2881
glkb0iab9cwfxwfikpr4.png
Wargame series (Red Dragon)

Magyar nyelvű bemutató.
  • molnibalage83
    #2881
    Két üres komment? Mi szeretnél betenni?
    Vagy csináljak új topikot?
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.22. 10:18:21
  • Ssenkradlive
    #2880
  • Ssenkradlive
    #2879
  • molnibalage83
    #2878
    Ha bárkit érdekelne...

  • molnibalage83
    #2877
    Volt néhány frissítés azóta és Q2-re datálják a kiadást, de ebben az állapotában sajnos hulladék. Nagyon durva és kidolgozatlan eddig az egész. Kár. :(
  • molnibalage83
    #2876
    Akkor egy kis beszámoló.

    *A játék nem a WG féle HP rendszert használja, hanem inkább a StDV féle átütési értékeket. Valós mm értékekkel dolgozik, külön van test és torony, ezek szerint a becsapódás helyét is számolja.

    *A járművek és a játék alapvetően lassabb, csak ennek köszönhetően most az egységek mozgása a lassú. Ettől még a lövöldözés megkezdése után kb. itt is insta meghal eddig minden.

    *A járműveknek lesz saját füstölési lehetősége, de ez még nincs benne. Viszont emiatt perpill az ATGM-es jenki tankok halomra mészárolnak mindent.

    *Gyalogságot kb. kipróbálni sem lehet, mert nincs mi ellen. Az MI még nem használja.

    *Az MI egyébként segghülye, ellene szenvedni értelmetlen.

    *A recon perpill 1 db BTR, mindent lát kényelmesen. Az erdő szélén dekkoló járműveket mindig.

    *Helik már vannak, de az ATGM és SAM range értékek totálisan rosszak most, már ami van.

    *A gyalogságnak van RPG-je, itt is felülmodellezett táv, de 450 méterről 5 db RPG lövéssel nálam semmit sem találtak el.

    *A tüzérség szórása távolságfüggő, de nem jelzi ki annak mértékét. A tüzérség olyan gyorsan céloz most, mint kb. a tankok... Hatása a tüzérségnek perpill kb. semmit. A tankoknál 2-3-4 sec kiesés a sokk által. Morál elvileg van a játékban, de eddig hatását nem láttam.

    *Az ATGM és tüzérségi gránát sebessége szint azonos most.

    * Nincs benne StDV szerű iránytű és FOV vizsgáló eszköz.

    *Az armory részben még két card rögzítő opció sincs.


    Nagyon, nagyon sok munka kell, ha ebből élvezhető és jó játékot akarnak csinálni...
    Ez így egyelőre nagyon kevés.
  • molnibalage83
    #2875
    Kipróbáltam. Jelen állapotában és koncepciót nézve attól tartok ezt tévút. Ha nem változtatnak komolyan, akkor ez nem lesz vétel. De nehéz még megmondani, hogy hova tart, mert alap dolgok sem működnek és 1 db pálya egy 1 missionje próbálható ki.
  • molnibalage83
    #2874
    Na, kiválasztottak, betában leszek.
  • molnibalage83
    #2873
    Lehet bétára jelentkezni.
  • molnibalage83
    #2872
    We simplified the mechanics of the repair for the EA release.
    It might be revised later based on community feedback.
    We also consider to introduce armoured recovery vehicles (ARV) in the future.
  • molnibalage83
    #2871
    Egy fórum komment a készítőktől Steam-en.

    We are a small studio, but our team leaders have good experience in development of IL-2, ROF, DCS, etc. Now we are focused on creating a game that should help to make the next step in developing the genre and bring good emotional renewal to the community. Our game goes into early access to continue further development in close cooperation with all of you.

    Cold War Game – is our vision of next generation games of the wargame genre. We thoroughly kept all traditional elements of the genre. Historically accurate representation of machinery and equipment appearance are key to Cold War Game experience. Our damage multifactor model describes results of every shot with precision. Damage caused to the units depends on distance, speed, exact hit point and the angle of the hit, the type of shell used and vehicle’s armor.
    Some game mechanics are implemented in a completely new way.

    This historical period is a unique time-point in world evolution of armory and war-tech and we could not allow ourselves not to use it as a base for our game plot. We plan to add more recent NATO weapons as soon as we get more resources to develop the game.


