22455
7 Days To Die
Jelenlegi stabil verzió:alfa19.6

12731609321473591922.png
Hivatalos oldal | WIKI | STEAM | REDDIT | TWITTER (Madmole) | TWITTER (7 Days to die official) I KÉPFELTÖLTÉS
UNDEAD LEGACY MODTOPIK I 7Days to die MODTOPIK I OFFTOPIK
Magyar szerverek:(katt ide!)

Az első 4 számjegy az IP cím,a kettőspont után a port száma található!

Random_ szervere A19.1.(Random Gen,PvE,Tilos a raid!) 176.57.153.8:26910 jelszókérés: RANDOM_ oldalán lehet! (klikk)

gilGear EU PVP 2x xp 2x loot

Angerfist szervere:
Szerver IP:94.250.222.37:26905 (Van Sütink) :D Jelszó igénylése Steam:Manna,Angerfist

[HUN] csupasz ugar,PvE szerver alfa19.1.
ip cím: 176.57.169.44:26900

F.A.Q

Időjárás kikapcsolása:f2-vel konzolt előhívni,és ezt beirni:weathersurvival off
Játékban F9,és F12 a képlopás gomb.
F9-el a játék könyvtárába teszi a képet:
Program Files (x86)/Steam/Steamapps/common/7days to die/Screenshot
F12-vel viszont a steam screenshot képtárába:
Program Files (x86)/Steam/userdata/.......(sajátszám)/760/remote/251570/screenshots
Akinek nagyon laggol,az vegye vissza a textúra méretet half-size-re,és kapcsolja ki az árnyékokat!
Experimental,és korábbi változatok letöltése:steam könyvtárban a játék nevén jobbklikk,majd a menüben tulajdonságok,és a béták fülnél a legördülő menüben a latest_experimentalt,vagy egy korábbi verziót kiválasztani!
Minden új verzió kezdetekor ajánlatos a régit uninstallálni,és a launcher tools menüjében a clean game data résznél mindent bepipálni!! Launcher előhívása a steamen belül a játék nevén jobbklikk,és show game launcher

Figyelem! Az off/warez/flém,és nem a játékkal kapcsolatos hozzászólások törölve lesznek! Ott az offtopik linkje felül!


  • undY1ng #22455
    Egyetértek szinte minden dologgal és nem a Rust védelmében beszélve, mert én mind a kettőt kedvelem, de az előbb említett játék szerintem nagyon is ötletes és ugye a sokszor elhangzott hardcore PVP túlélő orientált.
    Ui.: Még mindig nagyon köszi annak aki(k) ajánlott(ák)a az Undead Legacy-t. Amíg nem jön az A20 rendkívüli "kis" mód! :)
    Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2021.10.02. 22:17:58
  • ntex
    #22454
    Én már nem is foglalkozok inkább az ilyen "minden szar" jellegű negatív gondolatáradattal megtűzdelt hozzászólásokkal. Nincs értelme, győzködni felesleges őket. Majd ha eljön az ideje úgyis rájönnek hogy sosem volt igazuk :)
  • Ironman2
    #22453
    Látod,ezt magyaráztam én is már többször,hogy sokan nem értik meg,de azért lökik a saját hülyeségeiket itten.A voxel alapú játékokat,az alapjaiból teljesen máshogyan kell leprogramozni,mint a többi hagyományos lövölde játékot.Lehet alatta Unity vagy Unreal motor,teljesen mindegy a grafikus motor,de a voxelezés,egy külön téma,ahol az egész háromdimenziós táj fel van szeletelve,akár többmillió kockára,vagy gyémánt alakú modellre,és itt bizony minden egyes modellnek külön tulajdonsága van a térben.Persze addig amig nem módosítod az adott blokkot.(pl kirobbantod,vagy beleütsz párat) Addig érintetlen marad,és a program nem foglalkozik vele.Amikor beleavatkounk egy kis blokkba,és módositjuk,akkor azonnal tárolódik a tulajdonsága.A program meg induláskor összerakja a teret,ezekből a sok kis kockákból.Iszonyat mennyiséget kell kiszámolni a programnak,játéknak.Ez nem olyan mint a Rust,az is jól néz ki,de más a szisztéma,felépítés.
    Ebbe a játékba amúgy már az elejétől több egyedi ötlet került mint a Rustba,nem is értem miért kell összehasonlitgatni avval.Az egy ötlettelen,egyszerü túlélőjáték,semmi más.
  • hapi
    #22452
    "Sajnos ez a játék már látszik hogy nemsokára így marad" Ezt nem tudom értelmezni, de ha arra gondolsz amire sejtem, hogy gondolsz akkor sem értem, épp itt az A20 előtt! Rust rombolhatóságáról megint csak tévedsz. Meg kb úgy mindenben el vagy tévedve nem kicsit...
  • DevEagle
    #22451
    Mit össze szólalkoztok egy jelentéktelen, és réges régen halott játék miatt :D Ezt a játékot már az is láthatta, letorrentezve kipörgethette aki nem akarta. Sajnos ez a játék már látszik hogy nemsokára így marad. Csak hagynák már abba és hagynák hogy a modderek csodát tegyenek vele. Mert ők csak megteremteni tudták, és egy idő után már szeretni se. A pénz szeretete viszi még előre... Talán...

