Gyurkity Péter
Reklámokkal fizethetünk mobilos csomagunkért
Érdekeset lépett az egyik szolgáltató, reklámokkal és játékokkal faraghatunk le a díjakból.
A Boost Mobile nem túl gyakran szerepelt híreinkben, ami elsősorban annak köszönhető, hogy a virtuális szolgáltató az USA és Ausztrália területén van csak jelen. Évekkel ezelőtt az Amazon felvásárlási kísérletéről írtunk, most azonban a cég egy érdekes húzással lepte meg a teljes piacot.
A hivatalos támogatói oldalon közzétett információk, valamint az alább beágyazott videó alapján a tengerentúlon a Dish Network tulajdonában lévő cég egy új ajánlattal kedveskedik a felhasználóknak. Ennek részeként a BoostOne alkalmazást letöltők és azt rendszeresen használók csökkenthetik előfizetési díjaikat, mivel az appon belül reklámok nézegetésével, valamint az erre kijelölt játékok futtatásával úgynevezett Boostcoin-pénzt kereshetünk, ami közvetlen módon alkalmazható a meglévő csomagok olcsóbbá tételére. Minden egyes Boostcoin 1 centnek felel meg, vagyis minél több ilyen virtuális pénz jelenik meg tárcánkban, annál nagyobb kedvezményhez jutunk a következő időszakra vonatkozó fizetésnél.
A szolgáltató azt egyelőre nem közölte, hogy pontosan mennyi idő szükséges a teljes havidíj eltüntetéséhez, külsős források alapján azonban a néhány másodpercig tartó rövidebb reklámokkal 2 centet kereshetünk meg, miközben a Spin and Win névre keresztelt játékban 5 cent és 5 dollár közötti összegeket nyerhetünk – azt viszont még nem tudni, hogy naponta hány alkalommal indíthatjuk el a fejlesztést. A lépés mindenképpen érdekes, az illetékesek szerint itt az ideje elhagyni a régi, korosodó üzletmodellt, amit egy olyan megoldással válthatunk le, amely egyéb területeken már sikeresnek bizonyult.
A Boost odaát jelenleg 15 és 60 dollár közötti árakon kínál havi csomagokat, utóbbi esetében korlátlan adatot kapunk (az elérés azonban 35 GB után belassul).
A Boost Mobile nem túl gyakran szerepelt híreinkben, ami elsősorban annak köszönhető, hogy a virtuális szolgáltató az USA és Ausztrália területén van csak jelen. Évekkel ezelőtt az Amazon felvásárlási kísérletéről írtunk, most azonban a cég egy érdekes húzással lepte meg a teljes piacot.
A hivatalos támogatói oldalon közzétett információk, valamint az alább beágyazott videó alapján a tengerentúlon a Dish Network tulajdonában lévő cég egy új ajánlattal kedveskedik a felhasználóknak. Ennek részeként a BoostOne alkalmazást letöltők és azt rendszeresen használók csökkenthetik előfizetési díjaikat, mivel az appon belül reklámok nézegetésével, valamint az erre kijelölt játékok futtatásával úgynevezett Boostcoin-pénzt kereshetünk, ami közvetlen módon alkalmazható a meglévő csomagok olcsóbbá tételére. Minden egyes Boostcoin 1 centnek felel meg, vagyis minél több ilyen virtuális pénz jelenik meg tárcánkban, annál nagyobb kedvezményhez jutunk a következő időszakra vonatkozó fizetésnél.
A szolgáltató azt egyelőre nem közölte, hogy pontosan mennyi idő szükséges a teljes havidíj eltüntetéséhez, külsős források alapján azonban a néhány másodpercig tartó rövidebb reklámokkal 2 centet kereshetünk meg, miközben a Spin and Win névre keresztelt játékban 5 cent és 5 dollár közötti összegeket nyerhetünk – azt viszont még nem tudni, hogy naponta hány alkalommal indíthatjuk el a fejlesztést. A lépés mindenképpen érdekes, az illetékesek szerint itt az ideje elhagyni a régi, korosodó üzletmodellt, amit egy olyan megoldással válthatunk le, amely egyéb területeken már sikeresnek bizonyult.
A Boost odaát jelenleg 15 és 60 dollár közötti árakon kínál havi csomagokat, utóbbi esetében korlátlan adatot kapunk (az elérés azonban 35 GB után belassul).