2890
-
militavia #2890 Igen, az ALB hadjáratai első nem könnyűek. És igen, zavartalan kör kell, hogy a rest menjen.
De amúgy ajánlom ajd a WARNO-t, ha egyszer végre legalább ki lesz adva.
A EE-hoz képest sokkal kidolgozottabb a csata és több mindenre kell figyelni. -
Anonymusxx #2889 Újrakezdtem, így talán jó. Amúgy jóval jobb mint az első rész, pörgősebb. ajánlom mindenkinek, -
Anonymusxx #2888 Valaki vágja a Airland battle részt?
Az első részt végigvittem, de erre nem érzek rá, pedig már benne van 20 órám..
Már a legelső kampánynál elakadtam..
Nem értem hogy lehet a csapatokat pótolni, ha rámegyek a restre, egy kör múlva sem lettek pótolva a hiányzó egységeim... Igaz közbe megtámadtak... Lehet ez zavart be?
Volt ilyen is: vagyok egy városnál a főmappon megtámadnak, győzök, ok- megtámad egy másik egysége, győzök. na most itt valahogy pótolnom kéne, mert ha ismét megtámadnak, nem birok még 2x győzni, vagy én nem tudom hányszor kell őket visszaverni (tudom, addig amíg lemegy az initative pont 0-ra )
Valahogy mintha jóval nehezebb lenne mint az első rész..
Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2022.05.14. 14:31:29 -
militavia #2887 Nah, hát nekem búcsúzásképpen a WG valamiért elfelejtette az account adataimat és jelszó visszaállításkor törölte minden statomat.
Stílszerű vég... -
militavia #2886 Dev blog. -
militavia #2885 A Wargame utódja, WARNO
Lényegében a Wargame és a StDV2 szerelemgyereke lesz. -
ToMy_ #2884 Kicsit később a bejelentetthez képest, de most ingyenesen behúzható az Epic-en, 4 DLC-vel együtt. -
ToMy_ #2883 Epic-en november 5. és 12. között ingyenesen behúzható lesz a WG Red Dragon. -
#2882
Aztakurva, ez valami wargame szerű. -
#2881 Két üres komment? Mi szeretnél betenni?
Vagy csináljak új topikot?
Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.22. 10:18:21 -
Ssenkradlive #2880 -
Ssenkradlive #2879 -
#2878 Ha bárkit érdekelne...
-
#2877 Volt néhány frissítés azóta és Q2-re datálják a kiadást, de ebben az állapotában sajnos hulladék. Nagyon durva és kidolgozatlan eddig az egész. Kár. :( -
#2876 Akkor egy kis beszámoló.
*A játék nem a WG féle HP rendszert használja, hanem inkább a StDV féle átütési értékeket. Valós mm értékekkel dolgozik, külön van test és torony, ezek szerint a becsapódás helyét is számolja.
*A járművek és a játék alapvetően lassabb, csak ennek köszönhetően most az egységek mozgása a lassú. Ettől még a lövöldözés megkezdése után kb. itt is insta meghal eddig minden.
*A járműveknek lesz saját füstölési lehetősége, de ez még nincs benne. Viszont emiatt perpill az ATGM-es jenki tankok halomra mészárolnak mindent.
*Gyalogságot kb. kipróbálni sem lehet, mert nincs mi ellen. Az MI még nem használja.
*Az MI egyébként segghülye, ellene szenvedni értelmetlen.
*A recon perpill 1 db BTR, mindent lát kényelmesen. Az erdő szélén dekkoló járműveket mindig.
*Helik már vannak, de az ATGM és SAM range értékek totálisan rosszak most, már ami van.
*A gyalogságnak van RPG-je, itt is felülmodellezett táv, de 450 méterről 5 db RPG lövéssel nálam semmit sem találtak el.
*A tüzérség szórása távolságfüggő, de nem jelzi ki annak mértékét. A tüzérség olyan gyorsan céloz most, mint kb. a tankok... Hatása a tüzérségnek perpill kb. semmit. A tankoknál 2-3-4 sec kiesés a sokk által. Morál elvileg van a játékban, de eddig hatását nem láttam.
*Az ATGM és tüzérségi gránát sebessége szint azonos most.
* Nincs benne StDV szerű iránytű és FOV vizsgáló eszköz.
*Az armory részben még két card rögzítő opció sincs.
Nagyon, nagyon sok munka kell, ha ebből élvezhető és jó játékot akarnak csinálni...