    Ha a rust fejlesztői eljutnak a unity engine-ben odáig hogy meg tudják oldani a rombolhatóságot asszem sok sok hasonló játék mehet a süllyesztőbe. Szerintem szándékosan nem erőltetik. A rust a megjelenés óta fejlődik folyamatosan. Unity engine.
  • Ironman2
    #22450
    Hamár szóba a Rust,próbáljátok ki az ingyenes Beached nevü játékot steamen,nem rossz!
  • Ironman2
    #22449
    Madmole nagy rajongója,a TES szériának,meg is mondták hogy a következő játékuk hasonló rpg lesz,vagyis ők úgy képzelik el.Na akkor belehúzhatnak,hogy még azt meg tudjam élni.

    itt az újabb fejlesztői stream,ma hajnalban volt:

    alfa 20 dev stream series
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2021.09.16. 20:08:01
  • Ironman2
    #22448
    Az első xp rendszer az Elder Scrolls szériából jött,amikor bármit csináltál,növekedtek automatikusan a statok.Elég ha ugrálsz,vagy futsz,akkor az atlétika nőtt,ha fát vágtál,akkor a favágóképességed nőtt,és egy idő után már több szálka jött le a fából.Amúgy ez a rendszer nekem sokkal jobban bejött,mint ez a könyvkeresősdi,meg keserves pontelosztás.
  • Norbertboy
    #22447
    Az elektromosság biztosan a Rust-ból jött meg az xp rendszer vagy mi volt az amikor ész nélkül kellett a kőbaltákat craftolni. Hirtelen ennyi,aki akar járjon utána, főleg aki nem hiszi el.

    Mindegy mire hasonlít a subsistence, lelkesen készíti egy ember. Ott a No mans sky, ott is dolgoznak a srácok ezerrel.

  • Norbertboy
    #22446
    Bocsánat,este volt.
  • Random_
    #22445
    Azt elismerem, hogy nem halad nagy tempóban a fejlesztés és ahogy korábban leírtam szerintem tök jó dolgokat kidobtak és újakra fecséreltek időt. A pályagenerálás is hullámvölgyet mutat van amikor jót találnak ki van amikor totál elszarás. Ami engem bosszant, hogy nem tesztelik legalább kiscsoportosan ezeket a dolgokat? Akkor kijönne, hogy valami szar.

    Annak örülök, hogy minden alphával új cuccok jönnek be vagy átvariálják annyira, hogy új taktikákat kell kitalálni a boldogulásra. Nekem ez jó kihívás. Persze van aki csak épít kockákból egy bázist és a környező területet telebassza tüskékkel és várja a zombikat. Annak a szemében semmi újdonságot nem nyújt a játék.

