Gyurkity Péter
Mégsem jelenik meg a mobilos WoW
A partnerek nem tudtak megegyezni a részletekben, így törölték a projektet.
Nem is olyan rég írtunk arról, hogy mobilra jön a World of Warcraft franchise, amely a Blizzard, valamint egy külsős fejlesztő együttműködése révén valósult volna meg. A jelek szerint ebből nem lesz semmi, ugyanis a két fél nem tudott megállapodni az anyagiakat illetően.
A Bloomberg hírügynökség jelezte a napokban, hogy a friss értesülések szerint a kifejezetten hordozható készülékekre szánt játék mégsem jelenik meg, a fent említett nézeteltérés miatt. Nagyon úgy tűnik, hogy a Blizzard, valamint a tulajdonképpeni fejlesztést végző NetEase igencsak eltérő véleményen volt az anyagiakat illetően, emiatt utóbbi cég törölte a projektet és már fel is oszlatta a kereken százfős fejlesztői csapatot. A lépés némileg meglepő, mert a külsős szivárogtatók szerint a Neptune kódnévre hallgató játék igencsak jól mutatott, a három éven át tartó fejlesztés után viszont most mégsem születik meg a végeredmény.
A Blizzard a maga részéről nemrég egy másik hasonló projektet kukázott, az Orbis kódnéven emlegetett fejlesztésen pedig még ennél is hosszabb ideig, 4 éven keresztül dolgoztak. A partnerek útjai ezzel szétváltak, a kiadó tehát az eredeti alkotás soron következő kiegészítőjére koncentrálhat, de ugyanígy komoly erőforrásokat fordítanak a Diablo IV fejlesztésére is, amely a tervek szerint a következő évben jelenne meg a piacon. A mostani lépések után a Warcraft Arclight Rumble maradt az egyetlen mobilos projekt, amely a fenti univerzumhoz köthető, ezt még májusban jelentették be, viszont egyelőre nem tudni, hogy mikor bukkanna fel az online boltok kínálatában.
A kínai NetEase amúgy az ország második legnagyobb játékóriása, ők felelősek több Blizzard-franchise ottani terjesztéséért, vagyis teljes szétválásról nem beszélhetünk.
Nem is olyan rég írtunk arról, hogy mobilra jön a World of Warcraft franchise, amely a Blizzard, valamint egy külsős fejlesztő együttműködése révén valósult volna meg. A jelek szerint ebből nem lesz semmi, ugyanis a két fél nem tudott megállapodni az anyagiakat illetően.
A Bloomberg hírügynökség jelezte a napokban, hogy a friss értesülések szerint a kifejezetten hordozható készülékekre szánt játék mégsem jelenik meg, a fent említett nézeteltérés miatt. Nagyon úgy tűnik, hogy a Blizzard, valamint a tulajdonképpeni fejlesztést végző NetEase igencsak eltérő véleményen volt az anyagiakat illetően, emiatt utóbbi cég törölte a projektet és már fel is oszlatta a kereken százfős fejlesztői csapatot. A lépés némileg meglepő, mert a külsős szivárogtatók szerint a Neptune kódnévre hallgató játék igencsak jól mutatott, a három éven át tartó fejlesztés után viszont most mégsem születik meg a végeredmény.
A Blizzard a maga részéről nemrég egy másik hasonló projektet kukázott, az Orbis kódnéven emlegetett fejlesztésen pedig még ennél is hosszabb ideig, 4 éven keresztül dolgoztak. A partnerek útjai ezzel szétváltak, a kiadó tehát az eredeti alkotás soron következő kiegészítőjére koncentrálhat, de ugyanígy komoly erőforrásokat fordítanak a Diablo IV fejlesztésére is, amely a tervek szerint a következő évben jelenne meg a piacon. A mostani lépések után a Warcraft Arclight Rumble maradt az egyetlen mobilos projekt, amely a fenti univerzumhoz köthető, ezt még májusban jelentették be, viszont egyelőre nem tudni, hogy mikor bukkanna fel az online boltok kínálatában.
A kínai NetEase amúgy az ország második legnagyobb játékóriása, ők felelősek több Blizzard-franchise ottani terjesztéséért, vagyis teljes szétválásról nem beszélhetünk.