2
  • Fbn Lx
    #2
    én sem értem ezt a nehézséges kritikát, szerintem pont optimális volt
    az elején egész könnyű volt, volt idő megismerni a rendszert, a végére pedig kemény lett, és gondolkodni kellett. az utolsó harcokat azt hiszem többször is újrakezdtem, a legutolsó úgy rémlik, mintha kifejezetten szopó lett volna.
    egyébként igen, túl rövid volt a játékidő és túl sok a szereplő, hogy nagyon ragaszkodjunk hozzájuk, viszont ettől függetlenül még nagyon védelmező voltam a legszimpatikusabb karaktereimet illetően
    a fog of wart tényleg nem értem, hogy jött ide. ez nem igazán az a stílus
  • Tinman #1
    "A Stoic Games odafigyelt az első fejezetet ért kritikákra, így ezúttal szerencsére nem lesz unalmas a végére a dolog. Ha ugyanis kiismertük az ellenfeleket, akkor bizony nem volt nehéz dolgunk. "

    A történet pontosan, a tetőfokára hágott, a harcok pedig jóval keményebbek, kiélezettebbek lettek, így aki a végét unta az nem tudom mivel játszott.

    "az első részben még Fog of War sem volt."

    Ez alatt a jellegzetes köd effektet értsük vagy mit? Mert a mondatszerkezetből úgy tűnik, mintha a Fog of War itt egy új szereplő lenne...

    "A játékban ráadásul nagyon fontos szerepet kapnak a döntéseink és ha valaki azt gondolta, hogy a The Walking Dead-ben vagy a Mass Effect-ben volt nehéz elveszíteni egy-egy szereplőt, akkor a The Banner Saga 2 igazán megviseli majd."

    Hát nem tudom... pont az volt az egyik baj a sok közül a Banner Saga 1-el, hogy a karakterek jó része teljesen súlytalan és kidolgozatlan volt. Jöttek-mentek, ezzel szemben a Telltale baromi erős a karakterek kidolgozásában és ott aztán tényleg érzéseket ébreszt az emberben egy szereplő halála...