SG.hu

Facebook oldalak elemzése szoftverrel

A Social Times bemutatta IMEDIA Facebook PR Analitika nevű termékét. Az online eszköz segítségével mostantól mindenki számára elérhető bármely Facebook oldal részletes analitikája, azon belül a rajongói táborok növekedése, a közzétett üzenetek gyakorisága, minősége, a rájuk érkezett reakciók, és követhetőek a véleményvezérek.

A közösségi média jószerivel minden területen gyökeres változást hoz az ismereteinkben, különösen igaz ez a vállalati és márkakommunikációra. Ma már alig akad olyan márka vagy cég, amelynek ne volna Facebook oldala, ahol rendszeresen párbeszédet folytathat a rajongókkal, jelenlegi vagy potenciális ügyfeleivel, vásárlóival. Kérdés azonban, milyen hatékonysággal teszik azt? A szakemberek régóta keresik azt az eszközt, amely visszajelzést ad a Facebook tevékenységről, és amelynek segítségével részletesen elemezhető az oldal aktivitása. Jóllehet a világban több fejlesztés teszi lehetővé a márkaaktivitás mérését a közösségi médiában, ezek főleg Twitter-alapúak. Egy kivételével pedig valamennyi egyetlen paramétert, a rajongói tábor növekedését követi.


A Social Times ezért készítette el termékét, mely közleményük szerint olyan árnyalt és precíz visszajelzést ad az oldalon zajló párbeszédről, amely eddig hiányzott a közösségi kommunikációból. Az adatokat grafikonokba rendezi, ezáltal jelentősen növeli a kommunikáció hatékonyságát. A szoftver jelen pillanatban naponta 12271 üzleti jellegű magyar Facebook oldalt figyel, és az eredményeket négyy nagy csoportba rendezi a taglétszám-növekedés, az adminisztrátorok aktivitása, a rajongók interakciója és a véleményvezérek alapján.


A kapott eredményeket egy összetett algoritmus alapján is értékeli, és a Page Ranking fejezetben százalékban kifejezi az oldal hatékonyságát a felhasználók által kiválasztott időszakban. A saját oldalunk mellett bármely versenytárs teljes facebookos tevékenységét kielemzi, így összehasonlítható az általunk adminisztrált oldal aktivitása a versenytársakéval, illetve a szektorban jeleskedő bármely Facebook oldal aktivitásával. Az adatokból megtudható melyek a legjobb, leghálásabb napok, melyik típusú tartalom milyen átlagot hoz, melyek a legaktívabb napszakok és kik azok, akik a legaktívabbak az oldalunkon, és döntésformáló véleményt alkotnak..

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!