23058

Ide katt a banner láthatóságához!

Hivatalos oldal | WIKI | STEAM | REDDIT | X (Madmole) | X (7 Days to die official) I KÉPFELTÖLTÉS
UNDEAD LEGACY MODTOPIK I 7Days Blood Moons topik I 1.0 Fejlesztői Napló
Magyar szerverek:(katt ide!)

Az első 4 számjegy az IP cím,a kettőspont után a port száma található!


Stabil 1.0 szerverek:

Ironman 7 days server
IP:176.57.140.228:26940
jelszó:meggyfa
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
F.A.Q

Időjárás kikapcsolása:f2-vel konzolt előhívni,és ezt beirni:weathersurvival off
Játékban F9,és F12 a képlopás gomb.
F9-el a játék könyvtárába teszi a képet:
Program Files (x86)/Steam/Steamapps/common/7days to die/Screenshot
F12-vel viszont a steam screenshot képtárába:
Program Files (x86)/Steam/userdata/.......(sajátszám)/760/remote/251570/screenshots
Akinek nagyon laggol,az vegye vissza a textúra méretet half-size-re,és kapcsolja ki az árnyékokat!
Experimental,és korábbi változatok letöltése:steam könyvtárban a játék nevén jobbklikk,majd a menüben tulajdonságok,és a béták fülnél a legördülő menüben a latest_experimentalt,vagy egy korábbi verziót kiválasztani! Kiválasztás után,azonnal töltődik!
Minden új verzió kezdetekor ajánlatos a régit uninstallálni,és a launcher tools menüjében a clean game data résznél mindent bepipálni!! Launcher előhívása a steamen belül a játék nevén jobbklikk,és show game launcher.Régi mentések instabilitást okoznak,ha kijön egy új alfa verzió! Mindenképpen új játékot kell kezdeni!

Figyelem! Az off/warez/flém,és nem a játékkal kapcsolatos hozzászólások törölve lesznek! Ott az offtopik linkje felül!

Az egész sg fórum,sajnos haldoklik,nincs aki foglalkozzon vele,igy ha valakinek jelzi hogy új üzenet van,és nem irja ki,akkor törölje a sütiket a fórumról a böngészőjében,vagy irjon egy választ a topikba,és akkor megjelennek az előző üzenetek! Felül a kis nagyitó ikonnal bejön a bannerkép.A régi hátteret esély sincs visszahozni.Próbáltam,nem lehet.
Legjobb megoldás a reklámblokkolók kikapcsolása a fórumban!
  • Ironman2
    #23058
    https://www.youtube.com/@Sergio_Outdoors

    Hasznos praktikák túléléshez!
  • ntex
    #23057
    Én várom az Undead Legacy mod frissítését továbbra is :) Mostanában a Project Zomboiddal játszom sokat, arra is feltettem már vagy 250 modot :D
    Utoljára szerkesztette: ntex, 2024.12.11. 14:55:42
  • Ironman2
    #23056
    Van aki még tolja? Jó lenne hamarosan visszatérnem nekem is.
  • Ironman2
    #23055
    Kijött az 1.2 stabil verzió! (crossplay patch!)

    Immár játszhatnak együtt a konzolosok,és a pc-sek is!
    Új keselyű,csirke,és nyúl model!

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Hello Survivors!

    Today we are making our V1.2 Crossplay patch available to every platform.
    Players on Xbox, PlayStation, and PC can now enjoy cross-platform gameplay.

    Please note: The Xbox and Microsoft PC Store versions are taking a little longer than expected to pass certification. We don’t expect any issues and hope to release them as soon as possible. Thank you for your understanding—we’re excited for everyone to jump into the update soon!

    For cross-platform games to show in the server browser:
    Console: Set the option General>Crossplay Enabled: On
    PC: Set the option General>Crossplay Enabled: On, but it also requires EAC Protected set to On
    Maximum supported player count for crossplay is 8 and world size of 8192.

