453
  • ffxi
    #453
    Hellósztok!
    Steam-en vásárolt verziónál hol lehet felbontást állítani?
  • RAMyMamy
    #452
    hali, van egy kis gondom
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    mikor victoriával paloma lakásán kutatunk, ott megvizsgáltam minden nyomot, elemeztem is, elvileg kapnom kéne egy hívást palomától, de nem csörög a mobil, akármit csinálok. néztem youtube videót is, úgyhogy 100%, hogy mindent megcsináltam, amit kellett... lehet a sorrend a baj?

    ugye patch nincs hozzá, illetve valami francia és német verzióhoz, hát megpróbálkoztam vele, de nem ért semmit.
  • littlefisch
    #451
    Köszönöm szépen a segítséget :-)
  • DORSANAX
    #450
    Paloma megismételt megmentési lehetőségének a kódja az eredeti angol változatban:
    "veronicalake"
    Azonban technikai probléma miatt a működő kód a magyarítást használóknál:
    "Veronica-Tó"
    (Kis- és nagybetűk és kötőjel is fontosak!)

    A Portálon a magyarítás letöltéséhez is beírtam most, de itt van spoiler tartalomban a #446-os hozzászólásban is.

    Eredeti játékra is vonatkozik természetesen...
  • littlefisch
    #449
    Segítséget szeretnék kérni valakitől, aki hasonló cipőben jár mint én, és már túl jutott a dolgon. Természetesen nekem sem sikerült megmentenem Palomát és szomorúan konstatáltam, hogy ennyi itt a vége. Megtaláltam a kérdőjelet, kéri a kódot is, de itt megállt a tudomány. Eredeti magyar a játékom és nem akarja elfogadni a végigjátszásokból kipuskázott kódot.
    Tud valaki segíteni? Nagyon nem szeretném újra elkezdeni a játékot, ha akadna más megoldás is. Köszönöm szépen előre is.
  • menist
    #448
    Halihó!segítene vki,elakadtam a fémdetektornál.hogy lehet összegyüjteni a megtalált cuccokat és hogy lehet tovább jutni?
  • DORSANAX
    #447
    Miivel sok levelet kapok a játék történeti vonalvezetésével kapcsolatosan, ezért szigorúan SPOILER TARTALOM fomában beidézek egy összefoglalót a játék első és a második részére vonatkoztatva:
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Röviden a következő a helyzet.
    1.Gary Anderson egy vadász volt, aki bement a házba körülnézni és a gyilkos őt küldte ki, őt őlte meg az áram...
    "Aha, van itt valami: Gary Anderson. 39 éves. Farmer. A felesége jelentette az eltûnését 6 hónappal ezelőtt."

    2.Richard csak McPherson víziójában szerepel, mint gyilkos, mivel gyakran rohamok jönnek rá a kimerültségtől. Csak a képzeletében feltételezi azt, hogy Richard a gyilkos.(Dokumentumokban személyes családi kötődés!)..
    A játékban szereplő Richard rész, csak McPherson képzelgéseit tükrözi.
    .
    3.A nagypapa idejében, még a régi gyilkosságokat Ackerman követi el, majd később Karson kezdi másolni a gyilkosságokat.
    Amikor az első részben Vic lelövi, nem hal meg és ezután találja meg Hawker...
    Akit árammal megölünk, az Anderson, mert a menedéki számítógépen a Karson fájlt megnézve látható, hogy az arc, akit kinyírtunk az árammal nem Karson, hanem Anderson...
    A cellában nem Anderson tartózkodik...

    4.Karson kezdi másolni a gyilkosságokat, (régi Ackerman ügy, első része a játéknak...) de Hawker megtalálja és "megtetszik neki", morbid módon elhatározza, hogy nem jelenti a nyomozás eredményét, hanem folytatja a mókát...

    5. Idézem magam egy fórumról, hogy érthetőbb legyen Richard szerepe:
    "Azonban James Hawker, Victoria korábbi partnere előbb megtalálja a gyilkos Karson-t és "belebutul" a lelki világába. Karson meg akarja ölni, de ő megelőzi és folytatni kívánja a gyilkosságokat.
    Clair többször figyelmezteti Victoriát, hogy forduljon orvoshoz, mert lelki problémái vannak és időnként rohamai is.
    Az egyik ilyen rohamot jeleníti meg a játék, visszamegy a múltba és azt feltételezi, hogy Richard a gyilkos, mert Mark Ackerman unokájaként őrült módon gyilkolgat."

