2081

-
Zsoltee_a_bator #2081 Altalaban a fokokat kell egyeztetni. Pl kormany 1080-as, akkor azt allitod a jatekban is.
A driverben lehet alacsonyabbat is beallitani, egyszer nekem valami felresikerultebb update lejjebb vette 540-re es minden megorult.. szoval nezd meg a win controller beallitasait is.
Ezen kivul fanatec kormanyon meg profilonkent is lehet allitani a max fokot magan a cuccon. -
#2080
Olyan bajom van, felraktam újra az ACC-t, fene tudja milyen új build van most, és sehogy nem tudom szinkronba hozni a kormányomat a játékbeli kormánnyal. Eddig ez tök autómata volt, soha nem kellett szórakozni vele... kormány kalibrációs felületete meg nem is találok, van benne ilyen ? Már össze vissza húzogatom a csúszkákat de sehogy se jó ... -
#2079
+1
egyben nincs ennyi időm általában :) -
Solt #2078 Tiszta sor, csak azért kérdeztem, mert az időpont nem jó, de egyébként meg érdekelne már csak kíváncsiságból is... :) -
#2077
Még nem tudjuk, azért nagyon hosszú, 2x2,5 óra. 5 órás anyagot azért össze kéne vagdosni, illetve egy ilyen oktatásnak az a lényege, hogy kérdezel is. De lehet hogy lesz -
Solt #2076 Nem tervezitek, hogy később fizetős formában elérhető legyen? -
#2075
Sziasztok.
Hátha valakit érdekel:
Online oktató tréning, versenyautó beállításai, járműdinamika a valóságban és szimulátorban.
Oktató: Pintér Roland
Az oktatás kifejezetten a szimulátorokon belüli setupolásról, fizikájáról és járműdinamikáról szól az alapoktól egészen mélyen a haladó szintekig. A kezdő és haladó training külön-külön 2,5 óra, így szinte mindenről szó esik amit a setupolásról tudni szeretnél.
A megszerzett tudás nemcsak az AC, ACC, rFactor2 platformon hasznosítható, az elmélet megfelel további, valós fizikához közelítő szimulátorok. (pl. iRacing)
Pintér Roland biográfia:
Formula Student pilóta / Bári Gergő, Michelisz Norbert versenymérnökének műszaki irányítása alatt
Magyar Gyorsasági OB versenymérnök, Formula Renault
RCM CUP tehetségkutató győztese, versenyzés
8 éve a Continentál jármű tesztmérnök és pilóta
Saját autófejlesztés, Time Attack versenyek
Nürburgring I-pool licensz (hivatalos tesztpilóta a Nürburgringen)
Szimulátoros tapasztalat 15 év: rFactor, rFactor2, Asetto Corsa, Asetto Corsa Competizione
Jelentkezés google form kitöltésével: https://bit.ly/3yCHsOn
A tréning ára: 6.000 Ft / alkalom kb. 2,5 óra
SIMCO tagoknak: 3.000 Ft / alkalom kb. 2,5 óra -
#2074
Ha a külföldi is szóba jöhet akkor az iRacing copy LFM-et tudom ajánlani, ami törekszik arra, hogy a saját képességeidhez mérten osszon be egy-egy futamra, amik nem mellesleg 2 óránként indulnak. Le van írva szépen minden, elég jól működik, a ligák ideje lassan lejár. Low Fuel Motorsport Elég sokan is vannak és jó a mezőny, változatosak a futamok. -
#2073
Humble akció. -
bunny #2072 Attól függ, milyen VR-ben nézed. Egy Reverb-bel azért nem olyan rossz, persze vas is kell alá, hogy kiszámolja. Nekem sokat ad, monitoron estem-keltem, felvettem a VR-t és hiba nélkül mentem végig a pályán. Persze egy fejkövetés is elég lehet adott esetben, de minek a szamár ha van ló is :) -
#2071
Na kipróbáltam már én is az ACC-t vr-ban, hátööö nem túl szép látvány :) De a 3D fíling nem rossz, Eau Rouge tetején elszálltam esőben, hát kapaszkodtam a kormányba mint állat :D -
bunny #2070 És tényleg ez volt a baj wazz. Nem értem miért érzékeli a pedált nyomva, jó, elég régi a kormányom de kalibráláskor 0-t mutat. Na sebaj, végre van gyorsulás :) -
#2069
Hud on elvileg látod ha a piros csík valamennyit jeelz, akkor fog a fék....
Utoljára szerkesztette: lac coo, 2022.01.17. 09:13:47 -
bunny #2068 Inverzálni kellett az biztos, valamint külön tengelyen van a kettő. Az ötlet egyébként nem rossz, ez eszembe se jutott.
-
#2067
Nem eleht, hogy folyamatosan fog a fék ? Valami pedálbeállítás miatt( inverzre kell rakni vagy valami ... ) -
bunny #2066 Múlthéten megvettem a játékot, viszont valahogy fura az egész, mintha lassított felvételt néznék. Leginkább a hangon érződik, padlón a pedál de kb úgy gyorsul a hang, mintha 50-ről előznék ötödikben a pözsómmal még egyesben is. A hungaroringen egyébként gyakorlatilag 3. fölé egyszer se váltott a Ferrari. Ez normális, ennek így kéne működnie? Ellenpéldaként a sima AC-ban tök jól pörög a motor, van motorhang, fordulat stb.