    We always encourage a new save with every update, but we do not expect any issues continuing older save games. Enabling crossplay for those older save games should be safe as well.

    Here is the complete V1.2 Changelog:

    Added
    Cross platform block lists
    Implemented console Performance/Quality graphics modes, selectable through the video options UI.
    New vulture model
    New rabbit model
    New chicken model
    Biome spawner delays have a 10% random variation
    CRT TV emergency broadcast sound (*enables with light)
    Sleeper volumes reset the available spawn points when finding one if they have all been used
    Deco manager tree grouping with async loading and work spread out more evenly
    Additional flame prefabs to burning Zombies
    SFX for nerd outfit extra crafting skill point perk
    Missing spark textures for mines
    Blood moon party maximum active enemy count with increased game stage scaling based on the full count


    Changed
    Revised first person rendering to use a single camera
    Disabled the old resolution scaling and enabled FSR in Performance mode on all console platforms
    Enable RWG menu items for console
    Allow opening of chat window when communication blocked
    Implement show user profile for PS5
    Optimized entity effect groups by removing duplicate setters from ancestors
    Improved biome entity spawners to run timers independently of counts and better track counts so they can't spawn over the limit
    Re-balanced biome entity spawner counts and delays
    Removed sleeper spawning at farthest position ground check if using min script
    Improved active sleeper despawning rules to allow more distance and time
    Optimized material cleanup
    Optimized object pooling and containers
    Optimized chunk wall volume containers
    Video brightness setting darkens interiors and night when set below 50%
    Decreased darkest range of moon light slightly
    Helmet light mod to have less range
    Optimized FindInChildren
    Optimized entity spawning model type lookup
    Updated Screamer sounds
    Solar Cells can no longer be scrapped
    Grace is no longer zombie food
    Optimized vehicles to not use a container object
    Increased blood moon party distance to add players
    Re-enabled Game Version display in server browser for console clients


    Fixed
    Iron Gut does not apply on login
    Xbox/PS5 Friends not working in Server Browser
    RWG previewer not removing some of the button handlers on close
    Server doesn't log chat sender names
    NRE and loss of controls when sign or storage crate is destroyed while writing in it
    Copy+paste kills tabs/linebreaks
    Error loading prefabs with ExcludePOICulling=true due to outdated ins files
    Effect groups do not extend from ancestors in the correct order in entityclasses xml
    Vehicle manager respawns vehicles repeatedly if a non vehicle entity has the same id
    A biome zombie type spawner could have a permanently disabled timer if they aged out before a player ever killed one (old data is removed and they will start spawning again)
    Biome spawners could conflict and use the same status data
    Arrow LOD issue zooming in and out while bow is pulled back
    No respawn on min script sleeper volumes if entity despawned
    Player drop time delay was affected by frame rate
    Simple prefabs like part_streetlight_single generated an empty imposter mesh
    Chunks being copied to Unity could rarely have the wrong object and block all copying
    Primitive outfit has a read/write issue
    Occasional Exception and NRE when exiting to Main Menu
    Wall volumes were added to chunks they did not overlap and had unneeded padding
    Sleeper and trigger volumes were added to chunks they did not overlap
    Battery and solar banks beep when relogging
    Player placed torches had a duplicate Audio Player
    Audio sources with doppler could make squeaks or dropouts on player teleport or world origin shifts
    Audio manager would still track many sounds after they were destroyed
    Loot abundance settings below 100% would give less loot than it should
    Hordestone Twitch Event should not auto respawn.
    Tactical Assault Rifle missing reflex sight model
    Headgear morphs won't spawn in when in first person view now.
    Drone inventory can roll back as client while using drone healing mod
    Drone can't heal player while on vehicle
    First time the drone heals the player after a debuff has been healed, it fails to heal the player
    Moving animals appear almost invisible with certain FSR settings
    Invisible character when being transported out of trader on vehicle
    Vehicle camera position glitches when origin shift happens
    EntityFactory GetEntityType warnings from missing types
    Fixed XML typo preventing DualSense trigger effect from being identified to be used for zooming with a 2x scope
    HUD markers flickering positions
    Prevent the server password window from automatically displaying the platform's virtual keyboard on open, blocking users from reading the dialog on some platforms
    Mods that allow selling to non-trader vendors no longer generate NREs due to a trader entity not being present
    Added fallback particle removals for bleeding and shock particles in status check player buff
    Prevent NRE when spam clicking a trader to open the quest turn-in window as a client





