Ötvös Tibor
Nem lehet szabadon repkedni a The Old Republicban
A BioWare a Mass Effect 2 után minden energiáját a Star Wars: The Old Republic fejlesztésébe (és a Dragon Age 2 előkészítésébe) ölte, melytől a kiadó Electronic Arts milliós eladásokat és rendszeres előfizetőket vár.
Eddig szinte csupa jó dologról számolhattunk be az MMO kapcsán, ám ma kiderült, hogy a galaxis mégsem olyan végtelen, mint azt a csillagászok gondolták. A BioWare ugyanis ma jelentette be, hogy az űrhajós részek egy csőrendszerben zajlanak majd, melyből nem lehet majd csak úgy kirepkedni - cserébe viszont (a fejlesztők szerint) filmszerű élményt kapunk.
Űrhajónkkal négy irányba mozoghatunk (fel, le, balra, jobbra) és így kerülgethetjük az aszteroidákat, a cirkálókat és ez ellenséges hajókat illetve az ellenfél lövéseit, de irányt nem változtathatunk. Ráadásul megjelenésekor a The Old Republic csak az egyszemélyes kampányt támogatja, a PvP és csapatharcok csak később válnak elérhetővé.
Eddig szinte csupa jó dologról számolhattunk be az MMO kapcsán, ám ma kiderült, hogy a galaxis mégsem olyan végtelen, mint azt a csillagászok gondolták. A BioWare ugyanis ma jelentette be, hogy az űrhajós részek egy csőrendszerben zajlanak majd, melyből nem lehet majd csak úgy kirepkedni - cserébe viszont (a fejlesztők szerint) filmszerű élményt kapunk.
Űrhajónkkal négy irányba mozoghatunk (fel, le, balra, jobbra) és így kerülgethetjük az aszteroidákat, a cirkálókat és ez ellenséges hajókat illetve az ellenfél lövéseit, de irányt nem változtathatunk. Ráadásul megjelenésekor a The Old Republic csak az egyszemélyes kampányt támogatja, a PvP és csapatharcok csak később válnak elérhetővé.