Ötvös Tibor

Friss Fifa '12 részletek

Az EA Sports egyik legrégebbi és talán legsikeresebb sorozata a Fifa széria, melynek aktuális részét az idén is megkapjuk.

Korábban már beszámoltunk pár részletről a Fifa '12-vel kapcsolatban, ám a mai napon újabb információk láttak napvilágot a programról, melyeket mindenképpen érdemes figyelemre méltatni. A legfontosabb, hogy a Fifa '12-ben debütál az új grafikus motor, mely az Impact Engine nevet kapta. Ez elméletileg jobban kezeli majd a játékosokat, a sérüléseket stb.

Az MI jobban kezeli majd a sérült játékosokat. Ha például egy védőnknek meghúzódik a vádlija, akkor bizony valószínű többet indít majd támadást azon a részen. Ezen kívül nem csak a labdás játékosok sérülhetnek le, hanem egy rosszul bemelegítő vagy nagyon kimerült sporttársunk is megsérülhet. Felbukkan az AI Vision Game rész is, mely azt ígéri, hogy a passzok sokkal élethűbbek lesznek, mint eddig voltak.



A fejlesztők ezzel a Vak passzoknak akarnak gátat szabni. Ettől kezdve ugyanis ha nem látjuk az egyik társunkat, akkor bizony sokkal nagyobb az esélye annak, hogy a labda nem jut el hozzá, mint az. hogy sikeres lesz az átadásunk. Az MI is sokkal emberibb módon viselkedik majd. Ha például a gép által vezérelt játékos azt látja, hogy Fabregas jön vele szembe, akkor sokkal óvatosabban közelít majd hozzá.

A Fifa '12-ben három új részleg is bemutatkozik, hiszen a fejlesztők tökéletesítik a pálya melletti területeket is. Így javítanak a nézőtéren, új megvilágítási megoldásokat láthatunk és megjelennek a kispadok is edzőkkel, melegítő cserejátékosokkal. Új nézőpont is lesz az új részben, mely még közelebb lesz a pályához, mint az eddigiek.

A Fifa '12 az idén jelenik meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • pein #8
    hát a legutóbbi a 2. patch után is befagy a taktikai képernyőnél, sőt még a gépet is lefagyasztotta teljesen miközben én nem tudtam soha lefagyasztani 20 másik programmal egyszerre

    szóval annyira nem alkot nagyokat a Fifa

    az online rész emg még bénább, annyira nehéz lesz idővel és olyan idegesítő hogy nem érdemes játszani, 1 helyzete van a gépnek egész meccsen, azt is berúgja

    a hálózat meg átkozott lassú általában

    a PES szerintem sokkal jobb
  • plcdfa #7
    Szerintem valamit félreértettél. :) Inkább arról van szó hogy a játékos a háta mögött, vagy a látóteréből kieső csapattárshoz passzol akkor az automatikusan jóval pontatlanabb lesz. Tehát nem az számít hogy te látod-e az embert, hanem hogy ő láthatja-e.
  • Ender Wiggin #6
    Ez a vakpassz miféle baromság? A tévés nézetből játszik mindenki. Vagy is igazából a tévénézőt szimulálja a játék, nem a játékost. És ki hallott már olyat, hogy a védő nem indít a kápernyőn nem látszó játékost? Se az EA, se a Konami nem tud már focijátékot készíteni. Kiégtek, vgay mifene, de egyik szarabb, mint a másik.
  • zola2000 #5
    a fel vilag biztos nem, az eladasok alapjan nem sok embert erdekel a fifa pcn...
  • zola2000 #4
    inkabb mondtak volna azt, hogy azt akarjak hogy a regebbi gepek is elbirjak, az hihetobb lett volna...
  • kanduhr #3
    A legszebb az volt, amikor azt állították, hogy a PC-ék processzora túl gyenge a konzolon megjelent verzióhoz - és emiatt nem volt fejlődés...:D A fél világ rajtuk röhögött:D
  • DaemoonHunter #2
    Csak én gondolom, hogy nekik van egy szép hosszú ötletlista már jópár éve, és minden évben hozzáadnak belőle vagy ötöt az új programhoz? Sőt 2006 ban még koszolódás is volt, sár meg ilyen apróságok, mára az is eltűnt. Várom már azt a szöveget hogy az új engine-t nem szolgálja ki egy pc ezért mi a 11 et kapjuk átcicomázva.
  • WinG #1
    "Ha például egy védőnknek meghúzódik a vádlija, akkor bizony valószínű többet indít majd támadást azon a részen."

    He? Amúgy meg tessék már átnézni egy kicsit jobban a cikket, minek például nagy kezdőbetűvel írni a vak szót?