317
Project Zomboid - The Zombie Survival RPG
-
lonvard #317 Nekem most van egy helyem Muldraugh alsó szélén az erdőnél. Egy kedvenc építésű burzsuj emeletes ház, 3 oldalról körülvéve magas fakerítéssel, hátsó kijárattal az erdőre. És a közelben van egy kis tó. Még nem sikerült kifejlesztenem annyira, hogy lássam, hogy biztosan működik, hogy termesztek, halászom, vadászom és normális épületben is lakom, mivel nemrég Rosewoodban próbáltam egy futópadot kimenteni a tűzoltóságról, de nem sikerült normálisan elterelnem a nyüzsgő zombikat, így széttéptek. :D
Még a toxic ködön gondolkodom, illetve szereznem kell egy modot, hogy a napfelkeltét-napnyugtát variálhassam, mer bosszantó, hogy ha éjszakaira állítom a zombikat, akkor reggel 9-ig nem lehet kimozdulni, mer a játék szerint addig úgy érzékeli a zomber, hogy sötét van, miközben már 6 óra óta világos van. Beállítom úgy, hogy reggel 7-től este 9-ig legyen sötét, aztán akkor boldog is vagyok már. A toxik köd nem tudom hogyan működik, állandóan van ilyen köd, vagy néha megjelenik, illetve hogy van-e valami előjele, hogy juj mindjárt jön és bújjunk el. Az még adna neki egy amolyan Stalker feelinget, szerintem. -
Balázs 17 #316 Egyik kedvenc játékom lenne, mert minden van benne (majdnem) ami kell egy túlélő játékhoz, NPC+Állatok kellenének hivatalosan, modos megoldások nem az igaziak
Nah, de én mindig ott akadok el, hogy nem bírok letelepedn sehol, aztán a sok mászkálás a végére már unalom lesz...
Ezért kellenének NPC-k, baráti, ellenséges, stb. küldetések is akár, mert így nagyon halott a világ, hiába sandbox játék
-
lonvard #315 Jajj, megint beleszerettem.
A random zombie moddal csináltam egy olyan világot, hogy napközben a zombik ki vannak kicsit ütve, tehát mindenre reagálnak, de lassabban a képességeikhez képest. Éjszaka viszont a zombik 25%-át futóra raktam. 6% pedig smart zombi, szóval képes ablakot nyitni, kilincset lenyomni. Így aztán nagyon hasonlít a szitu a Dying Lighthoz. Mindenre van esély, mindenre készülni kell, de mégsem öngyilkosság amit csinálok. Olyan jó szituációkba keveredem így. 20 órakor már beindulhatnak, és akkor 19:40-kor még egy zombitömegben futkároztam, mert megállították a teherautót, elkezdték szétverni, a motort csak annyira tudtam használni, hogy megröccent a kaszni és az pillanatra megtántorította a tömeget. Egy ilyen pillanatban aztán kiugrottam, zombik megtéptek, megkarcoltak, aztán futottam. Ekkor már két hét lootolás benne volt a játékban, szóval szar lett volna így meghalni. Sokmindent próbálgatok, pl. elkezdtem korábban a csapdázást, hogy fejlődjön a képesség. 3 nap után jöttem rá, hogy csali kellene. Meg szóval ilyenek. :D -
WarHead #314 Sziasztok, csinaltam egy modot PZ-hez ha valaki szereti az ilyen stalker stilusu jatekmodot. Egyelore single player mod, de mar rajta vagyok a MP kompatibilitason. Remelem elnyeri a tetszeseteket:
HazardousZones a hozza tartozo wikit pedig itt eritek el: HazardousZones wiki -
Norbertboy #313 Az a helyzet a játék pörök, a legutóbbi 30 napban 11.152 értékelés volt. Ha kb ennyi vásárlás történt akkor ömlik a pénz. Szóval sietségre semmi okuk. Ez nekünk rossz hír, nekik jó.
Utoljára szerkesztette: Norbertboy, 2023.11.27. 13:24:12 -
ntex #312 Amúgy ja, rohadt lassan haladnak a fejlesztéssel... Ilyen tempóval még 5 év múlva sem lesz kész a játék :\ Az NPC-s update is el fog nekik tartani legalább 2-3 évig... -
Balázs 17 #311 Arról nincs infó mikor akarják kiadni az állatos updatet? Már egy éve arra várok :S -
lonvard #310 Kösz szépen.
