Ötvös Tibor

Doom képek a QuakeCon-ról

Friss képeket kapott a Doom a QuakeCon 2015-ön.

A QuakeConon természetesen kint volt az id software sikersorozatának régi-új része is, a Doom és így kaptunk ismét egy képcsokrot a játékból. Túl nagy újdonságra senki ne számítson, hiszen egy reboot lesz a jövőre megjelenő alkotás, de éppen ezért lehet izgalmas a végleges változat.

A Doom a Mars bolygón játszódik, ahol is az UAC Corporation felfedezett pár ősi szimbólumot, melyekkel sikerült elszabadítani a Poklot! A mi feladatunk természetesen a rend visszaállítása lesz. Kíváncsian várjuk a megjelenés és azt is, hogy miben lesz más mint a kultikus első fejezet (a grafikán kívül természetesen).

Klikk ide! Klikk ide!

Klikk ide! Klikk ide!

Klikk ide! Klikk ide!

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ragnaar #12
    Mint ahogy letett néhány, a maga idejében eléggé előremutató megoldást játékmotorok tekintetében, nagy valószínűséggel az oculussal sem lesz gond, ez persze csak tipp, viszont előbutóbb megtudjuk mit sikerült a VR-el kezdeni. A Doom3 BFG edition már rég támogatja a S3D megjelenítést, saját VR devpéldányát is azzal demózta.
    (Nem tennék rá 4 forintot, hogy az új doomnak lesz natív S3D támogatása, nem hogy VR ...)
  • Sir Cryalot #11
    -carmack egy introvertált alakoskodó aki egy céget sem vitt sikerre, ellenben földbeállításban jeleskedik , szóval várjuk a tevékenységének eredményességének kibimbózását az oculusnál.
  • Ragnaar #10
    Tudod (többek között) a futballnak is kb. 20 éves a játékmechanikája, gondoltam csak megemlítem. De a jó hír, hogy szerencsére az sem kötelező.
    Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2015.07.30. 16:17:06
  • ElNano #9
    Mindig rá kell csodálkoznom arra, hogy továbbra is tömegek harapják ezt a 20 évvel ezelőtti (ma már primitívnek számító) játékmechanizmust, ami gyakorlatilag a látványvilágon kívül (szerintem az sem egy hú de nagy valami) az égvilágon semmi újdonságot nem ad. Ingyen sem kéne, annyira faék a dolog (mész a csőben oszt lősz), hogy erre azt mondani, hogy szórakoztató időtöltés... :D
    Utoljára szerkesztette: ElNano, 2015.07.29. 15:49:34
  • Ragnaar #8
    (És ezt már tényleg csak zárójelbe, hogy ha megcsinálnák a doomot UE4-el is, nem vennék rá mérget, hogy te egyértelműen ráböknél, hogy melyik készült UE4-el, és melyik idtech6-al.)
  • Ragnaar #7
    Csak megjegyzem zárójelben, hogy John Carmacknak semmi köze a doomok storyjához, ő mindig a technkai hátteret biztosította a játékokhoz, és egy ideje nem az Idnél dolgozik, hanem az Oculus fejlesztésén tevékenykedik. A hozzászólásod stílusához kicsit lehetnél sokkal tájékozottabb is akár.
    (Másrészt ha ez egy reboot is, pl. egy Pókember rebootból ritkán lesz Batman.. doom az doom)

    Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2015.07.29. 12:51:37
  • Rita79 #6
    Abban az időben, amikor az első rész ment, akkor minden "3D" játék zárt volt. Néha a Hexen 1 kitekintett, de egyébként az is kazamatákban játszódott végig.
  • Macropus Rufus #5
    a DOOM vonal már az első résztől kezdve zárt pályás. Nincs open world, mert a játék maga nem igényli ezt.
  • Rita79 #4
    Ez is szinte csak zárt térben fog játszódni, mint a 3?
  • Atisz #3
    Hát ha komolyan gondolják ezt a "az UAC Corporation felfedezett pár ősi szimbólumot, melyekkel sikerült elszabadítani a Poklot" 'kerettörténetet', akkor már bukós is, mert a hardcore rajongókon (na és az újszülötteken) kívül ez sok embert már aligha érdekel.
    John Carmackkal leülhetne valaki beszélni, hogy igenis szükség van sztorira egy játékban is, közben esetleg felvillantva neki a most készülő Unreal 4 motorral rendelkező játékokból 1-1 screenie-t.