1950
Reiza fórum I Automobilista I Automobilista módok I Automobilista 2 I Automobilista 2 módok I Formula Truck I
-
#1950 -
#1949
Automobilista 2 V1.6 Developent Update - Changelog & Release Notes -
#1948 -
#1947 Csak úgy...
Utoljára szerkesztette: sertrex, 2024.11.25. 13:52:53 -
#1946 -
#1945 Az 1.6-ra várva.
-
#1944 .:D:D:D
Utoljára szerkesztette: sertrex, 2024.11.22. 17:38:24 -
#1943 Mi ez a többes szám? Én egy rossz szót nem szóltam hozzád, én csak élvezem a műsort :D :D :D Legalább ennyi történés legyen itt! :D -
#1942 Nem mondta az orvosod, hogy gyógyszerre ne igyál? -
#1941 Ezért tényleg érdemes volt. :D :D :D -
#1940 Pedig elég érthető amit írtam, egy bizonyos szint felett ....
DE MINT MONDTAM NEKTEK JO LEsZ, IGENSTELEN SZATOK VAGYTOK ! :) ? ? -
#1939 Ne már! Én szeretném ;D -
#1938 Fuss neki még egyszer. Hátha sikerül értelmezned. Ha nem, akkor sem muszáj egy újabb ömlengéssel válaszolni. ;)
Utoljára szerkesztette: sertrex, 2024.11.22. 09:30:15 -
#1937 mi az új ? Eddig is ez volt a baja a játékosoknak, hogy taknyon csúszkál minden ha kell ha nem. Kicsúszni ,megörögni alig akar, minden fogható/driftelhető....
Nem a megcsúszással van a baj, nyilvá nmegcsúszik ha elfogy a tapadás, nem végtelen az, hanem hogy árkád vacak szinten volt megcsúszáskor .... -
#1936 Egy kis adalék/érdekesség, hogy néha mennyire szokott találkozni a játékos mag a valóság egy szimben.
-
#1935 Bármelyik szimes topikban elférne, de mostanában leginkább itt van aktivitás. Nyilván nem egy reprezentatív dolog, csak egy szubjektív vélemény. Reggel jött szembe velem a YT-on.
-
#1934 Az a legkisebb baj, de úgy tűnik esőben az AI még mindig totálisan játszhatatlan... Összevissza megy, extra rövideket fékez, extra tapadások vannak némely kanyarokban .... -
#1933 Furán néz ki egy kicsit a vizes aszfalt és a vízátfolyások, valamint a tócsák teljes hiánya. Kíváncsiságból néztem videót Project CARS 2 videót vizes körülmények között és valahogy nedvesebbnek tűnt az aszfalat, a 13-as 19-es kanyarok tövében állt a víz, ami nem biztos, hogy itt a legindokoltabb, de tök mindegy, most az AMS2-ben egyáltalán nem láttam. Lehet nem véletlenül, mert lehet továűbbra sem tudják megoldani, hogy az AI elkerülje ezeket a helyeket és hogy hasson rá a is az összegyűlő víz, ne csak a versenyzőre. Amennyiben hatna az AI autókra de következetesen áthajtanának ezeken, úgy minden esetben lassulnának, esetleg megpörögnének, amennyiben pedig nem hat, úgy az AI ellen versenyző játékos érezheti igazságtalannak, hogy erre csak neki kell odafigyelnie és figyelembe vennie.
Ez persze csak spekuláció a részemről, őszintén megmondva, azt sem tudom a jelenlegi verzióban hogy működik most ez :) -
#1932 -
#1931 Nem neked írtam ,de jah, neked is jó ! :P
De ki tudja , lehet nekem is jó lesz ! :) -
#1929 Nekem bármi jó :D
Olyan ez mint a rossz pálinkás vicc :D
Ha nem ismernéd...
- Oszt bátyám, ivott e már rossz pálinkát?
- Ittam fiam, igen.
- És milyen volt?
- Hát jó!