Szerintem is a betörő a legjobb foglalkozás, ugyanakkor egyszerűsíti a játék elejét, mivel rögtön van autód, így relatív biztonságban érezheted magad, és azt csinálsz amit akarsz.
Én ezt nem akarom, mivel a játék legelső napjai a legizgalmasabbak, van olyan hogy a fél városnyi zombi a nyomomban, és egyszerűen semmi menedéket nem tudok találni és autó sincs, amit elindíthatnék. És akkor élvezem, hogy behúzódom valami épületen belül egy klozettba, és ott próbálom kipihenni az üldözés miatti fáradtságot, de közben már dörömbölnek a ház oldalán, és tudom hogy ki kell mindjárt törni. :D
Oké szóval sok napig sosem élek, még túl sok kockázatot vállalok, rosszul is döntök sok helyzetben, illetve olyan világot kreáltam, amiben 10% zombi futni tud, illetve 6% meg smart zombi, szóval felnyitja az ablakot, benyit az ajtón. Éjszakaira állítottam őket, szóval éjjel ködben, borús időben van a rémálom szakasz, kábé mint a Dying Light éjszakáiban. Nappal lehet mozogni köztük, mivel akkor csak csörögnek. Gyenge látást állítottam be, viszont kifinomult hallást. Populációt levettem alacsonyra, mivel így is rengeteg a zombi, közepes létszámmal meg egyszerűen mindenhol nyüzsögnek, ráadásul idővel újratermelődnek, szóval kilátástalan lenne a játék úgy.
Na szóval így nagyon izgalmas az egész. Az első szakaszban találnom kell egy autót kocsikulccsal. Ez van hogy egyből megtörténik, van hogy 1 hét rémálom után történik meg. :)
-
ntex #308 Én a betörő (burglar) traitet mindig választom, mert akkor tudok autót kulcs nélkül is indítani :D
Amúgy itt le van írva minden, melyik perk milyen extrákat ad: https://pzwiki.net/wiki/Traits -
Norbertboy #308 Én mindig az ács szakmát választom, így tudok építeni lakhelyet.
Melette a dohányzást választom negatívnak, mert cigit könnyű találni. Vastagbőrt választom pozitívnak meg asszem a gyors olvasást.
-
lonvard #307 Skacok, karakteralkotásnál a szakmai bónusz az mekkora extra?
Például ad 75%-ot termesztésre, ha kertészetet választom skillnek. Az érdekel, hogy ilyesmiért érdemes pontot áldozni, vagy ez a könyvekből könnyen tanulható, és ne válasszuk ki? Hogy működik ez a szakmai bónusz? Gépészet is ad 75%-ot szerelésre, de könyvből is megtanulhatom a gyorsabb fejlődést. Most akkor mi legyen?
Mert vannak olyan bónuszok, amik nem tanulhatók, éles hallás, sasszem, kevesebb vízszükséglet, kevesebb ételszükséglet, nehezbb megbetegedés, és ilyenek. Szóval nehéz dönteni, hogy szakmát is válasszak a skillek közé, vagy pakoljak csupa genetikai adottságot, mert az úgy sem tanulható.
