22981
7 Days To Die
Jelenlegi stabil verzió:alfa21.2

Ide katt a banner láthatóságához!

Hivatalos oldal | WIKI | STEAM | REDDIT | X (Madmole) | X (7 Days to die official) I KÉPFELTÖLTÉS
UNDEAD LEGACY MODTOPIK I 7Days Blood Moons topik I A22 Fejlesztői Napló
Magyar szerverek:(katt ide!)

Az első 4 számjegy az IP cím,a kettőspont után a port száma található!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
F.A.Q

Időjárás kikapcsolása:f2-vel konzolt előhívni,és ezt beirni:weathersurvival off
Játékban F9,és F12 a képlopás gomb.
F9-el a játék könyvtárába teszi a képet:
Program Files (x86)/Steam/Steamapps/common/7days to die/Screenshot
F12-vel viszont a steam screenshot képtárába:
Program Files (x86)/Steam/userdata/.......(sajátszám)/760/remote/251570/screenshots
Akinek nagyon laggol,az vegye vissza a textúra méretet half-size-re,és kapcsolja ki az árnyékokat!
Experimental,és korábbi változatok letöltése:steam könyvtárban a játék nevén jobbklikk,majd a menüben tulajdonságok,és a béták fülnél a legördülő menüben a latest_experimentalt,vagy egy korábbi verziót kiválasztani! Kiválasztás után,azonnal töltődik!
Minden új verzió kezdetekor ajánlatos a régit uninstallálni,és a launcher tools menüjében a clean game data résznél mindent bepipálni!! Launcher előhívása a steamen belül a játék nevén jobbklikk,és show game launcher.Régi mentések instabilitást okoznak,ha kijön egy új alfa verzió! Mindenképpen új játékot kell kezdeni!

Figyelem! Az off/warez/flém,és nem a játékkal kapcsolatos hozzászólások törölve lesznek! Ott az offtopik linkje felül!

Az egész sg fórum,sajnos haldoklik,nincs aki foglalkozzon vele,igy ha valakinek jelzi hogy új üzenet van,és nem irja ki,akkor törölje a sütiket a fórumról a böngészőjében,vagy irjon egy választ a topikba,és akkor megjelennek az előző üzenetek! Felül a kis nagyitó ikonnal bejön a bannerkép.A régi hátteret esély sincs visszahozni.Próbáltam,nem lehet.
Legjobb megoldás a reklámblokkolók kikapcsolása a fórumban!

Alfa22 megjelnés 2024 nyara!
  • undY1ng #22981
    Egy picit off lesz de hátha érdekel másokat ez a tegnap megjelent Early Access zombi RTS.

    Infection Free Zone

    Fun fact: Akár a saját (valós) utcánkban is leszimulálhatjuk / túlélhetjük a zombi hordákat!
    Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2024.04.12. 13:10:59
  • nibron
    #22980
    Szóval ezek a szépségek lesznek a zombik.xD
  • nibron
    #22979
    A hit ereje:)
  • Ironman2
    #22978
    Optimalizált lesz ugye a random gen,visszavettek a memória használatből,tehát ez azt jelenti hogy már szép nagy tájakat lehet majd végre újra generálni.
  • Ironman2
    #22977
    Na ennek fussál neki mégegyszer! :)
  • Ironman2
    #22976
    Néhány női karakter variáns az alfa22-ből!



  • FL Zoli
    #22975
  • Ironman2
    #22974
    Úgy legyen! Forró lesz a nyár!
  • Ironman2
    #22973
    Ez a zombi vajon most röhögőgörcsöt kapott? :)))
  • Ironman2
    #22972
    A kicsike Alfa 22 jön a nyáron! Tartsatok ki!

    Nem én mondtam,hanem Madmole az X oldalán!

