Berta Sándor
Amerikai adatelemző cégben szerzett többségi tulajdonrészt az LG
A dél-koreai gyártó így még sikeresebb lehet a televíziópiacon.
Az LG Electronics bejelentette, hogy közel 80 millió dollárért több mint 50 százalékos tulajdonrészt vásárolt az Alphonso nevű amerikai vállalkozásban, amely adatelemzéssel foglalkozik. A cég székhelye a Szilícium-völgyben van és a tévéreklámok, valamint a különböző médiatartalmak kiértékelésére specializálódott.
A konszern az üzlettel szeretné felgyorsítani a digitális átalakulási stratégiáját, amelynek köszönhetően jobb és személyre szabott szolgáltatásokat kínálhat a jövőben a televízióit használók számára. A társaság azt tervezi, hogy az Alphonso szoftverét és szolgáltatásait számos otthoni szórakoztató terméke esetében fogja használni. A megoldások szerepet kapnának a tartalomajánlásokban éppúgy, mint az LG Chanmnels nevű stream-szolgáltatásában.
A cél egy olyan robusztus és eszközökön átívelő hirdetési platform kialakítása, amely integrált adatelemzési funkciókkal van felvértezve és a gyártó televízióihoz használható.
Az Alphonso továbbra is önálló üzletegységként fog működni és a székhelye is a Szilícium-völgyben marad. Ashish Chordia, az Alphonso alapítója és vezetője közölte, hogy a dél-koreai vállalattal közös elképzelésük van az okostévé-ökoszisztéma előmozdításáról. Az egyik oldalon ott vannak a korszerű, új fogyasztói tapasztalatokra összpontosító innovatív szoftverek és szolgáltatások, míg a másikon a rendkívül rugalmas, jövedelmező reklám-, tervezési- és mérési ajánlatok a márkák, az ügynökségek és a műsorszolgáltatók számára.
Az LG Electronics bejelentette, hogy közel 80 millió dollárért több mint 50 százalékos tulajdonrészt vásárolt az Alphonso nevű amerikai vállalkozásban, amely adatelemzéssel foglalkozik. A cég székhelye a Szilícium-völgyben van és a tévéreklámok, valamint a különböző médiatartalmak kiértékelésére specializálódott.
A konszern az üzlettel szeretné felgyorsítani a digitális átalakulási stratégiáját, amelynek köszönhetően jobb és személyre szabott szolgáltatásokat kínálhat a jövőben a televízióit használók számára. A társaság azt tervezi, hogy az Alphonso szoftverét és szolgáltatásait számos otthoni szórakoztató terméke esetében fogja használni. A megoldások szerepet kapnának a tartalomajánlásokban éppúgy, mint az LG Chanmnels nevű stream-szolgáltatásában.
A cél egy olyan robusztus és eszközökön átívelő hirdetési platform kialakítása, amely integrált adatelemzési funkciókkal van felvértezve és a gyártó televízióihoz használható.
Az Alphonso továbbra is önálló üzletegységként fog működni és a székhelye is a Szilícium-völgyben marad. Ashish Chordia, az Alphonso alapítója és vezetője közölte, hogy a dél-koreai vállalattal közös elképzelésük van az okostévé-ökoszisztéma előmozdításáról. Az egyik oldalon ott vannak a korszerű, új fogyasztói tapasztalatokra összpontosító innovatív szoftverek és szolgáltatások, míg a másikon a rendkívül rugalmas, jövedelmező reklám-, tervezési- és mérési ajánlatok a márkák, az ügynökségek és a műsorszolgáltatók számára.