Utoljára szerkesztette: bunny, 2022.01.17. 08:39:32 -
#2065
OK :D -
Solt #2064 Én vagyok a hülye, hogy még mindig próbálom megértetni veled! :D -
#2063
emebr, az elvileg a kormány motorjának a végét jelentené nem? De hát nem az a vége, csak tudom már.... :D Ne okoskodd már túl :D -
Solt #2062 Az utolsó két szóban leírtad a lényeget! :)) -
#2061
Hát ez a clipping jelzés vagy szar vagy bugos, de az tuti, hogy a kormányom a közelében sincs a max erejének és villiog a piros :) Nem értem ... -
Solt #2060 RTX kártyákon működik csak... látványra még mindig nem tudom milyen, de 2080S-n az FPS különbség durva. -
#2059
1060-on nincs DLSS, az csak RTX kártyákkal megy. -
GPx8 #2058 ©Solt
1060 -nál sok változást nem látok, de nyilván ez fejlettebb VGA kártyákra lett kitalálva... -
Solt #2057 DLSS-t próbálta valaki? Én csak ránéztem hotlap módban, álló helyzetben simán hoz 30-40%-t, de nem tudom a látványban milyen változás van... CPU igény már ott tart, hogy HT nélkül 60-70% körül terheli a 8700K-t! :)) -
#2056
Most jo , hidd el, nem jol ertetted a problemam elsore ! ;) -
Solt #2055 Ha neked jó, akkor jó mert ugye ez a lényeg, de hogy az úgy messze van a valóban jótól, abban biztos vagyok! :) -
#2054
Látszik hogy régen toltam, de már ránézek erre az új bömösre. A Flight Sim elveszi az időmet :) -
#2053
Amúgy mi a különbség a damper, és a dinamic damper között ? -
#2052
Nem. Most jó, csak ugye menüben nem tudtam 100% fölé rakni. -
Solt #2051 Azért ugrik pirosba, mert azt a harmatgyengét sem bírja a bázisod... parasztosan szólva erősebb vagy mint a bázis. Érkezik az információ ami vezérli a motort, a motor a kapott infók alapján vezérelné a kormányt, de nem tudja, mert az az erő amivel ellen tartasz (azzal, hogy próbálod úton tartani) nagyobb mint amit a motor le tud adni úgy, hogy közben a részletesség is megmarad. Ilyenkor az az információ amit nem tud átadni mert a kezed ellenállását nem tudja legyőzni, az elveszik és az elveszett információ jelentkezik "pirosba ugrásként".
Minél gyengébb a bázisod, annál kisebb FFB erő mellett tudja átadni a maximális részletességet... ettől még fel tudod tekerni úgy, hogy nehéz legyen, akár úgy is, hogy megmozdítani alig tudod, csak ez mind a részletesség kárára megy, vagyis nem érzed a futómű apró rezdülésit, csak azt, hogy birkózol a kormánnyal...
Emiatt (is) vesznek az emberek DD bázisokat, mert azok rendelkeznek akkora erővel, hogy teljes részletesség mellett is be lehet állítani úgy az FFB-t, hogy az ne legyen harmat gyenge. Lefordítva, amit most megfelelő erőnek érzel, ugyanez egy megfelelően erős bázissal még részletes is lenne és ilyen erő mellett sem ugrálna pirosba. -
#2050
fel-le nyíl állítja...
De most fasza lett, fel tudtam tolni 1.5- re így most végre bika, még sok is ! Kösz i!! :D -
#2049
Nekem a hangerőt állítja ... :)
Hmm.. régen is ezért töröltem le, úgy látszik ez ilyen ,sokat F1-eztem, ott bikaerős.. :)
Utoljára szerkesztette: lac coo, 2021.11.28. 19:37:06 -
#2048
Igen. -
#2047
Mit, az ffb erőt? -
#2046
Játék közben nézd már meg a + - billekkel, azokkal lehet állítani menet közben. -
#2045
De hogy ugrik pirosba mikor oylan gyenge mint a harmat... Nem azért met nem bírja a bázis, ennél ötször nagyob berőket is lead más játékban ..Hát nem tudom, nekem nagyon gyenge ez az ffb.. Más játékban nem lehet feltolni maxra mert tú lerős, itt meg olyan semmilyen pedig minden csutkán van ....
Utoljára szerkesztette: lac coo, 2021.11.28. 19:21:22 -
Solt #2044 Keress egy TM fórumot, hátha adnak beállítás tippet... Fanatec szetten semmi gond nincs az FFB-l.
Amikor pirosba villan az FFB olyankor veszik el az információ a clipping miatt, és pont ettől lesz családi egyterű érzeted. Ilyenkor az történik, hogy az ACC felől olyan információ érkezik, amit a bázisod már nem képes az adott FFB beállításokon átadni mert vagy túl magas az FFB beállítás, vagy gyenge a motor az adott átmérőjű, súlyú kormányhoz. Értelemszerűen minél kisebb egy motor ereje (Nm), annál hamarabb ütközik limitbe, ergo annál inkább érzed úgy, hogy "gyengére van állítva és mégis pirosba villan".
Ezt kétféleképpen orvosolhatod... az egyik egy erősebb bázis vásárlása, a másik az FFB lejjebb vétele... ha már így is gyengének érzed, akkor marad az első opció. -
#2043
Mewgint felraktam ,megnéztem... Nekem még mindig olyan az ffb m,intha a családi egyterünket vezetném, lehet ezzel valamit kezdeni ?
Meg tök sokszor látom, hogy pisorba villan az ffb, de akormány erejének a töredékét se adja le ... -
#2042
A fagyásokra jött már hotfix.