*A játék nem a WG féle HP rendszert használja, hanem inkább a StDV féle átütési értékeket. Valós mm értékekkel dolgozik, külön van test és torony, ezek szerint a becsapódás helyét is számolja.
*A járművek és a játék alapvetően lassabb, csak ennek köszönhetően most az egységek mozgása a lassú. Ettől még a lövöldözés megkezdése után kb. itt is insta meghal eddig minden.
*A járműveknek lesz saját füstölési lehetősége, de ez még nincs benne. Viszont emiatt perpill az ATGM-es jenki tankok halomra mészárolnak mindent.
*Gyalogságot kb. kipróbálni sem lehet, mert nincs mi ellen. Az MI még nem használja.
*Az MI egyébként segghülye, ellene szenvedni értelmetlen.
*A recon perpill 1 db BTR, mindent lát kényelmesen. Az erdő szélén dekkoló járműveket mindig.
*Helik már vannak, de az ATGM és SAM range értékek totálisan rosszak most, már ami van.
*A gyalogságnak van RPG-je, itt is felülmodellezett táv, de 450 méterről 5 db RPG lövéssel nálam semmit sem találtak el.
*A tüzérség szórása távolságfüggő, de nem jelzi ki annak mértékét. A tüzérség olyan gyorsan céloz most, mint kb. a tankok... Hatása a tüzérségnek perpill kb. semmit. A tankoknál 2-3-4 sec kiesés a sokk által. Morál elvileg van a játékban, de eddig hatását nem láttam.
*Az ATGM és tüzérségi gránát sebessége szint azonos most.
* Nincs benne StDV szerű iránytű és FOV vizsgáló eszköz.
*Az armory részben még két card rögzítő opció sincs.
Nagyon, nagyon sok munka kell, ha ebből élvezhető és jó játékot akarnak csinálni...
Ez így egyelőre nagyon kevés.