14
-
Sir Cryalot #14 Mire kijön a 3. addigra kb. úgy lesz dudebro-sítva mint a mass effect az első két része közt,
mire játszanának vele szélesebb körben addigra vélhetően 'hozzábutítják' a gameplayt a széleskörhöz . -
Ragnaar #13 Tudom, a felupgradelt verzió is bőven prevgen .. -
#12 Nem. 2014-ben adták ki, majd utána a felupgradelt verziót újra kiadták idén. -
Ragnaar #11 Hát a Darksouls2-t ugye 2015-ben adták ki PC-re, mármint az enhanced editiont, és az bizony erősen prevgen grafikailag legalábbis mindenképp még így is. Bloodborne graffal már más lenne a helyzet, az már teljesen korrekt.
Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2015.06.08. 11:17:48 -
#10 >" stamina, hogy elfogy a lendület"
Mondjuk pont emiatt szerintem nem olyan nehéz mint mondjuk a DMC3 mert ott sokkal inkább a FrameVsEvade időzítésre mennek rá, szóval nekem még pont bele fér a nehézsége :) -
#9 Ennél jobb összefoglaló nem kell:
Dark Sauce -
#8 A harc mechanikája volt számomra megkapó DES(PS3), DS1, DS2, BB(PS4) -eket toltam végig miatta. Számomra a stamina, hogy elfogy a lendület és evvel számolni kell, és az ehhez kapcsolódó dolgok amik rendkívűl élvezetessé tették Őket. Mondjuk a BB volt ami pl stílusban, gfx -ben story -ban baromira egyben volt, de mondjuk talán pont emiatt a választható fegyverek , lehetőségek jelentősen csökkentek...
Ey szóval FROM SOFTWARE: SOOOO WELCOME :D -
#7 Nem. -
lammaer #6 Pedig DE :) -
#5 Szólj, ha letoltad. -
#4 "Elindulnak, csapnak párat a kardjukkal, az 1. random enemy blokkolja, ne adja ég counterel és máris jön a "szaradarksoulsok" sokasága."
hát ezt sikerült asszem maxra sarkítani (így aztán semmi nem igaz belőle) :P -
Sir Cryalot #3 "A Dark Souls sorozat nehézségével vívta ki a játékosok tiszteletét "
Annyira bejött a dudebro-knak a dark souls, hogy szabályos próbatételként tekintenek erre a címre , holmi játékcím helyett, és a dudebro játékfejlesztő techland is megneszelte az összefonódást,és mint kiderült capcom féle nextgen cím -deep down- is ebbe az irányba tart.
-ez igen érdekes, hogy immáron a ds a dudebroknál is ott lapul a gyűjteményben, addig az ősgyökér dudebro duke nukem forever megbukott,
szerintem
attól lett nagy hype a ds körül mert befogadták a dudebro-k, persze ezt sokan még mindig képesek a játéknak tulajdonítani, amit elfogultságból fakadóan hibák nélkülinek képesek fennhéjázón aposztrofálni.
Nagy teljesítmény ez egy 150ms lagos reflexjátéktól,főleg azzal az artifaktos villódzó grafikával.
-
#2 sokadig = sokadik -
#1 "A Dark Souls sorozat nehézségével vívta ki a játékosok tiszteletét"
Nem.
A játékosok ezen a fronton leginkább 2 csoportba sorolhatók:
a, Imádják/tisztelik a játékot, de NEM a nehézsége miatt. Ez rettentő téves elképzelés, ugyanis a gameplay miatt szeretjük. Mert a gameplay még sokadig végigjátszáskor kis kielégítő, kellően változatos és kellemes kihívást nyújt. Maguk a harcok azok, amik képesek feldobni ezt a játékot, mert lássuk be, ha mondjuk u.e. a világban ez egy FPS lenne, középszar jelzőt sem kaphatna...
b, Utálják a játékot. Azért mert általános h&s címekhez vannak szokva. Elindulnak, csapnak párat a kardjukkal, az 1. random enemy blokkolja, ne adja ég counterel és máris jön a "szaradarksoulsok" sokasága.