393
Remember Me
  • caps lock
    #393
    Ja, ezért is játszom most vele, meg ilyen témájú filmeket is nézek.
  • Gary
    #392

    CP2077 ráhangoló!
  • caps lock
    #391
    Kicsit lassan indul be, de ahogy nyílnak meg az új képességek egyre izgalmasabbá válik. Tetszik hogy az ütéskombók személyre szabhatók, képességek és ellenfelek kellően változatosak. Cyberpunk hangulat nagyon adja, techno-disztópia, szeméthegyek, mutánsok, androidok, szélsőséges társadalmi rétegződés, stb. Történet is rendben van. Ami talán zavaró hogy nagyon csőjátékszerű, nincs lehetőség elkalandozni.
  • Papa01 #390
    Sziasztok!
    Sok évvel a vásárlás után kedvet kaptam a játékhoz és végigvittem. Alapvetően nem volt rossz, egyedül ez az emlék mixelgetés kergetett az őrületbe.. De az nagyon. :D
  • Kmarha
    #389
    Pont most vettem elő újra a játékot, és az első töredékek egyike amit felszedsz, arról szól, hogy milyen kutatással is kezdődött az egész 2012ben (két ember agyának összeköttetése, érzelmek megosztása).

    Erre ma mit látok az indexen? :)