Utoljára szerkesztette: lonvard, 2023.11.09. 13:55:06 -
ntex #306 Szokatlanul fapados az tény, de hozzá lehet szokni. -
lammaer #305 Jóideje radaromon volt a játék, nemrég kipróbáltam. Hát az irányítás meg a UI 1000 sebből vérzik, számomra abszolút élvezhetetlen volt a játék :( -
Norbertboy #304 Én sem játszom már fertőzéssel, elég borzalmas a játék irányítása és sokszor egy félrenyomás miatt halsz meg. Van itt elég szívás a fertőzés nélkül is. -
ntex #302 Eleinte én is fertőzéssel játszottam, de mivel a harcrendszer sem tökéletes, előfordult többször is hogy az animációk hülyesége miatt haraptak meg, elejét vettem az ilyen halálok miatti bosszankodásoknak. -
JonasSandor #299 Jöhetne már az 1.0. -
lonvard #301 A feelinghez nagyon kell nekem a fertőződés esélye. Az volna a cél, hogy lehetőleg egy karcolást se tudjanak bevinni. Okosan harcolni, csoportok elől elszaladni, illetve elcsalni azokat, és visszatérni a loothoz. Ebből meg az lesz, hogy az 1-2 zombis csoportokat simán legyakom, akkor elbízom magam, közben beszerzek egy ütőfegyvert is, és akkor loot közben megzavar egy nagyobb csoport. Lusta vagyok futkározni előttük, inkább felveszem a harcot, mondván hogy utána nyugodtan fosztogathatok. Sikerül is, közben nő a hátamon a teher a talált loot miatt, a harc elvette az energiámat, és és közben ugye általánosságban is fáradok. Jön a következő ház, mellete a következő csoport zombi. Ugyanez lejátszódik. Mégtöbb loot a hátamon, még fáradtabb vagyok. Ilyenkor kellene feladni és behúzódni valahová ,csakhogy a karakter még nem álmos, és délután 1 óra van. Hát hogy is pihenhetnék. Kicsit persze üldögélek, eszek, cigizek, aztán nyomás tovább. Jön a következő csata. Aztán a következő. Aztán már mennék pihenni de hohó, a pihenésre szánt házat szétverték mögöttem. És akkor kezdődik a délutáni menekülés túlterhelten, fáradtan, álmosan. Ebből lett az amit az előbb írtam, hogy a végén már mindent el kellett dobnom és olyan lassan tudtam sétálni, hogy a sarkamban, 2 pixelre nyüzsögtek a zombik. :D Szóval kicsit a pókerre emlékeztet a játék. Tudni kell mikor kell bedobni a lapokat aznapra. Ha nem, akkor átmegy oroszrulettbe a történet, 1-1 napot meg lehet úszni, de már rövidtávon ráfaragunk.
Szerintem az van nagyon kitalálva ebben a játékban, hogy fizikai és szellemi és technológiai fölényben vagyunk a zombikkal szemben, és azt lehet hinni, hogy a következő újrakezdésnél biztos sokáig húzzuk majd. És nem. Mert sok hibát követünk el, amiket büntetlenül megúszunk, miközben vastag százalékok szólnak ellenünk, és egyszer csak be fog fordulni az a zombi a sarkon, amelyik megharap.
Utoljára szerkesztette: lonvard, 2023.05.06. 21:58:44 -
ntex #300 Bár mostanában nem játszottam vele de én mindig kikapcsolom a Zombie infection-t, mert egyrészt sokszor egy karcolástól is meghalsz úgy, másrészt anélkül sem könnyű a játék, mert ha 3 zombi rád megy egyszerre akkor le tudnak borítani és biztos hogy szét is szednek. Legutóbb azt csináltam, hogy Muldraugh egyik lakóövezetében történt spawn után, a ház környékét módszeresen elkezdtem megtisztítani, házról házra járva kipucoltam mindent, a cuccokat visszahordtam a kezdő házba. Használható autókat is mindig találok, azzal több házat is végig tudok járni anélkül hogy túlterhelődne a karakter. A házakban találni jó cuccokat amikkel lehet haladni. Ha sikerül a helyed környékét kipucolni, akkor viszonylag biztonságos lesz a hely jó időre, ide majd mindig vissza tudsz jönni ha gázos lesz a helyzet. Az a lényeg, hogy mindig legyen menekülő útvonalad, ha hirtelen sokan jönnek. -
lonvard #299 Pár napnál tovább nem húzom.
