Ötvös Tibor

Készül a Counter-Strike utód

Counter-Strike 2 helyett a fejlesztő, Minh Le (alias Gooseman) egy másik FPS fejlesztésébe kezdett bele. A Tactical Intervention még idén megjelenik.

A Counter-Strike (ismertebb nevén CS) legalább akkora fogalom a játékos társadalomban, mint a World of WarCraft. A mai napig több millióan játszanak vele, világbajnokságokon bukkan fel és mindenféle modok készülnek hozzá. A CS megalkotója, Minh Le (alias Gooseman) most bejelentette, hogy a régóta várt Counter Strike 2 fejlesztésével felhagyott és egy üzletember barátja kérésére Dél-Koreába költözött, ahol nekikezdett egy, a CS-re nagyon hasonlító, ám játékmenetét tekintve gyorsabb FPS fejlesztésébe.

A mai napon a nagyközönség előtt is felfedte a Tactical Intervention létezését és rögtön pár képpel és némi információval szolgált. A legfontosabb, hogy a CS óta a grafikus motor nem sokat változott. Ennek legfőbb oka Le szerint mindössze annyi, hogy így régebbi gépeken is tökéletesen futhat majd a játék.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A másik újdonság a civilek felbukkanása lesz. Ezentúl nem lehet csak úgy dobálgatni a gránátokat vagy lőni bele a vakvilágba. Nem mindenki ellenség, aki velünk szembe jön. A civileket a terroristák pajzsként is használhatják. A kommandósok legnagyobb segítségét a kutyák jelentik majd. A Le által demózott pályán rottweilerek és német juhászok rontottak az ellenségre. Le elmondta, hogy a CS-ben kifejezetten gyűlölte, amikor hosszú perceket vártak, mire csatlakozhattak egy-egy meccshez. A TI-ben ez másként lesz. Le szerint egy menet két-három perc alatt véget ér és így a korábban elhalálozott játékosoknak sem kell hosszú percekig bámulni a többieket.

A Tactical Intervention nagyon ígéretesnek tűnik, ráadásul a megjelenésre sem kell sokat várni. A játékot hamarosan tesztelgetni kezdik és év végén már meg is jelenik.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Jubei #14
    Ugye te ezt most nem gondoltad komolyan, inkább játszom a wow-al mint a cs-vel
  • fft580 #13
    színek picit sims3 és TF2 között :D és képek alapján a cod4 motorra tippeltem volna videó alapján eléggé TF-es :D reméljük jó lessz ezek ellenére ez a kigyulladós dolog tetszik :D
  • Balintos #12
    A CS milliószor komolyabb név mint a wow.
  • n0k0m #11
    Elso kep eleg vicces. Van egy repulo-lebego shotgun. A baloldali CT hataba beleallt egy fegyver. A terrorista epp fekvotamaszokat csinalt egykezzel, de mar elfaradt es leteszi a masik kezet is. Es akkor egyeb kisebb grafikai anomaliaktol el is tekintek :P
  • dronkZero #10
    Na, vajon Gooseman megtanult már végre programozni az elmúlt 10 évben? Vagy ez is indulhat majd a "világ legbugosabb fostömlője" díjért, mint a CS?
  • lokko #9
    jeeee
    lock n load :D
  • opeca #8
    Tökéletes élethűséget nem bölcs dolog belevinni, mert az életben sokkal simábban és precízebben mozogsz mint egy játékban.

    Viszont a sebzések által okozott fizikai korlátozások jók lehetnének.
  • Sanyix #7
    Akkor más is legyen élethű :) mint az ofp-ben. Lábonlőnek, nem tud állvamaradni, ha megpróbál, egy nyögés kíséretében visszafekszik, csak kúszni lehet. Karonlőnek a fegyvert úgy remegteti, hogy alig lehet célozni. Fejlövés instant halál, felsőtest általában 1 lövés, szerencsés esetben 2 egy 5mm körüli gépkarabély lövedéknél.
    Csakhogy így csében elég gyors menetek lennének :D
  • Fenrir #6
    Van róla videó is már itt.
  • Gauge #5
    Hát szerintem inkább a sebzésen javítsanak, mert a CSS-ben egyszerűen nevetségesen szar a sebzés. FEJLÖVÉS AZ LEGYEN FEJLÖVÉS (100hp hit) és ne csak 82hp hit vagy 37hp hit basszák már meg....
    meg az lenne érdekes, ha sebesüléssel csökkene a célzóképesség, lepésgyorsaság, stb.