3984
  • Endymionsan
    #3984
    Régen haverokkal sokat játszottunk LAN-on a Discovery móddal de nagyon meguntuk amikor az NPC-ket elkezdték gyengíteni hogy a szerepjáték szerverükben könnyebb legyen a szerepjáték és ne kelljen közben félni hogy a gép leszed random. Pár napja felraktam nosztalgiából és kíváncsiságból, pár régi módot újra kipróbálni. Az Evolution 1 és 2 ugyebár a legközelebbi az eredeti játékhoz, lényegében csak játszhatóvá teszi az összes hajót viszont ugyan attól szenved mint az eredeti játék, így elég lapos az NPC-kel való találkozás.

    Viszont a 88 Flak-ban valahogy kellemesen csalódban. Úgy emlékeztem hogy minden egyforma benne és nincs tartalom, de úgy látom csak elkapkodtam a próbálgatást régen. Az AI rengeteget fejlődött és az egész univerzum dinamikus. Random jönnek és mennek a kisebb-nagyobb hajók és nincsenek rendszerekhez kötve. Akár még hozzád is csatlakozhat egy csapat NPC hogy fedezzenek egy jó darabig bárhova is menj. A balansz szinte tökéletes a hajó osztályok között és élvezet minddel menni kicsit. Persze lévén hogy régi mód ehhez nem igazán vannak szerverek, de a szerverfájlok jönnek a móddal ha valaki akarna. Épp ezért is érdeklődnék nem-e lenne valakinek kedve kicsit multiplayer-ben is nosztalgiázni.
  • Alexzel
    #3983
    Én Single player játszottam. A Launcer-er van 2 gomb amivel lehet választani hogy Single-t vagy Multi-t akarsz játszani. Single esetén gondolom csak az Update/árlista letöltés miatt csatlakozik, de Update előtt rákérdez hogy akarod-e végrehajtani.
  • MuldR
    #3982
    Ez a Crossfire 2.0 single-ben is működik vagy muszáj szerverhez csatlakozni?
  • Alexzel
    #3981
    Ha nem multizni akarsz hanem a sztorit akarod végigvinni akkor esetleg próbáld ki a Crossfire modot (Crossfire 2.0). Tudtommal a Discovery a sztorimódot megszünteti (legalábbis az utolsó amivel találkoztam azt tette), míg a Crossfire továbbviszi a sztorit mert folytatást írtak hozzá.
    A mod updateli magát a saját Launcherével, és a statikus árak a kereskedőknél szintén változnak, mert a Launcher naponta letölt egy új árlistát. Az elfogott escape pod-ok a legtöbb állomáson csak 1 creditért adhatók le, de a csatahajókon és a börtönökben 20000-80000ért adhatók le ha jól emlékszem, attól függően milyen rangú akit elfogtál. Így egy egyszerű 2000 credites kalózvadász feladat is hozhat akár 100000-t is, vagy jóval többet ha akit elfogsz magas rangú.
  • gysandor0209
    #3980
    nagyon szépen köszönöm a segítsétek. utánajárok
  • garaib
    #3979
    http://discoverygc.com/wiki/Capital_Ships
  • garaib
    #3978
    Discovery Freelancer modban rengeteg csatahajó van. Amúgy is ez a legjobb multis mod.
  • Doom 4
    #3977
    Alapból nem lehet csatahajót venni, vannak modok amikkel lehet. pl. Night Stalker Universe, de van sok mod, keresgélj egy kicsit ami tetszik neked.
  • gysandor0209
    #3976
    Sziasztok
    Pár kérdéssel fordulnék hozzátok.
    Hol tudok csatahajót venni?
    Szeretnék végre egy csatahajót irányítani, de sajnos nem találtam.
    Le kellene töltenem hozzá valamit, és ha igen mit?
  • leopard26
    #3975
    Császtok! Nosztalgiáztam kicsit,felraktam a módot és nagy meglepődésemre üzemel még szerver az NSU-hoz!

    Ha valakinek lenne kedve nosztalgiázni,jöjjön fel vagy lépjen be a csoportba

    https://www.facebook.com/groups/1207348555980074/
  • SaGa Jr
    #3974
    Ismeretlen, ember nem lakta területeken miért is legyen állomás? Legyen csak látszólag üres. Egyébként nem az, alig akad olyan rendszer ahol nincs eldugva valami érdekesség. Ha meg multizol, akkor meglepő helyeken találhatsz állomásokat ahol single-ben még nincs semmi.

