387
Jagged Alliance 2
  • Montanosz
    #387
    Vengeance reloaded teljesen uj pályák, jobb grafika , Al stb érdemes kirpobálni, 2022-es mod
  • Montanosz
    #386
    a jövő
  • Hexex86 #385
    Értem. Majd megszerkesztem valahogy. Köszi a segítséget mégegyszer
  • Papa01 #384
    Én évekkel ezelőtt játszottam, akkor nem volt gondom a felbontással... :)
  • Hexex86 #383
    Az 1.13-pachel valahogy működésre lehet bírni vajon? Csak a felbontás miatt lenne jó :)
  • Papa01 #382
    Szívesen, szerintem nem lesz gond! :)
  • Hexex86 #381
    Köszi, de sajnos azt írja ki, hogy nem találja a játékot telepítve. Ez még nem steam-es verzióhoz van talán.
    szerk.: Én néztem be és mást akartam telepíteni. Valami patch-et szerintem. xdd

    Köszönöm szépen! Remélem menni fog !
    Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2017.06.25. 08:31:08
  • Papa01 #380
    Szia!

    Ezt az oldalt ismered? Én innen szedtem le: LINK
  • Hexex86 #379
    Van működő honosítás a steam-es Jagged Alliance 2 Gold vezióhoz? Keresgéltem, de nem működött egyik se.
    Előre is köszönöm a választ!
  • Toni85
    #378
    Sziasztok!
    Van már 5280-s verzió most töltöm le.Arulco Revisited moddal nagyon jó ez a játék.
  • Kotomicuki
    #377
    No, közben elértük a 4870-s verziószámot is a v1.13 mod-ban!
  • Fenrir
    #376
    Köszi, a játékról a továbbiakban itt beszéljünk.
  • Carmageddon
    #375
    Teljes egészében megnyitja a Jagged Alliance Online szervereit a nagyközönség előtt a Gamigo.

    Az eddig zárt tesztelés alatt álló játék világába mától bárki beléphet és a későbbi fizetős, prémium szolgáltatásokból is kaphat ízelítőt.

    A JAO böngészőben futó játék,
  • Kotomicuki
    #374
    Nagyon lelassult a játék, mert a legújabb rendszerben (100 AP/kör) sokkal kevesebb dolog csinálható meg, mint a régiben (25 AP/kör; 2AP-s kapáslövések az FN FAL-lal...). Most jó, ha három, nem teljesen célzott lövés leadható, de inkább csak 2 ez a szám, körönként. :(
    (Az 'R' billentyű lenyomása nagyon fontossá vált, minden olyan mozgás előtt, amikor a zsoldosunk távolabbról szeretne odaérni az akció színhelyére, ha nincsenek (már) mesterlövészei az ellenfélnek.)

    Néhol túlságosan belenyúltak az eddigi, már jól kiismert fegyverstatisztikákba, pl. a TAR 21 most messze a legjobb 5,56mm-s AR lett (főként a gyorsasága miatt, ami a fentiek tükrében nagyon is fontos tényezővé vált). :(
    Általában a legújabb fegyverek a "legjobbak", de ez sem általános érvényű. Most már nem érvényesül az, hogy fegyvert belgától, némettől, vagy orosztól érdemes csak beszerezni. :S

    A sorozatlövések közelharci távolságon túlra való alkalmazásáért át kell írni az .ini fájlt - hogy erre/ilyenekre miért nem tudtak alkotni egy ki/be-kapcsolót az Options-ban, ha már 2 lapossá tették azt?!

    USE_AIMED_BURST = TRUE <- a sorozatlövésre is lehet AP-t költeni, így már talán találni is fog majd...