    6. Tehát sorban a gyilkosok:
    a.Ackerman(első rész)
    b.Karson folytatja a sorozatot,DE!!!
    c.James Hawker, korábbi nyomozó megöli Karsont és a végén még egy nagyon profi csavar a játékban, hogy halála utánra előkészíti a robbantást.
    Megj:
    Az kétségtelen, hogy ügyes csavarokat tettek a játékba, hogy még az utolsó húzás is meglepő legyen.
    Hawker lelövése után én is azt gondoltam, hogy vége van és "mindenki boldog"...:D
    Szerencsére nem így történt, mert még a halála után is tudott meglepetéseket szerezni nekünk, játékosoknak...

    Játék közben nehéz figyelemmel kísérni a pontos történéseket, mert az ember arra figyel, hogy hogyan oldja meg a feladatokat, viszont, ha figyelmesen elolvasod a játék dokumentumait és a párbeszédeket, akkor a fentiek világosan követhetők...

    A játék második része azért volt számomra izgalmas feladat, mert ilyen bonyolult csavarokat még nem tettek ilyen stílusú játékba soha és az számomra is meglepetés volt, hogy a történet ennyire jól sikerült és izgalmassá vált.
    Kétségtelen, hogy a játék kicsit nehezebb az átlagnál, de ez a dolga az ilyen játékoknak.:D
    Nem értek egyet azokkal, akik az első részt jobbnak tartják, itt van egy hozzászólásom a GAMEKAPOCS cikkírója számára, aki kicsit lehúzta a játékot:
    http://www.gamekapocs.hu/cikk/3494/1155/Still+Life+2+teszt

    Olvasd el a cikket és ott van a hozzászólásom, ami után lecsendesült a játék gagyizása...:D
    ÜDV
    DORSANAX

    Miután ez egy konkrét levélre adott válasz, nem biztos, hogy minden pontjára kíváncsi mindenki...
    Csak azok olvassák el, akik a játékot végigjátszották!
  • DORSANAX
    #446
    MINDENKI SZÁMÁRA, AKI A MAGYARÍTÁST HASZNÁLJA!!!

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Paloma megismételt megmentési lehetőségének a kódja az eredeti angol változatban:
    "veronicalake"
    Azonban technikai probléma miatt a működő kód a magyarítást használóknál:
    "Veronica-Tó"
  • Procc
    #445
    Köszi a választ!
    Nem olvasok vissza, szeretném én kitapasztalni hogy bejön-e a sejtésem a gyilkossal kapcsolatban..... =P
  • DORSANAX
    #444
    Bocs a sok hibás fogalmazás miatt, siettem...
  • DORSANAX
    #443
    Nem igaz, tökéletesen összefüggő történet.
    Aki ezt mondta, esetleg nem értette a cselekményt.
    Arról ajánlott csak spoilerben lehet írni, hogy ki gyilkolgat, hogy a többieknek ne okozzunk kellemetlenséget.
    Ha nagyon kíváncsi vagy, akkor már itt a fórumon a hozzászólásokban is megtalálhatod az összefüggéseket és a részleteket a spoiler tartalmakban.
    Olvass vissza, van sok utalás a részletekre.
    A lényeg az, hogy az, hogy lehetőleg ebben a témában használd a spoilert...
  • Procc
    #442
    Hello Mindenki. Hallodtam egy olyat hogy a 2 valójában nem függ össze az 1 történetével... Igez ez?
    (Az 1-et végigvittem, a 2-t pedig még csak most tudom beszerezni.)
    Mert az 1 szerintem nem lett biztosra lezárva. Sanda gyanúm van hogy melyik korban ki a gyilok, de nem erősítettek meg benne a játékmenet során.
    Előre is köszi.
  • pocokxx
    #441
    Köszi szépen!

