480
Tribes: Ascend (free2play)
src=\"http://noob.hu/2012/03/10/Tribes-Ascend-logo.jpg\">
src=\"http://noob.hu/2012/03/10/Tribes-Ascend-logo.jpg\">
-
Drubowski #480 Nekem semmit sem talált... -
#479 koszi a malwares linket ;) szanom aki virnyakirto nelkul nezi meg ;) -
Drubowski #478 Pont itt egy blogbejegyzés erről, bár 1-2 dologgal nem értek egyet...
Would you like to uninstall 'Tribes: Ascend'? -
Drubowski #477 Én is kb. 1 hete tértem vissza 1 év kihagyás után, és nagy csalódás volt, csak 2 új pálya, balance eltolva, bugosabb a játék mint béta korában és igen, leállították a fejlesztését is, ráadásul az ígért modding toolt sem akarják kiadni, mert a hirez szerint a játékosok nem tudnának minőségi tartalmat készíteni...lol -
#476 Nagyobb kar hogy 2013 vege fele orokre magarahagytak ?(nem fejlesztik, stb)
azert a fanatikusok meg mindig toljak, enis kiprobaltam egy kicsit eppen egy honapja(ujbol) jovolt, de pl Titanfall most jobban tetszik (barmekkora tribes fan is vagyok) -
Drubowski #475 Kár ezért a játékért...főleg hogy ilyen suhanc cég birtokában van :( -
#474 -
Borg #473 Base-ben a heavy vitte az ion turretet.
Én mondjuk kezdetektől fogva renegadessel játszottam. Kicsit még mindig reménykedek benne, hogy T:A-hoz is legalább mod formájában lesz ilyesmi, ha már a készítők nem mozdulnak az anno legnépszerűbb mod irányába. -
DRFlame #472 A turret pack slotban van, a motion sensor pedig belt item, így ezeket egyszerre tudod magaddal vinni. Ha más classra váltasz, akkor eltűnik minden, de szerintem ez jó is így. Így nem tud 1 ember lerakni minden szart.
Az ellenfelet teamplayre lehet kényszeríteni teamplayjel. Forcefield, drop jammer, turret, mine, motion sensor. Azért ezek nem elhanyagolható dolgok. Persze ezt egymagad nem tudod mind lerakni, de ha egyedül akarsz védelmet kiépíteni, akkor ne is várd, hogy az ellenfelet teamplayre kényszeríted. Ha egy csapatban 3-4 ember teamplayt játszik átlagos skillel, az itt is szanaszétveri a másik csapatot, ahol nincs teamplay. Akármilyen skillesek is egyenként. A teamplay erősebb.
A régi tribest is sokat játszottam, de már annyira nem emlékszem rá, hogy milyen cuccai voltak engineernek. Sőt ott igazából nem is volt class, hanem csak a 3 féle armor és kevésbé volt limitálva, hogy melyik fegyvert melyik armorral viheted. A mortar heavy volt, a sniper light, de azt hiszem a többi fegyvert az vitte magával aki akarta. De szerintem teamplay itt is számít annyit mint ott, attól függetlenül, hogy mennyi lerakható cucca van egy classnak. -
Borg #471 Szóval semmi újat nem kapott... értem.
A motion sensorhoz még mindig át kell vedleni, tehát csak turret helyett lehet vinni magaddal? Illetve a turretek gondolom még mindig pusztulnak, ha más classra váltasz...
Régen az engineernek volt vagy 30 féle lerakható cucca renegadesben, amikkel kisebb bázis védelmeket lehetett építeni. Legalább 5-6 fajta turrettel, amiből mind másra jó. Na ott tényleg stratégiára, és teamplayre lehetett kényszeríteni velük az ellent. -
DRFlame #470 Előre is bocsi az angol szavakért, de nem tudom jól lefordítani őket.
Packből csak a 2 féle turret van. EXR turretet még nem próbáltam, de szerintem a sima is elég jó ha jó helyre rakod.
Beltből van pár érdekes...
Repair kit: ledobod a base asset mellé, és az magától javítja. Ebből azt hiszem 3-at tudsz egyszerre lerakni (4-et safety thirddel). Könnyen kinyírják, mint mondjuk egy aknát, de nem könnyű észrevenni, és ha azt nézed hogy csak egy pillanatig kell odamenni, amíg lerakod, elég jó.