Ez így egyelőre nagyon kevés. -
#2875 Kipróbáltam. Jelen állapotában és koncepciót nézve attól tartok ezt tévút. Ha nem változtatnak komolyan, akkor ez nem lesz vétel. De nehéz még megmondani, hogy hova tart, mert alap dolgok sem működnek és 1 db pálya egy 1 missionje próbálható ki. -
#2874 Na, kiválasztottak, betában leszek. -
#2873 Lehet bétára jelentkezni. -
#2872 We simplified the mechanics of the repair for the EA release.
It might be revised later based on community feedback.
We also consider to introduce armoured recovery vehicles (ARV) in the future. -
#2871 Egy fórum komment a készítőktől Steam-en.
We are a small studio, but our team leaders have good experience in development of IL-2, ROF, DCS, etc. Now we are focused on creating a game that should help to make the next step in developing the genre and bring good emotional renewal to the community. Our game goes into early access to continue further development in close cooperation with all of you.
Cold War Game – is our vision of next generation games of the wargame genre. We thoroughly kept all traditional elements of the genre. Historically accurate representation of machinery and equipment appearance are key to Cold War Game experience. Our damage multifactor model describes results of every shot with precision. Damage caused to the units depends on distance, speed, exact hit point and the angle of the hit, the type of shell used and vehicle’s armor.
Some game mechanics are implemented in a completely new way.
This historical period is a unique time-point in world evolution of armory and war-tech and we could not allow ourselves not to use it as a base for our game plot. We plan to add more recent NATO weapons as soon as we get more resources to develop the game.
Ez alapján, ha lesz rá elég pénz, akkor ez nem csak egy egyszerű WG másolat lesz. Annak minden hibáját megpróbálják elkerülni és a videókon nem látható fejlesztéseket, a játékmechanikát még nem mutatták be.
Szóval nagy hirtelen kíváncsi lettem erre, mert ebben lehet potenciál. Mindazok, akik csalódtak a RD féle irányváltásban, azok most megkaphatják, amire vágytak. Itt nem lesz fantasy és unicorn egység, nem mennek túl 80-as éveken és úgy tűnik, hogy a közösség kéréseire már most figyelnek. -
#2870 A játék steam platformján a fórum elég aktív egyébként és jó látni, hogy pár futóbolondot leszámítva mindenki kőkeményben azt várja, hogy ez a WG örököse lesz a WG4 helyett. Kb. 95% aki kommentel teljesen egyetért abban, hogy ha lesz bármiféle bővítés és DLC, akkor se menjenek túl 1980-85-ön.
A készítők bekommentelték, hogy inkább korábbi eszközök lesznek benne, mint későbbiek. Meg kiosztották azokat, akik WG:RD féle 1995-ös kitolást akarnak, hogy ez COLD WAR game. Ha nem tetszik, akkor lehet más vásárolni, nem kötelező ezt. -
#2869 A modolgatás semmit sem ér, ha csak signle playerben tudod tolni...
Itt lenne a hatalmas esély, hogy az WG széria motor minden hibáját javítsák és legyen egy durva upgrade. Ha csak egy 1:1 másolat lesz, akkor semmit sem ér az egész. A szebb grafika senkit sem érdekel, mert úgysem közelről nézed. -
Sith #2868 Igazából nem nagyon tudom hogy ez mivel lesz jobb (vagy ép más) mint a Wargame...
Egységek balanszolását ott is lehetett modolgatni, és nem nagyon hiszem hogy egy ilyen léptékű játéknál számítana hogy a Konkurs 33 vagy 66 fokos szögben találja el az Abrams-t szal a mögöttes matekkal szerintem ott sem volt baj. -
#2867 Na, beszarás. Ki fog jönni Steamen és elvileg még Q1-ben...
Itt.
Mondjuk, ha nem lesz gameplay ugprade és későbbi repcsis kieg, akkor halottnak a csók... -
#2866 Itt még több kép tavalyról is.
Kicsit mókolt WG :EE-nek tűnik. Kíváncsi vagyok ehhez mit szól majd az Eugen vagy a régi kiadójuk... -
#2865 Itt van még egy kép is.
Hát, ha ezért nem lesz copyright claim az Eugentől, akkor nem tudom mitől nem.
Ez 1:1 WG:EE másolásnak tűnik egyelőre néhány plusz funkcióval talán. -
#2864 Nem tudom mi ez, de kíváncsi leszek.
-
#2863 -
#2862 Multira esetleg valaki? Néha, néha játszom. Néha jó meccsek is vannak, de főleg csak 4v4 vagy 10v10 léptékben.
