JohnnyCage
Belép a lapos televíziók piacára a Motorola
Az amerikai elektronikai óriás a napokban egy hongkongi gyártóval kötött megállapodást az új, lapos televíziók előállításáról.
Az amerikai mobiltelefon gyártó megállapodást kötött egy hongkongi gyártóval lapos kijelzőre épülő televízió készülékek, illetve LCD monitorok gyártásáról. Mint a Motorola egyik szóvivője elmondta, a társaság új termékeit a Proview International Holdings fogja gyártani. A készülékek kezdetben kizárólag Kínában lesznek kaphatóak, de a Motorola később világszerte forgalomba szeretné hozni azokat saját márkaneve alatt.
- Piackutatásaink eredménye azt mutatta, hogy egy erőteljes, értékes márkanév van a tulajdonunkban, amelyet a vásárlók a jelenlegi termékeink mellett más készülékeken is látni szeretnének - mondta Shelagh Lester-Smith, a Motorola egyik szóvivője. - Logikusnak tűnik, hogy termékpalettánkat kibővítsük ebbe az irányba, és ezáltal még nagyobb élményt nyújtsunk a felhasználóinknak otthonaikban.
Az elemzők szerint könnyen lehet, hogy a társaság mostani lépése egy átfogó stratégiai terv része, és nem az LCD monitorok, illetve TV-k piacának meghódítására irányuló különálló projekt.
Mint Lester-Smith elmondta, a társaság az idei év végétől kínál majd LCD TV-ket, LCD monitorokat, és DVD lejátszókat a kínai piacon.
Szakértők szerint logikus lépés a Motorolától, hogy elsőként a kínai piacot célozza meg új termékeivel, ahol a társaság jelentős gyártókapacitással rendelkezik szerződéses partnerein keresztül, és ahol a társaság marketing pozíciója is meglehetősen kedvező.
Az amerikai mobiltelefon gyártó megállapodást kötött egy hongkongi gyártóval lapos kijelzőre épülő televízió készülékek, illetve LCD monitorok gyártásáról. Mint a Motorola egyik szóvivője elmondta, a társaság új termékeit a Proview International Holdings fogja gyártani. A készülékek kezdetben kizárólag Kínában lesznek kaphatóak, de a Motorola később világszerte forgalomba szeretné hozni azokat saját márkaneve alatt.
- Piackutatásaink eredménye azt mutatta, hogy egy erőteljes, értékes márkanév van a tulajdonunkban, amelyet a vásárlók a jelenlegi termékeink mellett más készülékeken is látni szeretnének - mondta Shelagh Lester-Smith, a Motorola egyik szóvivője. - Logikusnak tűnik, hogy termékpalettánkat kibővítsük ebbe az irányba, és ezáltal még nagyobb élményt nyújtsunk a felhasználóinknak otthonaikban.
Az elemzők szerint könnyen lehet, hogy a társaság mostani lépése egy átfogó stratégiai terv része, és nem az LCD monitorok, illetve TV-k piacának meghódítására irányuló különálló projekt.
Mint Lester-Smith elmondta, a társaság az idei év végétől kínál majd LCD TV-ket, LCD monitorokat, és DVD lejátszókat a kínai piacon.
Szakértők szerint logikus lépés a Motorolától, hogy elsőként a kínai piacot célozza meg új termékeivel, ahol a társaság jelentős gyártókapacitással rendelkezik szerződéses partnerein keresztül, és ahol a társaság marketing pozíciója is meglehetősen kedvező.