14
  • Sir Cryalot
    #14
    Mire kijön a 3. addigra kb. úgy lesz dudebro-sítva mint a mass effect az első két része közt,

    mire játszanának vele szélesebb körben addigra vélhetően 'hozzábutítják' a gameplayt a széleskörhöz .
  • Ragnaar
    #13
    Tudom, a felupgradelt verzió is bőven prevgen ..
  • Tinman #12
    Nem. 2014-ben adták ki, majd utána a felupgradelt verziót újra kiadták idén.
  • Ragnaar
    #11
    Hát a Darksouls2-t ugye 2015-ben adták ki PC-re, mármint az enhanced editiont, és az bizony erősen prevgen grafikailag legalábbis mindenképp még így is. Bloodborne graffal már más lenne a helyzet, az már teljesen korrekt.
    Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2015.06.08. 11:17:48
  • testerlnx
    #10
    >" stamina, hogy elfogy a lendület"

    Mondjuk pont emiatt szerintem nem olyan nehéz mint mondjuk a DMC3 mert ott sokkal inkább a FrameVsEvade időzítésre mennek rá, szóval nekem még pont bele fér a nehézsége :)
  • testerlnx
    #9
    Ennél jobb összefoglaló nem kell:

    Dark Sauce
  • testerlnx
    #8
    A harc mechanikája volt számomra megkapó DES(PS3), DS1, DS2, BB(PS4) -eket toltam végig miatta. Számomra a stamina, hogy elfogy a lendület és evvel számolni kell, és az ehhez kapcsolódó dolgok amik rendkívűl élvezetessé tették Őket. Mondjuk a BB volt ami pl stílusban, gfx -ben story -ban baromira egyben volt, de mondjuk talán pont emiatt a választható fegyverek , lehetőségek jelentősen csökkentek...
    Ey szóval FROM SOFTWARE: SOOOO WELCOME :D
  • Tinman #7
    Nem.
  • lammaer
    #6
    Pedig DE :)
  • Tinman #5
    Szólj, ha letoltad.
  • arty
    #4
    "Elindulnak, csapnak párat a kardjukkal, az 1. random enemy blokkolja, ne adja ég counterel és máris jön a "szaradarksoulsok" sokasága."

    hát ezt sikerült asszem maxra sarkítani (így aztán semmi nem igaz belőle) :P
  • Sir Cryalot
    #3
    "A Dark Souls sorozat nehézségével vívta ki a játékosok tiszteletét "

    Annyira bejött a dudebro-knak a dark souls, hogy szabályos próbatételként tekintenek erre a címre , holmi játékcím helyett, és a dudebro játékfejlesztő techland is megneszelte az összefonódást,és mint kiderült capcom féle nextgen cím -deep down- is ebbe az irányba tart.

    -ez igen érdekes, hogy immáron a ds a dudebroknál is ott lapul a gyűjteményben, addig az ősgyökér dudebro duke nukem forever megbukott,
    szerintem
    attól lett nagy hype a ds körül mert befogadták a dudebro-k, persze ezt sokan még mindig képesek a játéknak tulajdonítani, amit elfogultságból fakadóan hibák nélkülinek képesek fennhéjázón aposztrofálni.

    Nagy teljesítmény ez egy 150ms lagos reflexjátéktól,főleg azzal az artifaktos villódzó grafikával.
  • Tinman #2
    sokadig = sokadik
  • Tinman #1
    "A Dark Souls sorozat nehézségével vívta ki a játékosok tiszteletét"

    Nem.

    A játékosok ezen a fronton leginkább 2 csoportba sorolhatók:

    a, Imádják/tisztelik a játékot, de NEM a nehézsége miatt. Ez rettentő téves elképzelés, ugyanis a gameplay miatt szeretjük. Mert a gameplay még sokadig végigjátszáskor kis kielégítő, kellően változatos és kellemes kihívást nyújt. Maguk a harcok azok, amik képesek feldobni ezt a játékot, mert lássuk be, ha mondjuk u.e. a világban ez egy FPS lenne, középszar jelzőt sem kaphatna...

    b, Utálják a játékot. Azért mert általános h&s címekhez vannak szokva. Elindulnak, csapnak párat a kardjukkal, az 1. random enemy blokkolja, ne adja ég counterel és máris jön a "szaradarksoulsok" sokasága.