:D :D :D
:(én legalábbis ebben a verzióban ismerem): -
#1929 Nekem bármi jó! :D -
#1928 Nekem ez ugyanolyan gagyi mindenhol sodródó de nem melegedő guminak tűnik .... ahogy tempot akar menni előjön a pcras féle négy kerekes sodródás ... Nincsenek nagy reményeim. Neked jó lesz ! :D -
#1926 -
#1926 Ebben igazad lehet, a "p" valószínűleg valóban a Physical rövidítése, nem pedig a Power-é. Nekem valamiért a Puwer Unit jutott eszembe, bár ennek a tárgyaltak tekintetében kb. semmi jelentősége, de igen valószínű úgy a helyes ahogy Te írod :) -
#1925 :)))) -
#1924 LOL!
Van nekik jobb. Összetettebb. Az 1.6-ban tovább fejlesztett SETA lesz amitől még az eddigieknél is jobb lesz a gumifizika. És ráadásul van fejlettebb, gyorsabb grafika, Live track, dinamikus időjárás, jobb AI, stb... És mindezt pikk-pakk betölti, nem kell fél évet várni. Az 1.6-tól kezdve az LFM felületén, rendezett online környezetben is lehet versenyezni.
Az rF2 jó és még mindig az egyik lejobb szimulátor, ami a fizikát illeti, de eljárt felette az idő. Már régóta nem érkeznek az rF2-ről fejlesztési hírek, nagy valószínüséggel azt elengedték már. Ha az LMU-t sikerül nekik végre 21.századira fejleszteni, akkor az rF2 végleg felejtős lesz.
Ja! És ez nem az rF topik. Lehet odamenni fanboykodni! :D:D:D
Utoljára szerkesztette: sertrex, 2024.11.18. 09:18:58 -
#1923 ISI ide vagy oda, a világbajnok gumimodellt tuti nem kapták/vették meg... :) -
#1922 Ne találgass! A pMotor a physical engine. Power... :D
A gMotor a gaming engine és egyben ez lett az egészet összefoglaló fantázia neve is. ;)
Utoljára szerkesztette: sertrex, 2024.11.17. 19:22:28 -
#1921 Szerintem az ISI motoron belül, a pMotor, a Power-re vonatkozhat, a gMotor, pedig a grafikára. Az elmondottak szerint a Madness Engine-hez, a pMotort vették alapul, ami nem csak a tapasztalatok felhasználását vagy újrahasznosítását jelentette, hanem konkrét részeit és ez még Ian Bell és Renato sem tagadta. Igen, megoldottuk (megoldottam), annyi, hogy kicsivel más megvilágításban mint ahogy Te állítottad :)
Javaslom tegyünk itt pontot a dolog végére, és váruk együtt és lássuk, hogy mi sül ki az 1.6-ból. Én lac coo-val ellentétben bizakodó vagyok, még ha feltehetően töredék annyit szimulátorozok mint amennyit Ti :)
PACE, sőt World Peace :D :D :D
Utoljára szerkesztette: Danecay, 2024.11.17. 16:38:20 -
#1920 Igazad van. :)
A fizikai motor egyes elemei átkerültek a Madness engine-be. De ez nem azt jelenti,hogy a gMotor a Madness alapja. A pMotor is csak egy része gMotornak, tehát a pMotor nem alapja egyiknek sem. És ebből is csak részeket emeltek át. Szóval megoldottuk a próblémát. ;) -
#1919 Tudom, én még próbáltam anno ! De azóta ez már ürtechnika lett ... -
#1918 Nagy segítség ez a játékosoknak. :D -
#1917 Ez már nagyon régen piacon van, szerintem még az rF2 előtt is létezett már a Pro. -
#1916 Rfactor2 motor azóta már az egekben jár, igaz nem publikus.... https://rfpro.com/ -
#1915 Sajnos a gumit nem vették át ..... -
#1914 Itt nem azt mondja Renato, hogy az ISI motoros tapasztalatokat felhasználva lett a nulláról megírva a Madness Engine, hanem éppen az ellenkezőjét, miszerint az ISI Engine alatt lett kifejlesztve és annak néhány elemét, ha jól értem akkor a fizikáért felelős pMotor elemeit vették át a Madness motor fejlesztése során. Én sem azt állítottam, hogy A Madness Engine 1:1-ben az ISI Engine vagy Motor ha úgy tetszik, viszont mivel, hogy konkrét elemeket vettek át az ISI Engine-ből, ahogy Renato is írta, nem csak a korábbi tapasztalatukat használták fel, így mégis csak úgy gondolom, hogy az én állításom áll közelebb a valósághoz mint a Tied. Ha nem akkor valószínűleg Renato haverod is rosszul tudja. Valamint feltételezem, hogy azoknak a bizonyos elemeknek az átvétele nem az után történt, hogy az SMS szépen lefejlesztette a saját fizikai engine-jét, majd kukázták azt és így került a képbe az ISI engine pMotor része, hanem alapból erre építkezve fejlesztettek, így nem gondolom túlzásnak azt az állítást, hogy az az alapja.