    Én mondjuk nem találtam még olyan egybefüggő térséget, ahol 6-7 rendszert kellett átrepülni és nem volt benne ellenség. Ilyen helyek ugyebár odaát vannak a másik galaxisban a Földnél lévő nagy lyukon átérve, de ott lépten-nyomon beleütközik az ember vagy a Koalícióba, vagy a nomádokba vagy a Dom Kavash csapatokba. Az Altair-ban lévő DK rendszerekben folyton jönnek a gunboat-jaik, csak hogy ne legyen olyan könnyű az átjutás. Később meg a DK megszállt rendszereiben a többi Dom és alattvalóik vegzálják a játékost. Igen mozgalmas a hely.
    Az egyetlen biztonságos részleg a baráti DK saját rendszerek kicsiny halmaza Inner Core-ban. Na itt nyugi van, viszont nem üres a hely, állandóak az őrjáratok, van sok állomás is, látnivalók, sőt, eldugott kis ugrókapuk és felszedhető cuccok is szétszórva akadnak szép mennyiségben. Sőt, időnként még ellenséges betörések miatt támadások is előfordulnak ezen a helyen.

    Altair-ba (Koalíció+Nomádok+ ellenséges Dom Kavash területek) vezető Hypergate? Honnan akarsz odajutni Hypergate-en keresztül?
    Hipergate oda csak egy van, a Hyperspace-ből (Inner Core-ban van, Phan akármiből érhető el a baráti DK rendszerekből) vezet Menton-ba ami már az Altair szektor.
    Lesz egy Emberek készítette Hypergate ami Inner Core-ba vezet, de ezt majd a sztori megmutatja és egyébként is tele van vele a hírek.
    Aztán még egy hiperkapu akad, ami a Canis sector-ba visz az Inner Core-ból és csak a sztoriban lesz szerepe.

    Ez a 3(4) Hypergate van összesen.
  • Mumtaz
    #3973
    Értem, amit mondasz és tényleg le a kalappal a készítők előtt, akik a CF-et csinálták. Értem én a kidolgozást is a sok rendszerrel, hogy mekkora meló lehetett, de, ha mondjuk adott küldetést csinál az ember és nem akar megállni azért egy picit sok például az, hogy 6-7 rendszeren át kell repülni, ahol se ellenség, sem semmi más, csak 2 ugrólyuk. Az egyiken megérkezünk, majd 5 percig repülünk nyíl egyenesen a másikig és ott távozunk. Túl sok és ezért így túl unalmas, ha egyébként nincs mit felfedezni. Bányászni nem megyünk, mert van elég zseton, de se egy állomás, sem semmi, ahol le lehet szállni és valami új dolgot beszerezni.. Legfeljebb csak a látvány, de szerintem már arra sem figyel egy idő után az ember, ha már vagy 80 bolygórendszeren átrepült.

    De persze minden tiszteletem a készítőké.

    Most épp a hypergate-et keresem vissza Altair-ba, csak nincs támpont, hogy hol lehet megtalálni.
  • SaGa Jr
    #3972
    Ez direkt ilyen. Teljesen ismeretlen részein mászkál az ember az űrnek. Ha ezek a feladatok nem lennének benne akkor a játékosok be sem járnák a temérdek új rendszert amelyekben számtalan érdekesség van eldugva.

    Aszteroida mezőben meg nem repül az ember automata pilótával mert az nem tudja lereagálni a helyzetet megfelelően, leginkább azért nem mert a CM emelte a cruise speed-et de emiatt nem lett nulláról újraírva az automata pilóta ami viszont még az eredeti alapjáték sokkal lassabb sebességeire lett beállítva. Free flight és nem lesz koccanás. Emellett a legtöbb ilyen mező kikerülhető, legfeljebb 2 perccel tovább marad az ember az adott rendszerben míg megkerüli a sűrű részeket. :)

    Ha eléggé eltérsz az útiránytól, akkor az adott feladathoz kirendelt társaid egy idő után lemaradnak és megállnak a rendszer szélén (ugrókapunál vagy lyuknál) ahová elmászkálsz. Egyébként is minek elcsámborogni mikor konkrét feladatot adnak? Lesz több megálló is a sztoriban amikor jó ideig egyedül lehet mászkálni vagy jócskán arrébb lehet újra felvenni a sztoriszálat az utolsó ponttól és ekkor lehet nyugodtan császkálni szabadon, mert a sztori megvár, nincsenek felesleges követők akik bajba kevernek mert a saját FoF beállításaikat használják, amik bizony nem egy helyen problémát okoznának ha nekiáll az ember csámborogni ahelyett, hogy a kapott feladatával törődne. Azt amikor emiatt kinyírják (mert olyanba kötött bele akibe nem kellett volna) akkor lehet újratölteni az állást.
    Mire elkezdi az új sztorit az ember úgysincs szüksége feladatokra meg zsetonra, megvan már mindene amire szüksége van.