    A POI készítése nagyon időigényes, ha valaki épített bonyolultabb épületet az tudhatja, de sokan ezt nem értékelik. Pedig nagyon sokat ad a hangulathoz.

    A Subsistence is megvan, de csalódtam benne. Mikor néztem annyira erősen hasonlított a Rust-ra, hogy inkább annál maradtam. Itt főleg az építési rendszerre és a környezetre gondolok.
  • Random_
    #22444
    De ha lenne ló a játékban azt meg a Rust-ból nyúlásnak titulálnád.
  • Ironman2
    #22443
    Én nem ezt irtam,fuss neki mégegyszer,hátha másodszorra megérted!
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2021.09.15. 22:35:10
  • Norbertboy
    #22442
    Most komolyan ennyit tudsz hozzászólni? Nem egyedi? A sok munka amit a srác belerakott az semmi? Arról beszéltem hogy nem lógatta a lábát mint ezek akik 3 patch alatt csináltak annyit mint most 1 patch alatt. Szóval ennyi az észrevételed? XD

    A 7 dayz meg zombis és Minecraft. Ennyi leegyszerűsítve.

    Iron inkább nem is vesztegetem rád az időm.

    Jah és most jól megmondtad, nem egyedi XD
  • Ironman2
    #22441
    A Subsistence-ben,egy egyedi ötlet van,méghozzá az hogy nem játékosok épitenek bázisokat,hanem gépi botok,és egy idő után szépen el is látogatnak hozzád.Mondjuk ez a fajta módszer az rts játékokban megszokott idáig,főleg a warcraft vonal,ahol a gépi ellenfél,elkezd fejlődni,épitkezni,meg területeket hódítani.Itt banditákkal fogsz összefutni,és az épitett bázisaikkal,plusz még elszórva a pályákon airdropok.Közösen jó móka lenne,de egyedül azért eléggé szenvedés,főleg ha meghalsz,és kilóméterekre dobja el a cuccosaidat.Ja,és magyar felirat is van benne.CSak az állatok ne lennének ilyen immunisak a golyók ellen,nyillal simán kiirtod őket,de valahogy fegyverre nem jól reagálnak benne,ez egy ősrégi hiba még.

    Current features:
    * Singleplayer and Co-op PvE sandbox experience.
    * Crafting mechanics.
    * Dynamic base building.
    * Dynamic seasons and weather systems.
    * Weapon upgrade system.
    * Mining and refining of ores.
    * AI Hunters (with AI base building).
    * Farming.
    * Animal husbandry.
    * Food cooking mechanics.
    * World day-night cycle.
    * Temperature change based on time-of-day and altitude.
    * Character hunger/thirst/strength mechanics.
    * Character clothing system.
    * System for inviting/removing players to access bases.
    * Central power system for bases (base items require power to function).
    * Npc enemy leveling system.
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2021.09.15. 20:32:23
  • lammaer
    #22440
    Még utánanézek hogy van e benne storyline, vagy n+1. sandbox "Szórakoztasd magad" survival játék... azt nem szeretem amikor a játékban az egyetlen cél hogy le tudjam craftolni a magasabb szintű tárgyakat azt kész... (ebből a szempontból nálam a 7days is gyenge lábakon áll sajnos)
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2021.09.15. 20:23:57
  • Ironman2
    #22439
    Készülj fel a sűrű anyázásra,az állatok miatt!
  • Norbertboy
    #22438
    Igaz alpha a subsistence, engem nem zavar ha 20. évig ott lesz. Lényeg, h foglalkoznak a játékkal. Nekem a majdnem az első kiadás óta meg van és látom azt a temérdeknyi munkát amit belerakott a srác. Szóval ott az izzadtság szaga.
  • lammaer
    #22437
    Hát, a subsistence se mai gyerek ha jól látom (5 év után még mindig alfa :D ), mindenesetre felteszem a radaromra hogy megkukkantsam milyen.
  • lammaer
    #22436
    "minden egyes alpha egy új verzió" (mi a francért nem lehet commentből copy-pastelni???)

