Ötvös Tibor

Nem egy súlycsoport a Modern Warfare 2 és az Operation Flashpoint 2

Sion Lenton, a nemrég megjelent Operation Flashpoint 2: Dragon Rising fejlesztőcsapatának vezetője elég érdekes kijelentésre szánta el magát.

Egy interjúban ugyanis feltették neki a kérdést, miszerint nem félnek-e, hogy a hamarosan megjelenő Call of Duty: Modern Warfare 2 rossz hatással lehet az Operation Flashpoint 2 eladásaira? Lenton válaszában arra hívta fel a figyelmet, hogy a két program közel sem egy súlycsoport.



"A Modern Warfare 2 - és ezt most nem rosszból mondom - egy agyonhypeolt dolog. Úgy is mondhatnám, hogy a Modern Warfare 2 a videojátékok Michael Bay-e. A gyártási költségei, az eladásai - ezeket tekintve kiderül, hogy ez egy hatalmas játék. És nem hinném, hogy nekünk a Modern Warfare 2 lenne a konkurenciánk. Mindkettő játéknak megvan a saját piaca. Meglátásom szerint a Modern Warfare 2 maga Hollywood, míg a mi programunk Cannes."

Érdekes meglátás, de azért van benne valami igazság is. Ezek után érdekes, hogy a Borderlands-ot miért temetik előre?

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • caprine #9
    Az OF1-et nem tudom, hányszor végig vittem, ezt meg felraktam, kipróbáltam és töröltem is. Még a Modern Warfare 1-el sincs egy kategóriában, nem hogy a 2-vel.
  • Loverman #8
    kihajlás? na ja, jó öreg Soldier of fortune...
  • koschwarz #7
    a kihajlás hiányzik az összes konzolos fps-ből, pedig alapnak kellene lenni. nem tudom, nincs elég gomb azon a szar bizgentyűn vagy mi van? annyira láma, ahogy ki kell ugrani a fedezék mögül, lőni, majd visszaugrani...jobb esetben betesznek egy fedezékrendszert (pl. R6 vegas).
  • Balumann #6
    OPF2: Az egy dolog, hogy könnyíteni akarnak egy játékon, és nem szimulátort akarnak belőle csinálni. Nade könyörgöm, hogy lehet egy kicsit is taktikai játékból kivenni a kihajlást (vagy legalább fedezékrendszert), ez az egyik. Másrészt, a járműveket jobb is, hogy nem erőltették, mert ilyen írtószar irányítást még életembe nem láttam, autók terán pláne de a helikopter is szörnyű. Még csak folyamatosan kanyarodni sem lehet, folyamatosan nyomkodni kell az oldalrát és akkor kanyarodik hirtelen 30 fokot, ha többet akarok kanyarodni akkor többször kell nyomogatni?
    Másik óriási probléma az AI, amikor sciptelt jelenet van az nagyon jó, jól bekerítenek meg betámadnak, de amikor helyben vannak, hihetetlen bénák.

    Tegnap vittük COOP-ban, ha jól tudom 2. pálya, egyik odarohant lerakni a detonátort, én ráfeküdtem egy ilyen rakás fára machinegunnal hogy onnan fedezem, 3 mp múlva így láttam hogy csúszok le, és meghaltam (ott annál a háznál fel lehet menni az emeletre és ablakból is lőni).
    Viszont a vicc a legvégén volt, hardcore módban(!), védeni kell egy falut, 1 ember maradt tőlünk (3-an játszotutnk akkor), nem vette észre hogy már bennt voltak az ellenségek. Pont a ház sarkánál állt, mikor hátbalőtték, odajött 2 ellenség, rálőtt, utána elkezdett hátrálni, forogni, megint rálőtt a fetrengő haveromra, lehasalt, fordult egy 360-at, megint rálőtt, közben egy másik csapatból lévő medic meg odament és felkeltette, arra is rálőtt, utána felkeltek és bementek a ház mögé, végül megkerülték és kilőtte az ellenségeket, és megnyerte a küldetést.

    Az OPF2 vicc kategória, könnyesre nevetjük magunkat így általában. Nálam játékélménye szinte a 0-val egyenlő. Arma 1 ezerszer élvezetesebb, nagyobb kihívás (coop-ban főleg). Arma 2 is biztos, bár én inkább az 1-et szeretem (az legalább jobban is megy).
  • Skyline #5
    Tényleg nem egy kategória a 2 játék.
    A Call of duty az FPS-ek Need for speed-je...Az OF2 pedig az FPS-ek GTR-je...
    Árkád vs szimu.
    Az más kérdés hogy az egyik profin minimális buggal frankón optimalizálva készül,a másik pedig 58 patch után is egy bugtenger, igénytelen...
    OP2...Köszi,de inkább Arma 2 akkor már (bár az is bugtenger de sokkal több dologra odafigyeltek,inkább csak bugos mintsem igénytelen)...
  • dronkZero #4
    Na jó, azért a Flashpoint első részében (pedig az azért elég erősen szimulációközeli) is csak egy küldetésre kaptuk meg az A-10-est, és azzal sem kellett leszállni, a sztori megoldotta. Na, az sem ment volna egy átlag vérpistikének, nekem hiányzott belőle, de a készítők mégsem merték belerakni...
  • SonicBoom #3
    Sajnos az OF2 készítői nem voltak elég bátrak, és nem mertek igazi szimulációt csinálni. Ebben koschwarznak igaza van.

    ha csak a fenti bevágott képet nézzük...helikoptert egyszer lehet irányitani a játékban. ha igazi szimulációt csináltak volna, igenis legyenek az átlag játékos számára lehetetlen részek. ehelyett lett egy COD4 klón, realisztikus elemekkel.

    a másik, hogy a cod4 és az mw2 is egy nagyon polírozott játékmenetet ad, ami lehet hogy mainstream, de a minőség az minőség.
  • koschwarz #2
    nagyjából mindenki le fogja tojni a OF2-őt, ha megjelenik a MW2. (sajnos - vagy nem?) az OF2 minden lett, amitől nem sokáig fogják játszani: se nem árkád, se nem arma szintű szimulátor, hanem a kettő közötti valami. nem is tudom, mit gondoltak...annak ellenére, hogy én így is jót szórakozom vele.

    az MW2 esetében meg el kell ismerni, hogy a hype ide vagy oda, de sikerre van ítélve. ez az OF2 esetében sosem volt egyértelmű. úgyhogy nem egy súlycsoportok valóban, de pont hogy az OP2-nek nincs igazi piaca.
  • mg1992mg #1
    A Borderlands így videók alapján nagyon jónak tűnik, igazi Unreal Tournament stílusú eszement lövöldözésre tippelek... Így ránézésre...