Ötvös Tibor
Friss Fifa '12 részletek
Az EA Sports egyik legrégebbi és talán legsikeresebb sorozata a Fifa széria, melynek aktuális részét az idén is megkapjuk.
Korábban már beszámoltunk pár részletről a Fifa '12-vel kapcsolatban, ám a mai napon újabb információk láttak napvilágot a programról, melyeket mindenképpen érdemes figyelemre méltatni. A legfontosabb, hogy a Fifa '12-ben debütál az új grafikus motor, mely az Impact Engine nevet kapta. Ez elméletileg jobban kezeli majd a játékosokat, a sérüléseket stb.
Az MI jobban kezeli majd a sérült játékosokat. Ha például egy védőnknek meghúzódik a vádlija, akkor bizony valószínű többet indít majd támadást azon a részen. Ezen kívül nem csak a labdás játékosok sérülhetnek le, hanem egy rosszul bemelegítő vagy nagyon kimerült sporttársunk is megsérülhet. Felbukkan az AI Vision Game rész is, mely azt ígéri, hogy a passzok sokkal élethűbbek lesznek, mint eddig voltak.
A fejlesztők ezzel a Vak passzoknak akarnak gátat szabni. Ettől kezdve ugyanis ha nem látjuk az egyik társunkat, akkor bizony sokkal nagyobb az esélye annak, hogy a labda nem jut el hozzá, mint az. hogy sikeres lesz az átadásunk. Az MI is sokkal emberibb módon viselkedik majd. Ha például a gép által vezérelt játékos azt látja, hogy Fabregas jön vele szembe, akkor sokkal óvatosabban közelít majd hozzá.
A Fifa '12-ben három új részleg is bemutatkozik, hiszen a fejlesztők tökéletesítik a pálya melletti területeket is. Így javítanak a nézőtéren, új megvilágítási megoldásokat láthatunk és megjelennek a kispadok is edzőkkel, melegítő cserejátékosokkal. Új nézőpont is lesz az új részben, mely még közelebb lesz a pályához, mint az eddigiek.
A Fifa '12 az idén jelenik meg.
Korábban már beszámoltunk pár részletről a Fifa '12-vel kapcsolatban, ám a mai napon újabb információk láttak napvilágot a programról, melyeket mindenképpen érdemes figyelemre méltatni. A legfontosabb, hogy a Fifa '12-ben debütál az új grafikus motor, mely az Impact Engine nevet kapta. Ez elméletileg jobban kezeli majd a játékosokat, a sérüléseket stb.
Az MI jobban kezeli majd a sérült játékosokat. Ha például egy védőnknek meghúzódik a vádlija, akkor bizony valószínű többet indít majd támadást azon a részen. Ezen kívül nem csak a labdás játékosok sérülhetnek le, hanem egy rosszul bemelegítő vagy nagyon kimerült sporttársunk is megsérülhet. Felbukkan az AI Vision Game rész is, mely azt ígéri, hogy a passzok sokkal élethűbbek lesznek, mint eddig voltak.
A fejlesztők ezzel a Vak passzoknak akarnak gátat szabni. Ettől kezdve ugyanis ha nem látjuk az egyik társunkat, akkor bizony sokkal nagyobb az esélye annak, hogy a labda nem jut el hozzá, mint az. hogy sikeres lesz az átadásunk. Az MI is sokkal emberibb módon viselkedik majd. Ha például a gép által vezérelt játékos azt látja, hogy Fabregas jön vele szembe, akkor sokkal óvatosabban közelít majd hozzá.
A Fifa '12-ben három új részleg is bemutatkozik, hiszen a fejlesztők tökéletesítik a pálya melletti területeket is. Így javítanak a nézőtéren, új megvilágítási megoldásokat láthatunk és megjelennek a kispadok is edzőkkel, melegítő cserejátékosokkal. Új nézőpont is lesz az új részben, mely még közelebb lesz a pályához, mint az eddigiek.
A Fifa '12 az idén jelenik meg.