    Na ez érdekes mert én pont nem ezt látom. Nem látok radkális újdonságokat a különféle alpha verziók közt (most ne az alpha 1 meg az alpha 19 közt nézzük, hanem az egymást követőeket), pont hogy az én szememben alig történik valami (de bevallom csak a notest olvasom meg átfutok néha egy-egy bejegyzést), és ehhez képest rohad lassúak.
    A világgenerátort már nemtom hányszor olvastam hogy "namost aztán radikálisan új lesz, meglássátok", aztán egyfelől szerintem semmi baja nem volt már jó ideje, másfelőlszerintem bőven lenne máshova fókuszálni a játékban.

    De ahogy irtam, ettől nem megyek a falnak, ha 10 év múva lesz kész, vagy 5 év múlva lesz jelentős újitás a játékban, ráér, van rengeteg más...
  • lammaer
    #22435
    "fejlesztőként joguk van" - nos, senki sem vitatta hogy kb joguk van azt csinálni amit akarnak. Attól hogy joguk van valamihez, az nem jelenti azt hogy az jó is.

    "örülhetünk annak hogy még törődnek vele" - ebben egyet is értek veled meg nem is :) Igen, ahhoz képest hogy más cégek/fejlesztők mit művelhetnek valóban örülhetünk. Másfelől az idealista énem meg azt mondja hogy ez a MINIMUM ami elvárható egy fejlesztőtől, és az összes olyat aki fogd a pénzt és fuss taktikával abandonwarekat gyárt, irgalmatlanul meg kéne b*szni :)

    Szerintem pont a játékostársadalom ilyen irányú engedékenysége és beletörődése (meg a vidd a pénzem csak hadd játtszak a pre-alpha játékkal mert új meg hype van körülötte) tette a játékpiacot azzá ami. Az egész early access-t sokkal szigorúbban kéne venni/kezelni, de hát ez van...

    Szóval én valahol NorbertBoy és a Fanboi-okközé teszem magam a7dyasben... az árát megéri, ez vitán felül áll, de amit madmole művel az messze szuboptimális, lehetne sokkalta de sokkalta jobban csinálni, akár még 1 személyes developer stúdióként is.

  • Norbertboy
    #22434
    Ott az 5 pont
  • ntex
    #22433
    Pedig az is egy létező jármű, a Dumb és Dumber-ből vették át az ötletét valószínűleg:



  • Norbertboy
    #22432
    Én az A12-ben csatlakoztam. Kb 1300 órám van a játékban és egy éve nem játszottam vele. Igazából a lassúság és a közösségre való szarás [email protected] fel. Volt olyan, két alpha között [email protected]üst változás történt. (nagyjából 7 hónapos fejlesztés után) Akkoriban ormótlanul szar grafika párosult egy indokolatlan magas gépigényhez. Ott van a minibike, az meg mi a fos? :) Egy normális állatot nem tudtak megalkotni, giccs volt az egész. Ezek meg élvezték az életet a kastélyban,amit már megírtam.

    Most a játék fejlesztése dübörög ahhoz képest amilyen volt.
  • ntex
    #22431
    A fejlesztési idővel kapcsolatban van némi igaza. A többi csak felesleges hisztéria, hirtelen felindulásból fakadó pocskondiázás szvsz. Viszont fejlesztőként meg joguk van húzni az elkészülési időt, tesztelni, változtatni a koncepciókon kedvük szerint. A15-ben vagy A16-ban csatlakoztam be a játékba, innentől csak az A18 maradt ki nálam, és bele is tekertem több mint 1500 órát összesen a játékba (vannak akik 10.000 felett is járnak már). Egyáltalán nem bántam meg a vételt, azt a 7-8€ -t bőven megérte amibe került, nem sok játékról mondhatom el hogy ennyit játszottam vele. Ha azt nézzük hogy manapság 50+ euróba kerülő játékok nem kötik le az embert 20-30 óránál tovább (sőt, igazából már ez a szám is átlagon felülinek számít...), ez a játék ebből a szempontból nézve is erős ár/érték aránnyal rendelkezik. Sajnos ezekkel a dolgokkal sem törődnek nagyon sokan.