    Az alap sztoriban is csak azért volt rákérdezés (ott sem mindenhol), mert így hagyták a készítők tápolódni a játékost. Már ott sem volt rájuk semmi szükség, sőt végtelenül irritáló volt, hogy nem lehetett haladni, hanem állandóan megszakításra került a történet pénzgyűjtési célzattal. Én speciel külön örültem neki, hogy az új történetben nincs ilyen felesleges üresjárat és lehet koncentrálni a lényegre, a történetre és az újdonságokra. Pénzt szerezni és új hajókat megismerni/bevásárolni ott az alap sztori.
  • Mumtaz
    #3971
    Megtaláltam a hibát. Hajót váltottam és a "Tractor Beam"-et nem csatlakoztatta fel. :-)

    Egyébként nagyon jó ez a Crossfire Mod, csak van pár alapvető tervezési hiba benne. A küldetések jók, viszont van olyan küldetés, ahol monoton át kell nyargalászni vagy 6 rendszeren és gyakorlatilag ugrólyuktól ugrólyukig. Már ez is elég unalmas, de, hogy a rendszerbe belépve 100+K távolságokat kell repkedni cruise hajtóművel, az is már sok. Ugyan ok, hogy akkor már alkalmazunk némi "Speed Mod"-ot is, hogy gyorsabb legyen, de nagyrészt aszteroida mezőkön is át kell repülni, ahol a nagyobb sebesség miatt sokszor nem tudja kikerülni a kavicsokat. Nekimegy és vagy totál eltérít és, míg irányba állna, addig másik négynek is nekimegy - amik persze szintén eltérítik a hajót az iránytól -, vagy a sok ütközés miatt szanaszét megy a hajó.

    Ugyanakkor hiányolom, hogy nincs megkötés a küldetésekhez. Mármint az, hogy a Crossfire küldetések követik egymást és szinte kötelező végigjátszani. Ok, lehet másfelé menni, de olyan fura, hogy ugye mondjuk Juni ott van velünk - mert megköveteli a küldetés -, mi meg nem a küldetéssel foglalkozunk, hanem szabadon repkedünk felfedező útra. Az eredeti sztori menetben voltak kérdések a küldetések előtt, hogy elfogadjuk-e, vagy nem. Ha nem fogadtuk el, akkor mehettünk tovább szabadon és bármikor visszatérhettünk a kampányhoz.
  • SaGa Jr
    #3970
    Látod magát a lemezt tartalmazó dobozt? Ha nem, akkor manőverezz úgy, hogy lássad is és csak akkor fogod tudni felszedni. Befogni be tudod a másik oldalról is, de felvenni csak akkor tudod majd, ha látod a dobozt a hajó kiszakadt részében. Ja és ne az alap tractor beam-el próbálkozz, hanem vegyél jobbat.
  • Mumtaz
    #3969
    Tolja még valaki? Én a Crossfire Mod-al soha nem játszottam, de most igen. El is jutottam addig, ahol a CNS Stalin-ból kell egy adatlemezt felszedni, de nem tudom. Tractor beam-el nem szedi fel.

    Crossfire Chapter 3 - Nephele
    Crossfire 2.0
  • Alexzel
    #3968
    Kösz a hírt, már régóta várom! Bearanyoztad a napomat.
    Azon az SWAT-portaol-os oldalon amin én néztem eddig, még mindig a 1.9 van, a fejlesztés meg 99%-on van, de a Moddb-n is az 1.9-es letölthető file-t láttam. Itt találtam meg a 2.0-t, a másik Swat-portal-on.
  • SaGa Jr
    #3967
    Megjelent a Crossfire mod 2.0-ás végső változata. Immáron teljes a sztorija, az alapjáték 13 feladata mellé további 30+1 (a +1 rejtett küldetés, utánajárást igényel) új sztori feladat várja az érdeklődőket ebben a hatalmas modban. A sztori igazán nagy ívű, nagyon eltalált új feladatokkal, rengeteg segítséggel és sok sok érdekességgel, kemény harcokkal.

