Ötvös Tibor
Visszatér a taktikai kamera a Dragon Age 2-ben
A BioWare a Mass Effect 2 befejeztével a The Old Repbulic tökéletesítésére és a Dragon Age 2 befejezésére fordítja az összes energiáját.
Utóbbiról már eddig is elég sokat tudhattunk meg, de ma újabb jó hírekkel szolgáltak a fejlesztők. A március 11-én megjelenő folytatásban ugyanis két rendszert is tökéletesítenek. Az egyik a továbbra is csak a PC-s változatban elérhető taktikai kamera, melynek 2.0-ás változata lesz jelen a Dragon Age 2-ben.
A Tactic-Cam 2.0 már nem csak azt teszi lehetővé, hogy harc közben megállítsuk a játékot és parancsokat osztogassunk, hanem a karakterválasztó képernyőt is behozhatjuk és az esetlegesen elhullott társainkat is feléleszthetjük.
A másik "újdonság" a döntési rendszer fejlesztése. A Choice 3.0 rendszerében már nincsenek jó és rossz válaszok. Ennél jóval összetettebb lesz a dolog. Ha például folyamatosan szarkasztikusan válaszolgatunk, akkor egy idő után ellenségesen állnak majd hozzánk és csökkennek a társalgási lehetőségeink.
A GamesComon bemutatott játékrészben is már láthattuk a rendszert. A jelenetben például három válaszlehetőség állt a játékos rendelkezésére: a diplomatikus, a drámai és az agresszív.
Utóbbiról már eddig is elég sokat tudhattunk meg, de ma újabb jó hírekkel szolgáltak a fejlesztők. A március 11-én megjelenő folytatásban ugyanis két rendszert is tökéletesítenek. Az egyik a továbbra is csak a PC-s változatban elérhető taktikai kamera, melynek 2.0-ás változata lesz jelen a Dragon Age 2-ben.
A Tactic-Cam 2.0 már nem csak azt teszi lehetővé, hogy harc közben megállítsuk a játékot és parancsokat osztogassunk, hanem a karakterválasztó képernyőt is behozhatjuk és az esetlegesen elhullott társainkat is feléleszthetjük.
A másik "újdonság" a döntési rendszer fejlesztése. A Choice 3.0 rendszerében már nincsenek jó és rossz válaszok. Ennél jóval összetettebb lesz a dolog. Ha például folyamatosan szarkasztikusan válaszolgatunk, akkor egy idő után ellenségesen állnak majd hozzánk és csökkennek a társalgási lehetőségeink.
A GamesComon bemutatott játékrészben is már láthattuk a rendszert. A jelenetben például három válaszlehetőség állt a játékos rendelkezésére: a diplomatikus, a drámai és az agresszív.