    Van egy kép is hozzá:


    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.04.04. 01:44:24
  • ntex
    #22971
    Állítólag külsősök csinálják ezt a Bloodmoons játékot, mondjuk attól függetlenül abszolút nem látom semmi értelmét különálló játékként kiadni (őszintén szólva én alapból nem látom sok érelmét amúgy sem, így nálam tuti kimarad a látottak alapján), mert egyelőre fix hogy nem látok benne annyi újdonságot közel sem, pláne nem forradalmit. Hát ők tudják...
  • DevLupius
    #22970
    Eljutottunk odáig, hogy a módokat nem DLC -ként adják el, hanem új játékként.
    Egyébként mesterien csinálják, addig fejik az aranytojás tojó tyúkot amíg ötszáz bőrt le nem nyúznak róla.
    Mire megjelenik egy igazi retro játék lesz belőle :)
  • Norbertboy
    #22969
    Beszarok. Ugyanaz mint a 7 days. Húzzák a lóról le a bőrt rendesen...
  • Ironman2
    #22968
    Eh,kicsit izgalmasabb,ütősebb mint az eredeti játék,némi taktikával.
  • Ironman2
    #22967
    Na,és itt a másik 7 Days to die játék a 7 Days Blood moons:



    érdekes lesz! rakjátok be kívánságlistára!

    7 Days Bood Moons

    Korábban írtam róla amúgy.


    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.03.18. 21:40:56
  • nibron
    #22966
    nekem alapból vanilla van fenn. azt frissíti automatikusan a steam. amikor használok vmilyen mod-ot, akkor elmásolok egy példányt (gondolom te is így csinálod). de a modoknál mindig van egy olyan problémám ami miatt a falra mászok. a unity engine-nél elég határozottan le vannak írva a felhasználható "erőforrások". pl az egyik ilyen, hogy hány blokk lehet a nézőpontban (ez az egység amikor a blokk összes paraméterét használja az engine). ezt a modokban egyszerűen leszarják, aminek a következménye a hibás megjelenítés. pl. üres blokkokat is renderel, textúrát húz rá, stb. ha egy ilyenbe belekeveredik az ember "örökké" úgy marad. "kedvenc" példám erre a hóban félig eltemetett anyahajó. rohadt jó objektum meg jó nagy, meg érdekes, de tele van ilyen hibával.
    vanillában ezekkel a hibákkal nem találkozol. ebből kifolyólag a modok használatából eredő hibákat a vanilla fejlesztőjének felróni elég iqnuku dolog. nem csak szerintem.
    amikor mod-olt játékkal játszom, akkor találok néhány hibát, de ezek mind visszavezethetők a mod-hoz. ugyanaz vanillában nem jelentkezik.
  • ntex
    #22965
    Akkor nekem valszeg mázlim van, mert az enyémen alapból Samsung memória van.
  • nibron
    #22964
    mondjuk ha a gép terhelt, de a gpu csak 60 fok körüli, akkor az nem normális. a gpu-nak ezzel a játékkal 80 fok körül kellene lennie. magyarán a játék nálad nem használja ki a gpu-t. ezt már több konfigon megnéztem és így kellene lennie.
    nálam 70 fok körül van, de azért mert a villanyszámlát is optimalizáltam. a vga kártya 850w körül vehetne fel, de 600w fölé nem engedem. ennyit lehet megspórolni úgy, hogy a képminőség ne változzon észrevehetően. ha elengedném, akkor ez is 80 fok körül lenne.

    nekem is tuf gaming kártyám van. sajnos elmondható, hogy az egyik legszarabb ami kapható. a sajátomat már szétszedtem és kicseréltem az ócska micron ramokat samsungra. a fázisoknál is a gyengébb alkatrészek cserélve lettek, így nem is melegszik annyira. a hűtést pedig megcsináltam amilyenre kell. az asus ritka cigány munkát végez ebben: ócska minőségű és nagyon kevés paszta, ráadásul nem elkenve, hanem csak úgy odabaszarintva. a pad-ek pedig egyik sem az a méret ami kellene, mindegyik vékonyabb (amikor lebontottam egyáltalán nem volt lenyomat egyiken sem).
  • ntex
    #22963
    Igazából annyi, most kapcsolok hogy elfelejtettem megemlíteni azt az apróságot hogy egyáltalán nem játszok már az alapjátékkal jó ideje, de beugrott hogy ezt írtam már régebben is. Undead Legacy mod volt fent az utóbbi időkben mindig, ami amúgy nem tudom mekkora plusz terhelést rak a játékmotorra és a gépre, gondolom azért számít az is. Szóval a tapasztalataim igazából erre vonatkoznak, így értendőek. Hőmérsékleti és egyéb problémák fix hogy nincsenek. Processzorom 55-60 fokos szokott lenni maximum, VGA szintén 60-62 volt a maximum amit láttam (3 ventis ASUS TUF Gaming kártya). A rendszerem is tisztán tartom mindig, nincsenek felesleges programok feltelepítve, uninstallok után is mindig letakarítom a programok maradványait is mindenhonnan, beleértve a USERS mappát is. Programozó nem vagyok, de azért elég rutinom van már ezekben.