    A telepítése sokat egyszerűsödött, mindössze oda kell rá figyelni, hogy teljesen frissen felrakott alap játékra legyen feltelepítve a mod (FLMM megfelelő verziója mellékelve van a letöltött modhoz) úgy, hogy még a registry-ből is el legyen távolítva a mod korábbi változatainak nyoma is.
    A biztonság kedvéért jobb lelőni a telepítés idejére a víruskeresőt/irtót mert elég gyakran bezavarnak a telepítésbe és később az aktiválásba ami miatt hibásan/hiányosan települ fel a mod.
    Ja és persze fontos, hogy rendszergazdaként legyen felrakva a program (UAC kilőve).

    Aki teheti vadássza le a készítők oldaláról (a moddb-ről is lehet próbálkozni de az lassú és problémás). Telepítve a mod maga 6.41 gigás, mert szinte minden textúra felújításon ment keresztül, stabilabb lett az egész program és a felbontások is jelentősen javultak.
  • Kosztya
    #3966
    Üdv Freelancer fanok!
    Látom kb. bő egy éve nem volt hozzászólás a témához, úgyhogy megtörném a csendet.
    Kb. 7 évvel ezelőtt a ti segítségetekkel kezdtem el játszani a game-t online a VOID szerveren. Sajnos azóta nagyon kevesen maradtunk a mai napra szinte teljesen üres már, páran röpködünk csak az egykor szebb napokat megélt és az egyik legjobb pvp szerveren.
    Két okból írnék:
    - Strail (a szerver admin) ismét készül valamire, a VOID beindítása érdekében, a napokban váltottam vele levelet (sajnos már többszöri próbálkozása is kudarcba fulladt, remélem most nem fog).
    - Az lenne a nem titkolt célom, hogy akinek kedve lenne a szervert kipróbálni (és esetleg később ott is tolni a game-t) annak segítsek itt is és fönt a szerveren is ha igényli, nem kell végiggüriznie a szinteket, föl tudom szerelni ott és akár ki is próbálhatja, hogy fekszik-e neki az ottani pvp.

    A VOID jellemzőbb tulajdonságai:
    - Az alapjátékhoz képest rengeteg új rendszert tartalmaz az aktuális mod de nincs túlméretezve!
    - Pvp centrikus szerver, de aki kereskedni, vagy küldetéseket teljesíteni szeret az is megtalálja a számításait.
    - Csiszoltabb a grafikája az alapjátékhoz képest de nincs túlhúzva sem, viszonylag kisebb gépekkel is tökéletesen játszható és rendben is van.
    - Rengetegféle fegyver található minden harcstílushoz.
    - A kereskedelemmel való fölfejlődés viszonylag gyors.

    A szerverhez való csatlakozás:
    - Telepített játék természetesen
    - FLMM (Freelancer Mod Manager, és az 1.3-at használom).
    - Aktuális mod

    Az aktuális mod letölthető: www.voidserver.com oldalról (ez a hivatalos weblap)
    A jelenlegi mod verziója: 2112v5B

    Letöltés után a file-ra kattintva duplán az automatikusan belekerül a mod-manager-be, ahol ezt követően már csak aktiválni kell.
    Aktiválás után el kell indítani a játékot. Előfordulhat, hogy a globális szerver listán ettől függetlenül nem fog megjelenni a "2112 The Void" felirat, akkor a következőt kell csinálni:

    Jobb klikk az asztalon lévő Freelancer parancsikonon --- Tulajdonságok --- Parancsikon fül --- És a "Cél" mezőbe a következőt beírni:
    X:\Games\Freelancer\EXE\Freelancer.exe -s82.153.164.20:2302

    Természetesen az "X" az adott meghajtó betűjele és amúgy is ott lesz az elérési út már az "exe"-ig. Csak annyi teendő van, hogy ami utána van - egy szóközt kihagyva - beírásra kerüljön. Ez a szerver IP címe.
    Eztán a globális szerverlistán (a játék indítása után) már nem az "internet" gombra kattintunk, hanem a "Lan"-ra és ott is lesz a Void.

    Nem tudom ki szeretné kipróbálni, egyáltalán tolja-e még valaki a Freelancer-t de engem itt megtalál (mostantól figyelem a topikot) és a szerverre is fel-felnézek majd az esti órákban, hogy tudjak segíteni.
    Ott [RAPTORS]_Kosztya vagy [H-RAPTORS]_Kosztya néven leszek fellelhető.