Hibáim:
- túlterhelten-kimerülten haza akarom cipelni az utolsó lootot is, és ilyenkor kilátástalan harcba bonyolódom az engem üldözni kezdő, és azok elől kitérni már nehezen tudó karakteremmel
- bemenekülök egy épületbe, miközben üldöz a horda. Miközben tudom, hogy nem szabad, mégis elég gyakran úgy végzem, hogy beszorítanak és összeharapdálnak
- lebecsülöm a házak sarkát, ajtók mögét, fákat, és miközben épp térképet nézegetek egy sarokszélen vagy leülök egy erdőben pihenni, vagy bármi ilyen kis lazaság, és akkor jön egy zombi a másik oldalról, és megharap
Most volt egy óriási menetem. Fitness instruktorral, edzetten, max állóképességgel, erősen, tornász meg futó meg minden hülyeség (több képességponttal játszom, mint alap). Random modot használok a kezdeti spawnolásra, és bedobott egy ritkás erdei lakóbódés terepre, ahol meglepetésemre nyüzsögtek a zomberek. Ez az atom állóképességű karakter nem tudott hova menekülni. Nem volt egy olyan kis terület, ahol ne botlottam volna bele 2-3 zombiba. Közben a többi meg üldözött. Szóval hiába próbáltam lélegzetvételhez jutni, még az erdő is tele volt zombival. Kicsit tudtam persze pihenni, de aztán semmit, és az lett a vége, hogy éjfélkor vánszorgok a síneken, futni már nem tudok, minden cuccom eldobálva egy baltán kívül, sarkamban 6-7 zombi amiket már nem tudok leverni. Előtte átverekedtem magam mindenféle épületeken, nyitott kocsit se találtam, szóval kőkemény csaták mögöttem. És akkor meglátom a magas barna kerítést. Utolsó esély. Ha nem tudok felkapaszkodni, vége. Felkapaszkodom. Áthuppanok, üres terep, előttem kis ház. Na mondom, vannak még csodák. Odaosonok. És akkor a sötétből 3 zombi megjelenik. Irgalmatlan küzdelem, alig sebződtek, taszigáltam őket, tapostam, csapkodtam, annyit értem el, hogy kettőnek eltörhetett a lába mert csak kúszni tudott, a harmadikat sikerült megtaposni de akkor már tényleg nem bírtam és az atomnál is atomabb fáradtsággal menekülni kezdtem az utánam kúszók elől, átmásztam még egy kerítésen a szomszédba (ekkor már 7 kötözött sebbel), ott megint egy kis ház, és akkor bemásztam a fürdőszobájába, ajtó becsukva, és alvás a kövön. Reggelre megjelent a hányinger, és elkezdett csökkenni az életerő. Megfertőződtem zombikórral. 12 óra alatt ez végez velem, szóval lefürödtem, ruhákat leszedtem, hasitasiból elő a cigit, rámásztam egy ágyra, és cigizgetve vártam a halált. Döndült egyet a szomszéd kerítés. Na mondom, ezeket még kinyírom. Cipőt felhúztam a szilánkok miatt, de amúgy meztelenül neki, életerőm kb. 20%, és akkor kirontottam a házból, át a szomszédba, és ott verte a kerítést hasonfekvő pózban az éjszakai két zombi. Egy-egy gyors csapás. Ekkor már viking harcosként kívántam befejezni, hogy a Valhallába jussak csata közben, és akkor 10-15%-al átugrottam a vasúti kerítésen, bele egy kisebb csoport zombiba, kettőt lecsaptam, a többiek széttéptek. 1 napig bírtam, 78 zombit vittem magammal. Imádom ezt a játékot. :D
Utoljára szerkesztette: lonvard, 2023.05.06. 21:19:37 -
#298 Sziasztok!
Tennénk egy próbát a sok GTA/Red Dead és társai RP szerverek sikerén felbátorodva egy Magyar Project Zomboid RP szerver indításával.
Néhány infó :
• A szerver indítása Május 6. 18 órára van tervezve.
• Whitelistes amire discordon lehet leadni a jelentkezést.
• PVX (Kezdő hely és Muldraugh pvp mentes zóna).
• Kezdő zóna saját készítésű
• Egyelőre 64 solosnak van tervezve, majd az igények szerint változhat.
• Modolt és tuningolható járművek, fegyverek, lőszerek
• Quality of Life modok
• Kommunikáció csak ingame VoIP és a rádión keresztül
• Kezdő felszerelés csomag
• Rongálás védelem és jármű foglalásos rendszer (más nem tudja használni / rongálni)
• Az első négy játékos egy-egy használható autót vihet el kezdő helyről
A szabályzatokról és a whitelistre való jelentkezésről további infó az alábbi discord linken
https://discord.gg/22CmhzrQBX
Weboldalunk :
https://lastchancepz.hu/
Mindenkinek további szép napot! -
ntamas94 #297 Újra aktiv a jó öreg magyar szerver! :D
Project Zomboid Magyar Szerver
Szerver ip: 213.181.219.18
Szerver port: 16261
Slot szám: 100 -
ntex #296 Ha bekerítesz egy területet és nem látogatod, ugyanúgy be fognak spawnolni a zombik. A kikapcsolt vagy túlságosan kitolt respawn timerekkel az a gond, hogy idővel teljesen elnéptelenedik a környék, és kvázi unalmas lesz szellemvárosokban mászkálni (szerintem legalábbis). Én 2 órás napokkal játszom így alapból 2x annyi időbe telik 1-1 respawn, és még így is sokszor vannak sokáig üresen maradó területek mert sokat ingázom általában ide-oda... -
#295 Koszi kezdek belejonni. Van mar auto, voltam tankolni hoztam generatort kotottem be hordot a csapba.
