két SAM-site) meghódítása után is zömében pisztolyokkal volt felfegyverkezve még az elit ellenfél is, alig 2 M1 karabélyt hullajtottak el addig -> itt lehet értelme egyedül a Hand Gunner/Ambi. kombónak)
- immár nem számol előre a program (!!!), tehát a visszatöltés után nem fog uú történni az adott dolog, hanem ott "helyben" újraszámolja azt (pl. nem lehet/kell mozgás/lövés-kombinációkat csinálni, állandó viszatöltögetéssel egy/a találatért)
- jobban különböznek a nehézségi szintek egymástól -> már nincs az a visszaverhetetlen counter a drasseni bányánál az első 2 szinten :))
- csak a csapattagok létóterében lévő akciókat, NPC-ket, milíciát láthatjuk, most már nem sasol nekünk a milíciánk a pályán (eddig az aknavető célpontkeresőjeként és az ellenfél mesterlövészeinek a felderítésében nagyon jól szuperáltak) -
Kotomicuki #369 Nálam, 32-bites w7-n, sima JA2 telepítése és nem patchelése után felrakva a 4452+4552-t, meg nem. :S
Kompatibilitás-fülhöz sem piszkáltam hozzá, csak minden mozzanat megkapta a rendszergazdai jogosultságot, így a program indítása is.
Annyi a gond, hogy a 3-4 óránkénti, rendszeres kifagyásai megmaradtak - meg 30-40%-n tekeri a háttérben a run32.dll-t - a JA2.exe mellett pluszban - , amit, ha lelövök, akkor 50% eséllyel elveszi a taktikai térképen az irányítást. :(
2x kell elindítani az 1.13-t, hogy 1x elinduljon, mert elsőre csak a *.dll pörög, a program maga nem! :)) -
Noodlee #368 Nekem attól már a játék legelső mapján kifagy a játék. -
Kotomicuki #367 Hahó, Skacok, hát senki sem kiabált, hogy megvan az új 1.13-verzió?!
Innen kell a 4452 (core), majd a 4552 (update) fájlokat leszedni és telepíteni (célszerű egy frissen telepített alapjátékra és nem felülíratni vele a régi változatot).
Elsőre a kibővült és megújult karaktertulajdonságok hatottak meg - ezzel teljesen átírva az eredeti harcrendszert.
Másodjára az "új" - hiszen már a 2085-ben is "ez" volt - felszerelés-mód és a hozzá kapcsolódó kiegészítők (new/new) kényeztettek el, pl. 5,7 mm-sre átalakítható M4-sek (bár pont ezt a "régi"-ben is meglehet tenni).
A taktikai képernyőn is számos újdonság van: célzás, a 3 "oldalas/füles" fegyverleírás és az ezekkel összefüggő számtalan módosító tényező.
Hhmm, van mit újratanulni! :)) -
LILaG #366 Esetleg nincs meg valakinek és nem tudná feltölteni valahova? -
Kotomicuki #365 Ezen oldalról is elérhetőnek kéne lennie a ja2.hu-nak (jobb fönt, mint társoldal), de helyette más (most nem minősíteném) jön be... -
LILaG #364 Szasztok!
Magyarosítást tudok valahonnan szedni? -
Rc panzer #363 Kipróbáltam, úgy néz ki működik. Köszönöm! -
Rc panzer #362 Köszi!
Remélem működni fog a Hiredben is.
De ahogy látom ebben mások a kérdések.
Hiredet ismeri valaki?
Ez fog működni a hiredben is, vagy arra szól? -
#361 Question 1:
1: Martial Arts 3: Hand to Hand combat 4: Lock Picking 5: Throwing 6: Optimism
Question 2:
1: Teaching 3: Psycho Personality 4: Friendly personality
Question 3:
1: Lock Picking 3: Stealth 4: Normal personality
Question 4:
1: Automatic Weapons 2: Friendly Personality 3: Normal Personality
Question 5:
3: Aggressive Personality
Question 6:
2: Night Ops
Question 7:
1: Electronics 2: Knifing 3: Night Ops
Question 8:
1: Ambidextrous 3: Optimistic Personality 4: Psycho Personality
Question 9:
No answer to this question has consequences on the specialties and personality.
Question 10:
No answer to this question has consequences on the specialties and personality.
Question 11:
2: Teaching 3: Aggressive Personality 4: Normal Personality
Question 12:
1: Martial Arts 2: Knifing 4: Automatic Weapons 5: Hand to Hand combat 6: Electronics
Question 13:
2: Normal Personality 3: Normal Personality
Question 14:
2: Normal Personality
Question 15:
1: Throwing 2: Ambidextrous
Question 16:
No answer to this question has consequences on the specialties and personality. -
Rc panzer #360 Sziasztok!