    Ez alapján, ha lesz rá elég pénz, akkor ez nem csak egy egyszerű WG másolat lesz. Annak minden hibáját megpróbálják elkerülni és a videókon nem látható fejlesztéseket, a játékmechanikát még nem mutatták be.
    Szóval nagy hirtelen kíváncsi lettem erre, mert ebben lehet potenciál. Mindazok, akik csalódtak a RD féle irányváltásban, azok most megkaphatják, amire vágytak. Itt nem lesz fantasy és unicorn egység, nem mennek túl 80-as éveken és úgy tűnik, hogy a közösség kéréseire már most figyelnek.
  • molnibalage83
    #2870
    A játék steam platformján a fórum elég aktív egyébként és jó látni, hogy pár futóbolondot leszámítva mindenki kőkeményben azt várja, hogy ez a WG örököse lesz a WG4 helyett. Kb. 95% aki kommentel teljesen egyetért abban, hogy ha lesz bármiféle bővítés és DLC, akkor se menjenek túl 1980-85-ön.

    A készítők bekommentelték, hogy inkább korábbi eszközök lesznek benne, mint későbbiek. Meg kiosztották azokat, akik WG:RD féle 1995-ös kitolást akarnak, hogy ez COLD WAR game. Ha nem tetszik, akkor lehet más vásárolni, nem kötelező ezt.
  • molnibalage83
    #2869
    A modolgatás semmit sem ér, ha csak signle playerben tudod tolni...
    Itt lenne a hatalmas esély, hogy az WG széria motor minden hibáját javítsák és legyen egy durva upgrade. Ha csak egy 1:1 másolat lesz, akkor semmit sem ér az egész. A szebb grafika senkit sem érdekel, mert úgysem közelről nézed.
  • Sith
    #2868
    Igazából nem nagyon tudom hogy ez mivel lesz jobb (vagy ép más) mint a Wargame...
    Egységek balanszolását ott is lehetett modolgatni, és nem nagyon hiszem hogy egy ilyen léptékű játéknál számítana hogy a Konkurs 33 vagy 66 fokos szögben találja el az Abrams-t szal a mögöttes matekkal szerintem ott sem volt baj.
  • molnibalage83
    #2867
    Na, beszarás. Ki fog jönni Steamen és elvileg még Q1-ben...
    Itt.
    Mondjuk, ha nem lesz gameplay ugprade és későbbi repcsis kieg, akkor halottnak a csók...
  • molnibalage83
    #2866
    Itt még több kép tavalyról is.
    Kicsit mókolt WG :EE-nek tűnik. Kíváncsi vagyok ehhez mit szól majd az Eugen vagy a régi kiadójuk...
  • molnibalage83
    #2865
    Itt van még egy kép is.

    Hát, ha ezért nem lesz copyright claim az Eugentől, akkor nem tudom mitől nem.

    Ez 1:1 WG:EE másolásnak tűnik egyelőre néhány plusz funkcióval talán.
  • molnibalage83
    #2864
    Nem tudom mi ez, de kíváncsi leszek.
  • molnibalage83
    #2863
  • molnibalage83
    #2862
    Multira esetleg valaki? Néha, néha játszom. Néha jó meccsek is vannak, de főleg csak 4v4 vagy 10v10 léptékben.

    Egész érdekes, hogy 10v10-ben a régi tüzérség is jól használható bizonyos célokra. Vannak belőhető frontvonalak és a tüzérségi előkészítés vagy hosszabb csatákba beavatkozás lehetséges velük. Bár a szórás nagy, de 200-300 CP-ért olyan tűzerő és elnyomás mértéket ad, hogy az alapvetően befolyásolja az éppen aktuális összecsapás eredményét.
  • molnibalage83
    #2861
    Érdekes MOD kezdeményezés. Single-ben már kipróbáltam. Vannak benne jó húzások, de sajnos nagy hibák is, de a készítők figyelnek legalább a visszajelzésekre.
  • molnibalage83
    #2860
    Van kedve csatlakozni valakinek hétvégén pár játékra. Kicsit már hiányzott, feltettem az ALB-t, de ott már tényleg nagyon kevés játékos van. Lehet, hogy pár játék után megunom, de most van hangulatom hozzá. A StDV-höz meg soha nem lesz.
  • molnibalage83
    #2859
    Érdekes MOD. Lehet, hogy kipróbálom. A kérdés az, hogy hány más játékos játszik vele...
  • molnibalage83
    #2858
    Játszik még bárki ezzel?
  • Sith
    #2857
    Nekem eddig a leg epikebb killem egy Chaparal-lel volt... lelőtt valami szállító helit ami rá esett egy nem tudom mire (és emlékeim szerint a ground killt a chaparalhoz számolta.... vissza is néztem a vissza játszást mert nem igazán értettem hogy chaprallal hogy lehet ground killt elérni... :)
  • molnibalage83
    #2856
  • molnibalage83
    #2855
    A FIN/YUG olyan szinten OP tactical és 1v1-ben, hogy arra szavak alig vannak. Nem véletlenül írták azt, hogy a közösség egy része pay to win-ként tekint ezekre...
  • molnibalage83
    #2854
    Feltettem, tegnapi tapasztalatok.