  • hapi
    #23054
    Akik szeretik a kemény játékmenetet azoknak ajánlom az Afterlife modot. Pár napja azzal nyomom és hát baromira jó. Brutál nehéz, de hirtelen értelmet nyer minden ami a játékban van. Szó szerint mindenre szükséged lesz amit találsz, és még úgy is necces.
    - a zombiknak új tulajdonságaik vannak nem írom le mi, mert párszor kiesett a kezemből az egér annyira meglepődtem és ez így jó.
    - a kraftolás sokkal részletesebb lett
    - a Tierek ki vannak bővítve, és ha jól látom néhol nem 3 hanem 5 vagy 7 tier is van. (kőkor, scrapvaskor, BRONZkor, vaskor, acélkor) fegyverekből is rengeteg van
    - az építkezés is teljesen más lett, kijejölöd a blokk helyét kékkel de az csak jel, nem tudsz ráállni, és csak olyankor látod ha kalapács van a kezedbe vagy blokk kijelölő. Aztán mikor beépíted ki kell választani hogy milyen anyagból legyen és ha van nálad olyan akkor beépíted. Ez megváltoztat azért sok mindent mert kalandozáskor nem tudsz ám bármire azonnal felállni. Szerencsére a székek hordók képek mozgathatók és felvehetők...
    Nem tudok mindent leírni mert szinte minden más lett, a fejlődés pl. használat alapú is, meg könyv alapú is, meg perk alapú is. De miközben játszok, állandóan az az érzésem hogy igen, ennek így kéne lenni a vanillában is.
    Telepítés modlauncherrel megy baromi egyszerű.
  • ntex
    #23053
    G-Portalon még mindig 6GB memóriát adnak az alapcsomaghoz?

    Ismerős találta ezt a hostingot, elvileg itt 10GB memória jár az alapcsomaghoz, 10 slotosért 6.99€-t kérnek, elég olcsónak tűnik:
    https://c-area.host-unlimited.de/checkout/gameserver/7d2d-gameserver-mieten-v3
  • undY1ng #23052
    Akkor bocsi a fake infóért, rossz oldalon olvasgattam. :)
  • ntex
    #23051
    Nem csinálja meg az A21-hez. Írta már hogy átugorja teljesen azt a verziót, nem lenne értelme már A21-re kiadnia mikor már kint van az 1.0 is. Az eddig meglévő dolgokat átportolja az 1.0-hoz és onnan viszi tovább az egészet. Azt is írta hogy idén már fixen ne számoljunk az új verzióval, annyi mindent kell újraírnia :)
  • undY1ng #23050
    Subquake ugyan még az Alpha 21-hez csinálja a modját de még így is több dolgot fog tartalmazni mint az 1.0. Biztosan elfoglalt de azért remélem majd megcsinálja, hihetetlen ügyes a srác. Személy szerint azért is tetszik, mert nics AGYON modolva.
    Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2024.09.08. 09:17:09
  • Ironman2
    #23049
    1.1 verzió már experimentalba van! Rengeteg hibajavítással.
  • Ironman2
    #23048
    Nem zárunk ki senkit,szerintem ha valaki a 7.napon lép be a játékba,vagy valamelyik hordanapon,akkor elsődleges dolga legyen tollakat,fákat,köveket gyüjteni,ijat,és nyilakat gyártani,közbe keresni egy olyan épületet,ami magasabb,és stabilabb anyagból van,mi az egyik motelnál voltunk,ott vártuk a hordát.Blokkokat legyártani,majd felugrálni rajta a tetőre,esetleg a madárka ellen valami gyors ovóhelyet keresni,vagy blokkokkal csinálni fejünk felé tetőt,de nyillal hamar kivégezhető aránylag.Szóval a hordaéjjel,kezdetlegi szinteken,nem annyira gáz,simán túl lehet élni,csak arra kell figyelni hogy massziv lábakon álljon amire felmenekülünk.Itt a legnagyobb kihivás,az éhség,és szomjúság.