    Ez bejött...:D
  • DORSANAX
    #440
    Csak ritkán fogok tudni válaszolni, mert most nyaralok.:D
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Próbáld meg törölni az SL2.cfg fájlt az EXTDataSave mappából és a mentéseidet is.
    Előtte csinálj backup-ot róla.
    1.Indítsd újra a játékot a mentések és az SL2.cfg nélkül./Ekkor létrejön egy
    új SL2.cfg/
    2.Lépj ki a játékból és másolj vissza egy régebbi mentést.
    3.Próbád meg így megmenteni újra Hernandezt.
    4.Ezentúl, ha látod, hogy kevés az idő és probléma van, az időlimit lejárta előtt újra kell tölteni a mentést.
  • pocokxx
    #439
    Sziasztok!

    Lenne egy kérdésem...

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Tulajdonképpen végeztem a sztorival, viszont a végét elszúrtam és Paloma meghalt... Miután visszatöltöm a korábbi mentést, akkor Paloma már halott, akármit csinálok. Utána néztem angol fórumokon, ahol azt írták a jelszó: "veronicalake" DE ezt nem tudom beírni, mert az utolsó e betű nem fér bele... Nincs véletlen valami ötleted rá?


    Előre is köszi...:D
  • DORSANAX
    #438
    Felhívnám a figyelmét mindenkinek, aki játszik a játékkal a következő buktatóra.
    Abban az estben, ha nem normálisan egymást követő módon végzitek el a teszt lépéseit, akkor esetleg egyes esetekben a feladatot nem "nyugtázza" a játék megfelelően és ez problémát okozhat a végigjátszásban...
    Tehát a tesztek végrehajtásánál nem tanácsos egy bizonyos vizsgálat befejezése előtt rákattintani egy másikra, amíg nem nyugtázta a részeredményt a CSIA készlet./Ezt egy halk magas ciripelő hang jelzi, amikor teszteltek./
    Vegyünk egy példát. Vérmintát kell venni és elemezni.
    A vérminta elemzésénél először a kémiai teszt gombot megnyomva megkapjuk azt az eredményt, hogy milyen vércsoportba tartozik a minta.NE NYOMJATOK RÁ AZ ADATBÁZIS ELEMZÉSRE AMÍG NEM VÉGEZTE EL A TESZTET!!!
    Tesztgombra csak akkor nyomjatok rá, ha az előző vizsgálatot elvégezte és lefutott a halk ciripelő hang, mert ez okozza a pontatlan mentéseket és a továbbjutási problémákat.
    Ez minden tesztre vonatkozik és erre a játék érzékeny.
    Ez okozhatja sajnos, hogy nem tudnak egyesek továbblépni a játékban, mivel egyes esetekben nem veszi teljesítettnek a részfeladatot...
  • DORSANAX
    #437
    EZEN nézd végig azokat a kritikus nyomozati feladatokat, amit mindenképpen meg kell oldanod Garris "ajtónyitásához".
    Ez az anyag is tökéletes.
    Van olyan vizsgálat, amit meg sem kell csinálni, de ezt nem árulom el, mert a későbbiekben esetleg a játékosok számára zavaró és megtévesztő lehet.
    Azonban amit el kell végezni, annak 100%, illetve 66%-ban maximálisan jónak kell lennie.
    Szóval talán érdemes megnézni a linket...
  • DORSANAX
    #436
    Csak EZZEL tudok segíteni.
    Ez egy tökéletes végigjátszás, PDF Game Guide, szinte minden képekben leírva...
    valami egészen biztosan kimaradt, mert mindenki végig tudta játszani.
    Ha nem EZEKET a kellékeket használod, akkor esetleg előfordulhat, hogy újra kell telepítened, mert írtam, hogy a 3 .dll fájlos cucc nem jó.
    Ebben az esetben viszont még a mentéseid sem lesznek jók sajnos.
    Amennyiben a "Gyilkos házában" a széfben megtaláltad a dobozt, akkor valószínűleg jónak kell lennie, akkor viszont kimaradt valami.
    Ebben az esetben nézd végig az általam feltöltött végigjátszást...
  • stoffert1966
    #435
    Elakadtam segítsetek. z elektromos zárral ellátott szobába kellene bejutnom, de mindig az mondja időt kér, pedig mindent megcsináltam (belenéztem a végigjátszásba kontrollként), beszélni sem tudok senkivel. Az ételliftet, hogy tudom kipróbálni, hogy megy-e? Köszi a segítséget.
  • DORSANAX
    #434
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Az kétségtelen, hogy ügyes csavarokat tettek a játékba, hogy még az utolsó húzás is meglepő legyen.
    Hawker lelövése után én is azt gondoltam, hogy vége van és "mindenki boldog"...:D
    Szerencsére nem így történt, mert még a halála után is tudott meglepetéseket szerezni nekünk, játékosoknak.

