Jagged Alliance 2
  • Kotomicuki
    #370
    Ami újdonság - a 2085-höz képest - előjött egy rövid tesztelés alatt:

    - 400$/nap a 20 kék milícia fenntartása és 750$-ért most már csak 8 képződik az eddigi 10 helyett (uú, először sárga "gyártható", majd ezeket kell átlépezni kékké, a sötétkék továbbra is csak harci tapasztalatok után "nyerhető") -> már a Magic, Shadow, Scope, Lynx, csapat összehozásához is folyamatos öldöklés (enemy drop all items) és a boltoknál hagyott, olcsó bizniszelő emberkék kellenek, mert a milícia fenntartása nagyon sokat elvesz a napi bevételből
    - mostantól vannak negatív hatásai is a dolgoknak (eddig csak a Sniper Scope-nál volt +1 AP), nagyon oda kell figyelni, hogy mit és mikor használunk; viszont már nem kerül AP-ba a cserebere (zsoldoson ez biztos)
    - az embereink tulajdonságait meghatározó képességeknek is lehetnek negatív hatásai, ill. szinte csak a specialista jó az adott feladatra, mert csak ő kaphat lényegi pluszokat (nálam az 1 éjjellátó, 1 sniper, 1 gránátos, 1-2 autómata fegyver specialista és az 1-2 fő tanító/szerelő/javító(/automata-fegyverkezelő) csapat vált be inkább, a mindenki éjjellát és sorozatot lő és csak a sötétben harcolunk, ami az előző verzió ásza volt, már nem szuperált ilyen jól -> kevés pluszot adott az 1 pöttynyi képesség (Lehetőség van jó pár tulajdonságpontért szinteket venni, de ez csak az első néhány csatában jönne jól, míg a pontoknak végig hasznát vesszük -> pl. Ira hiába mesterfokú kiképző, amíg nem éri el a 35 leadeship-t(bizony, képeznie kell magát pár napig ehhez), addig nem képezhet ki milíciát; ill. minden tulajdonságokhoz-képzettséghez tartozik egy minimum követelmény (az alap 35), amit el kell érnie az egyénnek annak használatához -> karaktergenerálásnál nem 35 lesz az alap, hanem több, ha valami azt igényli)
    - a fegyverkiegészítők most még lényegesebbek -> 2x scope nélkül 15-20 kockányi távolságban már nagyon gyérek a 85 Marksm. ponttal bíró egyének is, az előző verzióhoz képest és nem specialistánál (sniper 2 pöttyöt javul célzásban 1 AP-ért az 1 helyett pl.)
    - minden tulajdonságpötty alatt látható, hogy most éppen hol áll a következő eléréséhez képest, nem "váratlanul" kapjuk a hírt annak növekedéséről
    - a nagyon lassú fegyverminőség-emelkedés mellett a 3. város (és két SAM-site) meghódítása után is zömében pisztolyokkal volt felfegyverkezve még az elit ellenfél is, alig 2 M1 karabélyt hullajtottak el addig -> itt lehet értelme egyedül a Hand Gunner/Ambi. kombónak)
    - immár nem számol előre a program (!!!), tehát a visszatöltés után nem fog uú történni az adott dolog, hanem ott "helyben" újraszámolja azt (pl. nem lehet/kell mozgás/lövés-kombinációkat csinálni, állandó viszatöltögetéssel egy/a találatért)
    - jobban különböznek a nehézségi szintek egymástól -> már nincs az a visszaverhetetlen counter a drasseni bányánál az első 2 szinten :))
    - csak a csapattagok létóterében lévő akciókat, NPC-ket, milíciát láthatjuk, most már nem sasol nekünk a milíciánk a pályán (eddig az aknavető célpontkeresőjeként és az ellenfél mesterlövészeinek a felderítésében nagyon jól szuperáltak)