    Egyébként tüskéket se ártana lerakni,igaz az csak átmeneti állapot,de sokat segit,hogy legyengíti,vagy meg is öli a zombikat.
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.07.31. 21:04:15
  • undY1ng #23047
    Köszi a válaszokat! Igazából először haveri társaság lenne, ők nyílván nem akarnának kicseszni a másikkal! :D
  • nibron
    #23046
    mi ennél sokkal jobbat találtunk ki. számára megszűnik a pve, szabad prédává válik bárki számára. ráadásul ha "túl fasza csávó", akkor még eventet is szervezünk rá. elég szar lehet mert már elég rég volt ilyen esemény, pedig nagyon kircsi.
  • Ironman2
    #23045
    kétszeres xp,és több állat,mert alapból lószar amit beraktak szelid állatokat.3-as nehézségi szint,71 blokk landclaim terület,3 landclaim rakható le,leltár megmarad halálkor,nincs halálbünti se,airdrop 72 óránként,loot respawn viszont csak 100 naponta van.

    Ennyi! #23017-ben van a szerverinfó!


    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.07.31. 13:10:18
  • ntex
    #23044
    Beállítások egyértelműek a szerver config oldalán, látni fogsz majd mindent. Bloodmoon-ra nincs ötletem. Elég nagy gyökérség ezt csinálni szerveren őszintén szólva. Akkor vagy lépjen ki órákkal előtte, vagy tolja le rendesen. Aki ezt csinálja és nem ismerem, tuti kitiltanám a szerveremről ha figyelmeztetés után is megcsinálja mégegyszer.
  • undY1ng #23043
    Valami kis infót tudnátok írni a szerver konfigolásáról?
    Olyasmikre gondolok, hogy így "táv szerver" kezelésé mennyire bonyolult?
    Vagy pl. ha csak 1 valaki tartózkodik fent a szerveren és pont Blood Moon előtt lép ki majd valaki megszívja amikor belép, ez ellen lehet valamit csinálni?
    Esetleg 1-2 hasznosabb mod beépítése ajánlott? Vagy teljesen jó a mezei beállítások?
  • undY1ng #23042
    Köszi! Közben fel is törtek az emlékek, hogy jó pár ilyen gportal-os szerveren játszottam és csak jó tapasztalataim voltak. Stabil, lagmentesek!
  • JonasSandor
    #23041
    2025 végén érkezik ha nem késik.
  • ntex
    #23040
    G-Portal
  • undY1ng #23039
    Server hostinghoz melyik szolgáltatót ajánlanátok?
  • undY1ng #23038
    Kampány?
  • JonasSandor
    #23037
    Ja értem, az jó. Csak kampánya meg rohadt soká jön még mindig.
  • ntex
    #23036
    Nem internetes :) Van benne multi, mint sok más játékban, de alapvetően solo-ra lett tervezve.
  • JonasSandor
    #23035
    Jah az jó. Furcsálom hogy internetes gém és a virágboltba fent van :D
  • undY1ng #23034
    Közép/alsó kategóriás gépen simán viszi Full HD-ban majdnem teljes grafikán. Sokkal jobban lett optimalizálva!
  • Ironman2
    #23033
    Nálam maradt a szeró elérhetősége a #23017-ben irtam,csak most stabil verzió,új pálya lett!
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.07.26. 11:54:25
  • JonasSandor
    #23032
    Gépigénye maradt ugyanaz nem változott.
  • ntex
    #23031
    Kijött az 1.0
  • undY1ng #23030
    Igen, közben láttam a hírt. Akkor 19:00-tól már lehet itthon is nyüstölni, Ezaz!! :D
  • hapi
    #23029
    London - July 25th - 18:00
  • undY1ng #23028
