2128
-
#2128 Jlll de ez nem néha van. Majd megnezem visszavett agresszioval... -
#2127 Nem hiszem, néha kijön így. Nem láttam még olyan AI-t amivel nem tudnék beszpni néha, általában mindeig van a pályának olyan szakasza, ahol könnyen előzhetőek, és ha 'személyiségjegyet' kapnak akkor ezek számolása tud vicces helyzeteket eredményezni:
https://www.youtube.com/watch?v=nLAOsVQvi18
80%-an elfogadható versenyeket lehet menni botokkal, van 5-10% amikor qva jó versenyeket is. De inkább arra az érzésre emlékszem amikor rácsodálkozom hogy nahát most tök jó,..mert ahhoz vagy hozzászokva hogy általában sz@r. -
#2126 Valamit allitgatni kellene? Katasztrofa ez az AI......
-
#2125 Ez az állandó kiforgatás viszont kiakasztó állandóan eljátsza az AI .... :D
-
#2124 Én fordítva, nulla Tc me gabs ---Valahogy a fékeket nem érzem még annyira . az ffb-t viszont nagyon jól megcsinálta most Kunos, pedig emlékszem régebben fabatkát sem ért, azért nem játszottam vele leginkább...
Lehet sokat mentem F1-el, az a bajh, ott azért elég villámgyorsak agumik. Blokkolás is annyi, hogy egy picit engedek a féken és azonnal tapadást talál. Orrtolás is, ahogy egy hajszányit lassítok, megtalálja magát a gumi...Itt ugye nagyon lassú ez a folyamat ...
Viszont LMU-ban meg ha az nem jön be, hogy a kezdeti fékés mondjuk 100% akkor a féktáv végére már csak 20%-al lehet nyomni...amit én tulzásnak érzek kicsit....
Utoljára szerkesztette: lac coo, 2024.09.29. 21:26:00 -
#2123 Na, én is annyit használok, akkor az szerencsés, itt már azért 1:48 végét szoktak menni, azaz védekezni és taktikázni kell a kiállással, szóval nagyjából egy a játékélmény. Akor ott valami más lehet, én általában szárazon max TC-1 (autófüggő) és nulla ABS mellett megyek. -
#2122 100 körül. az olyan velem egy temnpo, náhány nehezebb pályán picit gyorsabbak nálam....
Ha nagyon rövidíytem a féktávot akkor van az nálam, hogy alulkormányzot lesz, és a lassabban megcsűszó gumi modell miatt alig akar újra tapadást találni.... Abs - el persze, anélkül még nem próbáltam. TC-t sokszor kikapcsolom, hogy legalább valami történjen néha ... -
#2121 Milyen AI mellett mész eredményesen? ..az általában jó összehasonlítás.
Nekem nincs ilyen problémám :)) Online már messze vagyok a jó időktől, még az amatörök között is, mittomén ha már Curve Grande, Monza nekem '49 eleje, de az bármilyen autóval...ezzel futamokat nem lehet nyerni, de elvagyok.
Vannak autók amivel kapásból lehet jó időket menni, van amivel főleg a féktávokat kell rövidíteni...ez rám ígaz, más nem tudom hogy csinálja.
De a féktávot nyilván el lehet blokkolni, kigyorsítást el lehet qrni..pláne ahogy kopik a gumi
-
#2120 Hát nem tudom, nekem ez olyan tét nélkülen könnyűnek tűnik...Gázadásnak se fékezésnek semmi tétje nincs, nagyon otromba rontás kell , hogy valami történjen és ne menjen az autó atomstabilan tovább....Igaz nem setupolgatok, az agresszívvel megyek mindenhol, meg lehet lassú is vagyok, de nem tudom.... fura. -
#2119 Na, az új AC-vel se fogunk idén gurulni. Early acces 2025 január. -
#2118 Esőben mindegy milyen időket mész, van olyan pályaviszony amikor alig lehet menni, és sokszor felúszik az autó, elmegy a féktáv és minden sz@r. Ott nagyon izzasztó versenyeket lehet menni.