    osszekotottek_harom_ember_agyat_meg_tudtak_osztani_telepatikusan_a_gondolataikat
    Utoljára szerkesztette: Kmarha, 2018.10.04. 06:41:43
  • MerlinW
    #388
    XB1-et vegyél vagy PS3/4-et (Dualshock)
  • RoboKutya78
    #387
    Lehet nálam a bibi vagy csak ott hogy többnyire ilyen utánzat controllerekkel szórakoztam most pl van egy Media-Tech MT1504
    amivel kísérletezgetek de annyira nyekereg hogy az fáj.Állásban elöregedett:)
  • MerlinW
    #386
    Nem sem feküdt évekig, ezért is vettem rá magam csupán 3 éve. Aztán pont a Remember Me volt amivel először elkezdtem bohóckodni kontrollerrel, azóta ami nem FPS vagy polipkiosztás, azt kizárólag hátradőlve kontrollerrel játszom, mert piszok kényelmes.
  • Gary
    #385
    OFF
    Én a 2013-as Tomb Raider-en szoktam hozzá az X360-as kontrollerhez. Azóta, amit lehet, ezzel játszom. Nem volt nehéz átállni!
    Igaz, korábban próbáltam pár "kompatibilis" kütyüt, de valami soha nem stimmelt! Vagy az irány, vagy a kamera, vagy valamelyik gomb...
    Az X360-nal soha ilyen probléma nem volt! (Saját kutyája kölyke :Đ) Azóta már van egy XOne kontrollerem és egy jó nagy leárazás óta, egy Steam kontrollerem is. Na ez utóbbit szokni kell, de rengeteg funkciója van és mindent átprogramozhatsz, profilonként, játékonként!
    ON
    Utoljára szerkesztette: Gary, 2017.08.21. 18:54:56
  • RoboKutya78
    #384
    -- igen pont ez volt a sorrend ütés, kitérés, rúgás. :)
    Tudom nem egy mostani játék, de mivel a 10 évvel ezelőtti gépkonfigom feldobta a pracskert és azon a konfigon nem volt szívem szenvedni vele. Most hogy új a vas ideje elő bányászi a régi játékokat is köztük eme gyöngyszemet is.
    Sajna én is azon játékosok közé tartozom akik inkább szenvednek a klaviatúrán ha konzolos jellegű játékon játszik mert egyszerűen idegen számomra ez a gépezet (hiába porosodik a polcom mélyén) nem tudom lekezelni az egyik ujjammal az irányba nézést a másikkal meg a karakter irányítást. Bármely más kiegészítő irányító konzolt elviselem kormány joystik de ez valahogy nem:)
  • Darun
    #383
    Tisztában vagyok vele hogy PC-hez is lehet kontrollert csatlakoztatni. Igazából azért fűztem hozzá, hogy anno játszottam konzolon és már akkor sem feküdt a kontroller, tehát nyilván PC-n se fog. Az éjjel még toltam egy kis Spec Ops: The Line-t, ami szintén konzolport. Egyrészt látszik magán a játékon is, az irányitáson is, meg anno olvastam róla a cikket is. Miközben pörgött a "ha ezt a jelet látod akkor éppen ment a játék", azon gondolkoztam, hogy az utóbbi időben szinte csak ilyenekkel játszottam, ami ugye a konzolportok egyik hozadéka és önkéntelenül is összevetettem az egyes játékokat egymással. Mivel régebben (is) inkább a stratégia/rpg/fps vonalon mozogtam, nekem ez az irányitás eleve kicsit fura (a Future Soldier-t a mai napig nem sikerült végigvinnem és a Wildlands sem győzött meg) de amig pl egy Black Flag-ben ez nem megy annyira játék rovására, addig itt igen. De hogy ne csak ezzel példálozzak, hasonlóan néz ki a Mad Max is, szintén mostanában vittem végig. Az kifejezetten tetszett, már csak azért is, mert szerettem anno a GTA-t és a posztapokaliptikus hangulattal is meg lehet venni, de néha ott is sikerült úgy forognia a kamerának, hogy nem láttam a mögöttem rohamozó ellenfelet, aki ezzel sikeresen megszakitotta a kombómat. Viszont ott legalább tudtam, hogy ha megnyomok egy billentyűt, akkor merre fog mozogni a karakter, nem az volt hogy a hülye autoaim miatt mindig találgatnom kellett, hogy hol van az ellenfél és milyen irányban vagyok hozzá képest, mert attól függött hogy milyen irányba próbáljak kitérni. De ez sajnos nem csak harc közben zavaró, hanem akkor is, amikor mászni-ugrálni kell. Ezt spec a BF-ben sem szerettem, ott is jópárszor nem oda vagy arra ugrott a kari amerre szerettem volna, ráadásul néha beadott olyan távoli kameranézetet, hogy azt se tudtam merre/hogyan kéne menni. Ugyanez volt itt is. (az meg végképp a halálom, amikor a fél méter magas akadályra nem tud felmászni a karakter, mert hát az nem lett leprogramozva és találd ki, hogy mire gondolt a pályatervező, amikor éppen az adott részen ügyködött, hogy onnan hogyan lehet továbbjutni)
  • MerlinW
    #382
    PC-s vagyok és 3 éve van XBox kontrollerem, mert a mai játékokhóz jó :D
  • Darun
    #381
    PC-s vagyok, tehát nálam is csak egér+bill játszik. Még középiskolásként játszottam párszor X Boxon, nekem nem jött be a kontroller. De azt már a játék elkezdése előtt tudtam hogy ez egy konzol port. Ami elvileg nem is lenne baj, mivel per pillanat is egy konzol port játékot tolok, ennek az irányitásától is felállt a szőr a hátamon (eleve a TPS-eket sem nagyon szeretem, de mostanában elég sok kivételt tettem) de még igy is fényévekkel jobb mint ezé. Az elmúlt években talán egyetlen rosszabb játék került csak az utamba, tavaly a Valkyria Chronicles. Annak még ennél is gagyibb harcrendszere van, nem is játszottam vele többet 99 percnél. Ojcsón vettem, de igy utólag pénzkidobás volt. Nem igazán értem, miért olyan nehéz rendesen átportolni az irányitást is konzolról. Mondjuk eleve a boss fightokat se nagyon szeretem, épp tegnap toltam végig a Shadow Warriorst, hát nah! Tipikus példája egyébként annak, hogy az rossz irányithatósággal meg a gagyi kamerakezeléssel hogy lehet játszhatatlanná tenni egy játékot.
  • Gary
    #380
    Még a megjelenésekor töltöttem le a játékot és vittem végig mind a három nehézségi fokon. Ekkor még, egér és billentyűzet használatával.
    Később, jó áron "legalizáltam" a Steam-en és végig is játszottam, mind a három nehézségi fokon. Már kontrollerrel. Ég és föld a különbség!
    Sokkal könnyebb kezelni! A kombók nem véletlenül vannak benne! Ha jól állítod össze a sort, az sokat tud használni a nehéz pillanatokban! :)
    A boss harc és memória mixelés is csak addig nehéz, míg rá nem jössz, hogy mit hogyan kell csinálni!
    Esetleg, a magyarítás is segíthet teljesebbé tenni a játékélményt!
    Tény, hogy különbözőek vagyunk! Neked ez nem jött be, nekem, esetleg az, amivel Te töltesz sok időt...
    Ja, a története is elég jó! :)
    Utoljára szerkesztette: Gary, 2017.08.21. 01:15:43
  • Gary
    #379
    Gratulálok! Lesz még rosszabb! :)
    Az volt a megoldás, ami a videóban is látszik, hogy ütés, kitérés, rúgás?
    Olyan, mint az Assassin's Creed-ben volt, hogy nem a gombot jelezte, csak kéz, fej, láb...
  • Darun
    #378
    Egyébként nem beszólni akarok, de XMas-t még én is le tudtam verni, asszem másodikra sikerült talán. Pedig én nem bohóckodtam semmit, az első kombó ütés-gyógyitás-bigyatöltés volt (vagy mi a rák), meg csináltam még egy kombót, mert kötelező volt, de őszintén szólva ez az ütés ilyen gomb, rúgás olyan gomb... a verekedős játékokban is ezeket a billentyűkombókat utáltam a legjobban, mindenkit sima ütésekkel-rúgásokkal vertem le. Sajnos a játék harcrendszere és kamerakezelése olyan szinten szar, hogy én az aknamezőn feladtam. A poén az, hogy nem is a bossok szopatnak be, hanem volt valami rammolós genya, aki körül ilyen kis minionok ugráltak. Nah most hála az auto aimnek soha nem azt az ellenfelet sikerült támadni, akit szerettem volna, a kitérés is olyan, hogy oké hogy hátrafelé akarsz kitérni, de hiába a hátra gombot nyomod, ha nem megfelelő ellenfél van kijelölve és a kameranézet is úgy úgy áll, akkor mindenfelé ki fog térni, csak arra nem amerre szeretnéd. Az AC:BF irányitása sem volt valami testhez álló, de azt meg lehetett szokni, plusz annak jó volt a története. Ebben az egyetlen érdekes dolog a memória mixelés lenne, de én már az elsővel is vagy háromnegyed órát elbohóckodtam, mert nem igazán volt egyértelmű a dolog, báradásul amikor láttam hogy hol lehetne megállitani, persze sosem akart megállni, inkább le is töröltem a rákba, nem idegesitettem vele magam feleslegesen.
    Utoljára szerkesztette: Darun, 2017.08.21. 00:16:08
  • RoboKutya78
    #377
    na sikerült :)
  • Gary
    #376
    Hmm... A control menüben láthatod, hogy melyik gombokon van az ütés, rúgás, kitérés!
    Az alábbi kép szerint, alapesetben, az ütés a bal egér gomb, a rúgás a jobb egér gomb, a kitérés a SPACE... Vagy, amikre Te beállítottad!