Motion sensor: Infiltrator ellen nagyon tuti főleg turrettel kombinálva. Fordulókba berakod, inf belerohan, leszívja energiáját és láthatóvá válik. Ezután a turret jól szétkapja. Persze ehhez okosan kell lepakolni a dolgokat. Ki kell tapasztalni, hogy hogy működik jól. Capperek ellen is jó lehet az energialeszívás, de szabadban azért viszonlyag könnyen kiszúrható, így többnyire kilövik. Shield packet is semlegesíti, meg egyébként is könnyebb kilőni azokat akiknek nincs energiája, mert földhöz vannak kötve. Mondjuk ehhez ott kell lenni, amikor belemennek, mert utána egyből elkezd nekik újratölteni. De ha ott rohangálsz a bázison akkor egyből tudod lőni őket thumperel, mert még hanggal is jelez, ha valaki vagy belerohant, vagy szétlőtte az egyik sensorodat.
Fegyvernek pedig van neki a thumper, ami nagyon jó beltéri fegyver.
Publicon jó a tech, mert ha elég sokan vannak a szerveren, akkor már sokat számít a generátor, de mondjuk 7v7-ben már kevésbé. Ezért is van az, hogy competitiveben nem igazán foglalkoznak a generátor javítással és védelemmel, így techből is kevesebb van, mert akkor a flagre nem marad elég ember. CTF-ben pedig a flag mindig fontosabb mint a generátor. Ezt sajnos publicon sokan nem fogják fel és mennek harcolni a generátorhoz, a flaggel meg akár egy heavy is hazasétál, mert nem figyeli senki. -
Harbinger #469 Az heavy turret. Megéri? Mert az alap semmire se jó néha.
Egyébként a napi első győzelem 1200 XP-t add, egy héten 8400 XP, abból már lehet unlockolni. Bár arra jöttem rá a spinfusor a legjobb. -
Borg #468 Engineernek vannak már értelmes lerakható cuccai? -
DRFlame #467 Ha csak azért játszol, hogy vehess új cuccokat, de közben nem tetszik a játék, akkor valóban grind. Ebben az esetben ne játssz vele. De ezt szerintem mondani se kell, mert egyértelmű. Ha pedig tetszik a játék, akkor semmiféle grindról nincs szó.
Egy ideje fele annyi xp-be kerül minden. Ha pedig van konkrét elképzelésed, hogy melyik classal akarsz játszani, akkor annak 1-2 izmosabb loadoutját is elég hamar unlockolhatod. Idővel pedig egyre több szerepkört be tudsz tölteni, ahogy egyre többet unlockolsz.
Amúgy meg most 16 EUR-ért unlockolhatsz mindent a kozmetikai elemeken kívül.
Tribes hangulat is megvan. Nem tökéletes a játék, de én jól elvagyok vele. -
#466 Na igen...tribes hangulatot csak nyomokban tartalmaz, a sok aprocska pályával és emellett legalább még sokat kell grindelni is, h venni tudj valamit. -
Gyuszopapa #465 A hozzászólások sűrűségéből kitalálhatod hogy milyen. -
#464 epp mostanaban fizlotam, felkene ujbol rakni es kiprobalni milyen lett mostanra , de bf3/ps2 arnyekaban valszeg semmilyen ;( -
Borg #463 Uninstall még ingyen van? -
#462 Én mindig kivártam, hogy valamit leárazzanak és tetszik is. Így akár 2 cuccot is tudsz venni ha nem többet. :) -
#461 nemrég kezdtem játszani, és a facebookos promó segítségével szereztem 250 goldot. mit ajánlotok, mire lenne érdemes elkölteni? -
Harbinger #460 Nem baj, ott a ME3.
A Tribes-ot meg majd megpróbálom Steam nélkül. -
Borg #459 Én már a Planetside2-t is uninstalltam... -
Harbinger #458 2,6-os Pentium dualon és 8600 GT-n fut? =) -
#457 Gyere inkabb PlanetSide 2-ozni ;) Eg es fold e ketto, mar enis uninstallaltam a tribest... -
Borg #456 Múltkor én is uninstalltam, gondoltam steamről felteszem újra... hát az istennek nem tudtam elindítani többet, de már a launcherje se működött rendesen. Mindig megállt egy ponton az update.. -
Harbinger #455 Én mint mindig Steamen hjátszok ,de olvasom és tapasztalom, hogy a splash screen után black screen majd crash. Eddig, még júliusban simán ment 32 bites XP-n, most 32 bites Win7-en nem akar futni vagy ez egy bug? -
#454 Más fórumon is olvastam, hogy nem túl népszerű és jól összedobott a Tribes. Nekik ott lenne a Section 8: Prejudice. Gyakorta a legjobb multis sci-fi FPS. -
Borg #453 Ez mondjuk minden multi játék alapja, ha összeállsz pár emberrel TS-en, akkor nagyon valószínű hogy be tudjátok alázni a public népet... -
#452 Ne is mondd, múltkor infiltrator jackallal várt az inventory station-nél, mondjuk az csak egyszer jött be neki...