    Igazából eszembe sem jutott hogy modok nélkül megpróbáljam, mert annyira alapnak számít nálam hogy amit lehet, mindent modokkal játszok :D

    Amúgy emlékszem, többször megnéztem mennyire terhelt a CPU és a VGA ilyenkor mikor ilyen lassulásokat tapasztaltam, a VGA 30-40% -on, a CPU szintén kb ennyin pörgött mindig.
    Utoljára szerkesztette: ntex, 2024.03.18. 17:43:25
  • nibron
    #22962
    azt írtad régóta játszol már. akkor már tudhatod mit kell tenni, akár erről a fórumról is mert többször volt már téma. tudod, hogy a leghatásosabb az ilyen jellegű problémánál a teljes újratelepítés. de előtte teljesen le kell gyalulni, még a unity egyedi könyvtárait is. ugye hányszor megcsináltuk már. és ha nálam valami ilyen jelentkezne szintén ezt csinálnám. mondjuk ezen a gépen még egyszer sem telepítettem újra (kábé 2 éves). unity-s játékoknál gyakran van ez a különböző kiadások után.
    azt már tudod, hogy futhat ez rendesen is. persze, hogy van gép különbség is, meg egyéb is. de ettől még be tudnád állítani. azt továbbra is állítom, hogy a 3060-as kártya ehhez a játékhoz nem OPTIMÁLIS (egyszerűen kevés), de kompromisszumokkal be tudnád lőni (egy 3050-essel is meg lehet csinálni). menj oda ahol sok golyóálló üveg van:), és lődd be ott. a graf.beállításokban a post process műveleteket valszeg ki kell kapcsolni, és az ultra beállításokról is le kell mondani. előbb-utóbb jó lesz az.
    a grafikai dolgokon átlépve azért lenne egy speciális kérdésem: nem lehet, hogy az idővel előkerülő lassulásnak processzor problémája van. mondjuk túl meleg lett a proci, ilyenkor ugye a hőmegfutás védelem visszaveszi a frekvenciát. ez lehet pl. paszta, vagy szellőzési probléma (pl. tele van szmötyivel). minden 2. hozzám kerülő gépnél van ilyen probléma.
  • ntex
    #22961
    Most jön a okoskodós - felkérdezős - "akkor is okosabb vagyok a másiknál" kártya? :D Neked nincs bajod a játékkal, örülök neki. Hót nem érdekelnek az ilyen részletek, az sem hogy másnak hogy fut, felesleges is belekezdened. Gondolom nem is olyan géppel játszol mint én. Az érdekel hogy két alfával ezelőttig nem volt ilyen szintű fps dropom a játékban GYENGÉBB géppel sem, most meg sokszor a játszhatatlanság határán van bizonyos helyeken.

    "a golyóálló üvegről is csak annyit, hogy tele van vele a bázisom. komplett üvegházam van belőle, nem kicsi. a kültéri medence is abból van. bárhol a játékban foroghatok gyorsan körbe akár irányváltással sem nem akad meg."