    Egyáltalán kb örülhetünk annak hogy még ennyi eltelt idő után is törődnek a játékkal illetve törekednek arra hogy be is legyen az fejezve. Rengeteg esetet lehetett hallani hogy elindult early access-be a játék aztán végül sosem készült el mert vagy elfogyott a pénz, vagy egyszerűen csak leléptek a fejlesztők a bevétellel. A TFP meg ha 8 év után is, de legalább eljutott oda hogy konkrétan megvan a tervük hogy meddig és hogyan fejezik be végre a játékot (persze ez is változhat)

    Innentől részemről ez a téma lezárva, nem fogok semmilyen negatív hozzászólásra reagálni mert nem szeretnék vitát sem generálni. Panaszkodni meg amúgy sem itt kell, lehet menni a hivatalos 7 Days fórumra ostorozni a fejlesztőket aki így gondolja.
    Utoljára szerkesztette: ntex, 2021.09.15. 11:19:53
  • Norbertboy
    #22430
    Nincs baj és optimalizált? Tudod nem mindenkinek van jó vasra pénze, erről sokat tudnának mesélni a topicban megfordult emberek.

    Már tudom,most ugrott be, hogy te voltál azaz arc aki mesélte milyen nehéz egy ilyen játékot optimalizálni. Lesz időm megkeresem a beszélgetésünk.

    Na megyek is, mert te vagy Andersen már tudom :)
  • Norbertboy
    #22429
    A Rust-ot csak fantáziadús ellenpéldának hoztam. Ott a Subsistence, egy remek példa arra, aki nem szarja le a játékos közösséget. Folyamatosan fejlődik a játék és nagyon jó irányba.

    Ha nem jelenik meg a Rust és az Ark és emiatt nem alakul ki egy közönségnyomás még mindig csiga tempóban haladna a fejlődés.
  • Normen76
    #22428
    Ami jó az jó. Ami szar, az szar. Lássuk be ez ...... Mindenki tegye után amit gondol és vita lezárva :)
  • nibron
    #22427
    Ha elfogyott a gyógyszered, hívd fel az orvost, fellövi a felhőbe, és már mehetsz is a gyógyszertárba.:)

    Fejlesztőként és játékosként is mondom, hogy nincs semmi baj ezzel a játékkal. A gépemen teljesen stabilan fut, egyáltalán nincsenek stabilitási és optimalizálásra visszavezethető problémáim. És nem is voltak talán sosem (nem emlékszem súlyosabb hibára/megakadásra). Alá kell rakni egy megfelelő gépet, ami rendesen karban van tartva, és ennyi. Nem a Rust-os srácok rakták ezt rendbe, eleve nem volt ennek semmi baja. Kicsit sok ram-ot eszik mind az általánosból, mind a videóramból, de ez a fajta játék megköveteli ezt.
    Azonkívül minden egyes alpha változat megjelenésekor szinte új játékot kapunk. Kifejezetten örülök neki, ezzel az erővel tőlem elmehetünk alpha50-ig is (ingyen? naná). Így kell a fenének, hogy végleges legyen. Ahhoz, hogy ilyen arányú módosításokat hajtsanak végre, elég sok idő és egyéb erőforrás kell. Folyamatosan változik pl. a poi, ami nagyon időigényes szöszmösz munka. Részemről ez a fajta hozzáállás pozitív, mert a fejlesztőnek ez alapvetően nem jó (a rengeteg munka miatt), a felhasználónak viszont igen (a változatosság miatt). Ezért aki azt állítja, hogy nincs fejlődés, szerintem nem igazán látja át a helyzetet. Ennél a játéknál simán megteheted, hogy miután meguntad, félre teszed (annyi másik játék van), és amikor kijön egy új alpha, újból elő lehet venni. Melyik másik játéknál teheted ezt meg?
  • lammaer
    #22426
    Mint ahogy Madmolenak sem az első játéka ez... :)