    10 v 10 tactical. Noobs vs. stackers. Hamar eldőlt, szokásos faszság, a közzösség faszsága meg is ölte a játékot.

    3v3 Paddy Field conq.. 2 perc után quitter naná, hogy esélyünk sem volt, a térkép másik oldalán levő egységeket kaptam meg... Egyéni köcsögség ölte meg. Nem is értem mi a fasznak lépek ki, még az első harcértintkezés előtt...

    4v4 Bloody Ridge. Kiegyensúlyozott lobby, destruction, 50 perc lement, de draw lett a vége nem sikerült behúzni, 200 pont híja volt a győzelemnek. Én átlagos voltam 4300:3900 kill aránnyal - USA armored deck egyszer sem sikerült lelőni az öngyilkos AGM gépeket... - de a többiek miatt nem sikerült győzni. Egész jó meccs volt, volt dinamikája.

    Kérdés, hogy van-e ennek így értelme. 3-ból egy értelmes lobby... Az Paddy Field-es meccs is 10 perc után indult és olyan szellemi gyök emberekkel, hogy nem vették észre azt sem, hogy két ember ötödjére jött be és ki ugyanabba a lobbyba...

    Ez ma az RD közösségének "szellemi színvonala"...

    (Tegnap sajnos nem tudtam ALB-zni. )
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.09.13. 10:46:01
  • molnibalage83
    #2853
    Visszarakom az RD-t és meglátjuk...
  • molnibalage83
    #2852
    A WG RD közössége maga nyírta ki a játékot, gyakorlatilag lehetetlennel határos normális lobbyt találni. Mindenki csak a winratet nézni, magas játékosok összeverődnek csak csapatok tolják random noobok ellen.

    Én ezért álltam vissza ALB-re minden fejletlensége ellenére. Van magyar Wargame steam csoport próbálkozz szerintem ott, itt az SG-s arcok nemign aktívak. Akikkel anno együtt toltam néha őket sem láttam jó régóta RD-t tolni.

    Még, ha találasz magyar társat is, aki tapasztalt 3v3 vagy 4v4 alatt szinte értelmetlen, mert egyetlen rossz játékos is képes lehúzni egy csapat teljesítményét. Aboszlút kezdőként TS-en érdemes hallgatni annak a kéréseit, aki jártas a játékban. Úgy a 100-200. játék táján már kb. kezdesz képet alkotni arról, hogy mi működik és mi nem.
  • Kiss70
    #2851
    Sziasztok!

    Most kezdtem el a Red Dragon részt.
    Korábban játszottam a másik két játékkal.
    Ebben is ha lehet Magyar társakat keresnék. Tanácsok ötletek is jöhetnek. Köszönöm.
    Játékos nevem Kiss70.
  • molnibalage83
    #2850
    Ez valami egészen elképesztő, képtelen vagyok veszteni ALB-ebn. Anno, mikor kijött az RD akkor valami 37% táján volt a W/L arány. Most 50% felett van... Pedig olyan lobby-kba kerülök, ahol 3v3-ban 5 játék után 40% győzelmi arányos és egy mezei 40%-ossal toltuk le a vérbe a százados randket játékost, mellette a 3000+ (!) 76% W/L-os társát és még valakit... Ok, hogy általában én török és és darálok le szinte mindenkit, de aztán jól csatlakoznak be a viszonylag átlagos játékosok is, jó ütemben szimplán elárasztva a játékteret áttörés után egységekkel. Egy totál idiótával kerültem összes 2 nap alatt, aki csak campelt és artyt tolt az egész játék alatt. 4 FOB-ot rakott le, de baszott megnyitni nekem... Ekkora gyökér volt, de még így is győztünk. Pontosabb, én győztem ő csak részesült belőle...


    Az ALB modellező értékei és modellezése egyszerűen fényévekkel jobban bejön nekem, mert teszik rohadt szerencsejátékká a játékot, mint az RD elképesztően túlbuffolt egységei. Ott minden azonnal végetér, minden stat az egekben még Cat C egységek egy részénél is. Itt max távolságon legfeljebb elit egységek tudnak megbízhatóan operálni.

    Én azt látom sajnos, hogy Eugen a saját játékának alapjait sem értette meg, az ALB lehet, hogy csak véletlenül sikerült jóra. Az EE érdekes próbálkozás volt, de az ALB-hez mérve is szutyok, egy jó alapötlet volt, semi több. Az ALB-ben az adatbázisban vannak elképesztő hülyeségek - MiG-21bisz R-27-tel Cat C-ben, 4 rakétás Chappy pótrakéta nélkül, stb., ezek egy része a "balansz" égisze alatt - de sajnos hiányoznak olyan dolgok, mint a LOG chain és amphi, plusz a kis távolságon mindent átlövő AP gunt fixálták RD-ben.