    Szerintem zseniális húzások voltak a játékban ilyen tekintetben és ezért tartom nagyon jónak a történetet.
    Ezért írtam, hogy kevés olyan ötletes és izgalmas befejezést sikerült produkálni más hasonló játékoknál, mint a Still Life esetében.
    Az igaz, amit írtál, hogy bonyolult, de talán valamennyire azért segített a magyarítás. A dokumentumokat is el tudja olvasni mindenki és ott még az időlimit sem okozhat problémát, mint a feliratok esetében...
  • Travelos
    #433
    mostmár minden világos, de szerintem ezt földi halandó egy végigjátszás után nem érti meg, túl bonyolult, és nem is derül ki egyértelműen minden, azonban így, ahogy elmondtad már értem, köszönöm szépen!!
  • DORSANAX
    #432
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Amikor a menedéki számítógépen a H103123D55 kóddal megnézed a Karson fájlt, akkor világos lesz, hogy Anderson-t küldte ki Karson a ház mögé és tulajdonképpen öt vágja agyon az áram.:D
  • DORSANAX
    #431
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    A nagypapa idejében, még a régi gyilkosságokat Ackerman követi el, majd később Karson kezdi másolni a gyilkosságokat.
    Amikor az első részben Vic lelövi, nem hal meg és ezután találja meg Hawker...
    Akit árammal megölünk, az Anderson, mert a menedéki számítógépen a Karson fájlt megnézve látható, hogy az arc, akit kinyírtunk az árammal nem Karson, hanem Anderson...
    A cellában nem Anderson van.
    Szóval jól meg van csavarva a történet, de nekem ezért tetszett.
  • Travelos
    #430
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    értem, csak azért mondtam, hogy társai, mert nem Karson csinálja a gyilkosságokta, hanem a maszkos faszi, akit kinyírok az elektromos kerítéssel.
    Ja és akkor ki a chicagoi gyilkos? Az sose derült ki?
  • DORSANAX
    #429
    Egyébként a "társai" alatt kiket értettél, mert az nem egészen világos számomra...
  • DORSANAX
    #428
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Nem, az East Coast Killer tulajdonképpen David Karson.
    Azonban James Hawker, Victoria korábbi partnere előbb megtalálja a gyilkos Karson-t és "belebutul" a lelki világába. Karson meg akarja ölni, de ő megelőzi és folytatni kívánja a gyilkosságokat.
    Clair többször figyelmezteti Victoriát, hogy forduljon orvoshoz, mert lelki problémái vannak és időnként rohamai is.
    Az egyik ilyen rohamot jeleníti meg a játék, visszamegy a múltba és azt feltételezi, hogy Richard a gyilkos, mert Mark Ackerman unokájaként őrült módon gyilkolgat.
    Az első rész gyilkosságai "másolatok" voltak. Herbert Ackerman: Az apja Mark Ackerman /1956-os gyilkosságok/