Szárazon, természetesen a tempótól függ. -
#2117 Az más! :D -
#2116 Faszt, igényes lettem ! :) -
#2115 Te is! :D Neked is azért nem tetszik semmi, mert rigolyás vénember lettél közben :D :D :D -
#2114 Tavaly is ilyen volt a CM F1 ...
Amúgy meg gecc öreg vagy már !! :DDD boomer ! :)
-
#2113 Emlékszem még a nagy MOD-olós korszakból, amikor "sorra" jöttek az ilyen, olyan F1 MOD-ok F1 Challenge-hez, rF-hez rF2-höz, sokszor olyan gázadási reakciókkal, hogy még lábújheggyel adagolva a gázt is nagyon könnyű volt eldobni az autót egy-egy kigyorsításnál, mert, hogy a készítők szerint ez volt a valóságos és azért pro-k az F1 pilóták, mert tudják ezeket az autókat kezelni. Én ekkor mondtam azt, hogy amennyiben ez így lenne, akkor egy szimplán életveszélyes lenne, kb ugyanúgy mint amikor jöttek a nem kicsit túlzó "valós" sisaknézetet imitálni próbáló kameranézetek, ami megint csak egy öngyilkossággal érne fel, ha valóban szinte vakon vezetnének a pilóták mert annyira nem látnak ki a pilótafülkéből. Szóval looser módjára kapcsoltam egy alacsony kipörgésgátlót, és oda állítottam a kamerát, ahová én jónak gondoltam. A kigyorsításokkal még így is csínnyán kellett bánni, de azért valamennyivel barátibb volt így, ami még mindig sehol nem volt persze a Codie-s féle F1-ben tapasztalhatóktól, de hát azt betudtuk annak, hogy az csak egy simcade és örüljünk ennek is. Aztán nem tudom, hogy emlékszel e még, hogy mi volt 3-4 éve, amikor kijött az aktuális játék, amit kipróbált egy vagy több valódi F1-es pilóta és még CM mércével is túlzónak tartották az autó hátuljának a kitörését kigyorsításkor :) Mit szóltak volna ezek egy olyan valósághűnek mondott MOD-hoz, mint amiről a hsz. elején írtam? :) -
#2112 Igazából mindegy mit mond avalós versenyző... Bár tuti találok ilyet is a neten. így picit beleunok hamar, hogy még esőben is végig állok a padlóféken azt meg is vagyok ....
Ok , ki is kapcsolhatom, de akkor az meg nem GT3... Az a baj, RF2 meg LMU megmutatta hogyan is kellene működnie ...
1 -es TC n már alig van kihívás benne .... De nyilván tempóm se jó, ahhoz többet kellene menni vele.. Ami meg nem ilyen ,ott meg előjön a lomha , takonygumi, mint pl Porsche Cupnál .... A guminak mindenképpen élesebbnek kellene lennie szerintem... Vagy csak túl hozzászoktam az F1-hez :)
De ez a szimulátor műfaj ilyen lett, nyilván azóta vonz tömegeket, mióta így lehet autókat vezetni .... ;)
Utoljára szerkesztette: lac coo, 2024.09.23. 09:20:34 -
#2111 Ezeket Te magad is tudod állítgatni. Mondjuk lehet az a baj, mert ha autónként fix, eltérő, de valós értékek lennének beállítva, amiken változtatni nem lehet, úgy ezen értékek összessége is adna egyfajta karaktert az autóknak. Valószínűleg jelenleg is a gyári értékek az alapértékek és ezzel együtt is túl stabilnak érzi az ember az autókat, ami nem biztos, hogy feltétlenül baj, mert nem véletlenül vannak az autókban ezek a megoldások, de ha még ki is maxolja azokat az ember, akkor valószínűleg valóban padlógáz / padlófék a dolog. Egy valódi GT versenyzőt kellene megkérdezni igazából, és biztos, hogy létezik ilyen YT videó is :) -
#2110 Tesztelgettem, leginkább grafika miatt, ffb jó lett ( régen nagyon szar volt szerintem ...) , de nekem kicsit olyan padlógáz-padlófék az egész ....