Ami meg mostanában túl gyakori lett, hogy a juggernaught felmegy a dombra 1-2 haver társaságában (volt hogy 2 doombringer kísérte) és spamelnek,ha közelmész akkor előkapja az lmg-t , ami mellesleg k*rvára OP, és akkor még hozzádvág egy discet is mert miért ne lenne neki, aztán ezekkel kezdjen az ember valamit...a pláne, hogy az összes ilyen faszagyerek spameli a voice commandot minden egyes killnél vagy halálnál, mert az nekik jó...már le kellett vennem a hangot annyira idegesített (főleg az új női) -
#451 en smitezek is (aztis hirez csinalja) olyan mint a lol csak tps
-
Borg #450 Én meg uninstalltam... bár más okból. De amíg nem jön valami értelmes update, vissza se rakom. -
#449 En szeretem ha kempelnek a generatorroomban ;) imadom kiirtani oket aztan lepakolni az aknakat es varni amig beleszaladnak , es ekozben vadul lovoldozni a raketakkal ;) Domi rulez ;) -
Gyuszopapa #448 Kicsit elegem van már abból hogy egyeseknek másból sem áll a játék csak campingeznek egyfolytában és még ők verik magukat arra hogy mekkora skill-es játékosok.
Bombázzák a bázist a hegytetőről,bemennek a generátorszobába láthatatlanúl többen és várják mikor jelenik meg valaki aki gyanútlanúl elintézhetnek.
Szerintem egy-egy elleni küzdelemhez nagyobb ügyesség kell kint a nyílt terepen főleg ha éppen ketten másznak rám. -
#447 -
#446 Az a baj, hogy sehol se látom azt, hogy "Nerfing automatics" -
Borg #445 The next patch is tentatively scheduled to be released sometime next week. We are close to locking the release, but it is possible that some things could fall out, or that the patch could be delayed, based on our testing. We could also decide from testing to change some items -- or abort them altogether. Or add some additional items.
You get the picture: Don't hold me to this.
That said, here are some of the things currently being considered for the patch.
Major Highlights
Three new weapons added: The Pathfinder’s Light Twinfusor, the Soldier’s Twinfusor and Juggernaut’s Heavy Twinfusor.
A new gametype, CTF Blitz, will be introduced for a limited time as a Special Event. In Blitz, the enemy flag base moves location each time your team scores, changing routes and requiring varied tactics to win. CTF Blitz is initially played on:
Arx Novena
Katabatic
Stonehenge has been added to the standard CTF map rotation.
A new CTF Map, Permafrost, has been added to the standard map rotation.
A new CTF Map, Dangerous Crossing, has been added to custom servers.
New Players joining the queue (under rank 6) will now play a smaller subset of maps more friendly
to learning the game. All maps will rotate for players rank 6 and over.
Players may now create a party of their friends before joining the Quick Match queues (Limit 4). You may still use the Join Friends functionality to join a player in a match in progress.
Access through the popout tab on the Play Now option.
The Leader may send invites to friends and others by name.
Members can chat together in and out of game, and are notified when the Leader joins or leaves a queue.
Members are removed from the party automatically if they leave the queue or game.
Three new skins have been added:
Pathfinder Freerunner
Brute Crusher
Sentinel Specter
Voicepacks are now available to purchase. Three are available, two female and one male.
Players may now add a Clan Tag in front of their player name. Tags may be purchased under the Store menu.
Some changes have been made to the underlying system for putting players into matches, and for matching players of similar levels.
Additional load out slots have been added.
News Items now display in the main game lobby as a ticker at the bottom of the screen.
Weapon/Balance Items
Three new weapons have been added: The Pathfinder’s Light Twinfusor, the Soldier’s Twinfusor and Juggernaut’s Heavy Twinfusor.
Increased self-knockback (“disk-jumping” or “rocket-jumping”) on all explosive projectile weapons by 20%.
Increased projectile collision size on all Spinfusors, Bolt Launchers, and Thumpers to 10 (as a reference, Plasma Guns are 35). This will make mid-airs and direct hits more forgiving.
Decreased the extra delay between bursts on Pathfinder’s LAR from 0.16s to 0.072s.
Increased damage by 8% on Doombringer’s Titan Launcher.
Increased radius on each explosion sequence of Brute’s Gladiator.