De most ugy jatszok hogy feltoltam a respawn timert maxra(evente van zombi respawn). Egyenlore meg gondolkozom, hogy lenne ez a legjobb. Azt amilyen utemben alapbol teremnek a semmibol a zombik azt nem tartom realisnak. Most lassan bekeritem a hazat ahol lakom vetek krumplit hasonlok. Arra leszek kivancsi, hogy ha bekeritek egy teruletetet es vegigjarom, hogy akkor tenyleg nem fognak-e oda spawnolni a zedek.
-
ntex #294 Rakd fel a Smoker modot.
Rak bele többféle cigarettát, nikotinos rágót, tapaszt, újratölthetőek lesznek az öngyújtók és a cigarettás dobozok, még a gyufákat is lehet egyesíteni ha van több doboz ami nincs tele, meg lehet csinálni karton cigit is ha van elég teli dobozod. Még a megmaradt csikkekből is lehet új cigarettát sodorni, ha van papírod. Meg pár egyéb apróság. -
#293 mhh kicsit megbuheraltam a konfig file okat a jatekomhoz, nem talaltam cigit a hullakon se gyufat semmit, Kentuckynak 25% dohanyos nem hiszem hogy egy leszokott komunaban talaltam magan az apokalipszisre :)
ha a fejlesztoknek nem tetszik hogy a dohanyos traietet valasztom akkor tegyenek hozza asztmas vagy hasonlo debuffot
a valosagban is egy dohanyos pl nem tud olyan kitartoan futni mint egy nem dohanyzo ... -
ntex #292 Élő állatot nem fogsz találni, mert még nincsenek implementálva a játékba. Random állathangokat lehet hallani a távolból gyakran, de a forrásukat ne is keresd :) Trapping skillel lehet csapdákat kirakni amiben időnként megjelennek az elejtett kis állatok, amiket meg lehet főzni. A kószáló vadállatok majd elvileg a Build 42-vel fognak érkezni, jelenleg is ezt fejlesztik. Horgászbotot meg felszerelést lehet sok helyen találni, házak spájzaiban, raktárakban pl.
Itt olvashatsz a trapping skill működéséről: https://pzwiki.net/wiki/Trapping -
#291 Esetleg tudod hogy a hunting skillt hogyan lehet növelni?
Azt írják, hogy csapda készítéssel, de a csapda készítéshez kettes szint kell
Gondoltam így bő egy hónap után kipróbálom a horgászatot is, de se a magazint se horgászbotot nem találtam pedig egy várost már áttúrtam :)
Érdekesség, hogy ennyi idő alatt még egy állatot sem láttam, kivéve döglött egeret a kukában.
Lehet be kell menni az erdő legmélyebb zugaiba.
-
#290 -
#289 Megvan, köszi, sikerült. -
#288 A mentésnél is tudsz utólag engedélyezni egyes modokat, szerintem ez is ilyen. -
#287 Közben kiderült, csináltam egy új játékot és ott már látható.
Kérdés megéri e bedarálnom 5 hetet és újra kezdeni. -
ntex #286 Üdv. Elméletileg nem, nálam működik ahogy kell, bár én azóta többször újra kezdtem. Meg nálam van mellette pár extra mod, köztük a Mod Manager és a Mod Options utóbbi alapból kell pár modnak hogy normálisan működjön, előbbi meg átláthatóbbá teszi a "Mods" menüben lévő modlistát, meg a modok betöltési sorrendjét lehet vele beállítani, jól jön, főleg ha több modot is használsz.
Utoljára szerkesztette: ntex, 2022.02.04. 16:39:24 -
#285 Szia, beraktam a módot, a helyén van, engedélyezve van játékban mégsem látszik a craft menüben.
Új játékot kell hozzá indítani?