ABS-en TC-n remélem dolgozik még sokat Kunos az új AC-ben .... -
#2109 S bal alsó óriási hud mezőt hogy lehet kikapcsolni ???? -
#2108 Megmondom kerekbe sosem néztem, Én nagyon elégedett vagyok azzal ahogy fut most pl. 3440*1440 Nordschleife vagy bármi, esőben, éjszaka, offline-online qva jól néz ki és röccenés nélkül.
Drukkolok a Le Mans Ultimate-nek is, nem szeretem feleslegesen költeni a pénzt, egyelőre nincs időm kivárni a töltési időket, időről időre előveszem szóval ha javul akkor majd nézem kritikus szemmel is.
-
#2107 Lehet nem nagyobb dolog, viszont plusz számítási kapacitást igénylő, és lehet felesleges, vagy nem olyan fontos dolog. A Pálya menti világítás sem biztos, hogy úgy világítja be mint ahogyan azt a valóságban tenné, mert minden bizonnyal az objektumok zöme nem is kelt árnyékot, és ha jól olvasom, elvileg a saját autód sem. Amennyiben ez valóban így van, úgy ez egyáltalán nem véletlen, de majd tényleg megnézem már én is, mert még telepítve is van a játék, csak a Steam szerint, nem indítottam el már több mint 8 hónapja, de szerintem akkor is csak véletlenül :)
Az, hogy a mögötted jövő autó bevilágítson a Te autódba, amin pedig nem tud átvilágítani az árnyékot vessen, az valóságos erőforrás pazarlás. A 10 éves Watch Dogs játék jutott erről eszembe, ahol az ehhez hasonló opciók gyárilag ki voltak kapcsolva és, pedig az engine tudta volna, majd MOD-rek rakták vissza a játékba. Ebben a videóban láthatod is, hogy miről beszélek. -
#2106 Nem nagyobb dolog, mint hogy a pálya menti lámpák bevilagitanak. Igazából a saját autóm árnyékát is kellene látni... mondjuk ez Unreal motor, az meg a sporolasrol szól...:(
Utoljára szerkesztette: lac coo, 2024.09.10. 12:23:01 -
#2105 Még amennyiben a valóságban be is szűrődne mondjuk valami fény a hátul érkező autó fényszórójából, jó eséllyel ezek az optimalizáció miatt ki vannak kapcsolva. Mondom ezt úgy, hogy meg sem néztem :) -
#2104 Elnézve a belsőket, meg a kocsi formáját nem igazán. A bukócső felső részén kellene látni ha valaki megfelelő közelségben van, de a műszerfal az csak külső, kötött fényforrástól látható vaksötétben. -
#2103 Nem tudom, kost tetszett, mindentbis frissítettem, gépet, játékot... fasza volt, kicsit "könnyebb " volt de nem annyira mint ams....
Lampa: lehet be se tud világítani abba a koporsó Ferrariba ...? :) -
#2102 Tudod nagyon jól hogy a gumi az vízválasztó, ezt ki hogy érzi. Valószínűleg ezért nem jön be neked az ACC.
Van ilyen több is, sokat beszélgettünk már a különböző érzetekről, futómű, tömegmozgás,..régen a fordulás, hogy sokszor olyan érzésed volt hogy a pályát mozgatják alattad, nem az autó mozog. A gumi érzet az egyik legfontosabb talán.