    Utoljára szerkesztette: Gary, 2017.08.20. 19:10:02
  • RoboKutya78
    #375
    a 7:00 percnél történő ringből való kidobás még megy, de utána milyen gombot kell nyomkodni a klavin hogy ne kerüljek a szorítófogásba az lenne a kérdés:)Pont ezt a videjót lestem én is, de ebből sajna nem derül ki számomra milyen billentyűt kéne megnyomni a wasd közül a kombó kiosztásom is valami ilyesmi csak nálam az utolsó a medik.
    Amúgy tetszik a játék maga. Tisztába kéne lennem a wasd billentyűk mit is képviselnek harc közben. De egy értelmes klavikiosztás beállítás nincs a játékban:(
  • Gary
    #374
    Ebben a videóban, kb. a 7. perctől látható. Ütés, majd kitérés, végül rúgás? Rég játszottam és kontrollerrel...
  • RoboKutya78
    #373
    Hu remélem figyeli valaki a fórumot:)
    Xmash kiütése okoz gondot az elején a játéknak.
    Addig eljutok hogy bekómál és az első ütést be tudom vinni azaz kiteül de amint megjelenik a második sárga kis kör xmash megszorít majd kidob a ringből és kezdődik elölről a buli.
    ha esetleg valaki tudja mit hogy kéne nyomkodni megköszönném ha leírná. Ja Klaviatúra és nem gamepad.
  • molnibalage83
    #372
    A 7. fejezet puzzle-jét kénytelen voltam megnézni. Egyszerűen nem értem, hogy hogy a frászkarikába jön ki az a három karakter... Az első ilyen riddle is kicsit felbaszta az agyam, mert a sense szónak a rossz jelentésére gondoltam és úgy nem volt értelme....
  • molnibalage83
    #371
    Már régen túl vagyok rajta, ep7. :)
    Mikor az autós jelenet volt és szólt az zene, akkor akkorát koppantam, mikor leeseett, hogy kik is ülnek a kocsiban. Epic pillanat volt.
  • Gary
    #370
    Én PC-n, X360 kontrollerrel játszottam, és amikor megjelenik a megnyomandó gomb a képernyőn, utána van egy rövid időd (gondolom, nehézségi szintenként változhat az időtartam hossza), hogy lenyomd.

