Ötvös Tibor

"Hatalmas bukta lesz az Old Republic"

A BioWare eddig nem nagyon hibázott, de úgy tűnik, hogy a Star Wars: The Old Republic sikere kétséges.

Az egyik fórumon egy magát belsős fejlesztőnek nevező illető ugyanis nagyon kifakadt a játékkal kapcsolatban. Ennek apropója egyébként annyi, hogy az MMO fejlesztési költsége elérte a 300 millió dolláros határt, ami elképesztően hatalmas összeg. Lássuk, mit is írt az EA Louse nevű felhasználó.

"És a BioWare? Na ne nevettessetek. Többet költöttek a The Old Republicra, mint James Cameron az Avatarra. Több mint 300 millió dollárt! El tudjátok ezt képzelni? És tudjátok, mire a legbüszkébbek? A hangokra és a zenére. Olyan 20 gigát telepít fel a játék a gépünkre és ennek nagyobb része csupán hang. Ezt tudják felmutatni."



"A játék többi része vicc. Az EA is tudja, maga George Lucas is tudja és pánikolnak is rendesen és ezért minket, a BioWare Mythicet teljes egészében átirányították erre a projektre Austinba, mert tovább nem halogathatják a megjelenést. Az Old Republic lesz az MMO-k történetének legnagyobb buktája. Még a Sims Onlinet is alulmúlja majd. És ezt itt mindenki tudja."

A Star Wars: The Old Republic 2011 tavaszán jelenik meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • stern #18
    érdemes 26-os azinten belevágni az űrhejóm fejlesztésébe és űrcsatákba? :)
  • a.carkey #17
    Az más. RDR stílusban kevés a jelentkező, nem is volt nagy verseny, meg szuper volt a játék. Azért MMOban van pár delikvens. Plusz a timeline sem volt a legjobb választás. (Legalábbis szerintem.)
  • RiSeForMuSiC #16
    A bulvársajtó imádja az ilyen híreket, egyébként már volt róla szó a slashdot.org-on is, és volt is rá reakció más fejlesztői blogban: inkább tűnik egy személyes sérelem és frusztráltság miatt hőzöngő fejlesztő szalámikeverésének, mint hiteles hírnek.
  • Skynet #15
    Csak remélni tudom hogy mocskosmódnagy bukta lesz és elfelejtik azt a barom felfogást hogy az MMO mindenek fölött.... SOkkal jobban értékelte volna a nagyközönség ha a Kotor+ egy nagy singpleplayer cumó lett volna frankó sztorival,látvánnyal, akárcsak az első két rész...Ehelyett ostoba MMO a szokásos gagyi MMO küldetésekkel...Köszi...BUKJON!
  • Ruley #14
    Az a baj, hogy ez nem így van, a tapasztalatok azt mutatják hogy a fejlesztő kiléte, és a bevett fejesztési módszerük, sokkal fontosabb mint az hogy milyen alapművet dolgoznak föl. Nem tudom miért, talán mindegyiknek van egy fix rajongóbázisa amelyik képes befogadni egy adott fajta gameplay-t, vagy talán minden fejlesztőnek van egy fix képessége arra hogy mennyire tudja mainsteam-esíteni a játékait.

    A Bioware játékok jellemzően 2-3 millió darabra képesek, a Kotor és a Mass Effect egyaránt ennyit nyújtott. Most az EA is ugyanabba a hibába esett, mint régebben sokan mások, hogy azt hitték, ha olyan műfajú játékot csinálnak mint a WoW, akkor az majd biztos olyan sikeres is lesz mint a WoW, pedíg az inkább azon múlt hogy a Blizzard az eleve egy tízmilliós súlycsoportú fejlesztő.
  • cylonflatus #13
    300milla dodó? Ebből tudtak volna csinálni egy egy új X-Wing ill. Tie Fighter játékot, egy KOTOR3-at, Jedi Knight4-et, és még a marketingre is futotta volna...
  • morden #12
    Tudom, hogy nem minden a grafika, de a TOR és pl a T.e.r.a. között mintha 10 év lemaradás lenne( a TOR hátrányára), pedig egyszerre jönnek ki (kb).
  • KillerBlue #11
    Akkor emiatt volt a multkori "Mégis lesz Force Unleashed 3" hír. -> Valamiből pénzt kell csinálni!
  • Fenrir #10
    Az a kijelentés egy kirúgott dolgozótól jött, nagyon objektív lehetett akkor...
  • Evoluti0N #9
    A Read Dead Redemption-ról is egy elkeseredett dolgozó azt írta még a megjelenés előtt, h nagy bukta lesz, aztán végül mégsem lett igaza. Sztem a TOR miatt se kell aggódni, Igaz, h ezzel az MMO-val nagy fába vágta a fejszéjét a Bioware, de biztos, h kifogják hozni belőle a maximumot.