Ötvös Tibor

Az első Dark Souls III információk


Még csak pletyka-szinten, de mégis kiderült pár érdekesség az elméletileg az idei E3-on bemutatkozó Dark Souls III-ról.

A Dark Souls sorozat nehézségével vívta ki a játékosok tiszteletét és nem meglepő módon a milliós eladások hatására (és egy apróbb kitekintést követően - ez a Bloodborne) Hidetaka Miyazaki és csapata nekifogtak a harmadik rész fejlesztésének. Mindezt a Namco Bandai nem erősítette meg, ám az egyik YouTube csatorna, a The Know hozzájutott pár érdekes képhez és információhoz is.

A lenti, nagyjából 7 perces trailerből azt tudhatjuk meg, hogy a játék 2016-ban jelenik meg PS4-re és Xbox One-ra, a PC-s változatról pedig még folynak a tárgyalások. Az eddigi tapasztalatok alapján egyszer majd lesz az is, bár pár hónapot/évet biztosan kell várni rá. A Dark Souls 3 világában 1-4 játékos lehet egyszerre jelen ugyanabban a történetben és egy önfeláldozó rituálé segítségével átkerülhetünk másik játékokba, ahol azonban vérdíjat tűznek ki a fejünkre.


Mostantól képesek vagyunk hatalmas örömtüzeket rakni és kapunk egy "swordfighting arts" nevet kapott lehetőséget, mely különleges mozdulatként funkciónál, azaz erősebb sebzést viszünk be az ellenfeleknek. Egyébként a világunkat változtathatjuk is és ez bizony hatással lesz az ellenfeleinkre is. Egy olyan helyen, melyet mondjuk elárasztunk vízzel ott biztosan nem fogunk tűzzel operáló ellenfeleket találni.

Jelen állás szerint a Dark Souls III 45 új ellenfelet, 15 új főgonoszt, 12 új területet és 1 órás, a játék grafikus motorjával készített átvezető jelenetet kínál. Mindez természetesen nem hivatalos forrásból származik és a képek is elég gyanúsak (az interface nagyon hasonlít a Dark Souls első részében látottakra) szóval a fentieket a helyén kell kezelni.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Sir Cryalot #14
    Mire kijön a 3. addigra kb. úgy lesz dudebro-sítva mint a mass effect az első két része közt,

    mire játszanának vele szélesebb körben addigra vélhetően 'hozzábutítják' a gameplayt a széleskörhöz .
  • Ragnaar #13
    Tudom, a felupgradelt verzió is bőven prevgen ..
  • Tinman #12
    Nem. 2014-ben adták ki, majd utána a felupgradelt verziót újra kiadták idén.
  • Ragnaar #11
    Hát a Darksouls2-t ugye 2015-ben adták ki PC-re, mármint az enhanced editiont, és az bizony erősen prevgen grafikailag legalábbis mindenképp még így is. Bloodborne graffal már más lenne a helyzet, az már teljesen korrekt.
    Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2015.06.08. 11:17:48
  • testerlnx #10
    >" stamina, hogy elfogy a lendület"

    Mondjuk pont emiatt szerintem nem olyan nehéz mint mondjuk a DMC3 mert ott sokkal inkább a FrameVsEvade időzítésre mennek rá, szóval nekem még pont bele fér a nehézsége :)
  • testerlnx #9
    Ennél jobb összefoglaló nem kell:

    Dark Sauce
  • testerlnx #8
    A harc mechanikája volt számomra megkapó DES(PS3), DS1, DS2, BB(PS4) -eket toltam végig miatta. Számomra a stamina, hogy elfogy a lendület és evvel számolni kell, és az ehhez kapcsolódó dolgok amik rendkívűl élvezetessé tették Őket. Mondjuk a BB volt ami pl stílusban, gfx -ben story -ban baromira egyben volt, de mondjuk talán pont emiatt a választható fegyverek , lehetőségek jelentősen csökkentek...
    Ey szóval FROM SOFTWARE: SOOOO WELCOME :D
  • Tinman #7
    Nem.
  • lammaer #6
    Pedig DE :)
  • Tinman #5
    Szólj, ha letoltad.