    ENABLE_EXT_MOUSE_KEYS = TRUE <- ekkor az egérgörgővel is lehet "célozni"

    Enélkül tényleg csak arra használható a géppuska, hogy lefektesse, vagy fedezékbe küldje az ellenfelet - ill. minden, csak 'full auto' fegyver használhatatlan távolabbi (10-15+) célok ellen (kb. mintha kapáslövést lőnénk és erre jönnének rá minden egyes lövedék után a sorozatlövési büntetések ). :(

    Minden sisak, páncél, nadrág "rombolja", az ebben a változatában amúgy is a valaha volt legrosszabb értékeket itt felmutató, célzási, célra tartási képességeket, talán csak a grille gatyó nem! :(
    Mintha már itt is átestek volna a ló túlsó oldalára, amikor túlzásba vitték az "életszerűségre" való törekvést.

    A "szép", mint régen..., játékért BR's "fejlődési" kapcsolóját a legelsőre kell állítani, különben nagyon hamar kihívások nélkülivé és unalmassá válik a játék - szuper fegyverekkel a pisztolyok ellen, már a default beállításnál is. Tony, szerencsére, mindig az alapoktól fejlődik fel.
  • Kotomicuki
    #373
    Bányabezárás van, csak későbbre halasztották. :(

    Minden 1.13 felhasználónak ajánlanám ezt az angol fórumot, nagyon hasznos dolgok vannak itt: The Bear's 1.13 fóruma
  • Kotomicuki
    #372
    Bobby Ray's ügylet előtt egy mester mentés legyen, mert az eltűnő szállítmányok hibáját nem oldották meg, hiába ígérték azt az új mod leírásában. :(
    Nagyon durva, ha a kezdeti tőkénk válik semmivé emiatt. :((
    (A milícia önállóan csatázhat, de a zsoldosaink ne nagyon, amíg meg nem érkezik a szállítmány. Pabló-t a leszállítás előtti napon megkenve 50-100 $-l - ez a drasseni milíciánk lélekszámától függ - nem nagyon tűnnek el dolgok.)

    Viszont bányabezárással még nem találkoztam, így 6-8 zsoldos még fenntartható - legalábbis a Shadow, Scope, Lynx, Monk, Raven, Ice hatos még nem megterhelő.
  • Kotomicuki
    #371
    Pontosítás az előzőekhez:

    2, 35 pontos vezetési képességű egyén - ez az alapkövetelmény a kiképzéshez - 5 zöld milíciát képez ki (magasabb fokozaton), kb. 1 nap alatt.
    Ha van tanító képesítés, ill. növekedik a pontok száma, akkor a kiképzett mennyiség és az ehhez szükséges idő is számunkra előnyösen változik.

    A stratégiai térképen csak akkor látjuk az ellenséget, ha az a mienk által "lakott" terület mellett van - ha nincs ott zsoldosunk, vagy milíciánk, akkor nem látunk semmit sem az ellenség mozgásából. Viszont már mindig láthatjuk az ellenséges egység létszámát - nincs piros kérdőjel!

    A magasabb szinteken már minden csere és változtatás pontba kerül, "ingyen" csak a legelsőn van - mint az E5 Brigade-ban. :)

    Mégis csak kéne patch-elni az alapjátékot az 1.13 feltelepítése előtt: 1.06, vagy 1.07 a "simához", 1.12 a "Gold" változathoz.

    Ez, a mostani 1.13-s rendszer nagyon hajaz a HAM kiegészítőben látottakra.
  • Kotomicuki
    #370
    Ami újdonság - a 2085-höz képest - előjött egy rövid tesztelés alatt:

    - 400$/nap a 20 kék milícia fenntartása és 750$-ért most már csak 8 képződik az eddigi 10 helyett (uú, először sárga "gyártható", majd ezeket kell átlépezni kékké, a sötétkék továbbra is csak harci tapasztalatok után "nyerhető") -> már a Magic, Shadow, Scope, Lynx, csapat összehozásához is folyamatos öldöklés (enemy drop all items) és a boltoknál hagyott, olcsó bizniszelő emberkék kellenek, mert a milícia fenntartása nagyon sokat elvesz a napi bevételből
    - mostantól vannak negatív hatásai is a dolgoknak (eddig csak a Sniper Scope-nál volt +1 AP), nagyon oda kell figyelni, hogy mit és mikor használunk; viszont már nem kerül AP-ba a cserebere (zsoldoson ez biztos)
    - az embereink tulajdonságait meghatározó képességeknek is lehetnek negatív hatásai, ill. szinte csak a specialista jó az adott feladatra, mert csak ő kaphat lényegi pluszokat (nálam az 1 éjjellátó, 1 sniper, 1 gránátos, 1-2 autómata fegyver specialista és az 1-2 fő tanító/szerelő/javító(/automata-fegyverkezelő) csapat vált be inkább, a mindenki éjjellát és sorozatot lő és csak a sötétben harcolunk, ami az előző verzió ásza volt, már nem szuperált ilyen jól -> kevés pluszot adott az 1 pöttynyi képesség (Lehetőség van jó pár tulajdonságpontért szinteket venni, de ez csak az első néhány csatában jönne jól, míg a pontoknak végig hasznát vesszük -> pl. Ira hiába mesterfokú kiképző, amíg nem éri el a 35 leadeship-t(bizony, képeznie kell magát pár napig ehhez), addig nem képezhet ki milíciát; ill. minden tulajdonságokhoz-képzettséghez tartozik egy minimum követelmény (az alap 35), amit el kell érnie az egyénnek annak használatához -> karaktergenerálásnál nem 35 lesz az alap, hanem több, ha valami azt igényli)
    - a fegyverkiegészítők most még lényegesebbek -> 2x scope nélkül 15-20 kockányi távolságban már nagyon gyérek a 85 Marksm. ponttal bíró egyének is, az előző verzióhoz képest és nem specialistánál (sniper 2 pöttyöt javul célzásban 1 AP-ért az 1 helyett pl.)
    - minden tulajdonságpötty alatt látható, hogy most éppen hol áll a következő eléréséhez képest, nem "váratlanul" kapjuk a hírt annak növekedéséről
    - a nagyon lassú fegyverminőség-emelkedés mellett a 3. város (és két SAM-site) meghódítása után is zömében pisztolyokkal volt felfegyverkezve még az elit ellenfél is, alig 2 M1 karabélyt hullajtottak el addig -> itt lehet értelme egyedül a Hand Gunner/Ambi. kombónak)
    - immár nem számol előre a program (!!!), tehát a visszatöltés után nem fog uú történni az adott dolog, hanem ott "helyben" újraszámolja azt (pl. nem lehet/kell mozgás/lövés-kombinációkat csinálni, állandó viszatöltögetéssel egy/a találatért)
    - jobban különböznek a nehézségi szintek egymástól -> már nincs az a visszaverhetetlen counter a drasseni bányánál az első 2 szinten :))
    - csak a csapattagok létóterében lévő akciókat, NPC-ket, milíciát láthatjuk, most már nem sasol nekünk a milíciánk a pályán (eddig az aknavető célpontkeresőjeként és az ellenfél mesterlövészeinek a felderítésében nagyon jól szuperáltak)
  • Kotomicuki
    #369
    Nálam, 32-bites w7-n, sima JA2 telepítése és nem patchelése után felrakva a 4452+4552-t, meg nem. :S
    Kompatibilitás-fülhöz sem piszkáltam hozzá, csak minden mozzanat megkapta a rendszergazdai jogosultságot, így a program indítása is.
    Annyi a gond, hogy a 3-4 óránkénti, rendszeres kifagyásai megmaradtak - meg 30-40%-n tekeri a háttérben a run32.dll-t - a JA2.exe mellett pluszban - , amit, ha lelövök, akkor 50% eséllyel elveszi a taktikai térképen az irányítást. :(
    2x kell elindítani az 1.13-t, hogy 1x elinduljon, mert elsőre csak a *.dll pörög, a program maga nem! :))
  • Noodlee
    #368
    Nekem attól már a játék legelső mapján kifagy a játék.
  • Kotomicuki
    #367
    Hahó, Skacok, hát senki sem kiabált, hogy megvan az új 1.13-verzió?!

