12
-
Ragnaar #12 Mint ahogy letett néhány, a maga idejében eléggé előremutató megoldást játékmotorok tekintetében, nagy valószínűséggel az oculussal sem lesz gond, ez persze csak tipp, viszont előbutóbb megtudjuk mit sikerült a VR-el kezdeni. A Doom3 BFG edition már rég támogatja a S3D megjelenítést, saját VR devpéldányát is azzal demózta.
(Nem tennék rá 4 forintot, hogy az új doomnak lesz natív S3D támogatása, nem hogy VR ...) -
Sir Cryalot #11 -carmack egy introvertált alakoskodó aki egy céget sem vitt sikerre, ellenben földbeállításban jeleskedik , szóval várjuk a tevékenységének eredményességének kibimbózását az oculusnál. -
Ragnaar #10 Tudod (többek között) a futballnak is kb. 20 éves a játékmechanikája, gondoltam csak megemlítem. De a jó hír, hogy szerencsére az sem kötelező.
Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2015.07.30. 16:17:06 -
ElNano #9 Mindig rá kell csodálkoznom arra, hogy továbbra is tömegek harapják ezt a 20 évvel ezelőtti (ma már primitívnek számító) játékmechanizmust, ami gyakorlatilag a látványvilágon kívül (szerintem az sem egy hú de nagy valami) az égvilágon semmi újdonságot nem ad. Ingyen sem kéne, annyira faék a dolog (mész a csőben oszt lősz), hogy erre azt mondani, hogy szórakoztató időtöltés... :D
Utoljára szerkesztette: ElNano, 2015.07.29. 15:49:34 -
Ragnaar #8 (És ezt már tényleg csak zárójelbe, hogy ha megcsinálnák a doomot UE4-el is, nem vennék rá mérget, hogy te egyértelműen ráböknél, hogy melyik készült UE4-el, és melyik idtech6-al.) -
Ragnaar #7 Csak megjegyzem zárójelben, hogy John Carmacknak semmi köze a doomok storyjához, ő mindig a technkai hátteret biztosította a játékokhoz, és egy ideje nem az Idnél dolgozik, hanem az Oculus fejlesztésén tevékenykedik. A hozzászólásod stílusához kicsit lehetnél sokkal tájékozottabb is akár.
(Másrészt ha ez egy reboot is, pl. egy Pókember rebootból ritkán lesz Batman.. doom az doom)
Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2015.07.29. 12:51:37 -
#6 Abban az időben, amikor az első rész ment, akkor minden "3D" játék zárt volt. Néha a Hexen 1 kitekintett, de egyébként az is kazamatákban játszódott végig. -
Macropus Rufus #5 a DOOM vonal már az első résztől kezdve zárt pályás. Nincs open world, mert a játék maga nem igényli ezt. -
#4 Ez is szinte csak zárt térben fog játszódni, mint a 3? -
#3 Hát ha komolyan gondolják ezt a "az UAC Corporation felfedezett pár ősi szimbólumot, melyekkel sikerült elszabadítani a Poklot" 'kerettörténetet', akkor már bukós is, mert a hardcore rajongókon (na és az újszülötteken) kívül ez sok embert már aligha érdekel.
John Carmackkal leülhetne valaki beszélni, hogy igenis szükség van sztorira egy játékban is, közben esetleg felvillantva neki a most készülő Unreal 4 motorral rendelkező játékokból 1-1 screenie-t. -
Macropus Rufus #2 a sztorira én is kíváncsi vagyok. Mert valami hasonló volt az első is (ott is elszabadítottak valamit) a kiegészítő rész is ilyesmi volt. Stb...
A grafikával nagyon nincs gond. De félek tőle, hogy olyan lesz mint a Rage. Amikor beharangozták, az a grafika ütött. Mire kijött, teljesen átlagos lett. -
#1 ez a latvanyvilag - engine - egy kis finomitas - ne kurjak el - boldogsag
Utoljára szerkesztette: PeeTeR, 2015.07.26. 10:30:19