glkb0iab9cwfxwfikpr4.png
Wargame series (Red Dragon)

Magyar nyelvű bemutató.
  • molnibalage83
    #2876
    Akkor egy kis beszámoló.

    *A játék nem a WG féle HP rendszert használja, hanem inkább a StDV féle átütési értékeket. Valós mm értékekkel dolgozik, külön van test és torony, ezek szerint a becsapódás helyét is számolja.

    *A járművek és a játék alapvetően lassabb, csak ennek köszönhetően most az egységek mozgása a lassú. Ettől még a lövöldözés megkezdése után kb. itt is insta meghal eddig minden.

    *A járműveknek lesz saját füstölési lehetősége, de ez még nincs benne. Viszont emiatt perpill az ATGM-es jenki tankok halomra mészárolnak mindent.

    *Gyalogságot kb. kipróbálni sem lehet, mert nincs mi ellen. Az MI még nem használja.

    *Az MI egyébként segghülye, ellene szenvedni értelmetlen.

    *A recon perpill 1 db BTR, mindent lát kényelmesen. Az erdő szélén dekkoló járműveket mindig.

    *Helik már vannak, de az ATGM és SAM range értékek totálisan rosszak most, már ami van.

    *A gyalogságnak van RPG-je, itt is felülmodellezett táv, de 450 méterről 5 db RPG lövéssel nálam semmit sem találtak el.

    *A tüzérség szórása távolságfüggő, de nem jelzi ki annak mértékét. A tüzérség olyan gyorsan céloz most, mint kb. a tankok... Hatása a tüzérségnek perpill kb. semmit. A tankoknál 2-3-4 sec kiesés a sokk által. Morál elvileg van a játékban, de eddig hatását nem láttam.

    *Az ATGM és tüzérségi gránát sebessége szint azonos most.

    * Nincs benne StDV szerű iránytű és FOV vizsgáló eszköz.

    *Az armory részben még két card rögzítő opció sincs.


    Nagyon, nagyon sok munka kell, ha ebből élvezhető és jó játékot akarnak csinálni...
    Ez így egyelőre nagyon kevés.