    4D Rules Software

    szóval ő se nagyon takarózhat hogy nagyon inexperienced és EZÉRT megy ilyern lassan a fejlesztés :P
    TEljesen egyértelmű hogy nincs kiforrott koncepciója, funolgat / ötletelget a játékban, szóval biztos hogy egy játékdesigner / szoftvertervező tréningre el kéne mennie :D

    szerintem csak annyi volt meg hogy egy minecraf szerűen rombolható / építhető világban lehessen zombikat hentelni, azt azóta is keresgéli az utat hogy jó de hogyan tovább.
    "Élmény" lehet az ő vezetése alatt dolgozni, elképzelem ahogy minden héten más irányba mennek a fejlesztők :)

    Illetve nekem is van egy olyan érzésem hogy a játékot nagyrészt már megvette mindenki aki érdekelt, tehát ki van már fizetve, innentől kezdve olyan tessék lássék módon fejlesztget néhanap hogy ne tűnjön halottnak a játék miközben élvezi a bevételt amiért csak részben dolgozott meg.
    SAjnos az emberi gyarlóság ugye...
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2021.09.15. 06:46:56
  • lammaer
    #22425
    Norbertboy, szerintem higgadj le, nem tudom mivel húztad itt fel magad, de semmi értelme nincs őrjöngeni.

    Abban én is egyetértek hogy a 7days fejlesztési sebessége messze az elvárható mögött van, szerintem találó a név hogy stricik fejlesztik (lassan és hangulatfüggően, miközben páváskodnak a neonfényű limóban amit a kurvák - értsd EA supporter játékosok - adtak össze nekik :) )

    Amiket benyomnak világraszöló fejlesztésnek két alfa verzió közt ahol eltelt 1 év (új randomgenerátor a világgenerátorba huhuhúúú, új modellek zombimodellek, átalakítottuk a crafting rendszert - várj, most meg visszalakítottuk a crafting rendszert, új csilivili ikonok vannak stb stb) azt más indie fejlesztők egy havi patchben megcsinálják. Szóval bennem is van egy olyan érzés hogy enyhén többre tartja magát és a munkája értékét mint amennyi valójában és kicsit el van szállva magától (itt megiint találó a strici vonal :D ), de azért még messze van mondjuk a nagypofájú Chris Robertstől aki az űrhajós videójátékával lasan már az emberiség megmentőjének képzeli magát :)


    DE: a rusttal összevetni a játékokat szerintem felesleges, tök más kategória az egész annyi a hasonlóság hogy van két open world játék ahol lehet lőni, és ezzel kész is. A rustot én sem érzem játékmechanikák szempontjából olyan komplexnek, igazából eny nyilt világú call of duty, építkezéssel megspékelve. A 7days meg pont fordítva - Itt az építkezés köré raktak valami harcrendszert (ami sztem elég elcseszett is elég sok helyen). A Rust inkább PvP amiben PvE szinte nincs is ,PvP nélkül halott a játék) , mig a 7days meg inkább PvE amiben lehet PvPzni is, de abszolút nem szükséges.