Az én kritikám az ACC felé az az hogy nem elég pontos, vagy hogy írjam, nem elég direkt. Ez egy általános érzet, érzem fékezéskor, forduláskor, gázreakcióban...mindenhol. Ezt én pl. tolerálom, nem tetszik, hanem a többi miatt elfogadom. Összességében nagyon jól szórakoztat ezért. Jó vezetni, jó versenyezni, jó a hangulat.
Az hogy bevilágít-e a másik autó...nekem úgy rémlik hogy igen, de nem biztos, valamikor ma kipróbálom az enyém beállítások mellett. -
#2101 Igény úgy javult a dolog. De nekem még mindig kicsit túl megbucsajto a gumi, olyan AMS2 szerű....
Azt nem tudja a game ,vagy csak én nem kapcsoltam be valamit, hogy hátulról jövő autó bevilagitson a fülkébe ?
Utoljára szerkesztette: lac coo, 2024.09.10. 07:11:52 -
#2100 Jó, megnezem... -
#2099 Mondtam már, emeld a hátulját. Az amit akarsz az az hogy elmenjen a hátulja. Ehhez el kell rontanod az aero egyensúlyt.
Az ACC az ACO által előírt aeroegyensúly-t használja:
"
All the aerodynamic configurations will be submitted to a full scan of ride heights to extract the aerodynamic maps (drag,
downforce for different car attitudes). All cars must be presented for wind tunnel testing in their most aerodynamically
performant configuration. The homologation procedure is described in the Appendixes to these Technical Regulations.
3.12 Aerodynamic stability
Compliance with Article 2.3, ACO/IMSA’s expectation is a manufacturer car will be aerodynamically stable at all times
regardless of the aerodynamic configuration.
Each car must fulfil a number of safety criteria to ensure a minimum aerodynamic stability.
The manufacturer should demonstrate the above criteria by submitting to ACO/IMSA CFD computation results in a
comprehensive report.
The complete procedure and acceptance requirements for these criteria are described in the aerodynamic homologation
process that can be found in the Appendixes to these regulations.
A hátsó szárny állítható, de bizonyos szögben, alatta és felette nem lehetséges, ezt szélcsatornában állítják be. Tehát te amikor levszed a hátsó szárnyat akkor nem nullára veszed le, hanem abban az engedélyezett tartományban a legkisebbre.
Még tudsz aerodinamikailag instabil irányba elmenni, az engedélyezett százaléktartományban, hogy ha megdöntöd az autót, ezért írtam hogy buktasd orra.
-
#2098 Mem értjük egymást. Keves a leszoritiero hátul, simán elmegy a hatulja egy bizonyos tempo/kormanyszog után. Nem kell gazfroccs, nem kell belengetni, csak simán minden nélkül. Mint ahogy lathato is, sokszor bele bele rántanak, nyilván mindenki a lehető legalacslnyabb hátsó aeroval igyekszik kenni. No itt ilyen nincs , ha sok a tempó, siman turja magát es kész. -
#2097 Nézd, elindítom a játékot, beülök az Astonba, elindítom Monzát sima alap setup, vagy agresszív és kimegyek a pálya...és nem tudom miről beszélsz, ha leveszem a TC-t akkor tudom gázzal tenni az autót a sikánokban, és úsztatom az autót az első Lesmo-ban, ki a műfűre, az Ascari úgy izgalmas ahogy van, bemenni, elfordulni, és kijönni...tökre megértem mire panaszkodtak a versenyzők idén, hogy lapos rázót raktak.
A parabolica semmi extra, én szűken megyek bele, és hagyom kisodorni a felgumizott részre, max egyet kell belekorrigálni.
Nyilván a grande curve-ban nem megy el a segge, meg is lepődnék ha igen.
Szóval nem tudom mi a gond, nekem is megvan a Le Mans Ultimate..és ha már kifizettem tényleg játszanék vele, de mégsem teszem, nagyon ritkám megyek online tehát nem az zavar hogy kevesen használják. Nekem az egy unalmas vonal, 20+ éve ismerem ezt a viselkedésfizikát.