    Utoljára szerkesztette: Gary, 2015.11.30. 21:38:40
  • molnibalage83
    #369
    Hogy a frászba kell az első főbosst megölni? A faszom teli van n+1 játék olyan quicktime eventjével, ami nincs legymagyaráza, hogy akkor hogyan és mikor kéne azt az egy kibaszott gombot lenyomi. a Tomb Raidernél az egyik bossnál 2 órám ment el erre a nevetséges dologra...
  • Tatyla
    #368
    köszi közben meglett :)
  • Gary
    #367
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Persze, egy ideig ezt fogja. Később, amikor a karja a földben van, lőj rá sok kicsit.
  • Tatyla
    #366
    ezt a robotot amit spammerel kell legyőzni ugyan hogyan kell mert meglövöm a karját majd mire újratölt a spammer addigra regenerálja
  • steweee
    #365
    merlinW úrral vitatkozzál inkább a időjárásról vagy ilyenekről, szakmai kérdésekben nagyon otthon van. engem már kisegített olyannal kapásból, hogy arra magamtól sose jövök rá, pedig azért én is konyítok valamicskét a géphez....
  • Evoluti0N
    #364
    Ma elolvastam a Remember Me: The Pandora Archive könyvet és meglepően jó lett. A játék előtt játszódik a története és természetesen Nilin a főszereplő. Igaz, nem túl hosszú, mindössze 130 oldal, de végig mozgalmas, izgalmas és van benne pár érdekes fordulat is. Akinek tetszett a játék és szeretne még egy kicsit elmerülni a világában, annak bátran ajánlom. Az a 4 dollár nem olyan sok érte. :)
  • MerlinW
    #363
    Nincs bizony :)
  • BoneDragon
    #362
    Neked meg az unreal engineről nincs fogalmad.
  • Malakai
    #361
    UE3 már 1+ éve tudja a Dx11-et alapból és azért a deffered lighting és tesselation elég jó dolgok, csak igen, főleg utóbbi gépigényes. A Remember Me mondjuk nem tudom mikori buildet használ, ha régebbit, akkor nem lehet ráerőszakolni, mivel egyszerűen nincs még az engineben a támogatás. De ha benne is lenne, semmi értelme bekapcsolni, hogyha egyszerűen nem támogatták a készítők, mivel az anyagok, fények, stb úgysincsenek belőve erre.
  • MerlinW
    #360
    1. Azért mert felesleges. DX11-el csak minimálisan lehet szebb látványt varázsolni, lévén 5 darab új "effekt"-el tud többet, mint a 10.1.
    2. Az új effektek gépigényesek
    3. UE3 engine-be körülményes belekalapácsolni a DX11-et.

    A probléma, hogy fogalmad sincs mi is valójában a DirectX illetve hogy mi a különbség a 32 és 64bit között. Ha lenne nem írnál ilyen sületlenségeket.
  • adler741
    #359
    Több ilyen game is készülhetne, nem pedig call of duty és társai.
  • adler741
    #358
    Ez a játék zseniális egy remekmű!Minden hibáját nehézségét megbocsájtom neki. A zene csodálatos.
    Egy képmontázs a youtubról:

    http://www.youtube.com/watch?v=T6NnD82mxo8

  • mester1987
    #357
    0
  • awacs111
    #356
    Na végre,nagy nehezen sikerült.Elölről kellett kezdenem a pályát,csak úgy sikerült.Köszönöm a segítséged!
  • awacs111
    #355
    Igen,ezt már kitapasztaltam,köszönöm.Csak sajnos nem zizzen be sem a bilincs,sem a maszkja.
  • WhiteStar
    #354
    én is sokat szenvedtem vele míg rá nem jöttem hogy jobb klikkelni kell amikor bezizzen az éppen aktuális "mixelhető" ojjektum.

    akkor cuppan rá a kamera