• Balumann
    #6
    OPF2: Az egy dolog, hogy könnyíteni akarnak egy játékon, és nem szimulátort akarnak belőle csinálni. Nade könyörgöm, hogy lehet egy kicsit is taktikai játékból kivenni a kihajlást (vagy legalább fedezékrendszert), ez az egyik. Másrészt, a járműveket jobb is, hogy nem erőltették, mert ilyen írtószar irányítást még életembe nem láttam, autók terán pláne de a helikopter is szörnyű. Még csak folyamatosan kanyarodni sem lehet, folyamatosan nyomkodni kell az oldalrát és akkor kanyarodik hirtelen 30 fokot, ha többet akarok kanyarodni akkor többször kell nyomogatni?
    Másik óriási probléma az AI, amikor sciptelt jelenet van az nagyon jó, jól bekerítenek meg betámadnak, de amikor helyben vannak, hihetetlen bénák.

    Tegnap vittük COOP-ban, ha jól tudom 2. pálya, egyik odarohant lerakni a detonátort, én ráfeküdtem egy ilyen rakás fára machinegunnal hogy onnan fedezem, 3 mp múlva így láttam hogy csúszok le, és meghaltam (ott annál a háznál fel lehet menni az emeletre és ablakból is lőni).
    Viszont a vicc a legvégén volt, hardcore módban(!), védeni kell egy falut, 1 ember maradt tőlünk (3-an játszotutnk akkor), nem vette észre hogy már bennt voltak az ellenségek. Pont a ház sarkánál állt, mikor hátbalőtték, odajött 2 ellenség, rálőtt, utána elkezdett hátrálni, forogni, megint rálőtt a fetrengő haveromra, lehasalt, fordult egy 360-at, megint rálőtt, közben egy másik csapatból lévő medic meg odament és felkeltette, arra is rálőtt, utána felkeltek és bementek a ház mögé, végül megkerülték és kilőtte az ellenségeket, és megnyerte a küldetést.

    Az OPF2 vicc kategória, könnyesre nevetjük magunkat így általában. Nálam játékélménye szinte a 0-val egyenlő. Arma 1 ezerszer élvezetesebb, nagyobb kihívás (coop-ban főleg). Arma 2 is biztos, bár én inkább az 1-et szeretem (az legalább jobban is megy).