    Számold már össze, hány ilyen üvegblokk van nálad a bázison, meg hány ilyen üvegblokk van egy játékbeli "felhőkarcolóba" beépítve. Meg ugye az sem mindegy mi van a bázisod körül. Gondolom nem a város közepén vagy belakva.
    Utoljára szerkesztette: ntex, 2024.03.18. 17:11:20
  • nibron
    #22960
    nem fejteném ki bővebben mert abszolúte nem látom értelmét, de a rendelés és az, objektumok össze-visszasága egyáltalán nem függ össze. a videoprocesszor alapvető működéséből fakadóan.
    tudod mi az a renderelés?
    Utoljára szerkesztette: nibron, 2024.03.18. 16:58:45
  • nibron
    #22959
    onnan veszem, hogy optimalizált, hogy nincs semmi bajom a játékkal. hangsúlyozom, SEMMI. egyszerűen látom, és mellette látok egy rakat más alkalmazást ami közel sem fut ilyen stabilan. biztos van memory leak, de az 100 év múlva is lesz. az a kérdés, hogy mennyi, játszható vagy sem. tapasztalatom szerint játszható. ha leülök elé 8-9 órát beleverek egyhuzamban, akadozás nélkül. a golyóálló üvegről is csak annyit, hogy tele van vele a bázisom. komplett üvegházam van belőle, nem kicsi. a kültéri medence is abból van. bárhol a játékban foroghatok gyorsan körbe akár irányváltással sem nem akad meg.
    az, hogy a 16gb-ról fellépve 32gb-ra nem vettél észre különbséget vagy egyszerűen nem igaz, vagy tényleg csak a hozzá nem értésedről teszel tanúbizonyságot, ugyanis pont itt lehet igen nagy különbséget érzékelni. még a laikusoknak is. nem egy gépnél saját szememmel tapasztaltam, sőt ennél a játéknál ezt szoktam javasolni a belassulásra. eddig még mindig bejött.

    programozóként elég jól ismerem a problémákat főleg, hogy dolgoztam ezekkel a technikákkal is (jó pár játékban benne van a kezem). az, hogy egy fejlesztő azt írja, hogy nem optimalizálnak azt nem azt jelenti, hogy egyáltalán nincs optimalizáció. a fejlesztés menete tartalmazza, többek között már a 0-ás teszten sem megy át ha nincs megfelelően optimalizálva. de merek fogadni, hogy azt sem tudod mi az a 0-ás teszt. 100%-ékra tudom, mert látszik az írásodon. szumma-szummárom mire összedobnak egy kiadást, jó pár optimalizálási fázison átesik a játék.

    amit ők kifelé kommunikálnak az arra vonatkozik, hogy olyan munkamenetet nem terveznek ami kifejezetten az optimalizációról szól. speciel nem is örülnék neki, mivel ez minden esetben a játék tartalom vágásával jár. nem szeretném, hogy még jobban vegyenek ki belőle.
    am 1 példa az optimalizációra. a forge-al és egyéb padokkal folyamatosan játszanak. kivesznek belőle ezt azt amazt. pl. az elektronika is eltűnt, vizespalack sincs már (helyette ez a borzalom). mindezt azért, hogy a "felrepülő" alkatrészlista ne legyen túl hosszú, mert mint észrevehetted már megakasztja a folyamatokat. és ezt minden kiadásnál eleve készen kapjuk, tehát már ez a rész akkorra optimalizált.

    a fórumokról pedig ne is beszéljünk. a 90%-a hülyeség. emellett a játék mellet nem sokról tudom elmondani, hogy olyan jól futnak mint ez. talán ezért is van benne több mint 6000 órám. mert olyan jól játszható régóta. pl. a starfield-ről nem tudom ezt elmondani, mert kezdetben játszhatatlan volt a rengeteg hibától. mára már nálam jól játszható, kibírja a 24 órát újraindítás nélkül. de szakembernek kellett hozzá lenni, hogy elérjem. nincs fps drop meg semmi olyasmi mint amiket a fórumain írogat rengeteg számítástechnikai dilettáns. és sajnos ez a fórumok legnagyobb problémája: kiszorulnak a szakemberek, lenyomja őket a sok idióta.