Pár napja egy haveromtól megkaptam a Hired Guns: jagged Edge című játékot ami nem gyengén koppintása a jagged 2-nek. Még a zsoldos készítőjénél is ugyanaz a kód ha jól emlékszek. xep624. Kb ugyanaz a teszt mint a kettőben. Tudtok egy jó karakter készítő receptet? Lövészt akarok csinálni. És sikerült egy két kezes csávót. :D
-
Majesty #359 Én A gold Jaggedre rá raktam az 1.13 patchet és a cosplay 904 modot.Rengetek uj fegyvert és cuccot rak még bele a cosplay föleg ww2 cuccokat.Nekem nagyon tetszik. -
#358 pedig pihenéssel lehet, csak lassú
asszem ha a térkép nézetbe keresgélsz a zsoldosoknál öö.. vmilyen akciók között lehet a medkittel gyorsítani és medikölözni -
hejyjyjy #357 Csá!
Valaki küldje már el nekem a magyarítást ha tudja mert a fordítók oldaláról nem tudom letölteni mert senki se seedeli.
[email protected] -
Kotomicuki #356 Ez az 1.13 sajátossága, hogy mindkét fél kérhet és az ellenfél kérni is fog mindig segítséget a szomszédos szektorokból. A bánya körül, kezdetben hatalmas a csapatmozgás, az elfoglalt területek megtartásához először ezeket kell szétverni - egyszer, e helyett, bevettem magam a fogorvosi rendelőbe (4 fő) és annak tetejére (2 fő), IMP(?)-es klónokkal, a félnapos, éjszakai harc eredménye a 2-4 szintlépés és 10-15 pont növekedés a maksmanship-jüknél, persze mindegyik lesántult -> ezek után én védekező pozíciónak a központi nyilvános-WC-t és annak tetejét használom, a reptéren képzett milicistákkal megerősítve, de mindezek előtt szervezek néhány rajtaütést is a környéken (a lényeg, hogy a pappal sikeresen küldessünk élelmiszert a lázadóknak, mert különben Drassen fellázad ellenünk).
A másik megoldás, ami még nekem bejött az, ha az élelmiszer-ügy megoldása után nyugatnak fordulok és azon a végen vetjük meg a lábunkat a csapattal -> fegyverbolt van, ha bunyózunk is, akkor a zsold sem lesz gond és az onnan, a már tapasztaltabb embereinkkel sokkal könnyebb a drasseni helyőrséget szétkapni, több menetben. -
edietheeagle #355 Sziasztok!
Remélem néha még jár erre valaki... :)
Szóval az a nagy helyzet, hogy eltört a JA 2 (Unfinished Business) PLAY disc-em.... :(((((
Vészhelyzet!!!
Tudna valaki esetleg segíteni, hogyan tehetnék szert egyre?
Bármilyen megoldás érdekel...
Ez egy segélykiáltás! :)
Előre is köszönöm.
Üdv,
edietheeagle -
#354 Jah, de már a reptér is kemény amikor 2x jön erősítés :P -
#353 nekemis gyanusan kemeny volt
meg athivtak alandoan az erősitést amikor ephogy centikkel nyertem, es 0 medikit maradt.. kb bealtam kempelni es interruptolni probaltam :S :D -
#352 Megjelent a Multiplayer mod az 1.13-hoz.
Állítólag elég jól működik már, azt nem tudom, hogy milyen játékmódok vannak. -
HaaS #351 Érdekes ez a v1.13, a 2112 exével.
Fura, hogy alapbeállításokkal is mindig 72 emberrel (fele veterán kevláros erőember) támad egyszerre, mikor először foglalom el a Drassen bányát. Fura. -
#350 kb ugyanaz csak telivan uj dolgokkal..nekem adta nagyon hiaba fuggtem a simat v 40 szer -
BIG UNIT #349 Bocs nem Unfinished hanem Wildfireszal annak mi a storyja mer közben elkezdtem és ugyanaz mint a sima csak szebb xD...végülis így van?? Ja h meg Miguel-nél más a szinkron. Meg valami Robert küld el Omertára erre meg Enricorol dumálnak...tök katyvasz...sztem. -
BIG UNIT #348 AMúgy az Unfinished Business-nek mi a története mert most vettem meg de még nem próbáltam ki...nem merem oan yoo game :D dooh