    A Rust developeres szálról nem hallottam, egy gyors guglizás semmit nem dobott ki ezügyben. De igazából nincs jelentősége ha még igy is van, Amennyire utánaolvastam, előzőleg madmole főként más játékok moddolásával foglalkozott és volt némi fejlesztési tapasztalata, szóval nem egy Linus Torvald volt, Az hogy vannak nála profibbak nem meglepő (ha belegondolsz az élet MINDEN területén MINDIG vannak jobbak :D ) Szóval az hogy neki valami nehéz vagy lehetetlen volt, és ezt esetleg egy másik fejlesztő fél kézzel meg tudta csinálni, tök normális (ilyenekkel a mindennapi munkám során is találkozom, hol én szorulok segytségre, hol én adok :D )

    Szóval chill, nem kell felszívni magad meg háborogni lényegtelen dolgokon. Ha a Rust jobban bejön játssz azzal, én is csak rajta tartom a 7days-en a szemem, és kétévente rénézek. A mostani nagy hírverésben az új alfa körül pl semmit sem látok amiért pont most kéne belenéznem a játékba...
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2021.09.15. 06:36:15
  • ntex
    #22424
    "Onnan lopott csomó dolgot ez a szánalmas 7 days–es bagás." - sorolj már fel párat, miket pl?
    Nincs mit igazolni, mert valószínűleg senki nem hallott ilyenről rajtad kívül :)

    Én nem lennék abban biztos hogy első játékuk volt.

    EA Games megint egy szép példa volt részedről, a legnagyobb trash cég a játékiparban a sikereik ellenére is, annyira hogy elnyerte "az év legrosszabb cége" díjat is több alkalommal.

    Amúgy nem értem mi ez a nagy sipákolás hirtelen, beletoltál gondolom te is jó pár órát, meg van is bőven mivel játszani amíg elkészül a végleges változat. Ha 8 évet kibírtál, az az 1-1.5 év míg kiadják már nem oszt nem szoroz.
    Utoljára szerkesztette: ntex, 2021.09.14. 22:06:45
  • Norbertboy
    #22423
    Most komolyan ezzel érvelsz, hogy az első munkájuk stb... :D A Subnautica is első játék :D (még ha nem is ilyen összetett és bonyolult) XD Oda kéne ezeknek menni, hogy kell egy kibaszott jó játékot kitalálni...

    Valóban nem tudom hirtelen igazolni a Rust-os fejlesztőket, de az itt lévők zöme tudja (tudná) igazolni az állításom.
    Pár tanáccsal ellátták?????? LOL XD Gondlom az EA Games is átjár a Bethesdához ötletelni... XDXDXD Nagyon viccel pali vagy Te!

    Most csak tőled idézek "Elején elmondja az egyikük, hogy sokan támadják őket amiért nagyon lassan kerül arany fázisba a játék" Én vagyok az egyik a sokak közül.

    Na további szép napot!

  • Norbertboy
    #22422
    Milyen??? Azt hiszed csak arról szól, hogy lövöldözés van? XD XD Ott volt fejlődés, 5 éve meg van a játék, csak tudom. Onnan lopott csomó dolgot ez a szánalmas 7 days–es bagás.
  • Ironman2
    #22421
    Rust-ban milyen fantázia van? Azon kívül,hogy egy sima túlélőjáték,semmi extra.
  • ntex
    #22420
    :) Még egyszer leírom akkor. Amit te felhoztál viszonyításképp játékot, az mögött egy nagy tőkés, több világsikerű címet alkotó fejlesztőgárda áll, az összes tapasztalttal amiket szereztek a különböző címek megalkotása során.