    Reméltem valahogyan 17:00 -19:00 között. :/ Többi amcsis játék megjelenéseknél általában ez az idő szokott lenni.
  • ntex
    #23027
    Valószínűleg éjjel jön ki valamikor a frissítés majd, inkább pénteken számolnék vele biztosan.
  • undY1ng #23026
    Holnap kb. mikortól lesz elérhető a "hivatalos" 1.0? Magyar idő szerint semmit nem találok róla.
  • undY1ng #23025
    Én anno pont ez miatt "utáltam" meg és jegeltem a játékot, mert pont olyan experimentalok voltak (talán A17 környékén), hogy minden 3 napban új mapot kellett indítani a random gen belenyúlása miatt.
    Na itt fogadtam meg, hogy soha többet nem fogok experimental-t indítani. Én azért megvárom az a 25-i megjelenést ne hogy pofára esés legyen...
  • hapi
    #23024
    Úgy lesz mint mindig is volt hogy az experimental lesz a végleges 1.0 build. Amiket írtam abból már semmi nem fog megváltozni az biztos. 3 build ment le amióta játszom de semmilyen különbséget nem láttam. A preacher kesztyű is megmaradt 60% plusz sebzés mindenre zombik ellen...
    Szerintük ez így jó, különben már elkezdték volna nerfelgetni. Insulation meg sztem a wheater kieggel jön vissza lehet hogy külön DLC lesz kb jövőre. Vicces hogy pont egy olyan dolog ami már évek óta jól működött...
    Utoljára szerkesztette: hapi, 2024.07.12. 16:53:02
  • undY1ng #23023
    Na de várjatok, Július 25 a tényleges megjelenés. Tehát nem az experimental... vagy most lemaradtam valamiről?
    Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2024.07.12. 14:06:46
  • Ironman2
    #23022
    Most jött új patch,meg új maci is,meg új vérmaci.
  • undY1ng #23021
    De ez 1.0 mint Experimental tapasztalat(?!).
    Még van 2 hétük csiszolni a dolgot.
  • hapi
    #23020
    Jó pár óra 1.0 tapasztalat INSANE nehézségen:
    - Nekem picit rosszabbul fut mint az előző build
    - Nem működik az insulation, soha nem fáztam vagy nem volt melegem pedig vizesen szaladgáltam a hóviharban. Egyszer jelezte hogy fázok de akkor semmi nem volt rajtam. Senki ne tegyen skill pontot insulation-ra és páncél modokat is egyből adja el mert nem jó semmire.
    - Nem működik a páncél festés aki csak arra használta a festékeket mint én nyugodtan dobáljon el mindent ami festék.
    - Éjjel is olyan világos van Pine forsetben hogy nem kell semmilyen világítás utcákon de még a házakba sem. Sötétebb van ha be van borulva mint éjszaka.
    - végtag és fej vagdosás király ezért is mentem BLADE buildel. Mondjuk a bleeding effekt az mindig a hasukból jön bárhol is sebezted meg gondolom bug.
    - INSANE nehézségen a tier 5 küldik vagy tier 4+2 küldik brutál nehezek tényleg endgame felszerelés és fejlettség kell hozzá, gondolom nálam ügyesebbeknek megy hamarabb is, nekem nem elég a sebzésem sem a staminám.
    - Páncél változtatást még ki kell egyensúlyozni, addig nem tudok véleményt mondani. Pl ki játszana a preacher kesztyű nélkül? vagy minek is...


    Utoljára szerkesztette: hapi, 2024.07.07. 12:32:05
  • Sediqwe
    #23019
    Üdv, "gyors" bedobtam egy deepl fordítást, ha már a rendes fordítás elhalt.
    Link