    S itt még végezetül egy kis kedvcsináló videó (ha sikerül belinkelnem!) A Raptorok egykori pvp tréningjeiről:

    Pvp training
    Utoljára szerkesztette: Kosztya, 2014.10.06. 17:27:44
  • Endymionsan
    #3965
    Amennyiben még aktuális az érdeklődésed, úgy vedd fel velem a kapcsolatot:

    live:princeendimion

    Ez a Skype címem, itt könnyebben megbeszélhetjük a részleteket.
  • steweee
    #3964
    engem érdekelne az online veletek
  • EdisonTrent
    #3963
    Discvovery-Réunion modba tolom a játékot. Van letöltött térképem is hozzá. Viszont nem találok egy ugró lyukat ami a Kansas rendszerből egy Unknown rendszerbe vezet. A térképen rajta van de én akárhogy bejártam a rendszert nem találom. Ha valakinek megvan meg tudná adni a koordinátát hogy merre keressem? Előre is köszönöm.
  • farferi
    #3962
    Feliratozást hol lehet beállítani vagy nincs is?Annyira nem jó az angolom, hogy értsem mit mondanak, de ha olvashatnám akkor menne.
  • Endymionsan
    #3961
    Mi is így szoktunk játszani, mikor ki hogy ér rá, sajnos 24/7 nem igazán megy itt sem. Talán lenne elég érdeklődő egy értelmes roleplay alapú szervernek, akkor érdemes lenne elgondolkodni egy állandó szerveren is sok, különálló, ideiglenes szerver helyett.
  • Edinbourgh
    #3960
    Egy újabb magyar szerver Discovery 4.86-on igaz nem 24/7 de legalább magyar
    http://discoverygc.com/wiki/Other_Servers húzzátok az oldalt a legaljára és ott lesz.
  • Endymionsan
    #3959
    Esetleg valaki vevő lenne az én privát szerveremre? Saját történettel, folyamatosan fejlődő szabályokkal, és egyetlen egy hülye gyerek nélkül. Persze a szerver nem állandóan megy, csak amikor ép kedvünk van. De erről is szól a játék, ha van kedve az embernek akkor játsszon rajta egyet. :D
  • Endymionsan
    #3958
    Csak ha személyesen lehet vezetni benne csatahajót, különben nekem nem kell. XD
  • FL Zoli
    #3957
    http://www.sg.hu/cikkek/91976/uj_jatekot_keszit_a_wing_commander_szuloatyja

    lehet szorítani egy FL 2 ért:D
  • Endymionsan
    #3956
    Én imádom a játékot, mai napig az egyik kedvencem. Régen is mindig a LAN party-k szerves része volt, most meg a Discovery móddal online is játszunk. A HomeWorld óta imádtam a nagy kapitális hajókat, csak maga stratégiai játékokban nem voltam soha jó. Legalább a FreeLancer lehetőséget biztosít ezek vezetésére is. Nincs is epic-ebb mint egy 20 ágyúval felszerelt monstrumot vezetni. Lehet nem túl agilis, de turret nézetben bármerre tud lőni, amerre a turret mozgása engedi. :D
  • EdisonTrent
    #3955
    Oké köszi. Megpróbálom úgy ahogy írtad. Nekem az volt a baj, hogy csak 4-5 km-re tudtam megközelíteni a hajót és máris szétlőtték. Majd jobban odafigyelek a parancsokra. (egy kicsit csiszolni kell az angol tudásomat is. picit már megkopott. :DDD)
  • SaGa Jr
    #3954
    Nekem nem okozott gondot a modban a feladat teljesítése (az egyetlen probléma mindig csak a Bundschu-k vezette nomad dokkoló hajók kivégzésénél szokott lenni, ahol általában vagy túl korán lőni kezdem a dokkolt gépeket és emiatt lesz kampec a küldetésnek vagy túl későn és akkor azért).
    A lényeg, hogy amikor automatán leállna a közeledés során a cruise engine (illetve a játékosé az nem áll le csak a többiek maradnak le) akkor is menni kell tovább cruise módban és csak 1 km-re a céltól lassítani.
    Meg kell kezdeni a támadást a tornyok ellen de amíg nem szólnak, hogy kilőhető addig nem szabad megsemmisíteni őket, mert ez automatán a küldetés végét jelenti (felrobban az elrablásra ítélt hajó).