Egész érdekes, hogy 10v10-ben a régi tüzérség is jól használható bizonyos célokra. Vannak belőhető frontvonalak és a tüzérségi előkészítés vagy hosszabb csatákba beavatkozás lehetséges velük. Bár a szórás nagy, de 200-300 CP-ért olyan tűzerő és elnyomás mértéket ad, hogy az alapvetően befolyásolja az éppen aktuális összecsapás eredményét. -
#2861 Érdekes MOD kezdeményezés. Single-ben már kipróbáltam. Vannak benne jó húzások, de sajnos nagy hibák is, de a készítők figyelnek legalább a visszajelzésekre. -
#2860 Van kedve csatlakozni valakinek hétvégén pár játékra. Kicsit már hiányzott, feltettem az ALB-t, de ott már tényleg nagyon kevés játékos van. Lehet, hogy pár játék után megunom, de most van hangulatom hozzá. A StDV-höz meg soha nem lesz. -
#2859 Érdekes MOD. Lehet, hogy kipróbálom. A kérdés az, hogy hány más játékos játszik vele... -
#2858 Játszik még bárki ezzel? -
Sith #2857 Nekem eddig a leg epikebb killem egy Chaparal-lel volt... lelőtt valami szállító helit ami rá esett egy nem tudom mire (és emlékeim szerint a ground killt a chaparalhoz számolta.... vissza is néztem a vissza játszást mert nem igazán értettem hogy chaprallal hogy lehet ground killt elérni... :) -
#2856 -
#2855 A FIN/YUG olyan szinten OP tactical és 1v1-ben, hogy arra szavak alig vannak. Nem véletlenül írták azt, hogy a közösség egy része pay to win-ként tekint ezekre... -
#2854 Feltettem, tegnapi tapasztalatok.
10 v 10 tactical. Noobs vs. stackers. Hamar eldőlt, szokásos faszság, a közzösség faszsága meg is ölte a játékot.
3v3 Paddy Field conq.. 2 perc után quitter naná, hogy esélyünk sem volt, a térkép másik oldalán levő egységeket kaptam meg... Egyéni köcsögség ölte meg. Nem is értem mi a fasznak lépek ki, még az első harcértintkezés előtt...
4v4 Bloody Ridge. Kiegyensúlyozott lobby, destruction, 50 perc lement, de draw lett a vége nem sikerült behúzni, 200 pont híja volt a győzelemnek. Én átlagos voltam 4300:3900 kill aránnyal - USA armored deck egyszer sem sikerült lelőni az öngyilkos AGM gépeket... - de a többiek miatt nem sikerült győzni. Egész jó meccs volt, volt dinamikája.
Kérdés, hogy van-e ennek így értelme. 3-ból egy értelmes lobby... Az Paddy Field-es meccs is 10 perc után indult és olyan szellemi gyök emberekkel, hogy nem vették észre azt sem, hogy két ember ötödjére jött be és ki ugyanabba a lobbyba...
Ez ma az RD közösségének "szellemi színvonala"...
(Tegnap sajnos nem tudtam ALB-zni. )
Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.09.13. 10:46:01 -
#2853 Visszarakom az RD-t és meglátjuk... -
#2852 A WG RD közössége maga nyírta ki a játékot, gyakorlatilag lehetetlennel határos normális lobbyt találni. Mindenki csak a winratet nézni, magas játékosok összeverődnek csak csapatok tolják random noobok ellen.
Én ezért álltam vissza ALB-re minden fejletlensége ellenére. Van magyar Wargame steam csoport próbálkozz szerintem ott, itt az SG-s arcok nemign aktívak. Akikkel anno együtt toltam néha őket sem láttam jó régóta RD-t tolni.
Még, ha találasz magyar társat is, aki tapasztalt 3v3 vagy 4v4 alatt szinte értelmetlen, mert egyetlen rossz játékos is képes lehúzni egy csapat teljesítményét. Aboszlút kezdőként TS-en érdemes hallgatni annak a kéréseit, aki jártas a játékban. Úgy a 100-200. játék táján már kb. kezdesz képet alkotni arról, hogy mi működik és mi nem. -
Kiss70 #2851 Sziasztok!
Most kezdtem el a Red Dragon részt.
Korábban játszottam a másik két játékkal.
Ebben is ha lehet Magyar társakat keresnék. Tanácsok ötletek is jöhetnek. Köszönöm.
Játékos nevem Kiss70.