    Egyébként ezt érdemes talán elolvasni:
    http://www.justadventure.com/Walkthroughs/StillLife2/StillLife2.html
  • Travelos
    #427
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Végigjátszottam a második részt, és ez nagyjából világos: Hawker egy filmmániás idióta, aki különböző gyenge jellemű embereket meggyőz, hogy segítsenek neki megrendezni a filmjét(bár nem derült ki, hogy ebből a két társának mi haszna származik). Azonban a chicagoi gyilkos személye továbbra is kérdéses nekem, mert a visszaemlékezések alapján Richard az, de ez ugye a bevezető introban látottak alapján lehetetlen! Mi a véleményed?
  • DORSANAX
    #426
    Nincs mit, INNEN letöltheted, itt rengetegen vannak...
  • tabek
    #425
    szia lehet elkapkodtam az irást.Természetesen ha a párbeszéd, választáshoz érkezik akkor felajálja a válaszadás vagy a kérdés lehetőségét és utánna pörög tovább,kiprobáltam amit irtál de ez sem segített ugyan olyan. azt hiszem meg kell szereznem az angol verziót. Mindenesetre köszönöm a segitségedet!
  • Travelos
    #424
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    az az igazság, hogy az utolsó pálya van csak hátra a második részből, ma befejezem, és akkor visszatérünk rá, biztos lesz pár kérdésem :)
  • DORSANAX
    #423
    A játék bizonyos technikai problémáitól eltekintve egy dolog szerény véleményem szerint vitathatatlanul nagyon jól sikerült.
    A "nyomozós" point and click játékok között szemlélődve kevés olyan ötletes és izgalmas befejezést sikerült produkálni, mint a Still Life esetében.
    A gyilkos kilétét tekintve pedig már bravúrosan jól sikerült megtalálni az optimálisan jó befejezést, így sikerült az első résszel együtt egy kitűnő történetet összehozni.
    Nem biztos, hogy ezzel mindenki egyetért velem, de én ezt így látom.
    Ezeknél a játékoknál a hangulati, logikai és történeti vonalvezetés lényegesebbek a grafikai bravúroknál, ebben i2k-nak is igaza van...
  • DORSANAX
    #422
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Senki sem mondta, hogy ő a gyilkos...
    A játékban Vic pillanatnyi elmezavarának vizuális játéka az a kis kitérő, amikor erre gondol.
    Amennyiben végigjátszottad, akkor tudnod kell, hogy nem ő a gyilkos, de nem írom neked le, mert nem akarom elrontani a játékélményedet...
  • Travelos
    #421
    Kérdeznék én valamit a történetet ismerőktől:
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Hogy lehet Richard a chicagoi gyilkos, amikor a Still Life első részének végén az ő galériájából rohan el Vic egy kocsival a hóban, mint az őrült a hídhoz, és Richard még a galériában van. Amikor odaér meg már maszkban átöltözve gyilkolászik. Nem érhetett oda gyorsabban!
  • Evin
    #420
    Ha jegyzettömbbel nem, akkor sehogy.
  • Tarkovskij
    #419
    Üdv mindenkinek!
    Nem tudja véletlenül valaki, hogy lehet-e valamivel szerkeszteni a .cfg
    fájlt? Nálam olyan sötét a játék, hogy ez már nem pixelvadászat, csak egyszerű random sötétben tapogatózás. A menüben nincs gamma, vagy brihtness állítás, ha meg a monitoromon világosítok, akkor kilépés után megvakulok. Nem értem, hogy lehet egy ilyen alapvető dolgot kihagyni egy játékból. Ez olyan, mintha vennénk egy csúcsszuper ultramodern autót és nem lenne rajta mondjuk ablaktörlő Nem érdekes, majd akkor használjuk, ha szép az idő!
  • Ármány
    #418
    Köszi. Már rájöttem, csak crack-ni kellett.
    Most már ott tartok, hogy Palomának kell valami ellenszer.
  • DORSANAX
    #417
    Nem kell hozzá.
    Ha EZZEL nem indul, akkor nálad is verziós, vagy konfigurációs problémák vannak.
  • Ármány
    #416
    Hali!
    Tudna nekem valaki adni serial numbert?
    Mindenhol keresgéltem, de sehol semmi.
  • DORSANAX
    #415
    Ebben az esetben is az EXTDataSave mappából törölni kell az SL2.cfg-t, mert új indításnál más paramétereket tárol majd le az új fájl.
    Lehet, hogy utána jó lesz.
    Azt nem egészen értem, hogy az egész beszélgetés hogy megy le 2 másodperc alatt, hiszen neked "kérdezni" kell és amíg nem teszed fel a kérdést, illetve nem klikkelsz rá valamelyik témára egy válasz után, addig mi történik???
    Nem világos tehát számomra, hogy a beszélgetés "szüneteiben" mi történik.
    Egyébként azt én is tapasztaltam, hogy bizonyos gyengébb konfigurációk esetében sokkal lassabban futnak le a feliratok, mint normál esetben, viszont ilyenkor a játék szereplőinek mozgása is darabosabb lesz.
    sajnos a felirat sebességét itt nem lehet beállítani.
  • tabek
    #414
    Elöször is köszönöm a tippet. Miutánn lecserértem a "main-t" minden tökéletesen magyar lett.Csakhogy az uj játék kezdésekor megjelenö párbeszéd a 'doktornövel'kb 5 perc normál esetben de igy most kb 2másodperc és minden párbeszéd olyan gyorsan lefolytatodik hogy lehetetlen elolvasni bármit is.