    am ha már az optimalizációról írunk: tudja egyáltalán valaki, hogy mit is jelent maga az optimalizáció a gyakorlatban? hogyan történik, mivel mit kell csinálni? természetesen gugli nélkül, ott ugyanis a sok hibás válasz mellett nem találod meg a helyeset.
  • ntex
    #22958
    Csak halkan megjegyezném még, hogy pontosan tisztában vagyok a játék technikai oldalával, meg hogy összetett, bonyolult, régebben több embernek pont én magyaráztam ezt el akik panaszkodtak a grafikára, stb. Szóval engem nem kell felvilágosítani, elég sok alfa verziót megéltem már én is a játékkal :D Pontosan azóta van jelen ez a probléma, amióta bevezették az új tile system alapú városgenerálási rendszert, és egymás hegyén hátán állnak az épületek, nem úgy mint a régi városoknál. Így már persze hogy megfekszi a gépek gyomrát a renderelés, főleg ha van egy blokk ami kimondottan nagy terhelést rak a CPU / VGA-ra és azokkal van kitömve jó pár épület kis távolságon belül.
  • ntex
    #22957
    Komolyan nem tudom te ezt az információt honnan veszed hogy optimalizáltak, mikor maguk a fejlesztők írták már vagy 2 alfa verzióval ezelőtt is, hogy nem fognak optimalizálni, csak miután már végső fejlesztési stádiumba kerül a játék, vagyis kiadás előtti utolsó fázisban. Már a hivatalos fórumot is olyan szinten telesírták amiatt hogy rosszul fut mindenkinél a játék, hogy kénytelenek voltak már valamit lépni. 32GB memória van a gépemben, és mióta 16-ról bővítettem semmit nem változott a játék, annyi hogy később kezdi el telíteni a lapozófájlt, de ugyanúgy elkezdi egy idő után azt is használni, hiába van még bőven rendelkezésre álló rendszermemória. És onnantól bejönnek a random megakadások is. Arra hogy a 3060 szerinted kevés a játékhoz, ami nettó bullshit, annyit tudok reagálni hogy belvárosi részeken kívül mindenhol jól fut, maximum közeli beállításokkal 80-100 fps megvan az említett belvárosi részeken kívül szinte bárhol, egyedül a downtown-os felhőkarcolók környékén van gond, ugyanúgy mint a 3090 meg egyéb NASA gépes tulajoknál is. Már kiderítették hogy a golyóálló üveg okozza a gondot, amivel mindegyik felhőkarcoló tele van pakolva mindenhol meg egy csomó másik épület a downtown városrészekben. Ezt fogják A22-ben kicserélni valami más típusú golyóálló üvegre, és remélhetőleg meg fogja oldani a nagyobb fps drop problémákat.
    Utoljára szerkesztette: ntex, 2024.03.18. 16:06:48
  • nibron
    #22956
    pölö nekem semmi problémám vele. teljesen jól játszható, és az optimalizálással sincs gond. egyszerűen csak meg kell neki adni ami kell. meg kell hagyni eléggé erőforrásigényes, de egy ilyen részletességű unity-s játék ilyen. nem lesz jobb. a többi játékról ne beszéljünk mert teljesen más elven működnek. itt minden dinamikus az utolsó fűszálig, azért ilyen. mellesleg nem is igazán tudok hasonló játékot mondani. talán az empyrion (szintén csak unity-el), de az sem ennyire részletes, csak hasonló elven működik.
    a 3060-as kártya ehhez a játékhoz nagyon kevés (függetlenül attól, hogy másiknál jó), ezzel csak annyi lesz amennyid van is. egy 3070ti már jobb választás lenne, de ott is vissza kell vágni a graf.beállításokon. kerékpározni egyenes úton is könnyebb mint hegynek felfelé.
    azért azt nagyon bírom, hogy teljesen hozzá nem értő emberkék írogatják, hogy mennyire nem tudnak programozni meg optimalizálatlan stb. a hozzáértő pedig csak mosolyog a sok idiótán, ő tudja, hogy csak annyi a baj, hogy nem adják meg az alkalmazásnak ami kell, amellett, hogy teljesen inkompetensek a beállításokban.
    ennél a játéknál eleve optimalizáltan adják ki, max. kiadás után javítanak kicsit. az a14-15 környékétől elmondható, hogy elég sikeresen teszik mindezt (lehet vettek fel valaki hozzáértőt), azóta minden kiadásuk jól működik. ellenpéldának megemlíthetném pl. az elite dangeroust, ahol kiadják szarul, majd a játékosok anyázása közepette javítják ki hónapokon keresztül. itt ilyen nincs.
    nemtom mennyi ram van a gépedben, de amit írsz tipikus memória elfogyás, függetlenül attól van-e memory leak vagy sem. egy ilyen kátéknál nem szabad azt megengedni, hogy ne memóriából menjen minden. ha 16gb vagy az alatt van a gépedben akkor az már kevés. 32 gb-al egyszer több mint 72 órán keresztül futattam, jól bírta. ha a videókártyádban 4gb van valszeg az is kevés, azzal is szaggatni fog. nem tudom mennyi kell neki, még nem néztem (van 24gb-om azzal nincs gond:)).
  • Normen76
    #22955
    Nos igen, valóban sokaknál van hasonló probléma. Persze ettől még egy kivételesen remek játék. A fejlesztők magas színvonalon értenek sok mindenhez. Az optimalizáláshoz, pálya építéshez, karakter design-hez, egy elkészült verzió megfelelő és célirányos teszteléséhez, az új ötletek megfelelő implementálásához, az új mechanikák optimális kidolgozásához, beállításához, úgy egyben egy játék fejlesztéséhez, elkészítéséhez sajnos egyáltalán nem értenek :D
  • ntex
    #22954
    A 3060-as kártya teljesen jó a mai játékokhoz is. Egy időben tesztelgettem elég sokat a 7 Days-t, mindenféle beállításokkal, és teljesen véletlenszerűen változik benne sokszor az fps ugyanazokon a helyeken, ugyanazokkal a beállításokkal. Város közepén felhőkarcolónál volt hogy 60-70 fps van, bent az épületben is, majd egyszer csak elkezd fogyni és azt látom hogy már csak 30-40 fps van. Újraindítom a játékot ugyanott, megint 60-70 fps van egy darabig, aztán megint leesik. A játékon eddig még szinte semmit nem optimalizáltak. A memória telítettsége is teljesen random változik a játék mellett, van hogy 15-16GB-ot is megeszik, van mikor csak 5-6GB-ot. Ugyanott, még egyszer hangsúlyozom. Szerintem ez rohadtul nem normális, tuti hogy valami memória leak vagy valami komoly bug okozza ezeket.
  • nibron
    #22953
    a 3060-as kártya nem egy erős kártya. inkább az a röhejes.:) örülj neki, hogy egy ennyire feldarabolt képet ennyivel meg tud jeleníteni. a 30-40 fps sűrű területen teljesen jó. egy olyan játék ami egy 3090Ti-t is simán megizzaszt. szóval elég jól van optimalizálva.
  • ntex
    #22952
    Kíváncsi leszek arra az optimalizációra, mert jelenleg a városban 30-40 fps még egy RTX 3060-as kártyával is, nem kicsit röhejes :D
  • Ironman2
    #22951
    Ismét 5.51 euro a játék március 21-ig! HA kettőt vesztek csomagban,akkor meg még olcsóbb 8.87 euro! Steam gomb felül!
  • JonasSandor
    #22950
    Na akkor változik a gépigénye is nagyon helyes.
  • Ironman2
    #22949
    Elkezdődött a hivatalos alfa 22 napló fórum,rengeteg bejegyzéssel,hogy mik lesznek,és mik vannak készen már belőle.