    Szóval míg nincs zöld jelzés a tornyok kilövésére addig nem semmisülhetnek meg, különben vége a feladatnak.

    Odaérni mindig kényelmesen oda tudtam probléma nélkül és a feladatot is meg lehetett gond nélkül csinálni amennyiben a parancsokat betartotta az ember. A tornyok ugyanis csak akkor kezdik el lőni a célpont hajót amikor annak elfoglalása elkezdődik, pont egy időben a tornyok kilövésének parancsával. Ha az első ki van lőve akkor padlógázzal, a dokkon keresztül irány a másik és gyorsan végezni azzal is. Utána tűnés a védendő hajó közeléből, mert a védelmi vadászok lelkesen dobálnak combos aknákat amik ha közel vagyunk a train-hez, akkor arra mozdulnak rá és pár darab kinyiffantja.
  • EdisonTrent
    #3953
    Hali. Volna egy problémám. Shattered World modba tolom a játékot és egy helyen megakadtam. A proteus-kötet küldetésnél mikor a Tekagi szállítóhoz kell repülni nem lehet odaérni mert szétlövik mielőtt odaérek. Ez a mod hibája lenne? Mert sima alapjátékba nem volt ilyen gond. Ott végig tudtam tolni az egész gamet. Ha valaki találkozott volna már ezzel a problémával és sikerült megoldania írjon légyszi. Előre is köszönöm. (a Shattered World mod több féle verziójával is próbálkoztam, és mindég ugyan az volt a jelenség.)
  • MuldR
    #3952
    Van olyan mod, amiben a battlestar galacticas hajokkal lehet menni?:)

    Sajna BSG MMO rakas fos :(
  • SaGa Jr
    #3951
    Kérdésedre a választ lentebb megtalálod. Csak ezen az oldalon legalább három különféle modról esett már szó elég részletesen (Crossfire, Shattered World, Discovery). Tehát nem kell oldalak tucatjait visszanézned, elég ha az oldal aljától elkezded olvasgatni a hozzászólásokat.
  • westwall
    #3950
    sziasztok régen nem játszottam a freelancerrel érdekelne hogy milyen mod az amit érdemes elkezdeni és játszani vele ill mi az amit lehet egyszemélyes és multiban is tolni
    válaszokat köszönöm
  • kisokka
    #3949
    Azokkal sosem spóroltam, ha le kellett lépni, a fősztoriban is lesz majd olyanod, amikor számolatlanul hajigálod őket, mert futi van
  • pecaboy
    #3948
    Egyébként nem mintha zavarna, hogy nincs magyarítás, de egyszer felraktam egy nem teljest, és hát nagyon sok hiba/furcsaság volt benne, zavaros volt az egész, úgyhogy inkább az angolnál maradtam.
  • pecaboy
    #3947
    Oké. Az alap 75%, improved van most nekem, az 85%-os, de később lesz advanced is, ami 95%. Gondolom, ha zűrösebb a helyzet, nem árt egymás után 2-3-at is kidobni.
  • kisokka
    #3946
    A leírásában ott van, hogy mekkora az esély eltéríteni, azt hiszem a sima Countermeasure 50% környékén van, de van Advanced C., az már nagyobb eséllyel térít(azt hiszem több fajta nincs, bár ebben nem vagyok biztos).
    Az aknákat én személy szerint sosem használtam, de az ellen akkor szórja, ha mögöttük vagy(esetleg szemből dob rád egyet). Persze ezek közt is van különbség, nem csak rombolóerőt tekintve, de annyira nem foglalkoztam velük.
  • pecaboy
    #3945
    Akkor azt hiszem, először mod nélkül viszem végig. Még csak most értem Bretoniába, asszem a New London rendszerben vagyok. Tegnap próbáltam ki először a freightert, a Clydesdale típust, nekem egész bejött. Nem a tornyokkal tüzelek hátrafelé, mert bár nem egy fürgén forduló jószág, de ha a 8-ból 7 előre (is) tüzelő ágyúja/tornya megszólal, akkor gyorsan szétkap akármit :)

    A countermeasure-t gondolom rakéták ellen kell használni, én legalábbis így csináltam. Ezek 100%-ban térítik el a rakétákat, vagy csak jó eséllyel?

    Az aknákat akkor érdemes használni, ha néhányan lőnek rám hátulról? Vagy közel is kell hogy legyenek?