Forrás
Ez pedig végezetül egy interjú Ian Bell-el, nem kell keresgetni, időzítéssel van beszúrva, csak el kell indítani és meghallgatni a következő kb. fél percet, és ez is pont azt támasztja alá, hogy semmi köze egyiknek a másikhoz, na jó nem :)
Utoljára szerkesztette: Danecay, 2024.11.17. 14:15:37 -
#1913 A Shiftek is már Madness Engine-nel futottak, ha úgy tetszik az 1.0-val. Az AMS2 alatt kb. 3.0 fut, de ez csak találgatás. A gMotornak a licensze a SimBin-nél maradt. A GTR2-nél Ian Bell már nem volt a SimBin tagja, mivel akkor már Blimey! Games Studios-ként(későbbi SMS) vettek részt a fejlesztésben. Az hogy mennyit használtak fel a korábbi gMotoros tapasztalatukból az egy dolog, de ez nem jelenti azt, hogy a gMotor volt az alapja a Madnessnek. Mint írtam ez licensz problémákat vetett volna fel. A két Shift, a Test Drive Ferrari, a három Project Cars és az AMS2 épül a Madnessre. Ja és volt a World of Speed és egy Red Bull repülős játék is, amik alapjában véve működtek, de nem futottak be nagy karriert. Ja és a Fast anc Furious játék is. :) Ezek mellet van egy PRO verzió is, ami üzleti felhasználásra van.
Néhány olvasni való a témában:
Ebből is látszik, hogy nem csak a Reiza kapta meg a Madness Licenszet:
Engine:Madness Engine
Automobilista 2: A nagy interjú - 1. rész
-
#1912 "Azt a szeptember dolgot engedd már el! Többször le lett írva, hogy az a szeptemberi dev update és a 2. része a Road tov1.6-nak. Tényleg, miért olyan nehéz ezt megérteni? Ha ez szeptemberi kiadás akart volna jelenteni, akkor kiadták volna szeptemberben, ahogy korábban is megtették az aktuális frissítésekkel. Most meg kiadtak egy dev update-et az autókról, hogy mik lesznek a v1.6-ban"
Ezt nem értettem én sem és éppen Te magyaráztad meg a most leírtaknak az ellenkezőjét.
A gMotoros dologban csak az emlékeimre támaszkodom, de majd utána fogok nézni. Volt ugye az SMS-nek egy NFS: Shift 1 és egy NFS: Shift 2-je. Én úgy tudom, hogy abból fejlődött a Madness Engine, vagy már akkor is úgy hívták, ami legjobb tudomásom szerint gMotor alapokra épül, aminek a folytatását ismerjük, így tehát az rFactorral ellentétben, az AMS2-t nem is számítva, 5 játék során is volt lehetőség.
A CoD-nak is nagyon sokáig, lehet a mai napig is a Quake Engine volt az alapja, mégsem úgy hívták egyik részben sem, úgy mint ahogy a CryEngine-t sem CryEngine-nek hívta a későbbiekben a Ubisoft miután felvásárolta a Crytek-tő al Engine-t és nyilván alakított is rajta, hanem Dunia-nak. -
#1911