SG.hu
Tanulmányokkal bővült a Microsoft honlapja
A Microsoft független elemző cégek által készített tanulmányokat tett elérhetővé a
látogatók számára, ezzel az új szolgáltatással bővítve a Microsoft újságírók
számára fenntartott weboldalát.
A kezdeményezés apropóját az adta, hogy Michael Silver, a Gartner elemzője, az operációs rendszerek és irodai alkalmazások neves szakértője tizenegy részes sorozatot készített, amelynek középpontjában a Linux alkalmazások állnak. A Gartner ezeket, az elmúlt hat hónap során publikált elemzéseket most egy csokorba szedte, röviden összegezte, és a nagyközönség számára is elérhetővé tette. A Microsoft megvásárolta ezen tanulmányok szerzői jogát, és egyéb, független elemző cégek által készített tanulmányokkal közösen, elérhetővé tette ezeket saját honlapján.
A honlapon a Gartner elemzései mellett megtalálhatók a Forrester, az IDC és a Yankee Group független piackutató cégek tanulmányai is, melyek többek között részletesen foglalkoznak, a különböző operációs rendszerek megtérülési (ROI) értékével, a Microsoft Office Rendszerrel és az alternatív alkalmazásokkal, a Microsoft SQL Server 2005-tel, valamint a Microsoft kis- és középvállalatokra szabott termékeivel, szolgáltatásaival és stratégiájával.
A honlapra újonnan felkerült független elemzések sora illeszkedik a Microsoft 2004 márciusában indított "Get the Facts" nevű kezdeményezéséhez, melynek részeként a vállalat neves piackutató cégeket kért fel a Windows és a Linux oprációs rendszerek összehasonlítására. A kampány másik fő pillérét azon vállalati ügyfelek nyilatkozatai alkotják, akik a már megvalósult Microsoft megoldások bevezetése után mondják el véleményüket, tapasztalataikat a termékek kapcsán.
A "Get the Facts" kampánnyal a Microsoft legfőbb célja, hogy olyan objektív tájékoztatást nyújtson az egyéni és vállalati felhasználóknak, amely érdemben segíti őket a piacon versenyző termékek és szolgáltatások értékelésében és pozicionálásában, bepillantást enged a Microsoft Windows platform előnyeibe, és mindezek fényében segítséget nyújt a megalapozott döntéshozatalhoz.
A kampány során fontos szerepet kap a szaksajtó folyamatos tájékoztatása is - melynek egyik eleme a most indult szolgáltatás - hiszen a nemzetközi elemzők objektív tanulmányai ismeretében a szakértők naprakész és pontos információkat szerezhetnek a cég termékeinek, szolgáltatásainak teljesítményéről és legfrissebb eredményeiről.
A kezdeményezés apropóját az adta, hogy Michael Silver, a Gartner elemzője, az operációs rendszerek és irodai alkalmazások neves szakértője tizenegy részes sorozatot készített, amelynek középpontjában a Linux alkalmazások állnak. A Gartner ezeket, az elmúlt hat hónap során publikált elemzéseket most egy csokorba szedte, röviden összegezte, és a nagyközönség számára is elérhetővé tette. A Microsoft megvásárolta ezen tanulmányok szerzői jogát, és egyéb, független elemző cégek által készített tanulmányokkal közösen, elérhetővé tette ezeket saját honlapján.
A honlapon a Gartner elemzései mellett megtalálhatók a Forrester, az IDC és a Yankee Group független piackutató cégek tanulmányai is, melyek többek között részletesen foglalkoznak, a különböző operációs rendszerek megtérülési (ROI) értékével, a Microsoft Office Rendszerrel és az alternatív alkalmazásokkal, a Microsoft SQL Server 2005-tel, valamint a Microsoft kis- és középvállalatokra szabott termékeivel, szolgáltatásaival és stratégiájával.
A honlapra újonnan felkerült független elemzések sora illeszkedik a Microsoft 2004 márciusában indított "Get the Facts" nevű kezdeményezéséhez, melynek részeként a vállalat neves piackutató cégeket kért fel a Windows és a Linux oprációs rendszerek összehasonlítására. A kampány másik fő pillérét azon vállalati ügyfelek nyilatkozatai alkotják, akik a már megvalósult Microsoft megoldások bevezetése után mondják el véleményüket, tapasztalataikat a termékek kapcsán.
A "Get the Facts" kampánnyal a Microsoft legfőbb célja, hogy olyan objektív tájékoztatást nyújtson az egyéni és vállalati felhasználóknak, amely érdemben segíti őket a piacon versenyző termékek és szolgáltatások értékelésében és pozicionálásában, bepillantást enged a Microsoft Windows platform előnyeibe, és mindezek fényében segítséget nyújt a megalapozott döntéshozatalhoz.
A kampány során fontos szerepet kap a szaksajtó folyamatos tájékoztatása is - melynek egyik eleme a most indult szolgáltatás - hiszen a nemzetközi elemzők objektív tanulmányai ismeretében a szakértők naprakész és pontos információkat szerezhetnek a cég termékeinek, szolgáltatásainak teljesítményéről és legfrissebb eredményeiről.