Berta Sándor
Okosórát akar piacra dobni a Facebook
A tervezett lépés tökéletesen illik a Mark Zuckerberg által korábban jelzett irányba.
A The Information bennfentesektől származó értesülései alapján a Facebook egy saját okosóra kifejlesztését és piacra dobását tervezi. A készülék segítségével a felhasználók üzeneteket küldhetnek és egészségügyi, illetve fitneszfunkciókat használhatnak majd, és lehetőség lesz a szívritmus mérésére. Az elképzelések szerint az eszköz jövőre jelenhet meg a piacon, míg az azt követő generációba tartozó modellek 2023-ban.
Az okosóra különleges funkciója az lesz, hogy a segítségével vezérelhetővé válnak a Facebook kiterjesztett és virtuális valóság szemüvegei. A készülék operációs rendszere az Android lesz és nem a WearOS, de felmerülhet akár egy saját fejlesztésű operációs rendszer alkalmazása is.
A most ismertetett lépés tökéletesen illeszkedik abba a stratégiai irányba, amelyet korábban Mark Zuckerberg, a cég vezetője jelentett be nemrég. A stratégia lényege, hogy a társaság a közösségi platformjain keresztül kiterjesztené a különböző fogyasztói hardverek értékesítését. A kínált termékek között vannak az Oculus virtuális valóság szemüvegei és a különböző videotermékek.
Eddig ugyanakkor nem merült fel egy okosóra tervezése, kifejlesztése és piacra dobása, mert a terület nagyon telített és az új szereplőknek olyan vetélytársakkal kell megküzdeniük, mint az Apple, a Fitbit (Google) és a Huawei.
A The Information bennfentesektől származó értesülései alapján a Facebook egy saját okosóra kifejlesztését és piacra dobását tervezi. A készülék segítségével a felhasználók üzeneteket küldhetnek és egészségügyi, illetve fitneszfunkciókat használhatnak majd, és lehetőség lesz a szívritmus mérésére. Az elképzelések szerint az eszköz jövőre jelenhet meg a piacon, míg az azt követő generációba tartozó modellek 2023-ban.
Az okosóra különleges funkciója az lesz, hogy a segítségével vezérelhetővé válnak a Facebook kiterjesztett és virtuális valóság szemüvegei. A készülék operációs rendszere az Android lesz és nem a WearOS, de felmerülhet akár egy saját fejlesztésű operációs rendszer alkalmazása is.
A most ismertetett lépés tökéletesen illeszkedik abba a stratégiai irányba, amelyet korábban Mark Zuckerberg, a cég vezetője jelentett be nemrég. A stratégia lényege, hogy a társaság a közösségi platformjain keresztül kiterjesztené a különböző fogyasztói hardverek értékesítését. A kínált termékek között vannak az Oculus virtuális valóság szemüvegei és a különböző videotermékek.
Eddig ugyanakkor nem merült fel egy okosóra tervezése, kifejlesztése és piacra dobása, mert a terület nagyon telített és az új szereplőknek olyan vetélytársakkal kell megküzdeniük, mint az Apple, a Fitbit (Google) és a Huawei.