Ötvös Tibor

Remek folytatás lesz a The Banner Saga 2

Folytatást kap 2014 legkellemesebb meglepetése, a The Banner Saga és a második fejezet több tartalommal bír majd.

2012-ben a Stoic Games elindította Kickstarter projektjét, mely a The Banner Saga címet kapta és a kért összeg 700 százalékát gyűjtötték össze. A taktikai szerepjáték szép siker lett, 2014 egyik legkellemesebb alkotása, melyet már az elejétől fogva több részesre terveztek a korábban a BioWare csapatát erősítő fejlesztők. Éppen ezért a befejezés is olyan lett amilyen, de szerencsére a második részben választ kapunk több kérdésre is.

Aki letudta az elsőt, annak érdemes áthozni a mentéseit azonban arra figyelni kell, hogy aki anno meghalt az nem támad fel, így ha valaki szeretne viszont látni egy karaktert, az inkább rejtse el a save-fájlt és úgy vágjon neki a kalandnak. A sztori pár héttel az első befejezése után veszi fel a fonalat de ennél többet most még nem tudunk róla.



A Stoic Games odafigyelt az első fejezetet ért kritikákra, így ezúttal szerencsére nem lesz unalmas a végére a dolog. Ha ugyanis kiismertük az ellenfeleket, akkor bizony nem volt nehéz dolgunk. A The Banner Saga 2-ben ez már nem így lesz. Kapunk számos új ellenfelet és a mi oldalunkon is lesznek új szereplők illetve megjelenik egy láthatatlanná váló egység is. Ez alaposan megnehezíti a dolgunkat és a rajongóknak is furcsa lehet, hiszen az első részben még Fog of War sem volt.

Ami a régi az a remek grafikai megvalósítás. A The Banner Saga 2 ismét úgy fest majd, mintha egy animációs filmet néznénk. Azonban a sztori miatt nem egy Disney-szintű mesére számíthatunk most sem, hanem egy jóval sötétebb és erőszakosabb megvalósításra. A játékban ráadásul nagyon fontos szerepet kapnak a döntéseink és ha valaki azt gondolta, hogy a The Walking Dead-ben vagy a Mass Effect-ben volt nehéz elveszíteni egy-egy szereplőt, akkor a The Banner Saga 2 igazán megviseli majd.

Ráadásul a valamikor az idén megjelenő fejezet csak előkészíti a lezárást (így ismét várhatunk a végén valami cliffhangerre), a harmadik résszel lesz teljes az egész történet.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Fbn Lx #2
    én sem értem ezt a nehézséges kritikát, szerintem pont optimális volt
    az elején egész könnyű volt, volt idő megismerni a rendszert, a végére pedig kemény lett, és gondolkodni kellett. az utolsó harcokat azt hiszem többször is újrakezdtem, a legutolsó úgy rémlik, mintha kifejezetten szopó lett volna.
    egyébként igen, túl rövid volt a játékidő és túl sok a szereplő, hogy nagyon ragaszkodjunk hozzájuk, viszont ettől függetlenül még nagyon védelmező voltam a legszimpatikusabb karaktereimet illetően
    a fog of wart tényleg nem értem, hogy jött ide. ez nem igazán az a stílus
  • Tinman #1
    "A Stoic Games odafigyelt az első fejezetet ért kritikákra, így ezúttal szerencsére nem lesz unalmas a végére a dolog. Ha ugyanis kiismertük az ellenfeleket, akkor bizony nem volt nehéz dolgunk. "

    A történet pontosan, a tetőfokára hágott, a harcok pedig jóval keményebbek, kiélezettebbek lettek, így aki a végét unta az nem tudom mivel játszott.

    "az első részben még Fog of War sem volt."

    Ez alatt a jellegzetes köd effektet értsük vagy mit? Mert a mondatszerkezetből úgy tűnik, mintha a Fog of War itt egy új szereplő lenne...

    "A játékban ráadásul nagyon fontos szerepet kapnak a döntéseink és ha valaki azt gondolta, hogy a The Walking Dead-ben vagy a Mass Effect-ben volt nehéz elveszíteni egy-egy szereplőt, akkor a The Banner Saga 2 igazán megviseli majd."

    Hát nem tudom... pont az volt az egyik baj a sok közül a Banner Saga 1-el, hogy a karakterek jó része teljesen súlytalan és kidolgozatlan volt. Jöttek-mentek, ezzel szemben a Telltale baromi erős a karakterek kidolgozásában és ott aztán tényleg érzéseket ébreszt az emberben egy szereplő halála...