    A Fun Pimps-nek tudtommal ez volt az első munkája, egy garázsprojectnek indult az egész 2013 decemberében, két három emberrel. Mostanra lett akkora tőkéjük, hogy normálisan be tudják fejezni a játékot, mivel ki kellett termelnie először az árát, és gondolom nem felvett hitelekből akarják finanszírozni a programozókat, egyéb költségeket amik egy játék fejlesztésével járnak. Az hogy ki miben él, mire költi a pénzét semmi köze senkinek. Tipikus magyar mentalitás az, hogy folyton a másik zsebében turkálunk. Ez amúgy honnan jött hogy a Rust fejlesztői a TFP-nek dolgoznak? Linkelj már be valami hiteles forrást erre légy szíves. Csak mert sehol nem említettek egy szóval sem, semmi ilyesmit. Maximum ellátták őket pár tanáccsal, tekintve hogy ők is ugyanúgy Unity-re csinálták a játékot (azt hagyjuk is hogy amúgy a Rust sehol sincs a 7Days-hez képest komplexitásban). Az eladott példányszám meg 12 milliónál tart jelenleg a 7 Days-t illetően. Már korábbi verziókban is voltak kisebb nagyobb optimalizációk. Az optimalizációkat a végére tervezték hagyni amúgy is, miután végeztek a contentek beépítésével, tehát az lesz az utolsó fázisa a fejlesztésnek. Ez is köztudott már régóta, többször közölték már ezt is. A játékosok nyomására tettek kísérleteket korai optimalizálásokra, meg hogy ne kelljen NASA gép a játéknak, szerencsére sikerült is nekik többé kevésbé.
    Utoljára szerkesztette: ntex, 2021.09.14. 18:12:20
  • Norbertboy
    #22419
    Voxel-based ide voxel-based oda, régebben elhitettétek velem, hogy ezt nagyon nehéz optimalizálni, mivel olyan bonyolult stb. Erre jöttek a srácok a rustból és megoldották a problémát. Akkor most, hogy is van ez?
    Én amúgy sem erről beszéltem hanem arról, a Fallout 76 vagy Subsistence, Subnautica, Rust készítőiben van fantázia és tenni akarás. Azonkívül, h vakarják a [email protected] és élvezik a pénzt. Nem tudom melyik patch-nél teszteltél a tulajok a játékot. Nekem tátva maradt a szám milyen kastélyban élnek. Nem is azzal van a gond, hanem azzal, hogy szarnak a játékra. Csiga lassúsággal haladt össze vissza a fejlesztés, lényegében az alap maradt csak variáltak rajta kicsit. Akkor történt változás mikor kijött a korai verzióból a Rust, az Ark és közönség nyomás nehezedett rájuk. Akkor tudták, hogy ők szerencsétlen [email protected] és jöttek a srácok a Rust-ból és kitudja még honnan és elkezdődött fejlődni a játék és fantázia dússá válni. Jöttek a labirintus házak, a rejtett dolgok stb...

    Azt írta Random ez egy kis csapat és nincs annyi pénz.( 2,5 millió eladott példány után csak van pénz) Még is 60 ember dolgozik az új verzión. Elmondom a Fallout 76 csapata nincs 60 fő. A Subnautica készítői olyan fantázia dús emberek (és nem 60an vannak) hogy az még a 7 days meg csak vergődött. 8 évből 5 év alatt olyan mértékű változások nem történtek, mint most 3 év alatt. Az A1-még egy kurva egyenes vonal sem volt... :) Vicc de így van.

    Szóval nem kell ide duma, h így voxel-based úgy voxel-based aki ügyes programozó és fantázia dús az tud valamit kezdeni vele.

  • Ironman2
    #22418


    Egyetértek! Én már mondtam korábban is hogy ez egy voxel-based alapú játék,semmivel sem hasonlítható össze,csak a hasonló tipusú játékokkal,Minecraft,Astroneer..stb (most itt a Valheim is,de az erősen meg van kötve,tereprendezés szempontjából).
  • Norbertboy
    #22417
    kb most most olyan magyarázatot adtál, mintha a focicsapat 0:2 után magyarázza a bizonyítványt. A12-ig mi történt, semmi? :) 8 év fejlesztés . Ti fanatisták vagytok! :) Védjétek csak ezt a fost! :) Hiszen így kezdte az a nyomorék, h sokan bánták őket a hosszú fejlesztési szakasz miatt.

    Azért érdekes mióta jó páran a Rust fejlesztői csapatból ott vannak szemmel látható a fejlődés. Ennyit a programozási tudásról és a fantáziáról...
  • ntex
    #22416