Specker Balázs
Jericho: Clive Barker paranormális horror-játéka
A Codemasters olyan horror-játék fejlesztésébe kezd, amelynek alapötlete a népszerű író és filmes Clive Barker agyából pattant ki.
Bár Barker előző, hasonló jellegű próbálkozása, az Undying, nem bizonyult túl sikeres vállalkozásnak, a horrorzseni úgy tűnik nem adja fel. A fejlesztők szerint a vizuális hatások, valamint a speciálisan a játék hangulatához illeszkedő effektek igencsak magasra teszik majd a mércét. A Barker nevével fémjelzett, Jericho címet viselő akció-horror játék egy - a sivatag mélyén sokáig elveszettnek hitt - város misztikus feltűnéséről szól - írja a GamesIndustry.biz. A projekt a tervek szerint 2007-ben startolna a PC-n és a következő-generációs konzolokon.
Egy hagyományos hadviselésre kiképzett különleges alakulat embereit küldik a helyszínre, hogy pusztítsák el a gonoszt, mely az elfeledett város utcáin garázdálkodik. A vakmerő harcosoknak küldetéseik során Clive Barker rémszülötteivel kell majd szembenézniük. "Hihetetlen érzés, amikor egy olyan elismert vállalat, mint a Codemasters úgy fogadja az elképzeléseidet, ahogy a Jerichónál történt. A mű nagyon közel áll a szívemhez, és nem hiszem, hogy létezne ehhez fogható" - méltatta a közös munkát - a többek között a Hellraiserrel is sikert elérő - Barker a Codemasters oldalán.
"Clive egyedülálló képességei, amelyekkel a legsötétebb fantasy-történeteket kelti életre, a legmegfelelőbb személyé teszik egy tartalmas horrorjáték megalkotására" - tette hozzá Barry Jafrato, a Codemasters alelnöke. "A következő-generációs játékplatformok képi és hangi adottságai lehetővé teszik, hogy a projekt hihetetlen élményt nyújtson az egyszerre sokkoló és elkápráztató küldetések és mozi-hatású effektek mellett."
A játék fejlesztési munkálatai jelenleg a madridi Mercury Steamnál folynak; a PC-s, PS3-as és Xbox 360-os világpremiert 2007 végére ígéri a Codemasters.
Bár Barker előző, hasonló jellegű próbálkozása, az Undying, nem bizonyult túl sikeres vállalkozásnak, a horrorzseni úgy tűnik nem adja fel. A fejlesztők szerint a vizuális hatások, valamint a speciálisan a játék hangulatához illeszkedő effektek igencsak magasra teszik majd a mércét. A Barker nevével fémjelzett, Jericho címet viselő akció-horror játék egy - a sivatag mélyén sokáig elveszettnek hitt - város misztikus feltűnéséről szól - írja a GamesIndustry.biz. A projekt a tervek szerint 2007-ben startolna a PC-n és a következő-generációs konzolokon.
Egy hagyományos hadviselésre kiképzett különleges alakulat embereit küldik a helyszínre, hogy pusztítsák el a gonoszt, mely az elfeledett város utcáin garázdálkodik. A vakmerő harcosoknak küldetéseik során Clive Barker rémszülötteivel kell majd szembenézniük. "Hihetetlen érzés, amikor egy olyan elismert vállalat, mint a Codemasters úgy fogadja az elképzeléseidet, ahogy a Jerichónál történt. A mű nagyon közel áll a szívemhez, és nem hiszem, hogy létezne ehhez fogható" - méltatta a közös munkát - a többek között a Hellraiserrel is sikert elérő - Barker a Codemasters oldalán.
"Clive egyedülálló képességei, amelyekkel a legsötétebb fantasy-történeteket kelti életre, a legmegfelelőbb személyé teszik egy tartalmas horrorjáték megalkotására" - tette hozzá Barry Jafrato, a Codemasters alelnöke. "A következő-generációs játékplatformok képi és hangi adottságai lehetővé teszik, hogy a projekt hihetetlen élményt nyújtson az egyszerre sokkoló és elkápráztató küldetések és mozi-hatású effektek mellett."
A játék fejlesztési munkálatai jelenleg a madridi Mercury Steamnál folynak; a PC-s, PS3-as és Xbox 360-os világpremiert 2007 végére ígéri a Codemasters.