A kettő között nagyon nagy különbségek vannak, igazságtalan is lenne összehasonlítani, hiszen a LMU idén jött ki, nálam semmiben nem mérhető az ACC-hoz.
Az rF2 meg ...azt a játékot nem szeretik, össze lett rakva valamikor mert bűn lett volna nem kihasználni az rF sikerét, ...de még a készítők sem szerették. A szimesek szerették volna szeretni, óriási tábora volt az rFactornak, aztán elmentek.
Időről-időre feltalálja valaki mint az indycart az F1mellett, mert hogy na ez az igazi szim.
Jó részemről rendben van. :)
Amennyiben megmondod milyen autó és mit szeretnél akkor szívesen segítek mert szeretek menni az ACC-val, de ahogy írtam nálam alapbeállításon működik, és amennyiben meg összezavarom az autót akkor ki tud törni a segge a curva grande-ban is (ami mondjuk egy faxság alapesetben)
Utoljára szerkesztette: b-type, 2024.09.04. 07:35:58 -
#2096 Nyilván az is van alatta... De nekem akkor is fura, hogy nem tudok oldscool kicsit tulkormányzott autót csinálni ....mindegy, ez ilyen ,van ahol működik ....Majd megpróbálom letörni a hátsó szárnyat, hátha úgy előjön....
Nekem izgalmasabb, élvezetesebb lenne ha kicsit éleseb blenne hátu laz auró, nem ez a állandó orrtolás ...
Utoljára szerkesztette: lac coo, 2024.09.03. 19:49:54 -
#2095 Nem akarok beleszólni, főleg úgy, hogy nem is nagyon használom a játékot, igazából az utóbbi években szinte egyiket sem :( de a diffuzor hatás az aero, nem? Ezt a kérdést, annak ellenére, hogy hülye vagyok hozzá, még én is komplexebbnek érzem mint egy hátsó szárny állítás :)
Utoljára szerkesztette: Danecay, 2024.09.03. 19:30:00 -
#2094 De, lehet. Nem tudom mivel kínlódsz. amennyiben azt szeretnéd hogy teljesen levett hátsó szárnnyal elmenjen a segge a grande curve-ban az nem reális. -
#2093 Jah, sorry, azt hittem amira az van irva hogy rear wing az a rear wing :) De lényeg a lényeg: nem lehet aero alapon túlkormányzott autót létrehozni ! ami szar ! -
#2092 Sztem neked az a gond hogy nem hátsó szárnyat klikkelgetsz. Itt aero egyensúlyt állítasz, ez más és némileg közelebb van a valósághoz. Nincs gond azzal sem ha egyesével klikkelsz, de az átlag szimesnek fingja nincs az aeroegyensúlyról és saját magát korlátozza.
Nekem nincs gondom azzal ha neked az LMU meg az rF, csak ha azt sem tudod hogy működik az ACC-ben az aero beállítás, akkor ne írj kapásból olyat hogy nem lehet elúsztatni a seggét a grande curve-ban, bezzeg. -
#2091 Szerintem meg egyszerű... alapjában ha noncs aero hátul akkor megy ki a gyors kanyarban.... ACC ben nem igen működik ez... Egyedül rf meg lmu.....Mindegy , csak érdekes.... :) -
#2090 Nem ismered ezt a játékot. :)
Nem tudom mit szeretnél, mert ahoz hogy ússzon a hátulja az összetett. Amennyiben csak azt akarod hogy elússzon a hátulja akkor told le az elejét és emeld fel a seggét, ezzel lecsökken a diffúzor hatása, és rossz lesz a tömegmozgás.
Magas TC megfogja egy bizonyos tempóig, de felette nyilván nem.
Ahhoz hogy ne bután dobja el, hanem kontroll alatt ússzon az autó az jóval összetettebb és autófüggő. -
#2089 Sőt , RF2-ben simán túl alacsonyra veszem a hátsó szárnyat és kész is. LMU szintén ...