    Ha az ALB-t fejlesztették volna tovább amphi + log chainnel és AP fix-szel ezerszer jobb eredmény lett volna. A timeframe bővítése, a deck rendszer totális szétkúrása és agyatlan buff, totál OP arty spam mind-mind kinyírták a játékot. Az ALB-ben az arty morál rombolásra és füstre jó, a leggyengébb egységeket is alig lehet szétlőni velük. Az RD-ben a top tier arty meg pontosabb corr shottal, mint az irányított lézerbomba. Vicc az egész...

    Az ALB-ben a régebbi egységek is használhatóak bizonyos taktikával a morál rombolás és alapvetően alacsonyabb base ACC miatt. 30 CP-es elit szutyok T-55-tel is vertem le M1-eket úgy, hogy a moráljuj szar volt és a mennyiség + flank működik, de akár szemtől szembe is, ha úton lehet robogni közelre. Az RD-ben lehet erőlködni akármennyire A cat játékban ilyen nincs, a C cat egységek szinte semmire sem jók az esetek 99%-ban, egy-két kivétel van.
  • molnibalage83
    #2849
    Próbaképpen visszaraktam mindkettőt. RD két játék után leszedve, fostaliga. ALB. 4 játékból 4 élmény és nem azétr, mert mindig gyzőtem. Hihetetlen fordulatos meccsek voltak, minden fejlesztési hiányossága és fejletlensége ellenére is az ALB jobb az én szememben.

    Sajnos az RD-t sikerült teljesen elkúrni, pedig csak az ALB-t kellett volna upgradelni és nem kibővíteni teljesen balanszolhatatlan egységekkel...
  • molnibalage83
    #2848
    Egy érdekes tippet olvastam. Attack move parancs esetén ha SAM távolságba ér repcsi, akkor azok automatikusan megállnak és indítanak. Radaros SAM esetén persze fel kell kapcsolni a radart.
  • molnibalage83
    #2847
    Érdekes MOD, de nagyon nem gondolta végig...
  • hana19
    #2846
    Köszi!
  • Kaeblo
    #2845
    Két mód van. A lényeg mindkét esetben, hogy akkor csinálsz valamit amikor céloz a gép.
    1. Vagy másik célpontot jelölsz ki ctrl + T vel
    2. Kikapcsolod a fegyvert, aztán marad 1 bomba, amit később megint csak oda dobsz le ahova akarsz
    Én az elsőt szoktam használni, ha akarom, mert úgy gyorsan le lehet dobni a két bombát, aztán lehet evakuálni.

    A célzás kb egy 0.5 - 1 másodperces intervallum, nem annyira nehéz beletalálni. Két helyen is lehet nézni a célzást, vagy a modell felett a játéktéren, vagy középen alul a kis fegyveres info box felett.

    Fun fact harrier mk7el 3-4 bombát is le lehet dobni külön külön helyre. (Bár 4et még nekem nem sikerult :D)
  • molnibalage83
    #2844
    Nem lehetséges. A játék motorja sem tudja, ahogy valóságban a gép sem, mert a lézer egyszerre csak egy célt tud megvilágítani. A közösség régen kérte, hogy két bomba slot legyen, hogy kikapcsolható legyen az egyik, de nem csinálták meg...

    Az RD sajnos már elérte élete végét és komoly javítást nem fog kapni. Sajnos jelen állapotában az ALB-hez képest jobb DB-vel is összeségében sikerült teljesen szétkúrni az egészet. Én már leszedtem az RD-t és nem tervezetm visszarakni soha. Az ALB még fent van, de szerintem az sem sokáig. A

    StDV-nél meg fontolgatom a refundot. Kár volt Eugen...
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.05.16. 11:01:06
  • hana19
    #2843
    Hali!
    Tudja valaki, hogy mit kell nyomni, hogy a nighthawk 2 célpontra dobja le a bombáit?
  • molnibalage83
    #2842
    Az egyik leghülyébb hadjárat. A végére kell hagyni a kinai HOT II-es heliket, mert az MI segghülye. Azokkal legyakhatóak a szovjet hk-k, ami ellen esélyed nincs. Az a hadjárat olyan, hogy egy féldebil ember játékos ellen is lehozhatatlan lenne annyira buta MI, meg annyival jobb szerjója van. '80-as évek vége csúcs szovjet cuccok meg kínai és ék-i szarok. A való életben a legcsekélyebb esélye sem lenne ennek a párosnak a szovjetek ellen. Az oroszok már Szu-27 és MiG-29-cel meg MiG-31-gyel repkedek, mikor a vágottszeműek meg n+1-ik MiG-17/19/21 klónnal.