18
  • stern
    #18
    érdemes 26-os azinten belevágni az űrhejóm fejlesztésébe és űrcsatákba? :)
  • a.carkey
    #17
    Az más. RDR stílusban kevés a jelentkező, nem is volt nagy verseny, meg szuper volt a játék. Azért MMOban van pár delikvens. Plusz a timeline sem volt a legjobb választás. (Legalábbis szerintem.)
  • RiSeForMuSiC
    #16
    A bulvársajtó imádja az ilyen híreket, egyébként már volt róla szó a slashdot.org-on is, és volt is rá reakció más fejlesztői blogban: inkább tűnik egy személyes sérelem és frusztráltság miatt hőzöngő fejlesztő szalámikeverésének, mint hiteles hírnek.
  • Skynet
    #15
    Csak remélni tudom hogy mocskosmódnagy bukta lesz és elfelejtik azt a barom felfogást hogy az MMO mindenek fölött.... SOkkal jobban értékelte volna a nagyközönség ha a Kotor+ egy nagy singpleplayer cumó lett volna frankó sztorival,látvánnyal, akárcsak az első két rész...Ehelyett ostoba MMO a szokásos gagyi MMO küldetésekkel...Köszi...BUKJON!
  • Ruley
    #14
    Az a baj, hogy ez nem így van, a tapasztalatok azt mutatják hogy a fejlesztő kiléte, és a bevett fejesztési módszerük, sokkal fontosabb mint az hogy milyen alapművet dolgoznak föl. Nem tudom miért, talán mindegyiknek van egy fix rajongóbázisa amelyik képes befogadni egy adott fajta gameplay-t, vagy talán minden fejlesztőnek van egy fix képessége arra hogy mennyire tudja mainsteam-esíteni a játékait.

    A Bioware játékok jellemzően 2-3 millió darabra képesek, a Kotor és a Mass Effect egyaránt ennyit nyújtott. Most az EA is ugyanabba a hibába esett, mint régebben sokan mások, hogy azt hitték, ha olyan műfajú játékot csinálnak mint a WoW, akkor az majd biztos olyan sikeres is lesz mint a WoW, pedíg az inkább azon múlt hogy a Blizzard az eleve egy tízmilliós súlycsoportú fejlesztő.
  • cylonflatus
    #13
    300milla dodó? Ebből tudtak volna csinálni egy egy új X-Wing ill. Tie Fighter játékot, egy KOTOR3-at, Jedi Knight4-et, és még a marketingre is futotta volna...
  • morden
    #12
    Tudom, hogy nem minden a grafika, de a TOR és pl a T.e.r.a. között mintha 10 év lemaradás lenne( a TOR hátrányára), pedig egyszerre jönnek ki (kb).
  • KillerBlue
    #11
    Akkor emiatt volt a multkori "Mégis lesz Force Unleashed 3" hír. -> Valamiből pénzt kell csinálni!
  • Fenrir
    #10
    Az a kijelentés egy kirúgott dolgozótól jött, nagyon objektív lehetett akkor...
  • Evoluti0N
    #9
    A Read Dead Redemption-ról is egy elkeseredett dolgozó azt írta még a megjelenés előtt, h nagy bukta lesz, aztán végül mégsem lett igaza. Sztem a TOR miatt se kell aggódni, Igaz, h ezzel az MMO-val nagy fába vágta a fejszéjét a Bioware, de biztos, h kifogják hozni belőle a maximumot.
  • nr1ranger
    #8
    Csak nehogy az legyen a vége hogy akkorát bukik hogy elbúcsuzhatunk a további Mass Effect-ektől meg Dragon Age-ktől
  • Komolytalan
    #7
    Vedd hozzá a szerverfarm üzemeltetésének meg az online support költségeit is...
  • Szefmester
    #6
    A dobozos fizetős + mikortranzakciós megoldás lenne nekik a megfelelő. A LotROnlineban is megduplázódtak a bevételek mikor a játékosoknak nem kötelező volt fizetni hanem csak önkéntes.. bár azért belejátszik a bevételduplázásba hogy a játékoslétszám is jelentősen megnövekedett.

    Az a játék is érdekelne abban az esetben ha csak néha érezném a késztetést arra hogy fizessek, és nem azért mert kell.
  • NEOreg3
    #5
    ha most kiadnák és 50 dollárért adnák darabját, akkor 6 millió darabot kellene eladniuk teljes áron, hogy behozza a gyártási költséget, de ugye még nincs kész a játék, így a további fejlesztésre+marketingre jó pár millió el fog menni

    akármit mondtak korábban, ez havidíjas lesz, mert ennyi pénzt még mikrotranzakcióval is necces lenne visszahozni
  • curse
    #4
    nem tudom, mekkora bukta lesz, de az biztos, hogy adok neki egyhavi eselyt (ha megy a roncshalmazomon). elvegre valamivel el kell pazarolnom az eletemet es a wowot unom :)
  • zorrobomber
    #3
    Én a karakterkinézetekkel nem mondanám hogy ki vagyok békülve. Rajzfilmes, Clone Wars-os. Az pedig már nem az a Star Wars amit anno megszerettünk.
  • adler30
    #2
    Akkor most jöhetne a single.
  • DrTre
    #1
    Ha lehet hinni ennek az emberkének, akkor elhiszem, hogy 300 millió dollárt visszahozni nehéz lesz és eleve túl sok egy játék fejlesztésénél. Ráadásul ugye ha jól tudom nem havidíjas lesz a játék, tehát még nehezebb lesz visszanyerni ennyi pénzt. De. Ez Star Wars, és abban viszont 100%-ig biztos vagyok, hogy nagyon sokan fognak vele játszani. Mivel a Bioware fejleszti, ezért nem hiszem, hogy a játékmenettel gondok lennének. És az eddigi videókból is úgy tűnik, hogy jó játék lesz. Ebből kiindulva pedig eleve nem lehet bukta. A Star Wars-ért egy kicsit többen rajonganak, mint a sims-ért...