    Innen kell a 4452 (core), majd a 4552 (update) fájlokat leszedni és telepíteni (célszerű egy frissen telepített alapjátékra és nem felülíratni vele a régi változatot).

    Elsőre a kibővült és megújult karaktertulajdonságok hatottak meg - ezzel teljesen átírva az eredeti harcrendszert.
    Másodjára az "új" - hiszen már a 2085-ben is "ez" volt - felszerelés-mód és a hozzá kapcsolódó kiegészítők (new/new) kényeztettek el, pl. 5,7 mm-sre átalakítható M4-sek (bár pont ezt a "régi"-ben is meglehet tenni).

    A taktikai képernyőn is számos újdonság van: célzás, a 3 "oldalas/füles" fegyverleírás és az ezekkel összefüggő számtalan módosító tényező.

    Hhmm, van mit újratanulni! :))
  • LILaG
    #366
    Esetleg nincs meg valakinek és nem tudná feltölteni valahova?
  • Kotomicuki
    #365
    Ezen oldalról is elérhetőnek kéne lennie a ja2.hu-nak (jobb fönt, mint társoldal), de helyette más (most nem minősíteném) jön be...
  • LILaG
    #364
    Szasztok!
    Magyarosítást tudok valahonnan szedni?
  • Rc panzer
    #363
    Kipróbáltam, úgy néz ki működik. Köszönöm!
  • Rc panzer
    #362
    Köszi!

    Remélem működni fog a Hiredben is.

    De ahogy látom ebben mások a kérdések.
    Hiredet ismeri valaki?
    Ez fog működni a hiredben is, vagy arra szól?
  • Fenrir
    #361
    Question 1:

    1: Martial Arts 3: Hand to Hand combat 4: Lock Picking 5: Throwing 6: Optimism

    Question 2:

    1: Teaching 3: Psycho Personality 4: Friendly personality

    Question 3:

    1: Lock Picking 3: Stealth 4: Normal personality

    Question 4:

    1: Automatic Weapons 2: Friendly Personality 3: Normal Personality

    Question 5:

    3: Aggressive Personality

    Question 6:

    2: Night Ops

    Question 7:

    1: Electronics 2: Knifing 3: Night Ops

    Question 8:

    1: Ambidextrous 3: Optimistic Personality 4: Psycho Personality

    Question 9:

    No answer to this question has consequences on the specialties and personality.

    Question 10:

    No answer to this question has consequences on the specialties and personality.

    Question 11:

    2: Teaching 3: Aggressive Personality 4: Normal Personality

    Question 12:

    1: Martial Arts 2: Knifing 4: Automatic Weapons 5: Hand to Hand combat 6: Electronics

    Question 13:

    2: Normal Personality 3: Normal Personality

    Question 14:

    2: Normal Personality

    Question 15:

    1: Throwing 2: Ambidextrous

    Question 16:

    No answer to this question has consequences on the specialties and personality.
  • Rc panzer
    #360
    Sziasztok!

    Pár napja egy haveromtól megkaptam a Hired Guns: jagged Edge című játékot ami nem gyengén koppintása a jagged 2-nek. Még a zsoldos készítőjénél is ugyanaz a kód ha jól emlékszek. xep624. Kb ugyanaz a teszt mint a kettőben. Tudtok egy jó karakter készítő receptet? Lövészt akarok csinálni. És sikerült egy két kezes csávót. :D

  • Majesty
    #359
    Én A gold Jaggedre rá raktam az 1.13 patchet és a cosplay 904 modot.Rengetek uj fegyvert és cuccot rak még bele a cosplay föleg ww2 cuccokat.Nekem nagyon tetszik.
  • bestGP
    #358
    pedig pihenéssel lehet, csak lassú
    asszem ha a térkép nézetbe keresgélsz a zsoldosoknál öö.. vmilyen akciók között lehet a medkittel gyorsítani és medikölözni
  • hejyjyjy
    #357
    Csá!

