Berta Sándor
Még az idén kapható lesz az LG feltekerhető tévéje
A dél-koreai gyártó egy új trendet akar elindítani a készülékével. A fő probléma a várható magas ár lehet.
A televíziók területén zajló versenyben az LG egy összecsavarható modell segítségével jutna lépéselőnyhöz a Samsunggal szemben. A tavaly már prezentált, de most a Consumer Electronics Show (CES) keretében ismét bemutatott LG Signature OLED TV R (modellszám 65R9) annyira vékony és rugalmas, hogy a teljes kijelző egyetlen gombnyomásra eltűnhet egy kompakt foglalatban, amelybe egyúttal egy 4.2-es audiorendszert is integráltak.
Az LG azzal érvel az új modell mellett, hogy a segítségével helyet lehet megtakarítani, ezáltal a készüléket akár a helyiség közepén is fel lehet állítani. Így a teret is újra lehet definiálni és mindig csak akkora terület használható, amire éppen szükség van. Amennyiben például valaki csak zenét akar hallgatni, akkor nincs szükség a teljes képernyőre, elegendő csupán egy kisebb felület is, ahol a zenelejátszási interfész megjeleníthető.
Az LG Signature OLED TV R 65 hüvelykes kijelzőt kapott, Alexa-, AirPlay2- és HomeKit-támogatással rendelkezik, 4K-kompatibilis, míg az operációs rendszer a WebOS legújabb verziója. Az új televízió fő egysége a második generációs Alpha 9 processzor, amely a gépi tanulási algoritmus segítségével javít a kép- és a hangminőségen. A felhasználók három üzemmód (Full View, Line View, Zero View) közül választhatnak. A gyártó egyelőre árat nem közölt, de sajtóértesülések alapján az akár 20 000 dollár is lehet. A konkrét megjelenési időpont egyelőre szintén nem ismert, de az új tévé várhatóan az év második felében kerülhet a boltokba.
A televíziók területén zajló versenyben az LG egy összecsavarható modell segítségével jutna lépéselőnyhöz a Samsunggal szemben. A tavaly már prezentált, de most a Consumer Electronics Show (CES) keretében ismét bemutatott LG Signature OLED TV R (modellszám 65R9) annyira vékony és rugalmas, hogy a teljes kijelző egyetlen gombnyomásra eltűnhet egy kompakt foglalatban, amelybe egyúttal egy 4.2-es audiorendszert is integráltak.
Az LG azzal érvel az új modell mellett, hogy a segítségével helyet lehet megtakarítani, ezáltal a készüléket akár a helyiség közepén is fel lehet állítani. Így a teret is újra lehet definiálni és mindig csak akkora terület használható, amire éppen szükség van. Amennyiben például valaki csak zenét akar hallgatni, akkor nincs szükség a teljes képernyőre, elegendő csupán egy kisebb felület is, ahol a zenelejátszási interfész megjeleníthető.
Az LG Signature OLED TV R 65 hüvelykes kijelzőt kapott, Alexa-, AirPlay2- és HomeKit-támogatással rendelkezik, 4K-kompatibilis, míg az operációs rendszer a WebOS legújabb verziója. Az új televízió fő egysége a második generációs Alpha 9 processzor, amely a gépi tanulási algoritmus segítségével javít a kép- és a hangminőségen. A felhasználók három üzemmód (Full View, Line View, Zero View) közül választhatnak. A gyártó egyelőre árat nem közölt, de sajtóértesülések alapján az akár 20 000 dollár is lehet. A konkrét megjelenési időpont egyelőre szintén nem ismert, de az új tévé várhatóan az év második felében kerülhet a boltokba.