    Innen csemegézhettek az infókból:

    Alfa 22 fejlesztői napló

    Felül a bannerban leváltottam az alfa21 linket,igy mindig nyomon követhetitek a fejlesztést.
    Ne kérdezzétek mikor jön,majd ki lesz írva felülre,ha már van info.

    Banditák sajnos tovább tolódnak,úgynézki az alfa22-ben se lesznek.Talán dlc-t fognak vele tervezni.
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.03.16. 02:13:08
  • Ironman2
    #22948
    A hivatalos X-en még láthatunk animációkat is,kattintsatok felül az X official linkre!
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.03.16. 02:01:23
  • Ironman2
    #22947
    Érdemes még várakozni az alfa 22-re,teljesen új lesz a karakter,és öltözködési rendszer:



    Brutálisan jól néz ki!
  • undY1ng #22946
    Szintúgy én is a UL-re várok! :D
  • ntex
    #22945
    Én az Undead Legacy-t várom A21-re, már vagy 9 hónapja dolgozik rajta a készítője, és még mindig nem mond semmit hogy mikorra várható, de csórikám lassan mire elkészül vele állhat neki újra mert pár hónap azt itt az A22 :D
  • Ironman2
    #22944
    Kérdezd meg őket! Biztos hogy nem fognak rá válaszolni.
  • Ironman2
    #22943
    Gőzerővel készül az új alfa,már átkapcsoltak hatodik sebességbe,még idén kijön.Most éppen azon fáradoztak szegények nekünk,hogy újratextúrálják az állatokat:




  • undY1ng #22941
    Simán megér többet is. Még mindig vallom, hogy legjobb zombis / túlélős/ craftolós game.