    Valaki küldje már el nekem a magyarítást ha tudja mert a fordítók oldaláról nem tudom letölteni mert senki se seedeli.
    [email protected]
  • Kotomicuki
    #356
    Ez az 1.13 sajátossága, hogy mindkét fél kérhet és az ellenfél kérni is fog mindig segítséget a szomszédos szektorokból. A bánya körül, kezdetben hatalmas a csapatmozgás, az elfoglalt területek megtartásához először ezeket kell szétverni - egyszer, e helyett, bevettem magam a fogorvosi rendelőbe (4 fő) és annak tetejére (2 fő), IMP(?)-es klónokkal, a félnapos, éjszakai harc eredménye a 2-4 szintlépés és 10-15 pont növekedés a maksmanship-jüknél, persze mindegyik lesántult -> ezek után én védekező pozíciónak a központi nyilvános-WC-t és annak tetejét használom, a reptéren képzett milicistákkal megerősítve, de mindezek előtt szervezek néhány rajtaütést is a környéken (a lényeg, hogy a pappal sikeresen küldessünk élelmiszert a lázadóknak, mert különben Drassen fellázad ellenünk).
    A másik megoldás, ami még nekem bejött az, ha az élelmiszer-ügy megoldása után nyugatnak fordulok és azon a végen vetjük meg a lábunkat a csapattal -> fegyverbolt van, ha bunyózunk is, akkor a zsold sem lesz gond és az onnan, a már tapasztaltabb embereinkkel sokkal könnyebb a drasseni helyőrséget szétkapni, több menetben.
  • edietheeagle
    #355
    Sziasztok!
    Remélem néha még jár erre valaki... :)
    Szóval az a nagy helyzet, hogy eltört a JA 2 (Unfinished Business) PLAY disc-em.... :(((((
    Vészhelyzet!!!
    Tudna valaki esetleg segíteni, hogyan tehetnék szert egyre?
    Bármilyen megoldás érdekel...
    Ez egy segélykiáltás! :)
    Előre is köszönöm.
    Üdv,
    edietheeagle
  • Fenrir
    #354
    Jah, de már a reptér is kemény amikor 2x jön erősítés :P
  • bestGP
    #353
    nekemis gyanusan kemeny volt
    meg athivtak alandoan az erősitést amikor ephogy centikkel nyertem, es 0 medikit maradt.. kb bealtam kempelni es interruptolni probaltam :S :D
  • Fenrir
    #352
    Megjelent a Multiplayer mod az 1.13-hoz.

    Állítólag elég jól működik már, azt nem tudom, hogy milyen játékmódok vannak.
  • HaaS
    #351
    Érdekes ez a v1.13, a 2112 exével.

    Fura, hogy alapbeállításokkal is mindig 72 emberrel (fele veterán kevláros erőember) támad egyszerre, mikor először foglalom el a Drassen bányát. Fura.
  • bestGP
    #350
    kb ugyanaz csak telivan uj dolgokkal..nekem adta nagyon hiaba fuggtem a simat v 40 szer
  • BIG UNIT
    #349
    Bocs nem Unfinished hanem Wildfireszal annak mi a storyja mer közben elkezdtem és ugyanaz mint a sima csak szebb xD...végülis így van?? Ja h meg Miguel-nél más a szinkron. Meg valami Robert küld el Omertára erre meg Enricorol dumálnak...tök katyvasz...sztem.
  • BIG UNIT
    #348
    AMúgy az Unfinished Business-nek mi a története mert most vettem meg de még nem próbáltam ki...nem merem oan yoo game :D dooh