Increased damage 33% on final explosion sequence of Brute’s Gladiator.
Decreased starting AOE range on Brute’s Fractal Grenade and Extended Fractal by 10%.
Decreased damage on Brute’s Fractal Grenade and Extended Fractal by 10%.
Reduced duration of Brute’s Fractal Grenade and Extended Fractal by 1s.
Reduced damage on Infiltrator’s Jackal so it can no longer 1 shot an upgraded medium from
stealth. This is a 16% reduction.
Reduced knockback on Infiltrator’s Jackal by half for each explosion.
Increased starting ammo counts on Infiltrator’s Smoke Grenade and Prism Mine from 1 to 2.
Infiltrator now starts with all belt options having an ammo count of 2.
Reduced knockback from Pathfinder’s Impact Nitron and Compact Nitron’s by 23% to be more in line with the amount of damage being done, and to favor using the increased values on spinfusors
and other projectile weapons.
Reduced knockback from Raider’s White Out grenade, Grenade Launcher, Arx Buster and Dust
Devil to be more appropriate for the number of shots and amount of damage being done.
Reduced reload time on Doombringer’s Titan Launcher from 1.8 to 1.7.
Reduced reload time on Doombringer’s Heavy Bolt Launcher from 1.8 to 1.7.
Increased damage on Soldier's Proximity Grenade by 16%.
Reduced damage 4% on Doombringer's Chain Cannon.
Reduced damage 5% on Doombringer's Chaingun.
Reduced starting ammo from 280 to 200 and upgrades from 50 to 25 ammo (each) on
Doombringer’s Chaingun and Chain Cannon.
Reduced damage 5% on Technician’s Rockwind SMG.
Increased damage 14% on Doombringer's Defective Frag Grenade.
Increased damage 13% on Doombringer’s Frag Grenade.
The Close Combat perk’s backstab bonus has been increased to double damage, and is now the first unlock for the perk.
The Looter Perk has been increased to provide a base 50% ammo bonus, and upgrades to 100%.
The Sonic Punch Perk has had its shockwave distance increased by 23%.
The Stealthy Perk now reduces base sensor detection by 50%, upgraded to 90%, and the upgrade for turret targeting delay has been increased to 30%.
The Safefall perk now starts at 50% falling and splat damage reduction, and is upgraded to immunity from all falling and splat damage. In addition, its final unlock has been increased from 80% vehicle run over damage reduction to immunity from vehicle run over damage.
Additional Items
Fixed an issue where mines could be indestructible by AOE blasts if placed in certain places in various maps.
Flag model no longer shows in first-person spectate mode.
Spectators can now zoom in and out when viewing a vehicle.
Fixed an issue where the camera could look strange if spectating in first-person mode and the view target entered a vehicle.
Fixed an exploit where the Pathfinder’s Thrust Pack could have unlimited thrust energy.
Fixed an issue where shotguns would only reload one ammo when performing an inactive reload.
Fixed an issue where the sound on the Pathfinder’s Light Assault Rifle would cut out when firing repeatedly.
Fixed an issue where guns that deal multiple damage per shot, such as shotguns, properly display damage numbers when shooting objectives and vehicles. Before the fix, the numbers would draw on top of each other making it seem like there was only a single instance of damage.
In the VGS menu, the labels for “Turrets” and “Sensors” were swapped under the upgrade commands.
Fixed an issue where the detection radius of a Base Radar Sensor was not increasing as it upgrades.
Base XP is now earned on Custom Servers at all times. “Performance XP” is earned once 6 people join the server.
Several other miscellaneous bug fixes. -
#444 alapbol ugycsinalja de ha nincs eleg online a te szintedbol akkor keveri + ha eleg szemetek a nagyok (ahogy enis) akkor kimondottan kereseik a kisszintueket "fun" -olni ;) -
Drubowski #443 Beállítások,sok sikert.
Nem lehet valahogy olyat csinálni hogy a velem egy szintűek és +/-5 szintűekkel legyek egy szerveren? Mert most 10-es vagyok, és a sok 30-40-es szarráver akármelyik szerverre is megyek, eleinte velem egyszintűekkel rakott össze, úgy izgalmasabb volt a játék... -
#442 varj es nezd a napi dealok -at neha vannak jo learazasok -
#441 Mióta várok erre. Miért nincs jobban skálázható grafikai beállítása? Csak minimal, low, medium, high, ultra. Mediumon szépen fut, highon egyszer kiírta, hogy nincs elég VRAM. XD
A Facebookon sikerült 250 goldot szereznem, mint újonc érdemes valamit megvennem ezért?