-
JonasSandor #284 Na most néztem a gépigényét kicsit megnövelték és átváltottak win 10-re. Akkor csak fejlesztgetik még, remélem eljutnak az 1.0-áig. -
#283 Ez nagyon szimpatikus, végre eljutott az első karakterem az első hónapja végéig, erre egy bugyuta karcolásból eredő fertőzés miatt most tanulhat mindent nulláról az utód. :o -
ntex #282 Van egy Workshop mod, ami beletesz egy naplót, egyfajta mentésnek tekinthető, itt érhető el:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2503622437
A lényege hogy ha használod, lejegyzi az aktuális állását a karakter skilljeinek. Ha meghalsz és indítasz ugyanebben a mentésben egy másik karaktert, megkeresheted ezt a naplót, és elolvasva visszakapod mindazt amit addig az előző karakterrel megtanultál, beleértve a megtanult recepteket is. Én lehet felteszem mert én is meghaltam egyik nap úgy, hogy 1,5 hónapot túléltem már a játékban, shotgunnal meg akartam tisztítani egy nagyobb raktár környékét de annyi zombi odasereglett, nem akartak elfogyni és nem figyeltem magam mögé mindig úgy ahogy kellett volna, be is kerítettek. Pedig a fertőző harapás is ki volt kapcsolva de ha hárman négyen egyszerre elkezdenek harapni, leviszik a földre a karaktert és nincs menekülés. Őszintén szólva kicsit el is lankadt a lelkesedésem a játék iránt, hogy odalett minden amit addig elértem, majd másfél heti játékkal. Ráadásul ez a játék sem hibátlan, volt hogy az animáció hülyesége miatt haraptak meg, többször volt már nálam hogy nem lökte el a karakterem a rátámadó zombit hanem "mellényúlt", ha nincs kikapcsolva a fertőző harapás már többször bele is haltam volna valószínűleg. Keményen bünteti a játék ha hibázol, úgy hogy igazából baromi könnyű meghalni is benne. Persze jogos hogy így kétszer is meggondolja az ember hogy mit vállal be, de én nem ehhez vagyok szokva. Más játékokban erre van egy külön "Hardcore" mód kapcsoló, ami bekapcsolja azt ami ebben a játékban alap, ha meghal a karakter, nincs mentés visszatöltés.
A másik megoldás ha nem akarsz modot használni, hogy mielőtt elkezdesz játszani mindig készítesz a mentésről egy másolatot, ha meghalsz visszatöltöd, és akkor csak azt bukod el amit aznap csináltál addig.
-
undY1ng #281 De jó, hogy mindig máshol kezdtem. :( -
#280 Igen, rendszeresen keresem fel "magamat" az ottfelejtett dolgaimért. :D -
undY1ng #279 Ez soloban is így működik? Ha ugyanabban a városban kezdesz akkor megtalálod "magadat"? -
#278 Én is kerestem valami részles játékleírást magyarul, de nem találtam.
Dec óta játszogatok a halálszimulátorral, öntanulós módon.
Egy biztos, érzelmi szálakat nem lehet kialakítani a karakterrel mert meg fog halni.
1 hónap után már sok mindent tudok a halál arcairól, volt hogy saját halott karim fertőzött meg, autóbaleset, mérgezés, betegség, mély vágott seb vagy a horda vitt el.
Rendkívül összetett játék, a 7 days egy supermario hozzá képest.
Pár pozitívum, minden van benne ami egy játékba bele lehet rakni, még az autót is alkatrészek szerint lehet javítani megfelelő szerszámokkal és képzettséggel. Azt látod amit nézel. Képességek használat útján fejleszthetők és könyvekből, médiából gyorsítható a fejlődés.
Komplett pszichológiai és biológiai rendszer. Fürdés, mosás, takarítás, hullák eltemetése, mezőgazdaság, romlási idők, tárolás, elektromosság, horgászat, fegyver, vadászat, csapdázás, építkezés, bontás, áthelyezés, festés, varrás, kézben csomagcipelés, stb.......
Negatívum: meg fogsz halni és a szerzett tanult képességek odavesznek.
Viszont az új karakter tudja folytatni a régi karakter életművét, tudja használni a cuccait, házát, kocsit ha a gyújtáskapcsolóba hagyta a kulcsát vagy elveszi a zombisodott magától.
Tipp: a hullákat takarítsd vagy temesd el mert azok is fertőznek, szegény Ács Bélát így érte utol a vég, de legalább egy magas falú bázist még össze tudott kalapálni előtte a következő lakóknak. :)
ja, 30 szál cigarettát sem érdemes elszívni lefekvés előtt :)