Spencer
Egyre népszerűbbek az újgenerációs TV-k
A folyadékkristályos, illetve plazmakijelzős televíziós készülékek egyelőre meglehetősen kis piaci részesedéssel rendelkeznek, azonban ezen TV-k népszerűsége egyre dinamikusabban növekszik, főleg a nagy képátlós televíziók szegmensében - derült ki azon a Flat Information Displays nevezetű szakmai konferencián, melyet az iSuppli/Stanford Resources piackutató cég támogatásával rendeztek meg.
Az idei immár a huszadik ilyen rendezvény volt és a korábbi évektől eltérően idén már nem csak a számítógépes monitorokról, notebook kijelzőkről és kéziszámítógép LCD-kről volt szó, hanem e mellett az újgenerációs televíziós technológiák is számos előadás központi témáját képezték.
Az egyik legérdekesebb előadást Scott Edwards, a Gateway fogyasztói elektronikus eszközök fejlesztésével és gyártásával foglalkozó részlegének alelnöke tartotta, aki beszéde előtt azzal adta meg az alaphangot, hogy levetített egy rövid videóanyagot, melyen egy a hagyományos katódsugárcsöves készülékét baltával szétverő embert lehetett látni. Edwards előadásában hangsúlyozta, hogy a lapos kijelzők a közeljövőben várhatóan az élet számos területén, több új felhasználási környezetben felbukkannak majd, vagyis ezen eszközök a nappalik és a dolgozószobák után a fürdőszobákat, a konyhákat és az otthonok egyéb helyiségeit is meghódítják majd.
Gateway Media Center PC 42 colos plazmakijelzővel
Riddhi Patel, az iSuppli/Stanford Resources egyik vezető elemzője elmondta, hogy szinte biztosra vehető, hogy a televíziós készülékek piacán a hagyományos katódsugárcsöves modellek dominanciája az évtized végéig ki fog tartani. Patel előrejelzései szerint 2007-ben várhatóan 200 millió televíziót fognak forgalomba hozni világszerte és ezen készülékek közül mintegy 160 millió a jó öreg katódsugárcsöves megoldásokra fog épülni. Ez elsősorban annak "köszönhető", hogy a folyadékkristályos, illetve plazmakijelzős televíziók és a katódsugárcsöves TV-k ára közötti szakadék az elkövetkezendő esztendőkben nagyon lassan zsugorodik majd. 2007-ben egy átlagos katódsugárcsöves TV 200 dollárba, egy projektoros televízió 800 dollárba, egy LCD, vagy plazma TV pedig mintegy 1500 dollárba fog kerülni - nyilatkozta az üggyel kapcsolatban Patel.
Az idei immár a huszadik ilyen rendezvény volt és a korábbi évektől eltérően idén már nem csak a számítógépes monitorokról, notebook kijelzőkről és kéziszámítógép LCD-kről volt szó, hanem e mellett az újgenerációs televíziós technológiák is számos előadás központi témáját képezték.
Az egyik legérdekesebb előadást Scott Edwards, a Gateway fogyasztói elektronikus eszközök fejlesztésével és gyártásával foglalkozó részlegének alelnöke tartotta, aki beszéde előtt azzal adta meg az alaphangot, hogy levetített egy rövid videóanyagot, melyen egy a hagyományos katódsugárcsöves készülékét baltával szétverő embert lehetett látni. Edwards előadásában hangsúlyozta, hogy a lapos kijelzők a közeljövőben várhatóan az élet számos területén, több új felhasználási környezetben felbukkannak majd, vagyis ezen eszközök a nappalik és a dolgozószobák után a fürdőszobákat, a konyhákat és az otthonok egyéb helyiségeit is meghódítják majd.
Gateway Media Center PC 42 colos plazmakijelzővel
Riddhi Patel, az iSuppli/Stanford Resources egyik vezető elemzője elmondta, hogy szinte biztosra vehető, hogy a televíziós készülékek piacán a hagyományos katódsugárcsöves modellek dominanciája az évtized végéig ki fog tartani. Patel előrejelzései szerint 2007-ben várhatóan 200 millió televíziót fognak forgalomba hozni világszerte és ezen készülékek közül mintegy 160 millió a jó öreg katódsugárcsöves megoldásokra fog épülni. Ez elsősorban annak "köszönhető", hogy a folyadékkristályos, illetve plazmakijelzős televíziók és a katódsugárcsöves TV-k ára közötti szakadék az elkövetkezendő esztendőkben nagyon lassan zsugorodik majd. 2007-ben egy átlagos katódsugárcsöves TV 200 dollárba, egy projektoros televízió 800 dollárba, egy LCD, vagy plazma TV pedig mintegy 1500 dollárba fog kerülni - nyilatkozta az üggyel kapcsolatban Patel.